Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=ІНДУКТИВНИЙ<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10
1.
303.72
Г 68


    Гордієнко, П. Л.
    Статегічний аналіз [Текст] : навчальний посібник / П. Л. Гордієнко, Л. Г. Дідковська, Н. В. Яшкіна ; М-во освіти і науки України. - Вид. 3-тє, переробл. і доп. - Київ : Алерта, 2011. - 518 с. - ISBN 978-617-566-039-3 : 89.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Економіка--Економічні науки--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
СТРАТЕГІЧНИЙ -- ДЕДУКТИВНИЙ -- ІНДУКТИВНИЙ -- інвестиційні проекти -- прийняття рішень
Дод.точки доступу:
Дідковська, Леоніда Григорівна
Яшкіна, Наталія Вікторівна
Міністерство освіти і науки України


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (3)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (3)

Знайти схожі

2.
16(075)
М 74


    Мозгова, Н. Г.
    Логіка [Текст] : навчальний посібник для дистанційного навчання / Н. Г. Мозгова ; рецензент: Г. І. Волинка, М. М. Закович ; Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ : Міленіум, 2003. - 224 с. - (Бібліотека Академії дистанційної освіти). - ISBN 966-8063-25-2 : 10.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Логіка--Навчальні видання для дистанційного навчання

Кл.слова (ненормовані):
логіка -- логічні операції -- просте судження -- закони логіки -- складне судження -- висловлювання -- індуктивний умовивід
Дод.точки доступу:
Волинка, Г. І. \рецензент.\
Закович, Микола Михайлович \рецензент.\
Міністерство освіти і науки України
Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова


Примірників всього: 17
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (6),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (9)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (6),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (9)

Знайти схожі

3.


    Zamotaieva, N.
    Gender approach to education organization in higher military educational institution / N. Zamotaieva // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 1. - P11-16, DOI 10.28925/1609-8595.2019.1.1116. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
гендерний -- освітній процес -- військова школа -- gender -- educational process -- higher military educational institution.
Анотація: Стаття присвячена актуальному питанню концептуалізації гендерного підходу щодо підготовки військових спеціалістів у вищому військовому навчальному закладі. Проаналізовано сучасні наукові погляди на сутність ґендерної та гендерної політики до Збройних Сил України, доведено необхідність її реалізації у системі підготовки військових спеціалістів із вищою освітою. Було встановлено, що перехід до компетентної освітньої парадигми та стандартів НАТО спонукає до необхідності впровадження нової моделі навчального процесу у вищих військових школах на основі ґендерного підходу, який повинен складатися з узгоджених та взаємовизначених структурних компонентів, таких як: цільовий, мотиваційний, індуктивний, аксіологічний, ресурсний, підгруповий на основі діяльності, технологічний, контрольно-корекційний та продуктивний. На основі проведеного опитування ефективність розробленої моделі залежить від дотримання набору принципів та підходів до її практичної реалізації. Встановлено психолого-педагогічні умови, що забезпечують продуктивну гендерну взаємодію у навчальному процесі вищого військового навчального закладу
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

4.


    Беньківський, Володимир.
    Логічні та юридичні передумови дослідження причинного зв’язку у кримінальному праві / В. Беньківський // Підприємство, господарство і право : науково-практичний юридичний журнал. - 2019. - № 5. - С. 224-228. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2307-8049

Кл.слова (ненормовані):
формальна логіка -- кримінальне право -- кримінальна відповідальність -- причинний зв’язок -- індуктивний підхід

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

5.


    Savchenko, Ye. A.
    The Transfer Learning Task as the Means of Metaleaning Tasks Solution [Текст] / Ye. A. Savchenko, M. Yu. Savchenko // УСиМ = Керуючі системи та комп'ютери = Системи керування та комп’ютери = Control systems computers : международный научный журнал. - 2020. - N 2. - С. 41-54. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0130-5395. - ISSN 2518-1262. - ISSN 2706-8145

Кл.слова (ненормовані):
машинне навчання -- трансферне навчання -- моделювання -- індуктивний підхід -- узагальнення
Дод.точки доступу:
Savchenko, M. Yu.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

6.


