Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (27)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=О283150799/2019/3/4<.>
Загальна кількість знайдених документів : 27
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-27 
1.


    Tverdokhlib, T.
    Study of pedagogy and pedagogical disciplines in educational institutions of the orthodox church: views of educators and theologians (the end of the 19th century – the beginning of the 20th century) [Електронний ресурс] = Вивчення педагогіки та педагогічних дисциплін в закладах освіти православної церкви: погляди педагогів і богословів (кінець ХІХ – початок ХХ століття) / T. Tverdokhlib. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2019. - № 3/4. - С. 1-18, DOI 10.28925/2312-5829.2019.3-4.118. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
духовна академія -- духовна семінарія -- жіночий навчальний заклад педагогіка -- педагогічна дисципліна -- церковно-учительська школа -- другокласна школа
Анотація: У статті на основі аналізу першоджерел та історико-педагогічної літератури представлено погляди архімандрита Віссаріона, І. Андреєва, Д. Брянцева, А. Гриневича, Г. Маляревського, М. Маккавейського, П. Соколова, Н. Красовського, А. Юрикаса та інших педагогів і богословів стосовно навчання педагогіки і педагогічних дисциплін в закладах освіти Православної Церкви в кінці ХІХ – на початку ХХ століття. Встановлено, що теоретичні наробки з означених питань представлені в публікаціях духовних періодичних видань «Богословський вестник», «Вера и разум», «Волынские епархиальные ведомости», «Народное образование», «Подольские епархиальные ведомости», «Христианское чтение», «Церковный вестник», «Черниговские епархиальные известия» тощо. Визначено і розкрито ідеї педагогів і релігійних діячів стосовно завдань педагогічної підготовки, змісту, організаційних аспектів, форм, кадрового забезпечення навчання педагогіки і педагогічних дисциплін в православних духовних академіях, семінаріях, жіночих навчальних закладах Православної Церкви, церковноучительських і другокласних школах. Доведено, що найбільше думок вони присвятили змісту і організаційним аспектам педагогічної освіти в навчальних закладах Православної Церкви. Дописувачі журналів висловлювалися за розширення змісту педагогічної освіти в духовних академіях і церковно-учительських школах, переструктурування навчального матеріалу з метою оптимального поєднання теоретичної і практичної педагогічної підготовки учнів семінарій, відміни деталізації семінарської навчальної програми з дидактики тощо. Встановлено, що розглядаючи питання організації навчання педагогіки і педагогічних дисциплін, вони більшою мірою зосередилися на православних вищих духовних навчальних закладах. Педагоги і богослови висловлювалися за віднесення педагогіки до церковно-практичного відділення духовних академій, заснування педагогічних відділів чи товариств, розділення кафедри педагогіки та пастирського богослов’я, уведення окремої кафедри дидактики в вищих духовних навчальних закладах. З’ясовано, що науковці знову звернули увагу на деякі питання, що становили науковий інтерес для педагогів і богословів у 60-х і 70-х роках ХІХ ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Твердохліб Тетяна


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

2.


    Горбань, О.
    Освітній потенціал відеоігор: Світоглядно-методологічні засади [Електронний ресурс] / О. Горбань. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2019. - № 3/4. - С. 19-34, DOI 10.28925/2312-5829.2019.3-4.1934. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
відеогра -- гейміфікація освіти -- гра -- навчання на основі гри -- освіта -- освітні ігри -- освітній простір
Анотація: У статті з’ясовуються особливості відеогри як особливого феномену в житті сучасної людини. Обґрунтовується ідея про необхідність вироблення якісно нової стратегії розвитку освітнього простору, заснованої на активному залученні в освітній процес новітніх комунікаційних технологій на відеоігрових платформах. З’ясовано, що діяльність людини переплітається з грою або включає в себе певні ігрові елементи від самого початку формування суспільства. Гра виконує зокрема виховну функцію, моделює певні ситуації та дозволяє отримати базові практичні навички. При цьому, ігровий процес навчає через розваги, виховує з невимушеністю, якої подекуди не вистачає класичній освіті. Виявлені освітній потенціал та проаналізовані освітні перспективи відеоігор. Наголошується на використанні відеоігор в освітньому процесі за трьома напрямками: освітні ігри, гейміфікація освіти та навчання на основі гри (Game Based Learning). Зроблений висновок про перспективи залучення відеоігор до навчального процесу як новаційного методичного інструментарію, здатного сформувати відповідні навчальні та професійні компетентності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

3.


