Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=П225817115/2022/38<.>
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 14
1.


    Братко, М.
    Технології підтримки здобувачів освіти в Центрах академічного успіху в університетах США [Електронний ресурс] / М. Братко. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2022. - № 38(2). - С. 6-13, DOI 10.28925/2311–2409.2022.38 . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
розвиток навичок -- соціальна адаптація
Анотація: У статті презентовано результати дослідження діяльності Центрів академічного успіху (англ. Academic success centers — ASC) в університетах США. Актуалізовано необхідність їхнього функціонування за допомогою аналізу загального стану системи вищої освіти США на основі різнопланових статистичних показників, які представлені у «Звіті про стан освіти 2022. Міністерства освіти США» (Report on the Condition of Education 2022. U.S. Department of Education). Виявлено, що більшість закладів післяшкільної освіти стикаються з проблемою забезпечення академічної успішності здобувачів освіти та їхнього утримання у закладі освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1), Ф2 (3)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1), Ф2 (3)


Знайти схожі

2.


    Бойчук, Ю.
    Інновації у загальнопедагогічній підготовці майбутніх вчителів [Електронний ресурс] / Ю. Бойчук, Боярська-Хоменко. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2022. - № 38(2). - С. 14-19, DOI 10.28925/2311-2409.2022.382. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна освіта -- інноваційна діяльність -- онлайнові засоби навчання -- загальна педагогіка -- теоретичні основи педагогіки -- провайдерські освітні технології
Анотація: Сучасна вища педагогічна освіта повинна носити інноваційних характер і забезпечувати підготовку вчителя, який також відповідає критеріям інноваційності. У статті обґрунтовано потребу підходів до загальнопедагогічної підготовки майбутніх учителів, які здатні провадити інноваційну освітню діяльність, розв’язувати комплексні педагогічні проблеми з урахуванням національного і світового досвіду, володіти мистецтвом навчати й виховувати інших.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Боярська-Хоменко


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1), Ф2 (3)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1), Ф2 (3)


Знайти схожі

3.


    Каналс-Ботінес, М.
    Дилектінги як проект сучасного інструменту цифрової літературної освітньої компетентності вчителя [Електронний ресурс] / М. Каналс-Ботінес, І. Когут, А. Ралуй. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2022. - № 38(2). - С. 20-23, DOI 10.28925/2311-2409.2022.383. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
навички цифрової грамотності -- самосприйняття компетенцій цифрової грамотності -- літературне читання -- викладання мови
Анотація: Стаття присвячена висвітленню основних положень щодо впровадження проекту DILECTINGS як комплексу заходів для всіх учасників освітнього процесу з розвитку цифрової грамотності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Когут, І.
Ралуй, А.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1), Ф2 (3)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1), Ф2 (3)


Знайти схожі

4.


    Гаращенко, Л.
    Організація освітньої взаємодії з дітьми раннього віку: актуальні проблеми практики [Електронний ресурс] / Л. Гаращенко, О. Літіченко, Т. Шинкар. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2022. - № 38(2). - С. 24-29, DOI 10.28925/2311-2409.2022.384. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
зміст освіти -- цілісний розвиток -- освітня взаємодія -- освітній процес -- діяльнісний підхід -- компетентнісний підхід -- програмно-методичне забезпечення
Анотація: У статті розглядаються актуальні проблеми організації освітньої взаємодії з дітьми раннього віку. Вивчено та узагальнено погляди науковців та практиків щодо оптимізації виховання і розви- тку дітей раннього віку в умовах закладу дошкільної освіти. Акцентовано увагу на важливих про- блемах, що турбують фахівців щодо змісту освіти, кадрового забезпечення дошкільної освіти, різних форм освітньої взаємодії, методичного інструментарію. На основі теоретичного аналізу визначається роль, місце та проблеми підготовки фахівців дошкільної освіти до здійснення пси- холого-педагогічного розвитку дітей раннього віку.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Літіченко, О.
Шинкар, Т.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1), Ф2 (3)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1), Ф2 (3)


Знайти схожі

5.


    Голота, Н.
    Основи управління якістю сенсорно-пізнавального розвитку дітей четвертого року життя в закладі дошкільної освіти [Електронний ресурс] / Н. Голота, О. Бріка. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2022. - № 38(2). - С. 30-35, DOI 10.28925/2311-2409.2022.385. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
якість -- сенсорний розвиток, -- пізнавальний розвиток, -- енсорно-пізнавальний роз-виток.
Анотація: Стаття присвячена проблемі управління якістю сенсорно-пізнавального розвитку дітей чет-вертого року життя в освітньому процесі закладу дошкільної освіти. Зокрема на основі аналізу наукових розвідок з проблеми дослідження та визначено, що сенсорний розвиток дитини відіграє неоціненну роль у становленні її пізнавальної, дослідницької діяльності, є підґрунтям її розумо-вого розвитку. Зі сприймання предметів і явищ оточуючого світу починається пізнання. Всі інші форми пізнання - запам’ятовування, мислення, уява - будуються на основі образів сприймання, є результатом їх переробки.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Бріка, О.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1), Ф2 (3)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1), Ф2 (3)


Знайти схожі

6.


