Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=О283150799/2018/1/2<.>
Загальна кількість знайдених документів : 28
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-28 
1.


    Огнев’юк, В.
    Український університет у добу експонентного розвитку / В. Огнев’юк // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2018. - № 1/2. - С. 1-25, DOI 10.28925/2312-5829.2018.1-2.1452. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- інформація -- експонентний розвиток -- кібернетичні загрози -- новотворена реальність -- майбутнє -- освіта -- професії -- самовизначена еволюція -- технології -- трансформації -- університет -- цінності -- штучний інтелект
Анотація: У статті аналізується вплив експонентного розвитку на трансформацію сучасного українського університету. Виокремлюються найбільш вагомі і взаємозумовлені фактори впливу, що спонукають до творення нових моделей буття сучасного університету. Подається системний аналіз найбільш гострих проблем притаманних українським університетам в контексті філософії експонентного розвитку, що вимагає від університету невпинного прагнення досконалості та максимальної включеності в інноваційно-технологічні та соціально-економічні процеси.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

2.


    Твердохліб, Т.
    Навчання педагогіки у освітніх закладах Православної церкви: погляди педагогів і релігійних діячів (1867-1884 рр.) / Т. Твердохліб // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2018. - № 1/2. - С. 26-37, DOI 10.28925/2312-5829.2018.1-2.52613. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
духовна академія -- духовна семінарія -- жіночий навчальний заклад Православної Церкви -- педагогіка -- зміст навчання -- педагогічна практика
Анотація: У статті на основі аналізу першоджерел та історико-педагогічної літератури представлено погляди В. Белікова, А. Васильєва, П. Лашкарьова, П. Ліницького І. Малишевського, А. Шереметинського та інших педагогів і релігійних діячів стосовно навчання педагогіки у освітніх закладах Православної Церкви в 1867-1884 рр. Встановлено, що теоретичні наробки з означених питань представлені у проектах і публікаціях духовних періодичних видань «Волынские епархиальные ведомости», «Православное обозрение», «Полтавские епархиальные ведомости», «Труды Киевской духовной академии» тощо. Визначено і розкрито ідеї педагогів і релігійних діячів стосовно змісту, навчально-методичного забезпечення, організаційних аспектів, форм, кадрового забезпечення навчання педагогіки в академіях, семінаріях і жіночих навчальних закладах Православної Церкви.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

3.


    Зверюк, Р.
    Яким Ярема: типологія учителя на зламі типів педагогіки першої половини ХХ століття / Р. Зверюк // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2018. - № 1/2. - С. 38-50, DOI 10.28925/2312-5829.2018.1-2.84612. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
енергетично-номокративна педагогіка -- методологічні підходи -- психологія -- сентиментально-чуттєва педагогіка -- учительське звання
Анотація: У статті, на основі вивчення змісту ідей Я. Яреми, викладених у праці «Психологія учительського звання – типологія», досліджено зміст його методологічних, психологічних та педагогічних підходів до аналізу педагогічного професіоналізму. Шляхом порівняння з’ясовано зміст використаного вченим поняття «звання» як професійної чинності, загальну методологію дослідження, що відповідає інтегрованим засадам філософії життя та львівсько-варшавської філософської школи. Вивчення Якимом Яремою основ професійної психології, зокрема професій, «предметом яких є людина», дало можливість порівняти тогочасних меж педагогічного професіоналізму зі сучасними. Акмеологічні підходи до характеризування типів педагогів у праці Я. Яреми реалізуються завдяки поєднанню аналізу культурно-психологічних типів людини (гуманітарної психології та етики особистості), типології вчителів у розрізі виховного потенціалу типів (психологічний аналіз особистості вчителя-вихователя) та власної наукової візії історико-педагогічного етапу.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

4.


    Петрухан-Щербакова, Л.
    Основні положення професійної етики соціального працівника у спадщині Мері Елен Річмонд (1861-1928 рр.) / Л. Петрухан-Щербакова // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2018. - № 1/2. - С. 51-60, DOI 10.28925/2312-5829.2018.1-2.57394. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
цінності -- етика -- професійна етика -- соціальний працівник -- клієнт
Анотація: У статті досліджуються ідеї професійної етики соціального працівника що описані у науковій спадщині Мері Елен Річмонд. В процесі аналізу було з’ясовано основні позиції у процесі взаємодії соціального працівника із клієнтами. При аналізі сформульовано висновок про те, що дотримання певних етичних правил у свою чергу впливає на якість і форму надання допомоги та кількість витраченого часу на вирішення проблеми клієнта. У статті вказані ті принципи які називає сама дослідниця, а також ті, які були знайдені в процесі дослідження її робіт.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

5.