    Гнатів, З.
    Інститут університету: минуле, сьогодення, майбутнє [Електронний ресурс] / З. Гнатів. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2019. - № 3/4. - С. 35-47, DOI 10.28925/2312-5829.2019.3-4.3547. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- університет -- модель університету -- трансформація -- соціокультурний вимір
Анотація: У запропонованій статті розглянуте питання феномену середовища, інтелектуального центру, в якому відбувається розвиток та підготовка особистостей та соціуму до змін – інститут університету.Інститут - як організована система соціальних ролей, яка є постійним і значним елементом суспільства, і яка зосереджується на основних потребах і функціях людини. Висвітлюються моделі університету в історичній ретроспективі, зокрема модель дослідницького університету В. Гумбольдта, наполеонівська та ньюманівська. Розглядаються погляди науковців на моделі університетської освіти з перспективою пошуку умов та сприяння їх реалізації задля успішної діяльності сучасного університету у новому столітті знань. Робиться акцент на важливості гуманітарного складника освіти, обмеження якого приведе до незворотніх наслідків в майбутньому розвитку суспільства.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

4.


    Короткова, Ю.
    Формування міжкультурної компетентності майбутніх юристів під час базової підготовки в закладі вищої освіти [Електронний ресурс] / Ю. Короткова. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2019. - № 3/4. - С. 48-60, DOI 10.28925/2312-5829.2019.3-4.4860. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
майбутній юрист -- міжкультурна компетентність -- міжкультурне спілкування -- тренінг -- толерантність
Анотація: У статті розкривається сутність поняття «міжкультурна компетентність майбутнього юриста», яке тлумачимо як інтегративну багаторівневу професійно особистісну якість, що синтезує сукупність знань, умінь, ставлень, ціннісних установок, обумовлених метою і завданнями міжкультурного спілкування на засадах взаємоповаги, взаєморозуміння, взаємозбагачення. Міжкультурна компетентність розглядається як цілісна система, що складається з певних складових, відносно самостійних, утім взаємопов’язаних і взаємообумовлених. До них віднесено такі: комунікативну, соціокультурну, мотиваційно-ціннісну, афективну, когнітивну. Доведено, що формуванню міжкультурної компетентності фахівців з права сприятиме застосування інноваційних методів і форм навчальних занять (ділові/рольові ігри, диспути, дискусії, дебати, моделювання, симуляції тощо), серед яких особливе значення відіграє міжкультурний тренінг
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

5.


    Баштан, С.
    Проблема формування культури здоров'я студентів у педагогічній теорії [Електронний ресурс] / С. Баштан, Т. Шапкіна. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2019. - № 3/4. - С. 61-72, DOI 10.28925/2312-5829.2019.3-4.6172. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
виховання -- здоровий спосіб життя -- здоров'я -- культура -- людина -- студент -- університет
Анотація: У статті розглянуто проблеми формування культури здоров'я студентів в педагогічній теорії. Визначено передумови та умови формуванні основ культури здоров’я молоді. Аналізуються причини, згідно яких процес формування культури здоров’я студентів можна вважати педагогічною проблемою. Визначена послідовність та структура вирішення педагогічної проблеми формування основ культури здоров’я студентської молоді.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Шапкіна, Т.


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

6.


