Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=Н057263/2019/2<.>
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи с 1 за 13
1.


    Соколова, І.
    Медична освіта України: світові тенденції, європейські орієнтири і національні пріоритети / І. Соколова // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 2. - С. 7-15, DOI 10.28925/1609-8595.2019.2.715. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
інтернаціоналізація -- стандартизація -- триплет стандартів -- безперервний -- професійний розвиток
Анотація: Автором представлено концепцію дослідження вищої медичної освіти України, яка характеризується системною цілісністю і процесуальною неперервністю в органічній єдності загального, особливого, специфічного та особистісно-орієнтованого компонентів. У статті з’ясовано основні контексти реформування медичної освіти України, які детерміновані процесами глобалізації, інтернаціоналізації, стандартизації вищої освіти. Охарактеризовано міжнародні стандарти медичної освіти, Європейські стандарти і рекомендації щодо забезпечення якості вищої освіти, з урахуванням яких відбувається реформування медичної освіти України і упровадження концепції безперервного професійного розвитку лікарів.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

2.


    Дембіцька, С.
    Формування навичок працеохоронної діяльності в студентів машинобудівних спеціальностей: теоретичний аспект / С. Дембіцька // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 2. - С. 16-21, DOI 10.28925/1609-8595.2019.2.1621. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
працеохоронна діяльність -- фахова підготовка -- фахівці -- механічна інженерія -- заклади вищої освіти
Анотація: У статті обґрунтовується необхідність розвитку навичок працеохоронної діяльності студентів машинобудівних спеціальностей в процесі фахової підготовки в закладах вищої освіти технічного спрямування. Проаналізовані ключові поняття дослідження, зокрема «працеохоронна діяльність», «працеохоронна компетентність», «культура безпеки» та наявні шляхи розвитку працеохоронної компетентності в процесі підготовки фахівців технічних спеціальностей. На основі ґрунтовного аналізу наукових публікацій з проблеми дослідження, окреслені умови формування навичок працеохоронної діяльності майбутніх фахівців машинобудівних спеціальностей в закладах вищої освіти, а також перспективи подальших наукових розвідок.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

3.


    Діденко, І.
    Роль освітянських з’їздів 1911–1914 років у розв’язанні проблем учительства / І. Діденко, О. Філатова // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 2. - С. 22-27, DOI 10.28925/1609-8595.2019.2.2227. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
педагогічні курси -- педагогічний з’їзд -- вчителі -- професійна підготовка
Анотація: У статті розглядаються питання підготовки та перепідготовки вчителів, а також проблеми їхнього матеріального та правового стану, які стали предметом розгляду педагогічних з’їздів 1911–1914 років. У дослідженні зазначаються шляхи вирішення цих проблем, які пропонувались учасниками освітянських з’їздів. Простежується поступова демократизація освіти, перегляд вимог до професійної підготовки та перепідготовки вчителів, їхнього статусу, національної і релігійної ознак, політичних уподобань. Розглядаються передумови наукового підходу до педагогіки та необхідності університетської педагогічної освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Філатова, О.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

4.


    Machynska, N.
    Professional burnout of teachers: theoretical and practical aspects / N. Machynska, Y. Derkach // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 2. - P28-34, DOI 10.28925/1609-8595.2019.2.2834. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
навантаження -- потенціал -- професійне вигорання -- синдром -- навчальні години
Анотація: Професійне вигорання вчителів є дуже поширеною та актуальною проблемою для сучасного суспільства. Проблеми, пов’язані з психічним здоров’ям, прояви синдрому емоційного вигорання безпосередньо впливають на здоров'я не тільки самих викладачів, але також мають великий вплив на їх учнів. Робота вчителя не має встановлених термінів, що призводить до збільшення витрат часу на різні структурні елементи роботи. Відсутність здатності чи навичок розслабитися, знайти хобі збільшує ризик представників учительської професії отримати захворювання, яке називається професійним вигоранням. Зрозуміло, що кроки профілактики виконувати простіше, ніж подолати набуту хворобу. Ці кілька підходів, як організувати життя звичайного вчителя поза його роботою, пропонуються у статті. Важливо, щоб проблему психічного стану вчителя цінували не лише він, а водночас і його керівний орган. Це відіграватиме вирішальну роль у процесі роботи, сприятиме професійному довголіття. Охорону здоров'я не можна недооцінювати на жодному етапі. Тому виникає необхідність розробити на державному рівні програму збереження професійного здоров’я вчителя.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Derkach, Y.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

5.


