Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=кліпове мислення<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Бєлєнька, Ганна
    Сучасна дитина у світі казки, або Невже покоління Z не читатиме? / Ганна Бєлєнька // Дошкільне виховання. - 2018. - № 2. - С. 2-5 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Навчання читання

Кл.слова (ненормовані):
кліпове мислення -- розумове виховання -- слухання аудіокниг -- розвиток мовлення -- особистість дитини
Анотація: В статті розглядаються актуальні проблемні питання щодо того, як зацікавити дітей друкованою книгою, казкою. Представлено рекомендований прелік казок для різних вікових груп.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

2.


    Качан, Олексій Анатолійович.
    Розвиток професійної майстерності педагога в умовах нової соціокультурної реальності / О. А. Качан, М. Ю. Лисенко // Фізичне виховання в рідній школі : науково-методичний журнал. - 2019. - № 2. - С. 38-43. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
тунельне мислення -- синдром емоційного та професійного вигорання -- безперервний професійний розвиток -- неформальна освіта -- консалтингова допомога -- соціокультурна реальність -- неперервна освіта -- супервізія -- інтервізія -- фрейм -- кліпове мислення -- спектральне мислення -- резилієнс
Дод.точки доступу:
Лисенко, Мирина Юріївна


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

3.


    Качан, Олексій Анатолійович.
    Розвиток професійної майстерності педагога в умовах нової соціокультурної реальності / О. А. Качан, М. Ю. Лисенко // Фізичне виховання в рідній школі : науково-методичний журнал. - 2019. - № 3. - С. 18-23. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
тунельне мислення -- синдром емоційного та професійного вигорання -- безперервний професійний розвиток -- неформальна освіта -- консалтингова допомога -- соціокультурна реальність -- неперервна освіта -- супервізія -- інтервізія -- фрейм -- кліпове мислення
Дод.точки доступу:
Лисенко, Марина Юріївна


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

4.


    Струтинська, О.
    Особливості сучасного покоління учнів і студентів в умовах розвитку цифрового суспільства / О. Струтинська // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2020. - N 9. - С. 145-160, DOI 10.28925/2414-0325.2020.9.12. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
цифрові технології -- покоління Y -- покоління Z -- "кліпове" мислення -- медіаграмотність
Анотація: Стаття присвячена особливостям сучасного покоління учнів і студентів; впливу цифрових технологій на їх розвиток. Сучасне покоління дітей народжується та зростає в умовах швидкого розвитку цифрових технологій, цифрової трансформації багатьох галузей суспільної діяльності тощо. Ці зміни молодь сприймає як повсякденні явища, це їх звичайний світ, в якому вони легко орієнтуються й приймають нові формати взаємодії природно. Для того, щоб ефективно навчати молодь, потрібно розуміти їх мотиваційні чинники, способи мислення, особливості сприйняття навчального матеріалу в умовах постійного використання ними цифрових технологій і цифрових пристроїв. У статті подано короткі характеристики поколінь відповідно до теорії поколінь Н. Хоува і У. Штрауса. Охарактеризовано особливості поколінь Y і Z, представниками яких є сучасні студенти та учні відповідно. Визначено, що навчання представників покоління Y істотно відрізняється від навчання студентів минулих років. Сучасні студенти мають ряд характеристик, які кардинально змінюють традиційний навчальний процес. Характерними особливостями представників покоління Z, до яких належать сучасні учні, є те, що вони ефективніше використовують технології. Таким чином, розуміючи ці особливості розвитку учнів і студентів, педагоги можуть підвищити й ефективність та результативність їх навчання. У дослідженні охарактеризовано вплив цифрових технологій на розвиток сучасної молоді, а саме визначено, яким чином діти залучені до використання цифрових технологій; як робота в онлайн середовищі та комунікація за допомогою цифрових пристроїв впливає на розвиток сучасного покоління; як це відрізняється від традиційних способів сприйняття даних та ін. Також розглянуто деякі негативні наслідки впливу цифрових технологій на сучасну молодь, розглянуто найпоширеніші загрози при роботі дітей в інтернеті та можливі шляхи забезпечення їх інформаційної безпеки. Результати проведеного дослідження показали важливість урахування особливостей сучасного покоління учнів і студентів для визначення шляхів ефективної педагогічної взаємодії з ними.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)