Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=абстрагування<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.
159.9
С 13


    Савчин, М. В.
    Загальна психологія [Текст] : навчальний посібник / М. В. Савчин. - Київ : Академвидав, 2011. - 464 с. - (Альма-матер). - Бібліогр.: с.462. - ISBN 978-617-572-011-0 : 60.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Загальна психологія--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
абстрагування -- акмеологія -- акцентуація -- витримка -- генотип -- егоцентризм -- емпатія -- завзятість -- психіка -- самосвідомість -- типологізація

Примірників всього: 5
Бульвар І. Шамо, 18/2 (4),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (4),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

2.
   001.891
   Р 69


    Романчиков, Володимир Іванович.
    Основи наукових досліджень : навчальний посібник / В. І. Романчиков. - Київ : Центр учбової літератури, 2007. - 254 с. - ISBN 966-364-399-4 : 24.00 грн., 24.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Наукові дослідження--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
абстрагування -- автореферат -- аналіз -- бібліографія -- гіпотеза -- дедукція -- доказ -- об'єкт -- резюме -- рецензія -- методи -- науково-дослідна робота -- дослідження
Анотація: Містить в собі програму дисципліни, навчально-тематичні плани, навчально-методичні матеріали у конспектно-схематичному вигляді, тлумачний словник термінів, перелік питань та тестові завдання для поточного та підсумкового контролю знань студентів, перелік рекомендованої літератури.

Примірників всього: 19
Бульвар І. Шамо, 18/2 (5),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (6),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (7)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (5),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (6),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (7)

Знайти схожі

3.
Шифр: Д357007/2015/6
   Журнал

Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах [Текст] : науково-метод. журнал/ МОН України. - Київ : Редакція журналу "Дивослово", 1951 - . - Виходить щомісячно
2015р. N 6
Зміст:
Ющук, Іван. Мова - зброя стратегічна (Політичний і психологічний аспекти мовного питання) / І. Ющук. - С.2-3. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: мовознавство, рідна мова, національна мова
Цінько, Світлана. Мобільні технології - альтернативний засіб вивчення української мови / С. Цінько, Д. Марєєв. - С.4-5. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: мобільні технології, мобільний телефон, планшет
Дуняшенко, Наталія. Знайомимося з Русалонькою із 7-В (Цикл уроків української літератури у 7 класі з ІКГсупроводом) / Н. Дуняшенко. - С.6-12. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: план-конспект уроку, повість-казка, Павленко Марина
Слюсар, Антон. Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських (Підсумковий урок у 7 класі) / А. Слюсар. - С.13-16
Кл.слова: план-конспект уроку, завдання, узагальнення вивченого
Лагдан, Світлана. Мовний турнір: творча співпраця викладачів і студентів / С. Лагдан. - С.17-20. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: мовне виховання, мовна свідомість, культура мовлення
Павлів, Людмила. Узагальнюємо тему "Фразеологія" / Л. Павлів. - С.21-23
Кл.слова: план-конспект уроку, українська мова, фразеологія
Опановуємо методику створення дослідницьких завдань / підготувала Ю. Романенко. - С.24-26
Кл.слова: дослідження, абстрагування, методичні інновації
Шовтута, Олександр. Поезії / Олександр Шовтута. - С.26
Кл.слова: художня література, поезія, текст
Клочек, Григорій. Мистецтво сторітелінгу в сучасній педагогічній риториці / Г. Клочек. - С.27-30. - Біліогр.: з. 29-30
Кл.слова: педагогічна комунікація, риторика, активізація уваги
Шарупа, Людмила. Павло Загребельний і його Роксолана : Літературно-музична композиція / Л. Шарупа. - С.31-34. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: позаурочна робота, сценарій заходу, людські долі
Брага, Ірина. Клуб бойового суржику, або Українсько-російський суржик у соціальній мережі Fасеbоок / І. Брага. - С.35-38. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: українсько-російський суржик, мовна поведінка, мовний код
Соснова, Мирослава. Метафора як складник відображення дійсності в романі Ліни Костенко "Записки українського самашедшого" / М. Соснова. - С.39-40. - Бібліогр. в кінці ст.
Барабаш, Юрій . Під знаком бароко: Гоголь і традиції староукраїнського театру / Ю. Барабаш. - С.41-46. - Бібліогр. в кінці ст.
Шаф, Ольга. Лірика Оксани Забужко: альтернативна культурна версія / О. Шаф. - С.47-51. - Бібліогр. в кінці ст.
Інтерв'ю з Ігорем Калинцем / інтерв'юер І. Калинець. - С.52-54
Тищенко, Зара. Національна ментальність у кольоропластиці прози Михайла Чабанівського / З. Тищенко. - С.55-58. - Бібліогр. в кінці ст.
Селігей, Пилип . Знати минуле - розуміти сучасне - творити майбутнє : [рецензія] / П. Селігей. - С.59-61
Кл.слова: походження українського народу, походження української мови, давньоруська культура
Ходацька, Ольга. Посібник нового покоління : [рецензія] / О. Ходацька. - С.62
Календар пам'ятних дат на друге півріччя 2015 року. - С.64
Кл.слова: ювілейні дати, знаменні події, пам'ятні дати
Перейти до зовнішнього ресурсу ЗМІСТ
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (10.06.2015р. Прим. 1 - ) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


