Пошуковий запит: <.>II=У901231/2015/4<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 16
Показані документи с 1 за 16 |
>1.
| Мовчун А. Коли хоронили Бориса Грінченка/А. Мовчун // Українська мова і література в школах України. -Київ:Педагогічна преса, 2015,N № 4.-С.11-17
|
>2.
| Олена Хронотоп та образний світ авторської казки в українській літературі епохи постмодернізму/Логвиненко О. // Українська мова і література в школах України. -Київ:Педагогічна преса, 2015,N № 4.-С.63
|
>3.
| Міністерство освіти і науки України. Про проведення державної підсумкової атестації учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти у 2014/2015 навчальному році/Міністерство освіти і науки України // Українська мова і література в школах України. -Київ:Педагогічна преса, 2015,N № 4.-С.3-6
|
>4.
| Мартич Р. Філософсько-релігійна концепція живого в системі поглядів Григорія Сковороди/Р. Мартич // Українська мова і література в школах України. -Київ:Педагогічна преса, 2015,N № 4.-С.7-10
|
>5.
| Задорожний В. Мова навмання/В. Задорожний // Українська мова і література в школах України. -Київ:Педагогічна преса, 2015,N № 4.-С.18-22
|
>6.
| Городенська К. Г. Рекомендації з найскладніших уживань та проблемного правопису слів/К. Городенська // Українська мова і література в школах України. -Київ:Педагогічна преса, 2015,N № 4.-С.23-25
|
>7.
| Синяченко М. Повернення до національних первнів. З досвіду роботи пошуку концептуальних ресурсів архетипно-родоцентричної навчально-виховної системи на етапі переходу вітчизняної школи від пострадянських до національних підстав/М. Синяченко // Українська мова і література в школах України. -Київ:Педагогічна преса, 2015,N № 4.-С.26-31
|
>8.
| Головань Н. Основні види робіт під час вивчення змісту історичного роману у віршах Ліни Костенко "Маруся Чурай". Закінчення. Українська література, 11 клас/Н. Головань, Л. Журавель // Українська мова і література в школах України. -Київ:Педагогічна преса, 2015,N № 4.-С.32-36
|
>9.
| Векшина В. Словосполучення. Відмінність словосполучення від слова, його форми і речення. Головне та залежне слово у словосполученні. Українська мова, 5 клас/В. Векшина // Українська мова і література в школах України. -Київ:Педагогічна преса, 2015,N № 4.-С.37-39
|
>10.
| Бойко Л. Походження слів: власне українські та запозичені слова Українська мова, 6 клас/Л. Бойко // Українська мова і література в школах України. -Київ:Педагогічна преса, 2015,N № 4.-С.40-41
|
>11.
| Новіцька О. Наша дума, наша пісня не загине у віках. Українська література, 8 клас/О. Новіцька // Українська мова і література в школах України. -Київ:Педагогічна преса, 2015,N № 4.-С.42-46
|
>12.
| Борисенко В. Олександр Довженко. Життя таке коротке. Поспішайте творити добро! Діалогові форми навчання як засіб реалізації комунікативної взаємодії. Українська література, 8 клас/В. Борисенко, К. Сова // Українська мова і література в школах України. -Київ:Педагогічна преса, 2015,N № 4.-С.47-50
|
>13.
| Яковенко Т. Уподібнення та спрощення приголосних звуків. Українська мова для студентів 1 курсу спеціальності "Початкова освіта". Початок/Т. Яковенко // Українська мова і література в школах України. -Київ:Педагогічна преса, 2015,N № 4.-С.51-54
|
>14.
| Стренадко М. Життєпис Лесі Українки/М. Стренадко // Українська мова і література в школах України. -Київ:Педагогічна преса, 2015,N № 4.-С.54
|
>15.
| Пеленка О. Даруємо квіти митцям, які народилися навесні. Літературне свято/О. Пеленка // Українська мова і література в школах України. -Київ:Педагогічна преса, 2015,N № 4.-С.55-62
|
>16.
| Логвиненко О. Хронотоп та образний світ авторської казки в українській літературі епохи постмодернізму/О. Логвиненко // Українська мова і література в школах України. -Київ:Педагогічна преса, 2015,N № 4.-С.63
|
|