    Klajmon-Lech, U.
    The idea of subjectivity and dialogue in the education of a disabled = Ідея суб'єктивності і діалогу в освіті дитини з інвалідністю / U. Klajmon-Lech // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2018. - № 1/2. - С. 61-76, DOI 10.28925/2312-5829.2018.1-2.1694. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
діалог у сфері освіти -- дитина з інвалідністю -- освіта -- предметно-орієнтоване сприйняття -- сім'я
Анотація: Предметно-орієнтоване сприйняття учня - це суттєвий крок ефективної освіти. Ідея суб'єктивності в освіті пов'язана з ідеєю діалогічності. Врахування суб'єктивності та необхідності постійного спілкування є важливим завданням виховання дитини з інвалідністю. Перший діапазон обох ідей пов'язаний з відносинами між батьками (першими і найважливішими педагогами та опікунами дитини) та спеціалістами (лікарі різних спеціальностей, фізіотерапевти та, в першу чергу, вчителі, які працюють з дітьми, що мають інвалідність). Другий діапазон стосується відносин між батьками та дитиною з інвалідністю. Становить науковий інтерес відповідь на питання, як ідея суб'єктивності та діалогічності реалізується в обох діапазонах.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Клаймон-Лех Уршула


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

6.


    Гурська, А.
    Стан готовності вчителів початкової школи до інклюзивного навчання / А. Гурська, Н. Кіпіченко // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2018. - № 1/2. - С. 77-86, DOI 10.28925/2312-5829.2018.1-2.8510. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
інклюзивне навчання; -- психологічна готовність учителів -- впровадження інклюзивного навчання -- причини психологічної неготовності вчителів
Анотація: У статті визначено стан психологічної готовності вчителів початкової школи до впровадження інклюзії у вітчизняну систему освіти. Встановлено причини психологічної неготовності педагогів працювати з дітьми з особливими освітніми потребами (інформаційна необізнаність щодо роботи з особливими дітьми, нерозуміння як і яким чином складати індивідуальні програми для дітей з особливими освітніми потребами й реалізовувати алгоритм її реалізації, страх за збереження життя і здоров’я таких школярів). Розроблено пропозиції щодо підвищення означеної готовності вчителів до роботи з дітьми, які мають особливі освітні потреби.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Кіпіченко, Н.


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

7.


    Гладкова, В.
    Стажування як форма професійного самовдосконалення менеджера освіти / В. Гладкова // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2018. - № 1/2. - С. 87-99, DOI 10.28925/2312-5829.2018.1-2.813. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
акмеологічна компетентність -- акмесинергетичний супровід -- менеджер -- освіта -- самовдосконалення -- стажування -- тренінг
Анотація: У статті розглянуто проблему підвищення кваліфікації керівників освітніх закладів. Розкрито особливості професійного самовдосконалення менеджера закладу освіти, що відбувається у формі стажування. Наведено загальну програму стажування зазначеної категорії керівного складу закладу освіти, здійснювану в очно-дистанційній формі. Для забезпечення ефективного самовдосконалення рекомендовану систему акмеологічних тренінгів для формування акмеологічної компетентності. Заключним етапом у формуванні акмеологічної компетентності менеджера закладу освіти є акме-синергетичний супровід.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

8.


    Астаф’єва, М.
    Формування критичного мислення майбутніх учителів математики засобами геометрії / М. Астаф’єва, В. Прошкін, С. Радченко // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2018. - № 1/2. - С. 100-115, DOI 10.28925/2312-5829.2018.1-2.1416. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
засоби -- геометрія -- конструктивна та проективна геометрія -- критичне мислення -- майбутній учитель -- математика -- формування
Анотація: У статті розкрито сутність поняття критичного мислення як сучасного педагогічного феномену. З’ясовано, що серед найважливіших компетентностей, актуальних у роботі сучасного вчителя, педагоги найчастіше називають критичне мислення. Виділено теоретичні засади процесу формування критичного мислення майбутніх учителів у процесі професійної підготовки на рівні принципів, властивостей, прийомів, етапів. Здійснено аналіз проекту «Стандарту вищої освіти України» в галузі знань 01 «Освіта» для спеціальності 014 «Середня освіта», предметної спеціалізації 014.04 «Середня освіта (Математика)», який передбачає формування у студентів низки компетентностей, установлено, що основою перелічених компетентностей і результатів навчання є критичне мислення. Доведено, що геометрія (зокрема, конструктивна й проективна), її методи й задачі мають невичерпні можливості і засоби, які можна використовувати в якості ефективного інструментарію для формування критичного мислення у процесі професійної підготовки майбутніх учителів математики.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Прошкін, В.
Радченко, С.


