Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=активні методи навчання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.
   37.016.5:57(08)
   М 91


    Муртазин , Гальмулла Миннигалеевич.
    Активные формы и методы обучения биологии. Человек и его здоровье : книга для учителя : из опыта работы / Г. М. Муртазин . - Москва : Просвещение, 1989. - 192 с. : ил. - ISBN 5-09-001431-0 : 0.60 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Методика викладання--Біологія--Навчальні видання для середньої школи

Кл.слова (ненормовані):
активні методи навчання -- метод опорних сигналів -- робота з підручником -- познавальна діяльність -- самостійна робота

Примірників всього: 1
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

2.
37.013.83(075.8)
С 40


    Сисоєва, С. О.
    Інтерактивні технології навчання дорослих : навчально-методичний посібник / С. О. Сисоєва. - Київ : Екмо, 2011. - 320 с. - ISBN 978-966-2153-51-4 : 50.00 грн., 45.00 грн., 40.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Освіта дорослих--Інтерактивне навчання--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
андрагогіка -- освіта дорослих -- інтерактивне навчання -- активні форми навчання -- активні методи навчання -- андрагог -- психологічні особливості -- інтерактивність -- мозгова атака -- навчальний тренінг -- метод Дельфі -- Кейс-метод
Анотація: У першій частині посібника розглядається поняття "інтерактивність", сутність та дефініції андрагогіки, андрагогічна модель інтерактивного навчання, психологічні особливості навчання дорослої людини та вимоги до андрагога. У другій частині висвітлено критерії ефективності інтерактивних технологій у навчанні дорослих, активні форми і методи навчання як елементи інтерактивних технологій.