   
    Опановуємо методику створення дослідницьких завдань [Текст] / підготувала Ю. Романенко // Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах. - Київ, 2015. - N 6. - С. 24-26

Кл.слова (ненормовані):
дослідження -- абстрагування -- методичні інновації
Дод.точки доступу:
Романенко, Юлія \підготувала.\


Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (10.06.2015р. Прим. 1 - ) (вільний)


Знайти схожі

5.


    Приходько, В.
    Стратегічні проблеми державного управління розвитком сфери спорту в Україні / В. Приходько, О. Томенко, С. Матросов // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2021. - N 1(5). - С. 73-83. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069

Кл.слова (ненормовані):
законодавчі і нормативні акти -- розвиток спорту -- державне управління розвитком сфери спорту -- контроль
Анотація: Ухвалені Верховною Радою і Кабінетом Міністрів України правочини вкрай слабко впливають на розвиток не лише спорту для всіх, а й спорту вищих досягнень. Стаття присвячена дослідженню змісту законодавчих і нормативних актів, що регулюють розвиток сфери спорту в Україні. Об’єктивна причина вкрай незадовільного виконання ухвалених законодавчих і нормативних актів полягає в неготовності державних інституцій докласти значних зусиль для забезпечення реального зростання показників в сфері спорту. Мета дослідження: визначити наявні проблеми державного управління, які зумовлюють недостатні темпи покращення стану не лише спорту для всіх, а й спорту вищих досягнень, з метою не допустити в подальшому. Матеріал і методи: теоретичний аналіз літературних джерел, аналіз документальних матеріалів, синтез, абстрагування. Дослідження проведене протягом квітня‒серпня 2020 року. Проведений аналіз свідчить, що ухвалені законодавчі та нормативні акти спрямовані на розвиток сфери спорту, не реалізовуються суттєво й дієво. Це відбувається, оскільки значній частині їх змісту притаманна декларативність і відсутність встановлених норм, що не дозволяє контролювати їх виконання. Такий негатив позначиться також на діяльності органу державного управління, якому доручать опікуватись розвитком сфери спорту в подальшому. Наявний стан державного управління сферою спорту є нині критичним і не сприяє проведенню позитивних змін у гуманітарній сфері. Важливо створити нові, більш досконалі законодавчі, організаційні й фінансові важелі впливу з метою покращити стан сфери спорту.
Дод.точки доступу:
Томенко, О.
Матросов, С.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

6.


    Данило, Любов.
    Характеристика інноваційних технологій в оздоровчій діяльності майбутнього вчителя / Л. Данило // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2021. - N 2(6). - С. 112-120. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069

Кл.слова (ненормовані):
технологія -- оздоровлення -- фізичне виховання -- здоров’я -- інноваційна діяльність
Анотація: Автор акцентував увагу на важливості вирішення виявлених проблем впровадження та ефективного використання сучасних фізкультурно-оздоровчих технологій. Мета дослідження – охарактеризувати інноваційні технології в оздоровчій діяльності вчителя. Матеріал і методи дослідження: пошуковий по наявній методичній та науковій літературі із аналізом знайденого матеріалу, з’ясування причиннонаслідкових зв’язків, систематизація, абстрагування та конкретизація, аналіз документації та результатів діяльності дослідників з проблеми проведеного дослідження. Результати дослідження. Розглянуто роль інноваційних процесів в удосконаленні методичної системи фізичного виховання студентів. Охарактеризовано поняття «інноваційна діяльність» через призму індивідуального стилю діяльності педагога-новатора. Визначено спрямованість професійної підготовки майбутнього вчителя фізичної культури на формування і становлення професійної особистісної готовності майбутнього вчителя. Охарактеризовано психолого-педагогічні умови, що дозволяють побудувати освітній процес з фізичного виховання на основі врахування індивідуальнопсихологічних особливостей студентів. Розглянуто формування у студентів готовності до інноваційної діяльності через глибоке вивчення теоретичних питань удосконалення освітнього процесу, позитивних сторін педагогічних теорій, ідей та технологій. Висновки. Зазначено, що ключовим методом активної підготовки майбутніх вчителів до проведення інноваційної оздоровчої діяльності є метод круглого столу. Охарактеризовано комп’ютерні програми – для контролю зміцнення й збереження здоров’я учнівської молоді засобами фізичної культури та моніторингу фізичного стану дітей молодшого шкільного віку. Автором зазначено, що ефективним напрямом підвищення рівня рухової активності є створення та впровадження різноманітних популярних фітнес-гібридів оздоровчого та спортивного напрямів. Наведено приклади вдалого використання інновацій на уроках фізичної культури. Зазначено, що результати дослідження свідчать про доцільність внесення змін у процес підготовки майбутніх вчителів фізичної культури

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

7.