    Єпіхіна, М.
    Сутність та структура готовності майбутнього вчителя до партнерської взаємодії в початковій школі [Електронний ресурс] / М. Єпіхіна. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2022. - № 38(2). - С. 36-43, DOI 10.28925/2311-2409.2022.386. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
професійна готовніст -- структура готовності -- вища освіта -- початкова освіта
Анотація: У статті констатовано необхідність і доцільність формування готовності майбутнього вчителя до партнерської взаємодії на етапі професійної підготовки у закладах вищої освіти. Проаналізовано варіатив наукових підходів щодо визначення поняття «готовність майбутнього вчителя до партнерської взаємодії в початковій школі», представлено авторську дефініцію зазначеного феномену.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1), Ф2 (3)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1), Ф2 (3)


Знайти схожі

7.


    Желанова, В.
    Використання ікт і медіаресурсів студентами-філологами в освітньому процесі ЗВО: моделі й стратегії [Електронний ресурс] / В. Желанова, М. Козир. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2022. - № 38(2) : 44-50, DOI 10.28925/2311-2409.2022.387. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
інформаційно-комунікаційні технології -- медіаресурси -- моделі -- освітній процес -- системи комп’ютерного моделювання -- студенти-філологи -- Telegram-канали -- хмарні технології
Анотація: У статті йдеться про моделі й стратегії використання ІКТ і медіаресурсів студентами-філоло- гами в освітньому процесі ЗВО. Автори визначають за мету дослідити особливості ефектив- ного використання ІКТ і зокрема медіаресурсів студентами-філологами в освітньому процесі ЗВО. Завдання полягають в аналізі сучасних досліджень окресленої проблематики, у пошуці ефек- тивних медіаресурсів і моделей впровадження інформаційних технологій із метою підвищення якості освітнього процесу.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/345

Дод.точки доступу:
Козир, М.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1), Ф2 (3)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1), Ф2 (3)


Знайти схожі

8.


    Кипиченко, Н.
    Професійні спільноти вчителів: із чого почати і куди рухатися [Електронний ресурс] / Н. Кипиченко, Н. Софій, О. Федоренко. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2022. - № 38(2). - С. 51-56. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
професійна спільнота -- професійний розвиток -- професійний розвиток -- координація діяльності
Анотація: Стаття присвячена висвітленню шляхів згуртування вчителів у професійні спільноти одно- думців із розвиненими горизонтальними зв’язками. В процесі наукового пошуку проаналізовано наукову літературу з проблеми дослідження і нормативно-правові документи, що регулюють діяльність професійних спільнот освітян в Україні. Встановлено, що центри професійного роз- витку педагогічних працівників відіграють важливу роль у створенні та координації діяльності професійних спільнот.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Софій, Н.
Федоренко, О.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1), Ф2 (3)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1), Ф2 (3)


Знайти схожі

9.


    Леонтьєва, І.
    Реалії інноваційності розвитку вищої педагогічної освіти, або коли зникає інтернет [Електронний ресурс] / І. Леонтьєва. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2022. - № 38(2). - С. 57-62, DOI 10.28925/2311-2409.2022.389 . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
інновації -- інноваційний розвиток -- вища освіта -- модернізаційні ризики
Анотація: У статті зроблено спробу дослідити та виокремити особливості інноваційного розвитку вищої педагогічної освіти України на сучасному етапі, окреслити можливі «модернізаційні» ризики такого поступу. Актуальність обраної теми зумовлена, з одного боку тим, що інноваційність в освіті є вимогою часу, з іншого — сфера інновацій є надзвичайно складною та багатоаспек- тною, відтак її доволі складно досліджувати й прогнозувати.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1), Ф2 (3)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1), Ф2 (3)


Знайти схожі

10.


    Мордовцева, М.
    Особливості реалізації текстоцентричного підходу в навчанні професійного мовлення студентів [Електронний ресурс] / М. Мордовцева. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2022. - № 38(2). - С. 63-68, DOI 10.28925/2311-2409.2022.3810. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
мовлення -- навчальний текст -- професійна діяльність -- професійне мовлення -- текст -- текстоцентричний підхід
Анотація: У запропонованій статті висвітлено особливості реалізації текстоцентричного підходу в навчанні професійного мовлення студентів, майбутніх педагогів; проаналізовано різні підходи вчених щодо ролі тексту під час мовленнєвої діяльності здобувачів на заняттях гуманітарного циклу, описано вимоги до навчальних професійно зорієнтованих текстів, критерії їх відбору.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1), Ф2 (3)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1), Ф2 (3)


Знайти схожі

11.


