Пошуковий запит: <.>II=О190803/2020/4<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5 |
>1.
| Піканова Н. Інклюзивна група як інститут соціалізації дошкільників із загальним недорозвитком мовлення/Н. Піканова // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2020,N № 4.-С.46-61
|
>2.
| Коніна Н. Теорія розуму як складова емоційного інтелекту у підлітків з розладами аутистичного спектра/Н. Коніна // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2020,N № 4.-С.72-77
|
>3.
| Баранець І. Методичні основи формуваня комунікативної компетентності у дітей старшого дошкільного віку із моторною алалією/І. Баранець // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2020,N № 4.-С.39-45
|
>4.
| Компанець Н. Особливості довільної поведінки у дітей з РГДУ/Н. Компанець // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2020,N № 4.-С.7-16
|
>5.
| Досвід освітньо-реабілітаційної роботи соціального закладу освіти з кохлеарно-імплантованими учнями/Л. Луценко [та ін.] // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2020,N № 4.-С.17-38
|
|