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

9.


    Скачкова, Г.
    Зарубіжний та вітчизняний досвід підготовки майбутніх соціальних працівників до роботи з особами, що мають особливі освітні потреби / Г. Скачкова // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2018. - № 1/2. - С. 116-128, DOI 10.28925/2312-5829.2018.1-2.5749. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- інклюзивна освіта -- професійна підготовка -- особи з особливими освітніми потребам -- соціальна робота -- соціальний працівник
Анотація: У статті проаналізовано системи підготовки соціальних працівників до роботи з особами, що мають особливі освітні потреби в університетах США, Канади, Великої Британії, Франції, Німеччини та України. Характеризуються навчальні плани вищих навчальних закладів зазначених країн, що готують майбутніх кваліфікованих соціальних працівників до роботи з особами з особливим освітніми потребами. Виокремлюються форми і методи навчання, що домінують в системі підготовки фахівців соціальної сфери. Зазначені спільні та відмінні риси процесу навчання студентів спеціальності «соціальна робота» в зарубіжних та вітчизняних ВНЗ.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

10.


    Семенюк, А.
    Модель формування художньої культури майбутніх художників-конструкторів / А. Семенюк // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2018. - № 1/2. - С. 129-140, DOI 10.28925/2312-5829.2018.1-2.96418. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
культура -- методика -- модель -- підхід -- художня культура -- майбутні художники-конструктори
Анотація: Статтю присвячено дослідженню моделі формування художньої культури майбутніх художників-конструкторів у процесі професійної підготовки. Визначено сутність феномена «художня культура майбутніх художників-конструкторів». Представлено основні наукові підходи щодо формування художньої культури майбутніх фахівці (особистісний, компетентнісний, культурологічний, аксіологічний, інтегральний). Охарактеризовано та обґрунтовано зміст складових моделі формування художньої культури майбутніх дизайнерів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

11.


    Кульбашна, Я.
    Нові завдання і функції сучасного викладача закладу вищої медичної освіти у підготовці компетентного лікаря / Я. Кульбашна, О. Ткачук, В. Захарова // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2018. - № 1/2. - С. 141-157, DOI 10.28925/2312-5829.2018.1-2.31220. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
вища школа -- заклад вищої медичної освіти -- загальні компетентності -- здоров’язбережувальна компетентність -- майбутні лікарі -- функції викладача вищої школи
Анотація: У статті розкрито ролі і функції сучасного викладача закладів вищої медичної освіти (наставника, тренера, тьютора, ментора, коуча, фасилітатора, менеджера, дослідника) у створенні якісного досвіду для студентів та забезпеченні умов для набуття ними знань, компетентностей і навичок. Обгрунтовано необхідність оновлення педагогічної парадигми у вищій медичній школі відповідно до еволюційних особистісних змін сучасної генерації молоді. Встановлено, що серед недостатньо оцінених функцій викладача вищої медичної школи є формування здоров’язберігаючої та іншомовної компетентностей майбутнього лікаря. Визначено ключові завдання сучасного викладача вищої медичної освіти, які взаємопов’язані і взаємозалежні між собою.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Ткачук, О.
Захарова, В.


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

12.


    Бойчук, О.
    Сучасні психолого-педагогічні вимоги до викладача вищого медичного навчального закладу / О. Бойчук // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2018. - № 1/2. - С. 158-170, DOI 10.28925/2312-5829.2018.1-2.168. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
викладач -- професіоналізм -- вищий медичний навчальний заклад -- напрями педагогічної діяльності -- особистісні та професійні характеристики -- педагогічна система -- професійна компетентність -- психолого-педагогічні вимоги -- функції педагогічної діяльності
Анотація: У статті розглядаються сучасні психолого-педагогічні вимоги до викладача вищого медичного навчального закладу. Окреслено комплекс особистісних та професійних характеристик. Розкрито основні напрями (навчальну, методичну, наукову та організаційну діяльність) та функції (продукування медичних та інших наукових знань; реалізація навчального процесу у вищій медичній школі на основі різноманітних освітніх і педагогічних технологій; поширення медичних знань; формування у студента вищого медичного навчального закладу вміння й усвідомлення необхідності здобуття освіти впродовж усього життя) діяльності викладача медичного ВНЗ, доведено їхній взаємозв’язок.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

13.