Примірників всього: 7
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

3.
Шифр: Н057263/2015/4
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Електронні текстові дані. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2015р. Вип. 4
Зміст:
Прошкін, Володимир Вадимович. Педагогічна система як предмет наукового дослідження / В. В. Прошкін. - С.7-12. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: наукове дослідження, педагогічна система, системний підхід
Братко, Марія Василівна. Середовищний підхід у вищій освіті: методологічний аспект / М. В. Братко. - С.13-18. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: підхід, методологія, освітнє середовище
Кульбашна, Ярослава Аркадіївна. Сучасні орієнтири розвитку стоматологічної освіти в Україні / Я. А. Кульбашна. - С.18-21. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вища освіта, медична освіта, фахівці із стоматології
Грищук, Юлія Володимирівна. До проблеми визначення світових пріоритетів розвитку вищої освіти / Ю. В. Грищук. - С.22-25. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: доступність вищої освіти, ефективність вищої освіти, якість вищої освіти
Завгородня, Євгенія Євгенівна. До проблеми розвитку творчого потенціалу особистості / Є. Є. Завгородня. - С.25-28. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: свобода, потенціал, творчість
Чернуха, Надія Миколаївна. Діагностика рівнів сформованості професійно-психологічної компетентності майбутніх педагогів / Н. М. Чернуха, Т. О. Саврасова-В’юн. - С.29-33. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: діяльнісно-вольовий компонент, емоційно-оцінний компонент, когнітивно-орієнтаційний компонент
Полякова, Ганна Анатоліївна. Формування системи моніторингу та самооцінки якості результатів навчання студентів у вищому навчальному закладі / Г. А. Полякова, С. А. Ачкасова. - С.34-39. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: якість навчання, результати навчання, самооцінка
Матвієнко, Ольга Василівна. Інформатизація шкільної освіти в Україні та Польщі: порівняльний аналіз / О. В. Матвієнко, З. О. Поляничко. - С.40-45. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ІКТ - компетентність вчителів, інформатизація шкільної освіти, засоби ІКТ
Загородня, Алла Анатоліївна. Дослідження професійної підготовки фахівців економічної галузі у вищих навчальних закладах республіки Польщі та України: концептуальні засади / А. А. Загородня. - С.46-49. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: економічна освіта, концепція дослідження, порівняльна педагогіка
Лисенко, Олександра Юріївна. Післядипломна освіта лікарів: досвід Великої Британії / О. Ю Лисенко. - С.50-54. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Велика Британія, медичні школи, післядипломна освіта лікарів
Литвин, Лілія Володимирівна. Кваліфікаційні галузі у навчальних програмах федеральних земель для фахівців дошкільної освіти: досвід Федеративної Республіки Німеччини / Л. В. Литвин. - С.54-59. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: кваліфікація, кваліфікаційні галузі навчання, компетенції
Пономаренко, Наталя Григорівна. Експертна діяльність у вищій освіті Німеччини / Н. Г. Пономаренко. - С.60-63. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акредитація, акредитаційна агенція, експертиза
Горбенко, Галина Василівна. Практико-орієнтована навчання у підготовці бакалаврів реклами і зв'язків з громадкістю / Г. В. Горбенко. - С.64-69. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: прикладний балакаврат, бакалавр з реклами, практико-орієнтоване навчання
Проценко, Олена Борисівна. Застосування акмелогічного тренінга у процесі професійної підготовки майбутнього викладача вищої школи / О. Б. Проценко. - С.69-73. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: саморозвиток, акмелогічний тренінг, викладач вищої школи
Біницька, Катерина Миколаївна. Використання активних методів навчання у процесі вивчення курсу "Порівняльна педагогіка" / К. М. Біницька. - С.74-78. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: активні методи навчання, навчання, студенти
Волкова, Наталія Іванівна. Використання інтерактивних технологій у процесі вивчення економічних дисциплін / Н. І. Волкова. - С.78-82. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтерактивне навчання, інтерактивні технології, фахова підготовка
Кифенко, Анна Миколаївна. Українська духовна музика в професійній підготовці вчителів музичного мистецтва / А. М. Кифенко. - С.82-86. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: духовна хорова музика, особистість, репертуар
Білоус, Ольга Олегівна. Методологічні засади розвитку професійного інтересу майбутніх учителів музики / О. О. Білоус. - С.86-89. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійний інтерес, майбутній вчитель музики, фахова підготовка
Іслам, Аліна Володимирівна. Екологічна культура майбутніх фахівців автотранспортного профілю: методи дослідження / А. В. Іслам. - С.90-94. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: екологічна культура, емпіричні методи дослідження, спостереження
Борисенко, Валентина Володимирівна. Інформаційно-комунікаційні технології як спосіб удосконалення мовної підготовки студентів вищої школи / В. В. Борисенко, Н. В. Гагіна. - С.95-99. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інноваційні технології, інформаційна компетентність, комп'ютерні технології
Решетілова, Оксана Михайлівна. Методи навчання української професійної лексики майбутніх документознавців / О. М. Решетілова. - С.99-. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтерактивні методи навчання, класифікація вправ, класифікація методів навчання
Малецька, Інна Вячеславівна. Тестовий контроль у процесі навчання іноземної мови / І. В. Малецька. - С.104-107. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: діагностика рівня знань, інформаційні платформи, навчання іноземної мови
Диба, Тетяна Григорівна. Професійна підготовка фахівців фізичного виховання наприкінці XIX - на початку XX століть / Т. Г. Диба. - С.108-112. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна підготовка, фізичне виховання, система фізичноЇ освіти
Петренко, Наталія Валеріївна. До проблеми вивчення професійної підготовки майбутніх фахівців фізичного виховання: теоретичний аналіз / Н. В. Петренко. - С.112-116. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: здоровий спосіб життя, освіта, професійна підготовка
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), ГП ІБВ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), ГП ІБВ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.
Шифр: І368505/2016/2
   Журнал