    Паламар, С.
    Універсальний дизайн закладів освіти України: доступність інформаційного простору [Електронний ресурс] / С. Паламар, М. Науменко. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2022. - № 38(2). - С. 69-76, DOI 10.28925/2311-2409.2022.3811. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
заклади освіти -- освіта -- інформаційний простір -- універсальний дизайн -- доступність -- інклюзивна освіта
Анотація: У статті висвітлено проблему впровадження універсального дизайну в заклади загальної серед- ньої освіти України; визначено нормативно-правові основи щодо створення та ведення сайтів закладів освіти, а саме: Закон України Про інформацію, Закон України Про освіту, Закон України Про захист персональних даних, Закон України Про авторське право і суміжні права, Типове Положення про сайт закладу освіти, Методичні рекомендації щодо організації роботи сайту закладу освіти (із фокусом на повагу прав людини в онлайновому просторі та інших чинних нор- мативно-правових актів; здійснено аналіз сучасної літератури щодо впровадження універсаль- ного дизайну в заклади освіти України, який засвідчив актуальність теми дослідження та є підставою до зміни філософії закладів освіти шляхом реалізації концепції універсального дизайну.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Науменко, М.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1), Ф2 (3)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1), Ф2 (3)


Знайти схожі

12.


    Половіна, О.
    Артосвіта дітей раннього віку: аспекти психолого-педагогічного супроводу [Електронний ресурс] / О. Половіна, І. Кондратець. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2022. - № 38(2). - С. 77-82, DOI 10.28925/2311-2409.2022.3812. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
артосвіта -- аспекти -- діти раннього віку -- дошкільна освіта -- психолого-педагогічний супровід -- розвиток дітей
Анотація: Статтю присвячено питанню артосвіти дітей раннього віку на сучасному етапі розвитку дошкільної освіти. Проаналізовано наукові дослідження, які розв’язують проблеми розвитку дітей раннього віку та здійснення психолого-педагогічного супроводу різних видів мистецько- творчої діяльності дітей означеної категорії.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Кондратець, І.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1), Ф2 (3)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1), Ф2 (3)


Знайти схожі

13.


    Цюман, Т.
    Психологічні умови резильєнтності педагога в період воєнного стану [Електронний ресурс] / Т. Цюман, О. Нагула, З. Адамська. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2022. - № 38(2). - С. 83-89, DOI 10.28925/2311-2409.2022.3813. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
резильєнтність -- психологічні правила -- стійкість педагога -- відчуття безпеки -- емоційна стійкість -- цінності -- стрес
Анотація: У статті здійснено теоретико-методологічний аналіз основних наукових підходів до визна- чення резильєнтності у вітчизняній і зарубіжній психології, звернено увагу на концептуальні ідеї щодо обґрунтування психологічних умов розвитку резильєнтності: 1) відновлення відчуття безпеки через розуміння специфіки проживання кожною людиною ситуацій, пов’язаних із загро- зою життю в умовах воєнного стану; 2) безпечне та екологічне реагування на емоційні про- блеми особистості, які накопичуються через значні стрес-фактори, пов’язані із порушенням базового відчуття безпеки та військовими діями; 3) врахування особливостей функціонування мозку в умовах зовнішніх загроз; 4) формування резильєнтного освітнього середовища, напо- вненого груповими та суспільними цінностями; 5) опора на ресурс психологічного та фізичного комфорту, який є важливим елементом для відновлення резильєнтності особистості.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Нагула, О.
Адамська, З.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1), Ф2 (3)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1), Ф2 (3)


Знайти схожі

14.


    Камінська, С.
    Організіційно-педагогічні засади готовності майбутніх фахівців морського транспорту до професійної іншомовної комунікації у контексті онлайн навчання [Електронний ресурс] / С. Камінська, О. Тирон. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2022. - № 38(2). - С. 90-96, DOI 10.28925/2311-2409.2022.3814. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
дистанційне навчання -- електронне навчання -- міжнародні стандарти -- морська освіта -- мультимедійні технології -- педагогічна компетентність -- позанавчальна робота -- психолого-педагогічні умови
Анотація: У сучасних педагогічних джерелах представлено різноманітні підходи до навчання іноземної мови, яка розглядається як засіб розвитку професійної компетентності. Водночас бракує системати-зованих педагогічних досліджень концептуальних засад опанування професійної англійської мови з використанням технологій онлайн навчання.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Тирон, О.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1), Ф2 (3)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1), Ф2 (3)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)