    Hladkova, V.
    Adaptive control of personnel reserve training in institution of higher education / V. Hladkova // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 2. - P35-40, DOI 10.28925/1609-8595.2019.2.3540. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
акмеологія -- кадровий резерв -- акмесинергетичне забезпечення -- адаптивне управління
Анотація: У статті розкрита сутність та особливості формування кадрового резерву закладу вищої освіти. Функції кадрового резерву проаналізовано з двох точок зору: закладу вищої освіти (інформаційна функція, кадрове планування, ресурсозбереження, антикризова, регуляторна) і точка зору резервіста (кар’єрна, мотиваційна, розвивальна функції). Управління кадровим резервом представлено кількома підходами: класичним (навчання пов’язане з компетенцією конкретної посади; вступ до кадрового резерву проводиться за рекомендацією колегії; оцінка є багаторівневою); управління кадровим резервом в контексті концепції управління талантами (розвиток вибудовується на основі потреб і дефіцитів в компетенціях резервістів); синтетичний (кадровий резерв є співтовариством, що самоорганізується, і програмою підготовки кадрів.). Адаптивна технологія управління є найбільш ефективною для регулювання відносин між членами кадрового резерву, а також для допомоги їм у здійсненні професійного саморозвитку та самовдосконалення. Адаптивне управління ґрунтується на принципах акмесинергії, оскільки забезпечує сприятливі умови для самоорганізації, самопізнання, саморозуміння, самовизначення, самопрогнозування і саморозвитку, самоактуалізації та самореалізації особи як суб’єкта професійної діяльності. Запропоновано форми роботи з резервістами і структуру служби акмесинергетичного забезпечення, основні напрями роботи якої передбачають: інформаційно-аналітичну роботу (загальний відділ); організаційно-проектувальну (прогностичний відділ); акмеолого-технологічну (технологічний відділ); психологічну (відділ акмесинергетичної підтримки); дослідження (аналітичний відділ). Перспективи подальших досліджень вбачаємо в розвитку акмеологічної технології для кадрового резерву в закладах вищої освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

6.


    Budak, V.
    Patriotic education of students in teaching psychological and pedagogical discipline (on example of critical thinking technology) / V. Budak, O. Oleksiuk // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 2. - С. 41-45, DOI 10.28925/1609-8595.2019.2.4145. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
патріотизм -- лідер-патріот -- критичне мислення -- патріотичне виховання -- Лідер патріотів
Анотація: У статті розглядається проблема формування студентів університету під час викладання психолого-педагогічних дисциплін не лише якостей патріота своєї країни, а й формування особистості, яка повинна відповідати вимогам до особистості лідера-патріота . Наведено приклади методів «Мислення лідера», «Синквейн», «Преса» під час викладання психолого-педагогічних дисциплін. Аналіз виконання студентами завдань методу «Преса» проводиться відповідно до визначених складових процесу патріотичного виховання: пізнавального, мотиваційно-ціннісного, діяльнісно-поведінкового, особистісно-оцінного та соціально-ціннісного. Наступний аналіз суттєвої характеристики відповідей студентів окреслений як виклик для подальших наукових розробок.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Oleksiuk, O.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

7.


    Стеблюк, С.
    Формування професійної компетентності майбутніх фахівців з підприємництва, торгівлі та біржової дяльності: морально-етична складова / С. Стеблюк // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 2. - С. 46-51, DOI 10.28925/1609-8595.2019.2.4651. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
мораль -- ступенева освіта -- наукове дослідження -- багатопрофільна -- система освіти
Анотація: У статті увага приділяється одній з найважливіших проблем формування майбутнього фахівця з підприємництва, торгівлі та обмінної діяльності - наявності сформованих ментально-етичних цінностей. Відзначено, що торговельна та біржова діяльність вимагає наявності в персоналі таких особистісних якостей, як: дисципліна, ввічливість, відповідальність, комунікативні навички, тактовність, толерантність, збирання, точність. Вони формуються в процесі теоретико-практичної підготовки майбутнього фахівця і безпосередньо через атмосферу на роботі. Метою статті є визначення сутності та способів формування розумових та етичних якостей у майбутніх фахівців з підприємництва, торгівлі та обмінної діяльності. З'ясовано зміст ключового поняття «ментальні та етичні цінності» та дано формулювання. Це наявність сформованих загальних для всього людства цінностей і норм моральної поведінки, що зумовлено сучасним європейським напрямом інтеграції в різних сферах (освітній, економічній, гуманітарній тощо). Проаналізовано окремі служби наукових розвідок. Дослідники відзначають важливість формування ментальних та етичних цінностей у майбутній професійній діяльності. У процесі дослідження з’ясовується зміст навчальних програм та робочих програм з фахових дисциплін, складні плани навчальної роботи, напрями діяльності групи; методологія наукового дослідження проблеми. Експериментальна робота вимагала визначення наукових методологій дослідження. Автор розрізняє дві методології: діагностику того, як людина думає (Б. Басс), методологія опитування «Шкала емоційного огляду» (А. Меграбяна та Н. Епштейн). Результати свідчать про необхідність систематичної роботи у процесі підготовки майбутнього фахівця у вищих навчальних закладах. Окремі способи формування розумових та етичних цінностей з’ясовуються в учнів: народна педагогіка, позакласна (позакласна) робота, участь у бізнес-турнірах. Ми бачимо перспективи подальших досліджень у певних методах позакласної роботи, які впливатимуть на формування особистості. позакласна (позакласна) робота, участь у бізнес-турнірах. Ми бачимо перспективи подальших досліджень у певних методах позакласної роботи, які впливатимуть на формування особистості. позакласна (позакласна) робота, участь у бізнес-турнірах. Ми бачимо перспективи подальших досліджень у певних методах позакласної роботи, які впливатимуть на формування особистості.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