    Дущенко, О.
    Навчальний курс "Програмування інтернет-орієнтованих додатків": особливості викладання / О. Дущенко // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2020. - N 9. - С. 15-25, DOI 10.28925/2414-0325.2020.9.2. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
навчальний курс -- програмування інтернет-орієнтованих додатків -- викладання курсу -- методи навчання -- засоби навчання
Анотація: Використання інтернет-орієнтованих додатків постійно зростає, збільшується кількість таких додатків, але постає питання як створити інтернет-орієнтовані додатки. Якраз навчальний курс «Програмування інтернет-орієнтованих додатків» покликаний вирішити цю проблему. У статті описано предмет, мету і результати вивчення навчального курсу «Програмування інтернет-орієнтованих додатків». Подано зміст програми навчального курсу «Програмування інтернет-орієнтованих додатків». Розкрито методичні аспекти викладання навчального курсу «Програмування інтернет-орієнтованих додатків», а саме подано характеристику лекційних занять з описом вивчення понять теми, методів і засобів навчання (словесні методи навчання (пояснення, розповідь, бесіда), наочні методи навчання (демонстрація), методи навчання залежно від типу пізнавальної діяльності (інформаційно-рецептивний, репродуктивний, проблемний, частково-пошуковий (евристичний), пошуковий (дослідний), індуктивний, дедуктивний), метод стимулювання інтересу до навчання і мотивації навчально-пізнавальної діяльності (дискусія); комп’ютер), лабораторних занять з описом завдань для виконання, методів і засобів навчання (словесні методи навчання (пояснення, розповідь, інструктаж), наочні методи навчання (ілюстрація, демонстрація), методи навчання залежно від типу пізнавальної діяльності (репродуктивний), методи контролю і самоконтролю за ефективністю навчальнопізнавальної діяльності: методи усного контролю (індивідуальне опитування, фронтальне опитування), методи самоконтролю (самостійний пошук помилок, самоаналіз); підручник, комп’ютер), самостійної роботи студентів, модульної контрольної роботи. Зазначено, що до більшості лекційних занять розроблено мультимедійні презентації, розташовані у вільному доступі мережі інтернет. Створено дистанційний курс «Програмування інтернеторієнтованих додатків» у рамках реалізації дистанційного навчання.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

7.


    Лісневська, А. Л.
    Аудіовізуальний контент: до питання ризиків впливу сучасних медіа [Текст] / А. Л. Лісневська, Я. С. Фруктова // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2019. - Вип. 2(8). - С. 47-54. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
аудіовізуальний контент -- медіа -- медіавплив -- інформаційна безпека
Анотація: У статті досліджено аудіовізуальний контент у нормативно-правовому, комунікативному, культурологіч-ному, соціологічному та психологічному контекстах. Загальнонаукові методи, такі як аналіз, синтез та уза-гальнення дали змогу виокремити низку термінів й окреслити загальне визначення аудіовізуального контенту. Також застосовано індуктивний і системний методи, аби визначити ризики впливу аудіовізуального контенту в інформаційних форматах традиційних та нових медіа. Було використано міждисциплінарний підхід у дослі-дженні проблеми правового регулювання аудіовізуального контенту й складного механізму медіавпливу на межі комунікативістики, медіакультури, медіапсихології та медіаправа.Кількість аудіовізуального контенту в сучасних медіа зростає, а отже, і посилюється вплив аудіовізуальних медіа. Динамічне відео складає основу аудіовізуального контенту, який використовується в мультимедійному форматі та соціальних медіа.Масова аудиторія частіше за все споживає інформацію в найемоційнішій формі екранного видовища. Така інформація простіше сприймається та легко засвоюється. Проте синтетична емоційна природа динамічного відео є основою ризику негативного впливу через медіа за рахунок розповсюдження неправдивої або частково правдивої інформації.Сучасний споживач інформації постійно потерпає від медіавпливу аудіовізуального контенту, який є найпо-тужнішим у силу своєї специфічної природи. Розрізняти хибну інформацію в аудіовізуальному інформаційному повідомленні дуже складно. Існує велика кількість елементів мови екрана, яка дає можливість створити такий вплив, який потрібний замовнику — рух, колір, звук, монтажна природа, емоційне забарвлення тексту тощо.Діяльність журналістів та відеовиробників, що порушують стандарти розповсюдження інформації, має регулюватись на законодавчому рівні аудіовізуальних медіа та послуг в Україні з урахуванням світового й євро-пейського досвіду.Дослідження ризиків медіавпливу аудіовізуального контенту на масову свідомість та підсвідомість спожи-вачів інформації є на часі у зв’язку з небезпекою маніпуляції у традиційних та соціальних медіа
Дод.точки доступу:
Фруктова, Я. С.