    Sakovska, O.
    Aristotelian neothomism in the 20th century: Charles de Koninck and differentiation of sciences of nature = Аристотелічний неотомізм в ХХ ст.: Шарль Де Конінк та диференціація наук про природу / O. Sakovska // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2019. - № 1. - P15-19. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
аристотелічний неотомізм -- де Конінк -- Тома Аквінський -- матерія -- форма -- філософія природи
Анотація: Статтю присвячено неотомістичній філософії на матеріалі робіт представника аристотелічного неотомізму Шарля де Конінка, а також його вченню про розмежування наук з урахуванням підходу св. Томи Аквінського щодо розподілу дисциплін на підставі абстрагування від матерії як основного принципу нумеричної індивідуації тілесного сущого та з точки зору мінливості тілесного сущого. Чарльз Де Конінк зініціював новий неотомістичний рух, який представляли школи Лаваль (Квебек, Канада) і Рівер-Форест (Чикаго, США). Автор статті ставить задачу продемонструвати тісні зв'язки між середньовічною та сучасною філософіями в рамках томізму, а також роз'яснити ідеї де Конінка щодо диференціації наукових дисциплін, які базуються на вченні Аквінського. Методом порівняння було доведено, що де Конінк використовує такі ж аргументи для пояснення відмінності між математикою, метафізикою та природознавством, як і Тома Аквінський у XIII столітті. Виявлено, що головне протиріччя між двома підходами мислителів полягає в тому, що у Томи Аквінського ці три дисципліни представлені в ієрархії, де метафізика є найвищою. Ш. де Конінк, натомість, розглядає метафізику як менш надійне знання, а використовує фізику. У статті роз'яснюється підхід Ш. де Конінка щодо поняття абстракції матерії, який, на думку автора є найважливішою причиною для розуміння єдності та поділу наук. Автор статті висновує, що головною метою Ш. де Конінка було повернути філософію природи до науки й довести, що розвиток реального знання не можливий тільки на підставі експериментів і контингентних даних матеріальної світової колекції. Такий підхід залишався незмінним для всього аристотелевого неотомізму, так само, як ідея, що природні науки перевершують метафізику, особливо в порядку отримання знань. Вчення де Конінка стало досить впливовим серед його учнів і дуже корисним для католицької філософії Північної Америки.
Дод.точки доступу:
Саковська Олександра


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

8.


    Сова, Володимир.
    Динаміка показників швидкості реакції юних спортсменів в процесі тренувальних занять тхеквондо / В. Сова // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2023. - N 2. - С. 154-166, DOI 10.28925/2664-2069.2023.212. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069

Кл.слова (ненормовані):
тхеквондо -- юні спортсмени -- психофізіологічні властивості -- швидкість складної зорово-моторної реакції
Анотація: В статті досліджено динаміку показників швидкості реакції юних спортсменів в процесі тренувальних занять тхеквондо з врахуванням їх вікових особливостей та статі. Актуальність та перспективність досліджень зумовлена взаємозв’язком психофізіологічних властивостей спортсменів з результативністю змагальної діяльності у тхеквондо та необхідністю його врахування у тренувальному процесі. Мета статті полягає в оцінюванні латентного періоду складної зоровомоторної реакції юних тхеквондистів в динаміці тренувального заняття з урахуванням вікових особливостей та статі. Матеріал і методи. У процесі дослідження було використано наступні методи: загальнонаукові (логічний, абстрагування, індукції); аналіз науково-методичної літератури та Інтернет-джерел. Показники швидкості реакції юних тхеквондистів оцінювалися за інструментальною методикою ПНДО (М.В. Макаренко) . Результати. Досліджено латентний період зорово-моторної реакції 34 юних тхеквондистів з урахуванням їх вікових особливостей та статі. Акцент зроблено на визначенні латентного періоду реакції вибору одного з трьох подразників. Виміри проводилися в динаміці тренувального заняття: в підготовчій частині (після розминки), в основній частині, в заключній частині (після заминки). Результати вимірів було систематизовано в таблиці, на їх основі побудовано відповідні графіки й проведено аналітичну оцінку. Висновки. В ході дослідження виявлено, що спортсмени старшого віку (хлопці 13-16 років та дівчата 12-15 років) демонструють кращі результати ніж відповідні за статтю спортсмени молодшої групи (хлопчики 8-12 років та дівчатка 8-11 років). При цьому спортсмени усіх досліджуваних груп демонструють вищі показники латентного періоду складної зорово-моторної реакції в основній частині заняття в порівнянні з показниками на початку тренування. Після заключної частини тренування у більшості спортсменів швидкість реакції знижується. Також виявлено відмінності досліджуваних показників в залежності від статі спортсменів

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)