8.


    Сліпчук, В.
    Формування комунікативних компетентностей іноземних студентів у закладах вищої медичної освіти України / В. Сліпчук // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 2. - С. 52-57, DOI 10.28925/1609-8595.2019.2.5257. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
іноземні студенти -- комунікативні компетентності -- вища медична освіта -- навички спілкування
Анотація: У статті визначено напрями розвитку професійних навичок спілкування студентів вищої медичної освіти у процесі навчання у вищих медичних навчальних закладах України. Показано, що загальною тенденцією є покращення парадигми набору іноземних абітурієнтів та забезпечення якості надання освітніх послуг, щоб протистояти конкуренції з Китаєм, Південною Кореєю, Польщею та іншими країнами. Визначено, що модель медичної освіти у США впроваджена у вітчизняних вищих медичних навчальних закладах, що передбачає співпрацю з лікарнями, де студенти можуть безпосередньо навчатися «біля пацієнта»; збільшення списку клінічних баз даних, що дозволяє охопити декілька спеціальностей. Враховуючи особливості професійної освіти майбутніх фахівців у галузі «Здоров’я» у вищих навчальних закладах України, необхідність вдосконалення навчально-виховного процесу шляхом впровадження дисциплін «Комунікативні навички лікарів», «Перша долікарська допомога»,«Етика та деонтологія у фармації», курси на вибір («Психологія спілкування»,«Естетика»,«Етика»). Рівень задоволеності професійною освітою у вищих медичних навчальних закладах визначався на прикладі Національного медичного університету імені Богомольця. Доведено, що головним у процесі професійної освіти фахівців вищих медичних закладів України є: постійне оновлення практичної спрямованості викладання навчальних предметів та факультативних курсів, спрямованих на розвиток професійних комунікативних навичок та професійної культури фахівців у галузі «Здоров’я»; удосконалення навчально-методичного забезпечення навчально-виховного процесу; незамінне поєднання теорії з клінічною практикою.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

9.


    Воскобойнікова-Гузева, О.
    Цифрова гуманітаристика в системі вищої освіти Канади / О. Воскобойнікова-Гузева // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 2. - С. 58-62, DOI 10.28925/1609-8595.2019.2.5862. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
інформаційні технології -- магістерська програма -- міждисциплінарна підготовка -- вища освіта -- цифрові -- гуманітарні науки
Анотація: Актуальність статті обумовлена посиленим впливом інформаційно-комунікаційних технологій на дослідження в галузі соціогуманітарного циклу наук, що призвело до виникнення міждисциплінарного напряму досліджень та проектів - Digital Humanities, збільшення соціально важливого цифрового контенту ( електронні колекції, архіви, бібліотеки, музеї) та потреба у підготовці фахівців для цього напряму діяльності. Автор спирається на основні положення публікацій В. Копанієвої, Т. Ярошенко, С. Чуканової, О. Олійника та «Маніфесту цифрових гуманітарних наук». Мета статті - проаналізувати досвід підготовки фахівців з бібліотекознавства та інформаційних наук (LIS) міждисциплінарних магістерських програм з цифрових гуманітарних наук в Канаді та визначення перспектив впровадження таких програм в Україні. Автор використовує системний підхід до визначення перспектив підготовки фахівців з цифрових гуманітарних наук для бібліотек, навчальних закладів, музеїв, архівів та інших закладів культури. Застосовуються методи аналізу літературних джерел та інформаційних ресурсів, контент-аналіз сайтів університетів Канади, порівняльний аналіз освітніх програм Digital Humanities. Університетом Альберти (Едмонтон, Канада) було обрано основним об’єктом дослідження, де 3-річна міжфакультурна освітня програма з цифрових гуманітарних наук та магістр наук з бібліотечних та інформаційних досліджень (MLIS) пропонуються програмою «Цифрові гуманітарні науки» та Шкільною бібліотекою інформаційних студій. Порівняльний аналіз змісту міжфакультурної освітньої програми з цифрових гуманітарних наук в університеті Альберти та освітньо-професійної програми з управління інформацією, бібліотеками та архівами Київського університету імені Бориса Грінченка стимулював рішення про розробку нової спеціалізації з цифрових гуманітарних наук для студентів Студенти магістерської програми в Україні. Цифрові гуманітарні науки поєднують інформаційні та комунікаційні методи та теорії з дослідженнями та викладанням у галузі мистецтва та гуманітарних наук.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