    Паламар, С.
    Проблема формування літературної компетентності старшокласників у поцесі аналізу художнього твору з використанням інноваційних засобів навчання [Електронний ресурс] / С. Паламар, Л. Назаренко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2019. - № 3/4. - С. 73-91, DOI 10.28925/2312-5829.2019.3-4.7391. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
літературна компетентність -- інформаційна компетентність -- читач -- художній твір -- аналіз художнього твору -- усвідомлене сприймання -- аналітична діяльність -- інформаційно-комунікаційні технології -- практичні завдання
Анотація: У статті розглянуто актуальні проблеми емоційно-інтелектуального розвитку й виховання молоді в процесі навчання літератури; з’ясовано мотиваційну готовність учнів 10-11-х класів до використання засобів інформаційнокомунікаційних технологій (ІКТ) у предметній діяльності; запропоновано можливі види читацької діяльності з використанням ІКТ у ході подієвого, пообразного, проблемно-тематичного аналізів художнього твору; подано оцінки експериментальної роботи. Наведено зв’язок із важливими практичними завданнями, показники рівнів сформованості ЛК старшокласників засобами ІКТ. Розкрито досвід використання ІКТ під час аналізу художнього твору. Висвітлено естетичну рецепцію й мистецьку комунікацію (внутрішню й зовнішню) між автором, твором і читачем.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Назаренко, Л.


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

7.


    Ахмед, К. М.
    Компетентнісний підхід як чинник професійного становлення студентів мистецьких спеціальностей [Електронний ресурс] / К. М. Ахмед. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2019. - № 3/4. - С. 92-99, DOI 10.28925/2312-5829.2019.3-4.9299. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
естетична компетентність -- компетентнісний підхід -- компетентність -- майбутні фахівці -- мистецька освіта
Анотація: У статті розкрито концептуальні підходи до процесу формування компетентностей студентів мистецьких спеціальностей. Розкрито сутність понять «компетентність», «естетична компетентність», «естетична компетентність студентів мистецьких спеціальностей». Подано авторське визначення поняття «естетична компетентність студентів мистецьких спеціальностей», яке розглядається як інтегральне особистісне утворення, що характеризується здатністю індивіда сприймати, оцінювати й усвідомлювати прекрасне. Визначено складові компоненти естетичної компетентності студентів мистецьких спеціальностей (естетичне сприймання, естетичні почуття, естетичні потреби, естетичні смаки, естетичні ідеали). Окреслено особливості компетентнісного підходу в контексті мистецької освіти. Подано характеристику основних художньо-графічних компетентностей студентів мистецьких спеціальностей, як от: інтегральної, спеціальної, методичної, проектної та естетичної. Наведено перелік якостей якими має володіти майбутній фахівець в галузі мистецької освіти
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

8.


    Малахова, М.
    Студентський народно-інструментальний ансамбль: технологія командної інтерпретації музичних творів [Електронний ресурс] / М. Малахова. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2019. - № 3/4. - С. 100-109, DOI 10.28925/2312-5829.2019.3-4.100109. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
ансамблева комунікація -- інтерпретація музичних творів -- колективна взаємодія -- командне мислення -- педагогічна технологія -- студентський народно-інструментальний ансамбль
Анотація: У статті висвітлене питання колективної співтворчості та командної взаємодії у процесі роботи над музичними творами в навчальному колективі. Розкриті сутнісні поняття «ансамбль», «педагогічна технологія», «інтерпретація». Спираючись на практичний досвід автора статті, представлені технологічні аспекти в роботі студентського народно-інструментального ансамблю, спрямовані на виконавську реалізацію музичних творів у процесі колективної взаємодії. У зв’язку із означеним питанням охарактеризовані основні етапи: ознайомлення із музичним твором, опанування технічних труднощів, реалізація художнього змісту, концертне виконання. Наголошено, що необхідною умовою якісної роботи навчального колективу є залучення комплексу методів і завдань, які спрямовані на розвиток творчої індивідуальності кожного учасника народно-інструментального ансамблю, удосконалення виконавської майстерності ансамблістів, підвищення рівня їх психологічної стійкості під час виступів, визначення виконавського стилю колективу.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

9.


