Пошуковий запит: <.>II=П225817115/2022/37<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 12 |
>1.
| Удовиченко Л. Проблема культурно-національної ідентичностіта шляхи її вирішення у новій українській школі/Л. Удовиченко // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022,N № 37.-С.70-75
|
>2.
| Паламар С. Саморегуляція особистості як умова формування лідерських якостей майбутнього педагога/С. Паламар, Ю. Cавченко, Є. Антипін // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022,N № 37.-С.61-69
|
>3.
| Козир М. Формування в учнів 5 - 6 класів національної свідомості на уроках української мови та літератури/М. Козир, Н. Філонова // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022,N № 37.-С.54-60
|
>4.
| Олійник О. Поняття "інновація” та "новація" в освітньо-науковому дискурсі/О. Олійник // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022,N № 37.-С.88-93
|
>5.
| Косенчук Ю. Теоретичні аспекти реформування шкільної освіти Фінляндської Республіки/Ю. Косенчук // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022,N № 37.-С.82-87
|
>6.
| Коханова О. Дослідження настановлень жінок щодо самореалізації чоловіків/О. Коханова, О. Столярчук, О. Сорокіна // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022,N № 37.-С.76-81
|
>7.
| Śliwerski B. The reception, comparatistics and timelinessof sergei hessen’s pedagogical thought/B. Śliwerski // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022,N № 37.-С.21-31
|
>8.
| Паламар Б. Психологічні умови та вплив негативних чинників на ефективність навчання в закладі вищої освіти/Б. Паламар // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022,N № 37.-С.14-20
|
>9.
| Братко М. Академічний коучинг: зміст поняття та сутність діяльності/М. Братко // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022,N № 37.-С.7-13
|
>10.
| Голота Н. Діалогічні технології як складова практико-зорієнтованої та особистісно-складової підготовки педагогів/Н. Голота // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022,N № 37.-С.47-53
|
>11.
| Bilonozhko O. Technology of the development of lyceum teachers pedagogical culture in the system of methodical work/O. Bilonozhko // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022,N № 37.-С.42-46
|
>12.
| Struberga S. China-CEEC Cooperation in Education and Science: Do Mutual Perceptions and Political Contexts Metter?/S. Struberga // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022,N № 37.-С.32-41
|
|