Пошуковий запит: <.>II=О177363077/2020/2<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8 |
>1.
| Мельник С. В. Зарубіжний та національний досвід формування методологічних підходів прогнозування кадрових потреб у фахівцях/С. В. Мельник // Освітня аналітика України. -Київ:Інститут освітньої аналітики, 2020,N Вып. 2.-С.5-28
|
>2.
| Афагонова М. В. Людський капітал України у світових рейтингах/М. В. Афагонова // Освітня аналітика України. -Київ:Інститут освітньої аналітики, 2020,N Вып. 2.-С.29-40
|
>3.
| Зентек А. Підтримка професійного розвитку осіб з інвалідністю на ринку праці у Польщі/А. Зентек // Освітня аналітика України. -Київ:Інститут освітньої аналітики, 2020,N Вып. 2.-С.41-49
|
>4.
| Бахрушин В. Є. Стандартизація вимог до вищої освіти, як інструмент забезпечення якості вищої освіти: рівні вищої освіти та предметні області/В. Є. Бахрушин // Освітня аналітика України. -Київ:Інститут освітньої аналітики, 2020,N Вып. 2.-С.50-66
|
>5.
| Пінчук І. О. Організаційно-методичні умови реалізації системи формування іншомовної комунікативної компетентності майбутніх учителів початкової школи/І. О. Пінчук // Освітня аналітика України. -Київ:Інститут освітньої аналітики, 2020,N Вып. 2.-С.67-81
|
>6.
| Лєснікова М. В. Методологічні засади розробки показників до інформаційної системи управлння освітою у сфері професійної (професійно-технічної) освіти/М. В. Лєснікова // Освітня аналітика України. -Київ:Інститут освітньої аналітики, 2020,N Вып. 2.-С.82-98
|
>7.
| Раков С. А. Якість освіти України за результатами PISA-2018 і проєкт ОЕСР "Майбутнє освіти і компетентностей 2030"/С. А. Раков // Освітня аналітика України. -Київ:Інститут освітньої аналітики, 2020,N Вып. 2.-С.99-114
|
>8.
| Швець К. В. Вплив пандемії COVID-19 та цифровізації на використаннядрукованих видань у системі освіти/К. В. Швець // Освітня аналітика України. -Київ:Інститут освітньої аналітики, 2020,N Вып. 2.-С.115-127
|
|