    Гаращенко, Л.
    Художня праця як засіб формування предметно-практичної компетентності у дітей дошкільного віку [Електронний ресурс] / Л. Гаращенко, О. Літіченко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2019. - № 3/4. - С. 110-120, DOI 10.28925/2312-5829.2019.3-4.110120. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
предметно-практична діяльність -- предметно-практична компетентність -- художня праця
Анотація: У статті здійснено огляд сучасних тенденцій у сфері трудового виховання дітей дошкільного віку. Досліджено роль художньої праці у забезпеченні їхнього різнобічного гармонійного розвитку. В результаті аналізу наукової та методичної літератури розглянуто шляхи удосконалення змісту художньої праці дошкільників. З’ясовано фактори впливу на розширення змісту художньої праці дітей дошкільного віку. Розглянуто особливості використання художньої праці з метою формування предметно-практичної компетентності дітей дошкільного віку. Обґрунтовано доцільність застосування художньої праці з метою розвитку творчих здібностей особистості, формування пізнавальної активності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Літіченко, О.


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

10.


    Єсіпова, О.
    Дослідження мотивації майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю [Електронний ресурс] / О. Єсіпова. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2019. - № 3/4. - С. 121-129, DOI 10.28925/2312-5829.2019.3-4.121129. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
мотив -- мотивація -- навчальна діяльність -- прагматичні мотиви
Анотація: У статті розглянуто підходи до визначення поняття мотивація та мотив, проведено аналіз навчальної діяльності майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю. Встановлено, що однією з причин незацікавленості тих, кого навчають навчальним процесом під час вивчення педагогічних дисциплін є низька мотивація. На основі анкетування та інтерв’ювання досліджено мотивацію студентів у процесі вивчення педагогічних дисциплін, з’ясовано динаміку змін мотивації від вступу студентів до закладу вищої освіти та домінування у тих, кого навчають прагматичних мотивів, розроблені рекомендації по формуванню позитивної мотивації.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

11.


    Руденко, Ю.
    Використання ігрових технологій у фаховій лінгводидактичній освіті майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти [Електронний ресурс] / Ю. Руденко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2019. - № 3/4. - С. 130-142, DOI 10.28925/2312-5829.2019.3-4.130142. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
заклади дошкільної освіти -- інтерактивні технології -- ігрові технології -- майбутні вихователі -- мовна гра -- фахова лінгвістична освіта
Анотація: У статті порушено проблему використання ігрових технологій у фаховій лінгводидактичній освіті майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти, зокрема, розглянуто сутність інтерактивного навчання, визначено засадничі принципи використання новітніх, інтерактивних, інтерактивноігрових, ігрових технологій в професійно-мовленнєвій діяльності майбутніх вихователів, подано класифікацію ігрових технологій: технології ігрової взаємодії в освітньому процесі; технологія імітаціно-моделюючих ігор; технологія мовної та мовленнєвої гри; технологія рольових-навчальних ігор; технологія ділової гри (ділові ігри, навчальні ігри, ігрові ситуації, дискусії, тренінги, мовні ігри, мовленнєві ігри тощо), обґрунтовано педагогічні вимоги до використання ігрових технологій в освітньому процесі закладів вищої освіти, розглянуто функції ігрових технологій у фаховій лінгводидактичній освіті майбутніх вихователів. Визначено сутність наукових понять «ігрові технології», «мовні ігрові технології», «мовна гра»
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

12.


    Cоломаха, А.
    Затосування словникових он-лайн тренажерів для формування іншомовної лексичної компетенції майбутнього педагога [Електронний ресурс] / А. Cоломаха. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2019. - № 3/4. - С. 143-155, DOI 10.28925/2312-5829.2019.3-4.143155. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
вихователь закладу дошкільної освіти -- вчитель початкової школи -- іншомовна підготовка -- лексична компетенція -- педагог -- словниковий онлайн тренажер -- цифрові засоби навчання
Анотація: У статті розглянуто сучасні підходи та інноваційні засоби розвитку іншомовної комунікативної компетенції майбутніх педагогів. Автор підкреслює необхідність широкого використання цифрових технологій в процесі іншомовної підготовки сучасних студентів як складника професійної педагогічної компетентності, оскільки застосування он-лайн ресурсів сприяє не тільки оволодінню іноземної мови, а й одночасно є прикладом з методичної точки зору і може застосовуватися у подальшій педагогічній діяльності на заняттях з іноземної мови у закладах дошкільної освіти та на уроках з іноземної мови в Новій український школі. Для практичного застосування запропоновані словникові онлайн тренажери, які автор використовує на заняттях з дисципліни «Іноземна мова з методикою навчання (німецька мова)» в процесі підготовки бакалаврів спеціальностей 013 «Початкова освіта», 012 «Дошкільна освіта».
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

13.


