Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (15)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=П225817115/2023/40<.>
Загальна кількість знайдених документів : 15
Показані документи с 1 за 15
1.


    Братко, М.
    Чинники академічного успіху майбутніх педагогів: інноватика, лідерство [Електронний ресурс] / М. Братко. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2023. - № 40(2). - С. 6-12, DOI 10.28925/2311-2409.2023.401 . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
академічний успіх -- вища освіта -- інновації -- лідерство -- університет -- успіх
Анотація: У статті презентовано результати дослідження феномену академічного успіху здобувачів освіти – майбутніх педагогів. Зроблено короткий теоретичний огляд актуальних англомовних та україномовних наукових праць із досліджуваної проблеми. На основі контент-аналізу наукових праць, власного практичного досвіду, відповідей залучених до фокус-груп здобувачів освіти, зроблено висновок про сутність феномену академічний успіх здобувачів освіти. На думку автора статті, академічний успіх майбутніх педагогів – це процес та кінцева мета здобуття освіти у закладі вищої освіти, яка виявляється в освітній і професійній кваліфікації, яка зазначена в документі про освіту; це рівень професійної компетентності, який базується на опанованих фахових компетентностей (hard skills) та навичок, які необхідні для успішної кар’єри (soft skills). Також зроблена спроба обґрунтувати доцільність реалізації інновацій, лідерства у професійній підготовці педагогів як чинників академічного успіху здобувачів освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 6 : Online (1), ГП ЧЗ (1), Ф2 (2), Ф3 (2)
Вільні: Online (1), ГП ЧЗ (1), Ф2 (2), Ф3 (2)


Знайти схожі

2.


    Желанова, В.
    Трансформація діяльності університетських аналітичних центрів у контексті викликів сьогодення [Електронний ресурс] / В. Желанова, В. Крижановська. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2023. - № 40(2). - С. 13-18, DOI 10.28925/2311-2409.2023.402 . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
аналітичні центри -- університетські аналітичні центри -- типи аналітитчних центрів, -- функції аналітичних центрів
Анотація: Актуальність поданої статті зумовлена глобалізаційністю та трансгресивністю сучасного суспільства, що об’єктивно стимулюють виникнення нових інтелектуальних викликів, які вимагають швидкого та якісного реагування на них певних державних інституцій. Метою статті є висвітлення діяльності вітчизняних аналітичних центрів у контексті викликів сьогодення. Завдання полягають у визначенні сутності, типів та функцій аналітичних центрів; у розкритті специфіки університетських аналітичних центрів. У статті констатовано, що аналітичні центри є суттєвою складовою вітчизняної науки, що розвивається в таких напрямах, як-от: ресурси та інфраструктура; кадровий потенціал; міжнародна співпраця; вплив політики.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Крижановська, В.


Є примірники у відділах: всього 6 : Online (1), ГП ЧЗ (1), Ф2 (2), Ф3 (2)
Вільні: Online (1), ГП ЧЗ (1), Ф2 (2), Ф3 (2)


Знайти схожі

3.


    Леонтьєва, І.
    До проблеми розбудови екосистеми вищої педагогічної освіти [Електронний ресурс] / І. Леонтьєва. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2023. - № 40(2). - С. 19-25, DOI 10.28925/2311-2409.2023.403 . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
екосистема -- екосистемний підхід -- екосистема вищої педагогічної освіти -- структура екосистеми -- тенденції розвитку екосистеми
Анотація: Останні два десятиліття питання, пов’язані з екосистемами, їх концептуалізацією та розбудовою набули особливої уваги серед дослідників. Окреслене поняття стало ще одним конструктом у когорті взаємопов’язаних ідей про системи ̶̶ бізнес-моделей, платформ, мереж, хабів, ланцюгів, породивши, водночас, «білий простір» навколо цієї функціональної одиниці, її структури, меж, контекстів й застосовності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 6 : Online (1), ГП ЧЗ (1), Ф2 (2), Ф3 (2)
Вільні: Online (1), ГП ЧЗ (1), Ф2 (2), Ф3 (2)


Знайти схожі

4.


    Фаббі, К.
    Підхід Реджо-Емілії у взаємодії з дітьми раннього віку [Електронний ресурс] / К. Фаббі, В. В'юнник. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2023. - № 40(2). - С. 26-31, DOI 10.28925/2311-2409.2023.404 . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
дошкільна освіта -- освітнє середовище -- середовищний підхід -- розвиток особистості
Анотація: У статті висвітлено унікальний Реджіо-Емілія підхід, знайомство з яким є важливим у розрізі змін у дошкільній освіті України відповідно світових освітніх тенденцій сформульованих відповідно до загальних змін у світі (пандемія, війна, екологічні проблеми тощо). Описано важливість створення умов для самовираження дітей в освітньому середовищі закладу дошкільної освіти за допомогою спеціально створеного середовища.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
В'юнник, В.


