Пошуковий запит: <.>II=У411512/2018/22/24<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10 |
>1.
| Танцева О. О. Упровадження стем-проектів у навчально-виховний процес: шляхи подолання труднощів/О. О. Танцева // Управління школою. -Харків:Основа, 2018,N № 22/24.-С.2–7
|
>2.
| Василенко Н. В. Програми та їхній зміст для профільного навчання для учнів 10–11-х класів закладів загальної середньої освіти на 2018–2019 н.р.: інформаційно-методичні рекомендації/Н. В. Василенко // Управління школою. -Харків:Основа, 2018,N № 22/24.-С.8–28.
|
>3.
| Скрипник В. І. Формування культурологічної компетентності учнів під час вивчення іноземних мов за європейським виміром/В. І. Скрипник // Управління школою. -Харків:Основа, 2018,N № 22/24.-С.29–45
|
>4.
| Базелюк В. О. Система роботи опорного навчального закладу з профільного навчання та професійної орієнтації/В. О. Базелюк // Управління школою. -Харків:Основа, 2018,N № 22/24.-С.46–52.
|
>5.
| Цуд С. М. Здоров’я дитини як пріоритет освітньої діяльності/С. М. Цуд // Управління школою. -Харків:Основа, 2018,N № 22/24.-С.53–66.
|
>6.
| Калошин В. Ф. Навіщо вчитися?/В. Ф. Калошин, Д. В. Гоменюк // Управління школою. -Харків:Основа, 2018,N № 22/24.-С.67–69.
|
>7.
| Стельмах А. Г. "Коринському методу" – 70 років/А. Г. Стельмах // Управління школою. -Харків:Основа, 2018,N № 22/24.-С.70–74.
|
>8.
| Шпак В. А. Особливості національної освіти/В. А. Шпак // Управління школою. -Харків:Основа, 2018,N № 22/24.-С.75–76.
|
>9.
| Гузик Н. В. Природні задатки таланту – орієнтир компетентнісного підходу до змісту шкільгої освіти/Н. В. Гузик // Управління школою. -Харків:Основа, 2018,N № 22/24.-С.78–91.
|
>10.
| Підласий І. П. Що день прийдешній нам готує?/І. П. Підласий // Управління школою. -Харків:Основа, 2018,N № 22/24.-С.92–93.
|
|