    Глушак, О.
    Економіко-математичне моделювання: методика синтезу ІКТ і методів моделювання [Електронний ресурс] / О. Глушак, С. Семеняка. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2019. - № 3/4. - С. 156-174, DOI 10.28925/2312-5829.2019.3-4.156174. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
інформатизація -- інформаційно-комунікаційні технології -- економіко-математичне моделювання -- електронний навчальний курс -- студенти економічних спеціальностей -- студенти математичних спеціальностей
Анотація: У статті подано теоретичне та практичне вирішення проблеми особливостей впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у освітній процес навчання економіко-математичному моделюванню студентів економічних та математичних спеціальностей. Визначено, що математичне моделювання при максимальному використанні його потенціалу дає можливість виявити та вирішити професійні проблеми різного характеру: чітко визначати мету дослідження, швидко знаходити можливі варіанти її досягнення, розробляти відповідні моделі економічних об’єктів чи явищ і на основі даних моделей створювати ефективні алгоритми і програми оптимальних шляхів розв’язання актуальних завдань. Установлено, що електронний навчальні курси дисциплін «Економетрика», «Економіко-математичне моделювання» є комплексом навчальнометодичних матеріалів, створених для організації індивідуального та групового навчання з використанням інформаційно-комунікаційних технологій, які спрямовані на навчання економіко-математичному моделюванню студентів економічних та математичних спеціальностей. Спираючись на окреслені можливості застосування електронного навчального курсу, а також його дидактичні функції, розроблено та описано структуру електронного навчального курсу навчальних дисциплін «Економетрика», «Економіко-математичне моделювання» на базі платформи Moodle. Розглянуто особливості застосування MS Excel на прикладі задачі залежності рівня зайнятості населення України від впливу обраних факторів. Охарактеризовано різні етапи побудови та дослідження економетричної моделі: ідентифікації змінних, специфікації моделі, параметризації та перевірки на статистичну значущість отриманих результатів. Окреслено перспективу подальших наукових розвідок через доведення ефективності використання електронних навчальних курсів задля поліпшення додаткових фахових компетентностей майбутніх фахівців економічних та математичних спеціальностей.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Семеняка, С.


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

14.


    Білоус, В.
    Базові принципи проектування мультимедійних освітніх мобільних додатків [Електронний ресурс] / В. Білоус. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2019. - № 3/4. - С. 175-184, DOI 10.28925/2312-5829.2019.3-4.175184. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
мобільне навчання -- мобільні навчальні додатки -- мобільні технології -- освітній процес
Анотація: В статті наводяться базові принципи проектування освітніх мобільних навчальних додатків. Дається характеристика поняттю «мобільна освіта». Проаналізовано досвід з вивчення мобільної освіти. Виділені технічні особливості використання смартфонів. Оглянуто можливості інтенсифікації навчання і підвищення мотивація за допомогою сучасних мультимедійних технологій. Описані етапи побудови мобільного повчального застосування. Рекомендації дані для створення програми не лише Європейських країн але і для всього світу. Так само з прикладів розглянуто атрибути створення для арабських країн, де писемність відрізняється від європейських і принцип локалізація як для країни, так і для окремих регіонів. Представлений огляд по створенню макетів під різні екрани, серед яких, - смартфони, планшети, кпк. Представлені мови програмування для кожних з пристроїв. Пропонуються до огляду базові принципи проектування для мобільних навчальних додатків.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

15.


