Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=О177363077/2018/1<.>
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 12
1.

Ковтунець В. Формування стратегії розвитку освітньої статистики в Україні/В. Ковтунець // Освітня аналітика України. -Київ:Інститут освітньої аналітики, 2018,N Вып. 1.-С.5-10
2.

Лондар С. Завдання модернізації державної інформаційної системи освіти (ДІСО)/С. Лондар // Освітня аналітика України. -Київ:Інститут освітньої аналітики, 2018,N Вып. 1.-С.11-22
3.

Бахрушин В. Системний підхід до прийняття законодавчих рішень з управління освітою за невизначеності умов і вимог/В. Бахрушин // Освітня аналітика України. -Київ:Інститут освітньої аналітики, 2018,N Вып. 1.-С.23-34
4.

Кузнєцов К. Інструменти податкової політики в системі загальної середньої освіти/К. Кузнєцов // Освітня аналітика України. -Київ:Інститут освітньої аналітики, 2018,N Вып. 1.-С.35-45
5.

Чумак О. Зарубіжний досвід прогнозування показників ринку праці для сфери вищої освіти/О. Чумак, О. Бринюк // Освітня аналітика України. -Київ:Інститут освітньої аналітики, 2018,N Вып. 1.-С.46-55
6.

Ткачук О. Фінансове забезпечення вищої освіти в Україні: проблеми та перспективи/О. Ткачук // Освітня аналітика України. -Київ:Інститут освітньої аналітики, 2018,N Вып. 1.-С.56-62
7.

Раков С. Потенціал оцінювання компетентнісних показників якості роботи учителя на основі технологій соціальної мережі шкіл/С. Раков // Освітня аналітика України. -Київ:Інститут освітньої аналітики, 2018,N Вып. 1.-С.63-70
8.

Денисюк О. Опорні школи: особливості організації та фінансування/О. Денисюк, Т. Дронь, В. Колодій // Освітня аналітика України. -Київ:Інститут освітньої аналітики, 2018,N Вып. 1.-С.71-81
9.

Гапон В. Моделювання системи оцінювання ефективності загальної середньої освіти/В. Гапон // Освітня аналітика України. -Київ:Інститут освітньої аналітики, 2018,N Вып. 1.-С.82-93
10.

Лєснікова М. Методичні підходи щодо визначення відповідності обсягів та напрямів підготовки кадрів у закладах освіти згідно з потребами регіональних ринків праці/М. Лєснікова, С. Мельник // Освітня аналітика України. -Київ:Інститут освітньої аналітики, 2018,N Вып. 1.-С.94-102
11.

Даниленко С. Шляхи запровадження гендерно-орієнтованого бюджетування в Україні/С. Даниленко, К. Лубинець, Г. Терещенко // Освітня аналітика України. -Київ:Інститут освітньої аналітики, 2018,N Вып. 1.-С.103-115
12.

Вербовий М. Академічна міграція та стратегічні домінанти освітнього менеджменту/М. Вербовий // Освітня аналітика України. -Київ:Інститут освітньої аналітики, 2018,N Вып. 1.-С.116-126
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)