Є примірники у відділах: всього 5 : Ф1 (1), ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф1 (1), ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

8.


    Васьків, М. C.
    «Преса УСРР до XV роковин жовтня» Михайла Агуфа як дзеркало видавничої галузі в Україні у 1920-х років [Текст] / М. C. Васьків // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2019. - Вип. 2(8). - С. 89-95. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
книговидання -- преса -- 1920-ті роки -- державні -- кооперативні та приватні видавництва -- поліграфія
Анотація: У статті проаналізовано статистичні параметри, якісну характеристику української (а також радян-ської загалом) книговидавничої галузі, видавництв, груп видань, поліграфії, преси 1920-х років крізь призму па-нівного на той час більшовицького світогляду в поєднанні з національно-коренізаційними переконаннями у кни-зі Михайла Агуфа «Преса УСРР до XV роковин Жовтня» (1932). Для аналізу цієї праці, вписування її в контекст розвитку вітчизняного і світового книговидання та періодичних видань, формулювання висновків були засто-совані описовий, компаративний, індуктивний, дедуктивний методи, а також методи систематизації й уза-гальнення. Українські дослідники радянської доби оминали працю М. Агуфа, побоюючись звинувачення в націо-налізмі, дослідники періоду незалежності не звертають на неї уваги через упереджене ставлення як до відверто заанґажованої. Певне пересмикування у книзі є: наприклад, оминається характеристика видавничої продукції 1917–18 років в Україні, переказуються відверті судові фальсифікації у справі СВУ тощо. М. Агуф постійно керується компартійними настановами і кутом зору в висвітленні розвитку та проблем книговидання. Про-те автор книжки спирається насамперед на статистичні дані, що дає йому змогу схарактеризувати тен-денції кількісного і якісного розвитку книговидання, домінування пропагандистсько-політичної, антирелігійної літератури у видавничих портфелях, централізацію видавничої сфери, преси і партійно-державний контроль над ними. Одночасно М. Агуф відзначає суттєве зростання українськомовних видань, видань мовами інших нацменшин, наукової, технічної, довідкової літератури, класичної й сучасної художньої української літерату-ри, здобутки коренізації у цій галузі. Окреслює він і суттєві проблеми з кадрами у видавничій і періодичній галузі, розвитку союзної та республіканської поліграфічної й паперової промисловості, книгорозповсюджен-ні, задоволенні читацьких запитів. Книга М. Агуфа окреслює 1920-ті роки як дуже плідний період у розвитку не лише українського радянського, а й національного книговидання

Є примірники у відділах: всього 5 : Ф1 (1), ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф1 (1), ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

9.