    Петрик, Л.
    Ефективність використання медіазасобів для вивчення іноземних мов у початковій школі: від усвідомлення до готовності [Електронний ресурс] / Л. Петрик. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2019. - № 3/4. - С. 185-196, DOI 10.28925/2312-5829.2019.3-4.185196. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
готовність -- іноземні мови -- майбутній вчитель початкової школи -- медіазасоби -- професійна підготовка
Анотація: У статті актуалізовано питання підготовки майбутнього вчителя початкової школи до застосування медіазасобів на уроках іноземних мов. Визначено та описано структурні компоненти готовності майбутнього фахівця до здійснення зазначеного виду діяльності. Проаналізовано процес формування структурних компонентів готовності у процесі професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи. Запропоновано діагностичний інструментарій для вимірювання рівня їх сформованості.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

16.


    Гуцул, О.
    Особливості викладання дисципліни "медична та біологічна фізика" іноземним студентам англійською мовою у вищому медичному навчальному закладі [Електронний ресурс] / О. Гуцул, Т. Бірюкова. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2019. - № 3/4. - С. 197-205, DOI 10.28925/2312-5829.2019.3-4.197205. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
біофізика -- викладання англійською мовою -- іноземні студенти -- методологія викладання -- особливості викладання
Анотація: У статті розглянуто особливості викладання дисципліни "Медична і біологічна фізика" іноземним студентам англійською мовою у Вищому держаному навчальному закладі України «Буковинський державний медичний університет». Особливо важливим для іноземних студентів є наявність доступних підручників англійською мовою, які б відповідали навчальній робочій програмі дисципліни. Для полегшення сприйняття та розуміння фізичних явищ чи процесів доцільним є використання демонстраційних фізичних моделей, виконання лабораторних робіт з обробкою результатів вимірювання та формулюванням висновків. Викладання фізико-математичних дисциплін, зокрема, медичної і біологічної фізики, безумовно має демонструвати тісний зв’язок того чи іншого фізичного явища чи процесу з його застосуванням у медицині з метою діагностики, лікування та профілактики захворювань, що у свою чергу сприятиме підвищенню мотивації студентів-медиків до вивчення фізико-математичних дисциплін.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Бірюкова, Т.


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

17.


    Барановська, І.
    Інноваційні підходи розвитку творчої обдарованості дітей у позашкільних закладах освіти [Електронний ресурс] / І. Барановська, А. Чернятинська, С. Похила. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2019. - № 3/4. - С. 206-219, DOI 10.28925/2312-5829.2019.3-4.206219. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
здібності -- інноваційні підходи -- позашкільні заклади освіти -- спеціальні обдарування -- творча обдарованість
Анотація: У статті висвітлено проблеми розвитку творчої обдарованості дітей у позашкільних навчальних закладах. Встановлено, що обдаровані діти (діти з особливими освітніми проблемами) в сучасному освітньому просторі є найбільш незахищеним ланкою суспільства. У швидко змінюваному світі вони потребують особливої уваги з боку вчителів, батьків, психологів і медиків в процесі виховання, навчання, адаптації, соціалізації і самореалізації особистості. Розкрито унікальність понять «обдарованість» і «творча обдарованість» дитини. Проаналізовано роботи вчених, досліджено компоненти і показники дитячої обдарованості. З’ясовано, що позашкільні заклади освіти в Україні мають давні традиції навчання та виховання учнівської молоді за інтересами, вподобаннями, індивідуальними можливостями. Принципи їх діяльності дозволяють враховувати індивідуальні особливості кожної дитини. На прикладі роботи Вінницької обласної станції юних натуралістів висвітлені інноваційні підходи розвитку творчо обдарованих дітей. Подальшого уваги дослідників потребують питання виявлення ранньої обдарованості дошкільнят, забезпечення наступності розвитку обдарованості дітей дошкільного та молодшого шкільного віку.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Чернятинська, А.
Похила, С.


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

18.


