Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=П225817115/2022/37<.>
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 12
1.

Удовиченко Л. Проблема культурно-національної ідентичностіта шляхи її вирішення у новій українській школі/Л. Удовиченко // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022,N № 37.-С.70-75
2.

Паламар С. Саморегуляція особистості як умова формування лідерських якостей майбутнього педагога/С. Паламар, Ю. Cавченко, Є. Антипін // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022,N № 37.-С.61-69
3.

Козир М. Формування в учнів 5 - 6 класів національної свідомості на уроках української мови та літератури/М. Козир, Н. Філонова // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022,N № 37.-С.54-60
4.

Олійник О. Поняття "інновація” та "новація" в освітньо-науковому дискурсі/О. Олійник // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022,N № 37.-С.88-93
5.

Косенчук Ю. Теоретичні аспекти реформування шкільної освіти Фінляндської Республіки/Ю. Косенчук // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022,N № 37.-С.82-87
6.

Коханова О. Дослідження настановлень жінок щодо самореалізації чоловіків/О. Коханова, О. Столярчук, О. Сорокіна // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022,N № 37.-С.76-81
7.

Śliwerski B. The reception, comparatistics and timelinessof sergei hessen’s pedagogical thought/B. Śliwerski // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022,N № 37.-С.21-31
8.

Паламар Б. Психологічні умови та вплив негативних чинників на ефективність навчання в закладі вищої освіти/Б. Паламар // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022,N № 37.-С.14-20
9.

Братко М. Академічний коучинг: зміст поняття та сутність діяльності/М. Братко // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022,N № 37.-С.7-13
10.

Голота Н. Діалогічні технології як складова практико-зорієнтованої та особистісно-складової підготовки педагогів/Н. Голота // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022,N № 37.-С.47-53
11.

Bilonozhko O. Technology of the development of lyceum teachers pedagogical culture in the system of methodical work/O. Bilonozhko // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022,N № 37.-С.42-46
12.

Struberga S. China-CEEC Cooperation in Education and Science: Do Mutual Perceptions and Political Contexts Metter?/S. Struberga // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022,N № 37.-С.32-41
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)