10.


    Кристопчук, Т.
    Стандарти професійної підготовки фахівців у країнах європейського союзу та в Україні: порівняльний аналіз / Т. Кристопчук // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 2. - С. 63-67, DOI 10.28925/1609-8595.2019.2.6367. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
національний стандарт -- нормативно-правове забезпечення -- професійний -- стандартний макет -- професійний тренінг
Анотація: У статті проаналізовано нормативно-правове забезпечення розвитку професійних стандартів у контексті безперервної освіти в європейських країнах та в Україні. Виокремлено типи професійних стандартів у країнах Європейського Союзу, які використовуються в системі професійної освіти. Представлена типова модель професійного стандарту підготовки фахівців. Висвітлено принципи розвитку професійних стандартів у системі національної освіти: оцінка вимог до загальних та професійних компетенцій певних трудових функцій та використання загальних критеріїв їх формування; об’єктивність визначення найменувань, змісту та обсягу трудових функцій за видами роботи; з урахуванням успішного міжнародного досвіду країн. Для нього характерна програма професійної підготовки фахівців у Німеччині «Інновації у професійній підготовці», принципами якої є: оптимізація професійної підготовки для громадян з низьким рівнем доходу, що потребує реорганізації системи фінансового забезпечення; забезпечення через корпоративне навчання для оптимізації переходу від однієї кваліфікації до іншої; гнучкість професійної освіти; розширення баз практики; збільшення можливостей працевлаштування; розширення можливостей переходу від однієї кваліфікації до іншої; підвищення мобільності та рівня освіти; зміцнення подвійної системи освіти; співпраця в галузі промисловості, освіти та політики. Здійснено порівняльний аналіз концепцій, що складають науковий тезаурус вивчення стандартів професійної підготовки в країнах Європейського Союзу. Зазначається, що в європейському науковому дискурсі використовуються різні назви для позначення кваліфікацій, визначених у ЄС певними особливостями: національна професійна кваліфікація; атестаційна професійна кваліфікація; професійна кваліфікація. Визначено підходи до професійних стандартів у європейському освітньому просторі.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

11.