    Стеченко, О.
    Навчальний план підготовки магістрів медицини: зміни в проектуванні освітнього процес [Електронний ресурс] / О. Стеченко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2019. - № 3/4. - С. 220-239, DOI 10.28925/2312-5829.2019.3-4.220239. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
вища медична освіта -- магістри медицини -- навчальні плани -- формування професійної компетентності
Анотація: Педагогічне проектування освітнього процесу є основним з важелів удосконалення підготовки фахівців у вищій школі. Особливу увагу в цьому аспекті слід звертати на навчальний план спеціальності, який задає головні вектори освітньої траєкторії здобувачів освіти та надає можливості для реалізації завдань освітніх програм щодо формування компетентностей. В статті проаналізовано основні відмінності навчального плану підготовки магістрів медицини від попередньої версії – навчального плану підготовки спеціалістів за спеціальністю «Лікувальна справа», та встановлено головні риси структури навчальних планів підготовки лікарів у Польщі на прикладі Варшавського медичного університету та Медичного коледжу Ягелонського університету. На основі зіставлення та проведеного аналізу спрогнозовано можливі наступні зміни у проєктуванні навчальних планів підготовки магістрів спеціальності «Медицина» у закладах вищої освіти (ЗВО) України згідно з основними тенденціями у європейському просторі вищої освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

19.


    Туранов, Ю.
    Підготовка майбутніх учителів і реалізація індивідуального підходу до учнів на уроках трудового навчання та технологій [Електронний ресурс] / Ю. Туранов, А. Уруський. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2019. - № 3/4. - С. 240-252, DOI 10.28925/2312-5829.2019.3-4.240252. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
диференційовані завдання -- індивідуальні особливості учнів -- індивідуальний підхід до учнів -- майбутні учителі трудового навчання
Анотація: Обґрунтовано доцільність підготовки майбутніх учителів трудового навчання та технологій до реалізації індивідуального підходу до навчання учнів поетапно з поступовим ускладненням завдань. Визначено умовні етапи підготовки студентів до реалізації індивідуального підходу до навчання учнів: початкове розуміння ролі індивідуального підходу до учнів; засвоєння сутності індивідуалізації та диференціації навчання, розроблення диференційованих завдань; розроблення диференційованих завдань з врахуванням індивідуальних та вікових особливостей учнів; формування професійних компетентностей у майбутніх учителів й закріплення сформованих знань й умінь з реалізації індивідуального підходу до учнів; удосконалення підготовленості студентів до реалізації індивідуального підходу до учнів
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Уруський, А.


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

20.


    Курінна, А.
    Формування екологічної свідомості успішної особистості як складника сучасної освіти та виховання [Електронний ресурс] / А. Курінна, Д. Фролов. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2019. - № 3/4. - С. 253-267, DOI 10.28925/2312-5829.2019.3-4.253267. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
формування -- успішна особистість -- екологічна свідомість -- освіта -- екологічна освіта -- виховання -- екологічна особистість -- екологія слова
Анотація: У статті розглядаються основні аспекти формування екологічної свідомості успішної особистості в умовах дошкільної, шкільної та позашкільної освіти. Оскільки формування базових ціннісних орієнтацій припадає на період дошкільної та шкільної освіти, вбачається актуальним розвиток у дитини екологічної свідомості як однієї із головних компонентів успішної особистості. Крім цього, важливу роль відіграють позашкільні заклади та родинне середовище, зокрема батьківські моделі комунікативно-діяльнісної поведінки, які слугують готовими прикладами поведінки для особистостей в період їх формування. Шкільний курс природничих та гуманітарних дисциплін допомагає учням усвідомити значення природи для суспільства, зрозуміти, що природа – основне джерело задоволення життєвих й духовних потреб людини, усвідомити необхідність відповідального ставлення до неї. У статті автори звертають увагу на розвиток ціннісних орієнтацій успішної особистості засобами екологічного виховання: набуття школярами досвіду правильно, критично оцінювати свою поведінку в природі, вчинки інших людей, обирати лінію чи модель комунікативно-діяльнісної поведінки, що відповідає законам Людства, Природи та Суспільства.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Фролов, Д.


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

 1-20    21-27 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)