    Bezprozvanna, T.
    Monetary identification of a person as a product of dissemination of values of Western Civilization = Грошова ідентифікація людини як продукт поширення цінностей західної цивілізації / T. Bezprozvanna // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2021. - № 9/10. - P13-20. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
грошова ідентифікація -- ідентичність -- криза ідентичності -- капіталізм -- гроші -- грошові цінності -- західна цивілізація
Анотація: Стаття присвячена проблемі грошової ідентичності, яка в контексті трансформаційних процесів сучасного світу потребує детального вивчення. Актуальність дослідження полягає в тому, що ідентичність сучасної людини стає хиткою. В пошуках орієнтирів для конструювання власного «я» людина опиняється на роздоріжжі. Вона втрачає ідентичність, якою володіла від народження, як член традиційного суспільства, і вимушена вибудовувати її самостійно. В рамках статі розкриваються передумови виникнення кризи ідентичності в контексті розвитку капіталізму та формуванні економічного типу людини. Мета статі полягає у визначенні особливостей формування грошової ідентичності, що стала по суті побічним продуктом поширення цінностей Заходу. Для досягнення цієї мети здійснюється структурно-функціональний аналіз соціальних взаємодій суб’єктів ідентифікації, а також використовуються загальнонаукові методи синтезу і узагальнення матеріалів, аналізу, порівняння, дедуктивний, індуктивний методи та ін. Основні риси грошової ідентичності полягають в тому, що людина починає керуватися власними егоїстичними началами, а гроші стають головною цінністю для людини, постають як універсальна цінність, що є еквівалентом усіх інших матеріальних цінностей. Грошова ідентичність в рамках сучасного світу постає як глобальна та нестійка, вона формується штучно і слугує сучасному ринку для отримання прибутку в рамках суспільства споживання. Зроблено висновок, що у сучасному світі гроші слугують не лише покращенню об’єктивних обставин життя, а і стають засобом досягнення суспільного визнання. Проблема грошової ідентичності виявляється особливо актуальною і для України, як для країни, що орієнтується на західний тип господарювання з його досягненнями, цінностями і водночас проблемами, а тому потребує подальших досліджень
Дод.точки доступу:
Тетяна Безпрозванна


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

10.
   908(520)
   T44


   
    The Cambridge companion to modern Japanese culture / edited by Yoshio Sugimoto. - Cambridge ; New York : Cambridge University Press, 2009. - xv, 413 p. : il, карти. - ISBN 9780521880473 (hbk.) : 200.00 грн.
В рамках проєкту "Read Japan Project".
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Культура, сучасна--Історія--Японія, 1945-

   Японія--Цивілізація, 1945-
    Японія--Соціальні умови, 1945-

Анотація: Раніше вкорінений погляд на Японію як на однорідне суспільство кидається під сумнів характеристикою, яка має більше нюансів в розумінні розмаїття сучасної Японії. Ця нова модель, яка вказує на відмінності, відмінності та багатовимірність Японії, викликана ширшими тенденціями в етнічній свідомості (меншин), а також беззаперечним впливом структурних, зокрема економічних, змін на Японію. Редактор Йошіо Сугімото розглядає сучасну культуру Японії як «проблематичний конструкт», а не як таку, що має об’єктивно перевірену форму, і запрошує своїх 19 учасників дослідити її в контексті культурного релятивізму, культурних агентів і ціннісних орієнтацій. Їхні есе дотримуються позиції, згідно з якою сама їхня тема – «японська культура» – є за своєю суттю релятивістською, текучою та мінливою, і намагаються відійти від моделі гегемонічної однорідності, щоб прийняти натомість індуктивний підхід, у якому передбачається, що різні види культури породжені різноманітними японцями. Визнаючи неоднозначність і різноманітність і відкидаючи панівні раніше уявлення про японську винятковість, ці есе здатні намалювати захоплюючі та витончені портрети певних частин культури, включаючи сім’ю, школу, роботу, релігію, технології, літературу, політику, житло, їжу, візуальне мистецтво, дозвілля та музика. Також обговорюється культурний націоналізм Японії, а також те, як м’яка культура експортується на міжнародні ринки. Незважаючи на різноманітність охоплених сегментів, книга в цілому є цілісною, і кожен есе перетікає в наступне, щоб представити всебічний і авторитетний вступ до мінливої рівноваги сучасної японської культури.
Дод.точки доступу:
Sugimoto, Yoshio \editor.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)