Пошуковий запит: <.>II=О190803/2017/4<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9 |
>1. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Луценко, І. Організаційно-педагогічні умови діяльності асистента вчителя в інклюзивному навчальному закладі [Текст] / І. Луценко> // Особлива дитина: навчання і виховання. - Київ : Педагогічна преса, 2017. - № 4. - С. 7-16
Кл.слова (ненормовані): тьютор -- асистування -- інклюзивна освіта
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ф2 (1) Вільні: Ф2 (1)
Знайти схожі
|
>2. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Родименко, І. Іклюзивне навчання: ретроспективний екскурс та аналітичні висновки для впровадження в Україні [Текст] / І. Родименко> // Особлива дитина: навчання і виховання. - Київ : Педагогічна преса, 2017. - № 4. - С. 17-26
Кл.слова (ненормовані): компаративний аналіз -- концептуальні підходи -- інклюзія
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ф2 (1) Вільні: Ф2 (1)
Знайти схожі
|
>3. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Кобильченко, В. Віктимізація в дитячому віці як наслідок поліфакторної депривації [Текст] / В. Кобильченко> // Особлива дитина: навчання і виховання. - Київ : Педагогічна преса, 2017. - № 4. - С. 27-36
Кл.слова (ненормовані): віктимізація -- віктимна поведінка -- віктимна особистість
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ф2 (1) Вільні: Ф2 (1)
Знайти схожі
|
>4. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Дробот, О. Бімодально-білінгвальний підхід до організації навчання глухих та слабкочуючих [Текст] / О. Дробот, А. Замша, О. Федоренко> // Особлива дитина: навчання і виховання. - Київ : Педагогічна преса, 2017. - № 4. - С. 37-46
Кл.слова (ненормовані): бімодальний білінгвізм -- тотальна комунікація -- білінгвальне-бікультурне навчання
Дод.точки доступу: Замша, А. Федоренко, О.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ф2 (1) Вільні: Ф2 (1)
Знайти схожі
|
>5. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Бабяк, О. Формування міжособистісних стосунків у підлітків із затримкою психічного розвитку в шкільній групі [Текст] / О. Бабяк> // Особлива дитина: навчання і виховання. - Київ : Педагогічна преса, 2017. - № 4. - С. 47-55
Кл.слова (ненормовані): поведінковий компонент -- афективний компонент -- когнітивний компонент
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ф2 (1) Вільні: Ф2 (1)
Знайти схожі
|
>6. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Чеботарьова, О. Сучасні підходи до трудового навчання учнів із порушеннями опорно-рухового апарату та інтелекту [Текст] / О. Чеботарьова> // Особлива дитина: навчання і виховання. - Київ : Педагогічна преса, 2017. - № 4. - С. 56-64
Кл.слова (ненормовані): комплексне порушення розвитку -- трудова компетентність
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ф2 (1) Вільні: Ф2 (1)
Знайти схожі
|
>7. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Наконечна, Л. Основоположні підходи в інклюзивній освіті в країнах Північної Америки та Україні [Текст] / Л. Наконечна> // Особлива дитина: навчання і виховання. - Київ : Педагогічна преса, 2017. - № 4. - С. 65-72
Кл.слова (ненормовані): системний підхід -- середовищний підхід -- особистісний підхід
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ф2 (1) Вільні: Ф2 (1)
Знайти схожі
|
>8. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Роменська, Т. Особливості мотиваційно-ціннісного компонента соціально-побутових навичок у дітей дошкільного віку з дитячим церебральним паралічем [Текст] / Т. Роменська> // Особлива дитина: навчання і виховання. - Київ : Педагогічна преса, 2017. - № 4. - С. 73-85
Кл.слова (ненормовані): соціально-побутові навички -- мотиваційно-ціннісний компонент
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ф2 (1) Вільні: Ф2 (1)
Знайти схожі
|
>9. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Тичина, К. Особливості уявлень про міжособистісні сімейні стосунки у дітей старшого дошкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення [Текст] / К. Тичина> // Особлива дитина: навчання і виховання. - Київ : Педагогічна преса, 2017. - № 4. - С. 86-96
Кл.слова (ненормовані): дитячо-батьківські стосунки -- міжособистісні сімейні стосунки -- сіблінгові стосунки
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ф2 (1) Вільні: Ф2 (1)
Знайти схожі
|
|