    Бінницька, К.
    Професійна підготовка фахівців економічної галузі в Республіці Польща в педагогічній теорії / К. Бінницька // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 2. - С. 68-71, DOI 10.28925/1609-8595.2019.2.6871. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
економічна галузь -- професійна підготовка -- професійний тренінг -- економічний сектор
Анотація: У статті розглянуто проблему професійної підготовки спеціалістів у економічному секторі Республіки Польща з педагогічної теорії. У статті розглянуто проблеми професійної підготовки спеціалістів у економічному секторі Республіки Польща у галузі педагогічних досліджень вітчизняних та польських науковців. Автор узагальнює, що в сучасних педагогічних дослідженнях значна увага приділяється особливостям та умовам професійної підготовки майбутніх економістів; автор звертає увагу на фактори, що впливають на професійну підготовку фахівців у галузі економічної підготовки. Виявлено, що вітчизняні вчені активно проводять наукові порівняльно-педагогічні дослідження з проблем підготовки професійної підготовки фахівців з економічного сектору в Україні та Республіці Польща. Підкреслюється, що предметом наукових досліджень польських вчених є: проблеми методики професійної підготовки в університетах країни; загальні принципи підготовки майбутніх фахівців економічної галузі в контексті потреб польських фінансових установ. Зазначається, що незважаючи на значну кількість педагогічних досліджень вітчизняних дослідників з проблем розвитку професійної підготовки спеціалістів в економічному секторі в Республіці Польща, в контексті потреб сучасної економіки вона не стала цілісною рішення. Зокрема, є тенденції розвитку професійної підготовки спеціалістів в економічному секторі Республіки Польща, відповідно до вимог єдиного європейського простору вищої освіти, поза увагою науковців. Особливості висвітлюються професійною підготовкою фахівців з економічного сектору у вищих навчальних закладах Республіки Польща. Узагальнено, що сучасні наукові дослідження з проблеми професійної підготовки фахівців у галузі економіки в Республіці Польща є вагомим теоретичним прогресом та практичними рекомендаціями. поза увагою вчених. Особливості висвітлюються професійною підготовкою фахівців з економічного сектору у вищих навчальних закладах Республіки Польща. Узагальнено, що сучасні наукові дослідження з проблеми професійної підготовки фахівців у галузі економіки в Республіці Польща є вагомим теоретичним прогресом та практичними рекомендаціями. поза увагою вчених. Особливості висвітлюються професійною підготовкою фахівців з економічного сектору у вищих навчальних закладах Республіки Польща. Узагальнено, що сучасні наукові дослідження з проблеми професійної підготовки фахівців у галузі економіки в Республіці Польща є вагомим теоретичним прогресом та практичними рекомендаціями.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

12.


    Коломієць, А.
    Феномен якості освіти: доба бароко / А. Коломієць // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 2. - С. 72-77, DOI 10.28925/1609-8595.2019.2.7277. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
доба бароко -- якість освіти -- Septem Artes Liberales
Анотація: Стаття місить критичний погляд на якість освіти в Україні в наш час та її феноменальну успішність у добу бароко. Сформульовано основні історичні причини в хибності освітніх підходів індустріальної доби. Феномен якості освіти доби бароко розглянуто з позиції успішності застосування принципів освітньої системи Septem Artes Liberales. Як питомо український історичний приклад обрано академію Петра Могили в XVII–XVIII ст. Вказано на важливість формування спорідненості світоглядних засад у середовищі освіченої аристократії та на проблеми як оцінки якості, так і ступеню відповідності освіти різним суспільним вимогам. Використано українські та іноземні джерела.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

13.


    Tsyuk, O.
    Directions of the implementation of the swedish experience for quality assurance of higher education in Ukraine / O. Tsyuk // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 2. - P78-82, DOI 10.28925/1609-8595.2019.2.7882. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
імпліментація -- освіта Швеції -- рейтинги -- освітні послуги
Анотація: Важливим аспектом методології наукового дослідження, що передбачає вивчення зарубіжного досвіду, його співставлення та порівняння, виступає проблема – яким чином і в яких формах можливе використання / впровадження вивченого досвіду. Доцільність звернення до досвіду різних країн, у нашому дослідженні – шведського досвіду щодо забезпечення якості вищої освіти – не підлягає сумнівам. В умовах сьогодення жодна розвинута країна не може дозволити собі ізолюватися від світового співтовариства. Це повністю стосується і сфери освіти. Дослідження проблеми якості вищої освіти, аналіз нормативних документів, що врегульовують різні напрями категорії оцінювання якості; зарубіжний досвід означеної проблеми дають можливість констатувати, що якість освіти виступає актуальною проблемою у багатьох країнах. У статті запропоновано окремі напрями імплементації досвіду організації системи забезпечення якості у Швеції в практику роботи вітчизняних закладів вищої освіти. Якість освіти, як педагогічна категорія, відображає рівень підготовленості освітніх закладів до надання освітніх послуг різній категорії населення.Автором схарактеризовано напрями творчого застосування ідей шведського досвіду щодо забезпечення якості вищої освіти в Україні, зокрема: добровільність та мотиваційна зацікавленість кожного навчального закладу у проведенні незалежного експертного оцінювання якості; залучення студентів до оцінювання якості вищої освіти як обов’язкова складова мережі якості вищої освіти; створення незалежних агенцій з оцінювання якості вищої освіти; упровадження єдиного університетського тесту у заклади вищої освіти України; наявність необхідного практичного досвіду роботи (особливо для студентів, які навчаються за заочною чи дистанційною формами навчання); обов’язкове упровадження університетських рейтингів у систему зовнішнього незалежного оцінювання якості. Зазначено, що означені напрями імплементації досвіду Швеції можливі при умові реалізації низки завдань, які сформульовано автором у статті
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)