Пошуковий запит: <.>II=У901231/2016/7/8<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 25
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Шовкопляс Г. Є. Використання матеріалів спогадів і мемуарів під час вивчення біографії письменника/Г. Є. Шовкопляс // Українська мова і література в школах України. -Київ:Педагогічна преса, 2016,N № 7/8.-С.36-40
|
>2.
| Караман О. В. Мова - найважливіший засіб спілкування, пізнання і впливу/О. В. Караман, Л. О. Попова // Українська мова і література в школах України. -Київ:Педагогічна преса, 2016,N № 7/8.-С.56-57
|
>3.
| Огарь Ю. Особливості реалізації когнітивно-комунікативної методики на уроках української мови у профільній школі /Ю. Огарь ; наук. керівник Н. М. Дика // Українська мова і література в школах України. -Київ:Педагогічна преса, 2016,N № 7/8.-С.60
|
>4.
| Омельчук С. Реалізація сучасних мовознавчих тенденційу змісті сертифікаційних робіт з української мови і літератури у форматі ЗНО-2016: нормативний аспект/С. Омельчук // Українська мова і література в школах України. -Київ:Педагогічна преса, 2016,N № 7/8.-С.3-10
|
>5.
| Хом’як І. Самостійна робота як компонент цілісного педагогічного процесу/І. Хом’як // Українська мова і література в школах України. -Київ:Педагогічна преса, 2016,N № 7/8.-С.11-16
|
>6.
| Кочеткова А. Лінгводидактичні засади використання дидактичної гри у процесі формування комунікативної компетентності студентів-іноземців на заняттях з української мови як іноземної/А. Кочеткова // Українська мова і література в школах України. -Київ:Педагогічна преса, 2016,N № 7/8.-С.17-20
|
>7.
| Низовий І. Поетична мозаїка/І. Низовий // Українська мова і література в школах України. -Київ:Педагогічна преса, 2016,N № 7/8.-С.21
|
>8.
| Кучеренко І. Основні підходи до систематизації та структурування уроку української мови /І. Кучеренко // Українська мова і література в школах України. -Київ:Педагогічна преса, 2016,N № 7/8.-С.22-27
|
>9.
| Нежива Л. Хто готовий узяти участь в естетичній грі постмодерністів/Л. Нежива // Українська мова і література в школах України. -Київ:Педагогічна преса, 2016,N № 7/8.-С.28-35
|
>10.
| Городенська К. Г. Українське слово у вимірах сьогодення/К. Г. Городенська // Українська мова і література в школах України. -Київ:Педагогічна преса, 2016,N № 7/8.-С.41-42
|
>11.
| Загнітко А. П. Мовносоціумна граматика: теоретичні засади. Динаміка морфологічного роду іменників/А. П. Загнітко // Українська мова і література в школах України. -Київ:Педагогічна преса, 2016,N № 7/8.-С.43-49
|
>12.
| Ігнатьєва С. Педагогічний дискурс Євгена Березняка/С. Ігнатьєва // Українська мова і література в школах України. -Київ:Педагогічна преса, 2016,N № 7/8.-С.50-52
|
>13.
| Олексієнко Г. Активне навчання в сучасній школі/Г. Олексієнко // Українська мова і література в школах України. -Київ:Педагогічна преса, 2016,N № 7/8.-С.53-55
|
>14.
| Логунова І. Розвиток сприймання художніх творів учнями 5-8 класів/І. Логунова, А. Андрій // Українська мова і література в школах України. -Київ:Педагогічна преса, 2016,N № 7/8.-С.58-59
|
>15.
| Баран І. Релігійна лексика в поетичних творах Тараса Шевченка/І. Баран, Т. А. Хомич // Українська мова і література в школах України. -Київ:Педагогічна преса, 2016,N № 7/8.-С.61
|
>16.
| Лімбах В. Назви предметів побуту в українських актових книгах XVI - XVII ст./В. Лімбах ; наук. керівник І. Царалунга // Українська мова і література в школах України. -Київ:Педагогічна преса, 2016,N № 7/8.-С.62
|
>17.
| Логвиненко Н. Лексикологічні перегони/Н. Логвиненко // Українська мова і література в школах України. -Київ:Педагогічна преса, 2016,N № 7/8.-С.63-68
|
>18.
| Степанищева В. Односкладне речення. Повторення й узагальнення вивченого про односкладне речення/В. Степанищева // Українська мова і література в школах України. -Київ:Педагогічна преса, 2016,N № 7/8.-С.69-70
|
>19.
| Фіщенко-Савицька Н. Франкова криниця мудрості/Н. Фіщенко-Савицька // Українська мова і література в школах України. -Київ:Педагогічна преса, 2016,N № 7/8.-С.71-75
|
>20.
| Рижук Л. Не вмре його слово - не загине сила духу/Л. Рижук // Українська мова і література в школах України. -Київ:Педагогічна преса, 2016,N № 7/8.-С.76-77
|
|
|