Є примірники у відділах: всього 6 : Online (1), ГП ЧЗ (1), Ф2 (2), Ф3 (2)
Вільні: Online (1), ГП ЧЗ (1), Ф2 (2), Ф3 (2)


Знайти схожі

5.


    Рего, Г.
    Досвід інклюзивної освіти в Угорщині [Електронний ресурс] / Г. Рего, Ю. Тордік. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2023. - № 40(2). - С. 32-38, DOI 10.28925/2311-2409.2023.405 . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
заклад дошкільної освіти -- інклюзивна освіта -- навчально-виховний процес
Анотація: У запропонованій статті на основі інтерв'ю з дослідниками, які працюють у сфері інклюзивної освіти в дитячих садках, а також з практикуючими вихователями та керівниками дошкільних закладів з інклюзивними групами, висвітлено досвід роботи з дітьми з особливими освітніми потребами та їх батьками в дошкільних закладах Угорщини. Наше дослідження не є репрезентативним, отримані результати є орієнтовними. Метою даної публікації є висвітлення досвіду роботи з дітьми з особливими освітніми потребами та їх батьками в дошкільних закладах Угорщини.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Тордік, Ю.


Є примірники у відділах: всього 6 : Online (1), ГП ЧЗ (1), Ф2 (2), Ф3 (2)
Вільні: Online (1), ГП ЧЗ (1), Ф2 (2), Ф3 (2)


Знайти схожі

6.


    Дика, Н.
    Траєкторія ефективної комунікації вчителя: особливості професійно-мовленнєвого спілкування [Електронний ресурс] / Н. Дика. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2023. - № 40(2). - С. 39-48, DOI 10.28925/2311-2409.2023.406 . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
методика -- українська мова -- ефективна комунікація -- професійно-мов-леннєве спілкуван -- лінгводидактичні стратег -- мовно-комунікативна компетентність
Анотація: У запропонованій статті висвітлено траєкторію ефективної комунікації вчителя, зокрема, окреслено особливості професійно-мовленнєвого спілкування. Досліджено запити й потреби педагогів та вироблено практико-орієнтовані рекомендації, поради, щодо особливостей професійно-мовленнєвого спілкування вчителя.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 6 : Online (1), ГП ЧЗ (1), Ф2 (2), Ф3 (2)
Вільні: Online (1), ГП ЧЗ (1), Ф2 (2), Ф3 (2)


Знайти схожі

7.


    Кузнецова, Г.
    Становлення української фонетики та методики її навчання в освітніх закладах [Електронний ресурс] / Г. Кузнецова. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2023. - № 40(2). - С. 41-51, DOI 10.28925/2311-2409.2023.407 . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
генеза фонетики -- лінгводидактика -- методика навчання фонетики,
Анотація: У статті здійснено аналіз генези фонетичної системи української мови, методики її навчання, обґрунтовано значущість історичних процесів становлення фонетики у формуванні фахових компетентностей майбутніх учителів української словесності. З’ясовано, що більш продуктивними етапами дослідження фонетики української мови, методики її навчання в освітніх закладах були: помежів’я ХІХ–ХХ ст.; 20–30-ті рр. ХХ ст.; часи незалежності України. Простежено підходи, методи, технології навчання фонетики. Унаочнено періоди походження мови, які гіпотетично мовознавцями зорієнтовані на хронологічні відтинки.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 6 : Online (1), ГП ЧЗ (1), Ф2 (2), Ф3 (2)
Вільні: Online (1), ГП ЧЗ (1), Ф2 (2), Ф3 (2)


Знайти схожі

8.