    Журавель, Т.
    Неформальна освіта як інструмент підвищення лідерського потенціалу учнів ПТНЗ / Т. Журавель, Ю. Рогозна // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2018. - № 1/2. - С. 171-187, DOI 2312-5829.2018.1-2.45172. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
інформальна освіта -- лідерський потенціал особистості -- неформальна освіта -- професійно-технічний навчальний заклад -- формальна освіта
Анотація: У статті представлені результати теоретичного дослідження трактування неформальної освіти вітчизняними та зарубіжними науковцями; розкрито сутність поняття «неформальна освіта», «формальна освіта» та «інформальна освіта», «лідерський потенціал»; проаналізовано досвід упровадження програм неформальної освіти для підлітків та молоді; висвітлено ключові результати дослідження особливостей лідерського потенціалу учнів ПТНЗ Донецької області; надано базову характеристику платформі неформальної освіти «Студії Розвитку» як інструменту підвищення лідерського потенціалу учнів професійно-технічних навчальних закладів; визначено подальші перспективи наукових пошуків.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Рогозна, Ю.


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

14.


    Грицак, Н.
    Інноваційні підходи до вивчення зарубіжної літератури у вищій школі / Н. Грицак // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2018. - № 1/2. - С. 188-199, DOI 10.28925/2312-5829.2018.1-2.198. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
інноваційне навчання -- інноваційні технології -- лекція-конференція -- лекція-прес-конференція -- мультимедіа
Анотація: У статті теоретично обґрунтуванні поняття «інноваційне навчання» та «інноваційні технології». Автор доводить, що актуальними питаннями у системі вищої освіти в умовах кредитно-модульного навчання є впровадження інноваційних технологій. Розглянуто поняття «інновація» у трьох аспектах. Проаналізовано основні складові інноваційного навчання. Розкрита роль і значення інформаційних технологій, а також аргументована доцільність впровадження новітніх технологій в навчально-освітній процес вищих навчальних закладів. Автором частково запропоновано найбільш ефективні методи і форми навчальної роботи студентів-словесників на заняттях із зарубіжної літератури вищих навчальних закладів. Доведено, що застосування інноваційних технологій концентрує увагу студентської аудиторії, стимулює запам’ятовування навчального матеріалу, формує інформаційну культуру студентів-філологів, посилює творчу складову традиційної форми навчання.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

15.


    Братко, М.
    Історія становлення та сучасна соціальна роль комм’юніті (громадських коледжів) США / М. Братко // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2018. - № 1/2. - С. 200-218, DOI 10.28925/2312-5829.2018.1-2.204. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
ступінь асоціата -- громадський коледж -- професійні сертифікати -- дворічні коледжі -- професійні дипломи
Анотація: У статті представлені результати наукових досліджень особливостей комм’юніті (громадських) коледжів США як особливого феномену американськкої вищої освіти. Автор відслідковує розвиток коледжів в Америці з ранніх днів до сучасності, описуючи соціальні, політичні, релігійні та економічні чинники, що впливають на їх розвиток. Звертає увагу, як освітні інновації кожного історичного періоду від кінця ХІХст. до початку ХХІ ст. змінювали ландшафт комм’юніті коледжів. Автором встановлено, що комм’юніті (громадські) коледжі – це заклади, які пропонують шестимісячні професійні дипломи; одно- і дворічні професійні, технічні та передпрофесійні сертифікати; і дворічні програми загальної та ліберальної освіти, що дають право отримати диплом асоціата. Комм’юніті коледжі в США мають значну популярність, яка зростає з кожним роком. Автор вважає, що позитивний досвід комм’юніті (громадських) коледжів в сфері управління, фінансування, доступу до вищої освіти та співпраці з роботодавцями може стати у нагоді вітчизняним освітнім менеджерам.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

16.


