Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=П225817115/2020/33<.>
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.

Хоружа Л. Л. Сучасні стратегії трансформації змісту педагогічної освіти/Л. Л. Хоружа // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2020,N № 33.-С.8-16
2.

Желанова В. В. Рефлексивна компетентність майбутнього педагога: сутність, структура, логіка рефлексіогенезу/В. В. Желанова // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2020,N № 33.-С.17-23
3.

Мельниченко О. В. Андрагогічні принципи освіти дорослих та забезпечення якості неперервної педагогічної освіти/О. В. Мельниченко // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2020,N № 33.-С.24-30
4.

Стеблецький А. Л. Чинники забезпечення якості вищої освіти/А. Л. Стеблецький // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2020,N № 33.-С.31-40
5.

Козир М. В. Теоретико-методологічні основи інтеграції інформаційно-комунікаційної педагогіки у простір вищої освіти/М. В. Козир // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2020,N № 33.-С.41-47
6.

Леонтьєва І. В. Досвід інтеграції історико-педагогічного знання у зміст професійної підготовки сучасного педагога/І. В. Леонтьєва // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2020,N № 33.-С.48-56
7.

Тадеуш О. М. Освітнє партнерство у просторі вищої школи: вітчизняний та зарубіжний досвід/О. М. Тадеуш // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2020,N № 33.-С.57-69
8.

Дячок Н. В. Професійна мобільність як показник якості педагогічної освіти/Н. В. Дячок // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2020,N № 33.-С.70-75
9.

Михалюк А. М. Використання інтерактивних методів навчання в процесі підготовки майбутніх педагогів/А. М. Михалюк // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2020,N № 33.-С.76-79
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)