    Гаращенко, Л.
    Підготовка майбутніх вихователів до педагогічного супроводу ігрової діяльності дітей раннього віку [Електронний ресурс] / Л. Гаращенко, О. Літіченко, Т. Шинкар. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2023. - № 40(2). - С. 52-58, DOI 10.28925/2311-2409.2023.408 . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
ігрова вправа -- ігрова діяльність -- навчальна діяльність -- педагогічний супровід -- професійна підготовка -- фізичне виховання
Анотація: Здоров’язбережувальна компетентність є важливою складовою професіоналізму педагогів закладів дошкільної освіти та необхідною умовою здійснення педагогічного супроводу ігрової діяльності (рухливих ігор та ігрових вправ) дітей раннього віку. Мета дослідження – висвітлення особливостей фахової підготовки майбутніх вихователів до педагогічного супроводу ігрової діяльності дітей раннього віку. Завдання: визначити критерії і показники рівня розвитку оцінки кваліфікаційної компетентності щодо здійснення педагогічного супроводу ігрових вправ; здійснити аналіз змістового та технологічного компонентів фахової підготовки студентів до педагогічного супроводу ігрової діяльності дітей раннього віку.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Літіченко, О.
Шинкар, Т.


Є примірники у відділах: всього 6 : Online (1), ГП ЧЗ (1), Ф2 (2), Ф3 (2)
Вільні: Online (1), ГП ЧЗ (1), Ф2 (2), Ф3 (2)


Знайти схожі

9.


    Голота, Н.
    Особливості підготовки вихователів до формування просторових орієнтувань дітей раннього віку [Електронний ресурс] / Н. Голота, А. Карнаухова. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2023. - № 40(2). - С. 59-64, DOI 10.28925/2311-2409.2023.409 . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
діти раннього віку -- заклад дошкільної освіти -- просторові уявлення -- просторові орієнтування -- освітній процес -- підготовка вихователів
Анотація: У статті розглядається сутність поняття «просторові орієнтування» і його компоненти; особливості формування просторових орієнтувань у дітей раннього віку. Проаналізовано результати досліджень щодо підготовки вихователів до формування елементарних математичних уявлень дітей раннього та дошкільного віку в освітньому процесі закладу дошкільної освіти. Відзначено, що сучасна система дошкільної освіти потребує висококваліфікованого вихователя, здатного ефективно формувати просторові орієнтування дітей раннього віку в освітньому процесі закладу дошкільної освіти, враховуючи надзвичайну важливість просторових уявлень для розвитку дитини.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Карнаухова, А.


Є примірники у відділах: всього 6 : Online (1), ГП ЧЗ (1), Ф2 (2), Ф3 (2)
Вільні: Online (1), ГП ЧЗ (1), Ф2 (2), Ф3 (2)


Знайти схожі

10.


    Козир, М.
    Виклики та ризики впровадження інноваційних практик у вищу освіту України [Електронний ресурс] / М. Козир, А. Сад. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2023. - № 40(2). - С. 65-69, DOI 10.28925/2311-2409.2023.4010 . - ISSN 2311-2409

Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Сад, А.


Є примірники у відділах: всього 6 : Online (1), ГП ЧЗ (1), Ф2 (2), Ф3 (2)
Вільні: Online (1), ГП ЧЗ (1), Ф2 (2), Ф3 (2)


Знайти схожі

11.


    Шкляєва, Г.
    Виховання ціннісного ставлення до Батьківщини у контексті формування соціокультурного світу дитини дошкільного віку [Електронний ресурс] / Г. Шкляєва, О. Бровата, О. Ільченко. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2023. - № 40(2). - С. 70-78, DOI 10.28925/2311-2409.2023.4011 . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
виховання особистості -- виховання національно-патріотичних почуттів -- народна педагогіка -- національна культура -- загальнолюдська культура -- традиції -- звичаї -- цінності
Анотація: У статті розглянуто актуальне питання щодо важливості виховання ціннісного ставлення до Батьківщини, що обумовлюється тенденціями розвитку та реаліями сучасного суспільства. Авторка наголошує на необхідності формування світоглядних позицій підростаючої особистості засобами народної педагогіки, активного залучення дітей дошкільного віку до цінностей нашого суспільства.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Бровата, О.
Ільченко, О.


Є примірники у відділах: всього 6 : Online (1), ГП ЧЗ (1), Ф2 (2), Ф3 (2)
Вільні: Online (1), ГП ЧЗ (1), Ф2 (2), Ф3 (2)


Знайти схожі

12.