    Батечко, Н.
    Аксеологічні аспекти освіти дорослих Франції / Н. Батечко, А. Дурдас // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2018. - № 1/2. - С. 219-232, DOI 10.28925/2312-5829.2018.1-2.219. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
освіта дорослих -- аксіологічні аспекти освіти дорослих -- ціннісні орієнтири освіти дорослих
Анотація: В статті обґрунтовано аксіологічні аспекти освіти дорослих у Франції в контексті тенденцій сучасного європейського освітнього простору. Проаналізовано особливості освіти дорослих у Франції, форми і методи її організації з врахуванням адаптації фахівців до швидкоплинних умов праці. Виокремлено ціннісні орієнтири освіти дорослих з врахуванням соціальноекономічного та духовного розвитку французького суспільства.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Дурдас, А.


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

17.


    Piechaczek-Ogierman, G.
    Media pop culture in the process of shaping the identity of youth = Медіа-поп-культура в процесі формування особистості молоді / G. Piechaczek-Ogierman // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2018. - № 1/2. - С. 233-245, DOI 10.28925/2312-5829.2018.1-2.6518. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
ідентичність -- медіа-моделі -- поп-культура
Анотація: Медіа-поп-культура не тільки формує світове бачення, але також створює тенденції та є джерелом натхнення та ідентифікації молоді. Результати досліджень, представлені в цьому дослідженні, показують, що молодь на заключному етапі підліткового віку судить про реальність критично. Значна частина вивчених учнів реалізує модель ідентичності, яка формується у напрямку «знизу». Вони відкидають засоби масової інформації і прагнуть створити власну концепцію про себе. У той же час великий відсоток респондентів поважає медіамоделі, пов'язані з зовнішнім виглядом та споживчим способом життя.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Габріела Пєхачек-Огерман


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

18.


    Воронова, Н.
    Мистецькі парадигми культурологічної освіти / Н. Воронова // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2018. - № 1/2. - С. 246-254, DOI 10.28925/2312-5829.2018.1-2.18519. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
естетичне виховання -- культура -- культурологічна освіта -- мистецтво -- мультимедійні технології
Анотація: У статті переосмислюється інтеграція культури і мистецтва в освітній простір. Досліджується культурологічна підготовка, серцевиною якої схарактеризовано мистецтво. Визначено мистецькі парадигми культурологічної освіти. Проаналізовано загальне осмислення художньої культури в історичному аспекті; становлення художньої педагогіки як самостійного напрямку педагогічної науки; використання мистецтва як засобу естетичного виховання. Перспективним уявляється впровадження мультимедійних технологій в теорію і методику фахової підготовки.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

19.


    Мережко, Ю.
    Художній смак як наукова дефініція: філософсько-історичний аспект / Ю. Мережко, С. Румянцева // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2018. - № 1/2. - С. 255-266, DOI 10.28925/2312-5829.2018.1-2.2653. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
музичне мистецтво -- особистість -- філософсько-історичний аналіз -- художній смак
Анотація: У статті розглядається поняття «художній смак» та інші його різновиди. Автор проводить аналіз виникнення та становлення дефініції «смак» в історії філософії. В науковій праці узагальнюється теоретична інформація щодо визначення сутності художнього смаку та його змістового наповнення. Висвітлюється безпосередній зв'язок художнього смаку з художньою потребою, естетичним ідеалом та художньо-естетичними судженнями, які впливають на формування естетичної свідомості особистості. У статті обґрунтовується значущість формування художнього смаку у підростаючого покоління.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Румянцева, С.


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

20.


    Паламар, С.
    Компетентнісний підхід як методологічний орієнтир модернізації сучасної освіти / С. Паламар // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2018. - № 1/2. - С. 267-278, DOI 10.28925/2312-5829.2018.1-2.77621. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
мета освіти -- зміст освіти -- компетентнісний підхід -- компетентність -- навчальний предмет -- учень
Анотація: У статті проаналізовано процесуальні та змістові аспекти компетентнісного підходу як методологічного орієнтиру модернізації сучасної освіти. Автор обґрунтовує, що компетентнісний підхід спрямований на результати освіти не як суми засвоєної інформації, а як здатності людини діяти в різних ситуаціях. Сформована компетентність учня розглядається як основний якісний показник освітнього результату, отже, це досягнення можна вважати педагогічною метою, що якнайповніше відображає потреби суспільства і особистості. Автор з погляду дидактичних цілей наголошує на необхідності змін у змісті освіти через рівень навчального предмета, навчального матеріалу, через взаємодію вчителя та учня.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

 1-20    21-28 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)