Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=П225817115/2020/33<.>
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.


    Хоружа, Л. Л.
    Сучасні стратегії трансформації змісту педагогічної освіти [Електронний ресурс] / Л. Л. Хоружа. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2020. - № 33. - С. 8-16, DOI 10.28925/2311-2409.2020.33.1 . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
акмеологічна -- андрагогічна -- аксіологічна
Анотація: У статті актуалізовано проблему трансформації змісту педагогічної освіті відповідно до нових викликів розвитку суспільства. Відзначено, що зміна сутності педагогічної освіти має відбутися у змісті педагогічної науки, адже педагогіка здатна виконувати функцію системоутворювальної категорії.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

2.


    Желанова, В. В.
    Рефлексивна компетентність майбутнього педагога: сутність, структура, логіка рефлексіогенезу [Електронний ресурс] / В. В. Желанова. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2020. - № 33. - С. 17-23, DOI 10.28925/2311-2409.2020.33.2 . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
рефлексивна -- рефлексіогенез -- компетентність
Анотація: У статті проаналізовано рефлексивну парадигму освіти як перспективну стратегію реформування вищої освіти в Україні. Доведено її пріоритети, пов’язані з формуванням рефлексивної компетентності майбутнього педагога.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

3.


    Мельниченко, О. В.
    Андрагогічні принципи освіти дорослих та забезпечення якості неперервної педагогічної освіти [Електронний ресурс] / О. В. Мельниченко. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2020. - № 33. - С. 24-30, DOI 10.28925/2311-2409.2020.33.3 . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
андрагогіка -- саморозвиток -- самоосвіта
Анотація: Стаття присвячена розвитку освіти дорослих, її андрагогічним принципам та впливу на якість неперервної педагогічної освіти. Розглядаються механізми підвищення якості неперервної педагогічної освіти через оновлення змісту, розробку та впровадження інноваційних технологій навчання відповідно до нових європейських освітніх орієнтирів та концепцій, з урахуванням національних освітніх традицій. У статті досліджується специфіка андрагогічних процесів, світовий досвід в освіті дорослих, розглядаються основні поняття андрагогіки.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

4.


    Стеблецький, А. Л.
    Чинники забезпечення якості вищої освіти [Електронний ресурс] / А. Л. Стеблецький. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2020. - № 33. - С. 31-40, DOI 10.28925/2311-2409.2020.33.4 . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
освітній процес -- викладач -- неупередженість
Анотація: У статті здійснено аналіз чинників забезпечення якості освіти, потенціалу розвитку компонент діяльності науково-педагогічних працівників закладу вищої освіти (ЗВО).
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

5.


    Козир, М. В.
    Теоретико-методологічні основи інтеграції інформаційно-комунікаційної педагогіки у простір вищої освіти [Електронний ресурс] / М. В. Козир. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2020. - № 33. - С. 41-47, DOI 10.28925/2311-2409.2020.33.5 . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
компетентність -- інформаційний -- інформаційно-комунікаційна
Анотація: У статті визначено теоретико-методологічні основи інтеграції інформаційно-комунікаційної педагогіки в освітній простір; визначено поняття «інформаційно-комунікаційна педагогіка» як першооснови якісного освітнього процесу в умовах розвитку інформаційного суспільства.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

6.


    Леонтьєва, І. В.
    Досвід інтеграції історико-педагогічного знання у зміст професійної підготовки сучасного педагога [Електронний ресурс] / І. В. Леонтьєва. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2020. - № 33. - С. 48-56, DOI 10.28925/2311-2409.2020.33.6 . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
професійна підготовка -- ігрові технології -- педагогічні дисципліни
Анотація: Статтю присвячено проблемі інтеграції історико-педагогічного знання у зміст професійної підготовки майбутніх педагогів; проаналізовано праці вітчизняних та зарубіжних науковців, педагогів-практиків щодо пізнавального, евристичного і прогностичного потенціалу історико-педагогічного знання, його ролі і місця у структурі сучасної педагогічної освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

7.


    Тадеуш, О. М.
    Освітнє партнерство у просторі вищої школи: вітчизняний та зарубіжний досвід [Електронний ресурс] / О. М. Тадеуш. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2020. - № 33. - С. 57-69, DOI 10.28925/2311-2409.2020.33.7 . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
партнерство -- компетентність -- інтроверсифікаційнй
Анотація: У статті обґрунтовано поняття «освітнє партнерство у ЗВО» як цілісної відкритої системи, що характеризується зовнішніми та внутрішніми поліфукціональними зв’язками і включає суб’єктний, змістовно-цільовий, організаційний та результативний компоненти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

8.


    Дячок, Н. В.
    Професійна мобільність як показник якості педагогічної освіти [Електронний ресурс] / Н. В. Дячок. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2020. - № 33. - С. 70-75, DOI 10.28925/2311-2409.2020.33.8 . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
мобільність -- неперервна освтіа -- конкурентноспроможність
Анотація: У статті розкрито сутнісні характеристики професійної мобільності як показника неперервної педагогічної освіти. Представлено структуру професійної мобільності вчителя, яка складається з чотирьох компонентів: особистісний, когнітивний, комунікативний, діяльнісний. На основі компонентів і показників виокремлено рівні професійної мобільності вчителя: репродуктивний, базовий, продуктивний.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

9.


    Михалюк, А. М.
    Використання інтерактивних методів навчання в процесі підготовки майбутніх педагогів [Електронний ресурс] / А. М. Михалюк. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2020. - № 33. - С. 76-79, DOI 10.28925/2311-2409.2020.33.9 . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
майбутній педагог -- інтерактивний -- методи навчання
Анотація: У статті висвітлено сутність інтерактивних методів навчання та аргументовано переваги їх застосування в освітньому процесі закладів вищої освіти. Виявлено особливості використання інтерактивних методів навчання у процесі підготовки майбутніх педагогів. Подано характеристику окремих методів інтерактивного навчання, розкрито значення їх використання в процесі формування особистісних та професійних якостей майбутніх педагогів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)