    Цюман, Т.
    Психологічна культура формування в учнів 5-6 класів особистої гідності, безпеки життя та громадянської позиції [Електронний ресурс] / Т. Цюман, О. Рева. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2023. - № 40(2). - С. 79-84, DOI 10.28925/2311-2409.2023.4012 . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
особистість -- психологічна культура -- особиста гідність -- безпека життя -- громадянська позиція
Анотація: У статті здійснено теоретичний аналіз окремих наукових підходів до визначення психологічної культури у вітчизняній і зарубіжній психології, звернено увагу на концептуальні ідеї щодо обґрунтування психологічного змісту формування в учнів 5-6 класів особистої гідності, безпеки життя та громадянської позиції. Розкрито зміст поняття психологічна культура як важливого інструмента адаптації людини в постійно мінливому соціальному середовищі та запоруки самореалізації особистості на різних етапах розвитку. Обґрунтовано авторські підходи до феномену психологічної культури особистості у питаннях формування особистої гідності, безпеки життя та громадянської позиції. Охарактеризовано особливості та рекомендації щодо використання системи виховної роботи через формування у молодших підлітків внутрішньо-мотиваційних ставлень, важливих життєвих навичок, розвитку особистих та громадянських компетентностей. Акцентовано увагу на тому, що педагог, який володіє психологічною культурою, може стати для молодших підлітків взірцем самодостатньої особистості у питаннях особистої гідності, безпеки життя та громадянської позиції.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Рева, О.


Є примірники у відділах: всього 6 : Online (1), ГП ЧЗ (1), Ф2 (2), Ф3 (2)
Вільні: Online (1), ГП ЧЗ (1), Ф2 (2), Ф3 (2)


Знайти схожі

13.


    Повіренна, І.
    Психолого-педагогічний супровід молодших школярів з порушенням мовлення в умовах спеціального закладу освіти [Електронний ресурс] / І. Повіренна, Р. Павлюк. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2023. - № 40(2). - С. 85-92, DOI 10.28925/2311-2409.2023.4013 . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
психолого-педагогічний супровід -- порушення мовлення -- молодший шкільний вік -- спеціальний заклад освіти -- особливі освітні потреби
Анотація: У запропонованій статті висвітлено особливості психолого-педагогічного супроводу молодших школярів з порушеннями мовлення в умовах спеціального закладу освіти. Визначено, що для досягнення ефективності психолого-педагогічного супроводу учнів із порушеннями мовлення сучасні дослідження рекомендують створювати певні педагогічні умови, а саме – провести комплекс засобів, які сприяють розвитку освітнього та виховного процесу.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Павлюк, Р.


Є примірники у відділах: всього 6 : Online (1), ГП ЧЗ (1), Ф2 (2), Ф3 (2)
Вільні: Online (1), ГП ЧЗ (1), Ф2 (2), Ф3 (2)


Знайти схожі

14.


    Бойченко, В.
    Індивідуальна траєкторія професійного вдосконалення педагога: результати наукової розвідки [Електронний ресурс] / В. Бойченко. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2023. - № 40(2). - С. 93-100, DOI 10.28925/2311-2409.2023.4014 . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
професійне вдосконалення педагог -- індивідуальна освітня траєкторія -- післядипломна педагогічна освіта -- неформальна освіта
Анотація: У статті відбито результати наукової розвідки, спрямованої на вивчення теоретичних досліджень та практичних рішень, орієнтованих на проєктування та реалізацію індивідуальної траєкторії професійного вдосконалення педагогів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 6 : Online (1), ГП ЧЗ (1), Ф2 (2), Ф3 (2)
Вільні: Online (1), ГП ЧЗ (1), Ф2 (2), Ф3 (2)


Знайти схожі

15.


    Сіроштан, К.
    Особливості просвітницької роботи в територіальній громаді щодо надання логопедичних послуг [Електронний ресурс] / К. Сіроштан, Р. Павлюк. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2023. - № 40(2). - С. 101-109, DOI 10.28925/2311-2409.2023.4015 . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
просвітницька робота -- територіальна громада -- огопедичні послуги -- логопед -- порушення мовлення
Анотація: У запропонованій статті висвітлено особливості просвітницької роботи в територіальній громаді щодо надання логопедичних послуг. На основі теоретичного аналізу наукової та методичної літератури вивчено історичний розвиток, особливості та становлення надання логопедичних послуг та логопедії як науки в цілому. Визначено, що логопед може здійснювати корекційну, діагностичну, профілактичну та просвітницьку роботу, але особливий акцент у цьому процесі визначено на важливості роботи логопеда в територіальній громаді щодо просвітницької діяльності, співпраці з батьками та підвищення рівня їхньої педагогічної культури.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Павлюк, Р.


Є примірники у відділах: всього 6 : Online (1), ГП ЧЗ (1), Ф2 (2), Ф3 (2)
Вільні: Online (1), ГП ЧЗ (1), Ф2 (2), Ф3 (2)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)