Іноземні мови [Текст] : науково-методичний журнал/ Київський національний лінгвістичний університет. - Київ, 1995 - . - Виходит раз на два місяця
2016р. № 2
Зміст:
Ніколаєва, С. Ю. Міжкультурна іншомовна освіта в Україні: ключові проблеми / С. Ю. Ніколаєва. - С.3-9. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: іноземна мова, методична підготовка, міжкультурна іншомовна освіта
Бігич, Оксана Борисівна. Тio Spanish - віртуальний учитель / викладач іспанської мови / О. Б. Бігич. - С.10-13. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: іспанська мова, Тio Spanish, школярі
Шевелько, К. О. Теоретичні передумови навчання гетеровалентних видів перекладу учнів старших класів спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням іноземної мови / К. О. Шевелько. - С.14-20. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: анотаційний переклад, реферативний переклад, мета навчання
Шумський, О. Л. Веб-квест проект як засіб активізації самостійної навчально-пізнавальної діяльності студентів у процесі навчання іноземної мови / О. Л. Шумський. - С.21-26. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології, активні методи навчання, веб-квест технології
Тишко, Н. М. Зміст диференційованого навчання англомовного читання майбутніх інженерів / Н. М. Тишко. - С.27-33. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: диференційоване навчання, зміст навчання, навички
Чухно, О. А. Психолінгвістичні особливості оволодіння майбутніми вчителями англійської мови інтерлінгвальною вимовою в умовах субординативного мультилінгвізму / О. А. Чухно. - С.34-39. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: субординативний мультилінгвізм, інтерлінгвальна фонетична система, мовне перенесення
Мартиненко, О. Є. Критерії відбору аудіотекстів для навчання майбутніх перекладачів англомовного аудіювання в умовах заочної форми навчання / О. Є. Мартиненко. - С.40-47. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: майбутні перекладачі, аудіотекст, заочна форма навчання
Бесклінська, О. П. Використання технологій статистичних обчислень у гуманітарних дослідженнях / О. П. Бесклінська. - С.48-53. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: статистичні методи, пакет Mikrosoft Exce, пакет Statistika
Педагогічна Конституція Європи. - С.54-57
Кл.слова: педагогічна освіта у Європейському просторі, основні компетенції європейського вчителя, основні педагогічні стратегії
Pedagogical Constitution of Europe. - С.58-60
Кл.слова: ціннісна платформа педагогічної освіти, зміст педагогічної освіти, філософсько-методичні принципи педагогічної освіти
Competences for democratic culture. - С.61-62
Кл.слова: культура демократії, компетентність, критичне мислення
European Centre for Modern Languages of the Council of Europe: publications 2011-2014 : Продовження. - С.63-64
Кл.слова: видання 2011-2014 рр., сучасні мови, мовознавство
Перейти до зовнішнього ресурсу ЗМІСТ
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.


    Біницька, Катерина Миколаївна.
    Використання активних методів навчання у процесі вивчення курсу "Порівняльна педагогіка" / К. М. Біницька // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - Київ : Едельвейс, 2015. - Вип. 4. - С. 74-78. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
активні методи навчання -- навчання -- студенти

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), ГП ІБВ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), ГП ІБВ (1)


Знайти схожі

6.


    Шумський, О. Л.
    Веб-квест проект як засіб активізації самостійної навчально-пізнавальної діяльності студентів у процесі навчання іноземної мови [Текст] / О. Л. Шумський // Іноземні мови. - Київ, 2016. - № 2. - С. 21-26. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
інформаційні технології -- активні методи навчання -- веб-квест технології

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

7.


    Дятленко, Н. М.
    Андрагогічний підхід у післядипломній освіті вихователів дошкільних закладів [Електронний ресурс] / Н. М. Дятленко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2010. - № 1. - С. 90-102. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
андрагогіка -- андрагогічна компетентність -- андрагогічна модель навчання -- суб’єкт-суб’єктна взаємодія -- активні методи навчання
Анотація: У статті аналізуються андрагогічні складники в організації післядипломної педагогічної освіти; виокремлюються методи та прийоми, застосування яких в освітньому просторі позитивно впливає на підвищення інтересу вихователів ДНЗ до власної траєкторії післядипломної освіти, налаштовує їх на постійне професійне зростання та викликає прагнення до навчання протягом усього життя.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

8.


    Бульвінська, О.
    Cучасні методи навчання і викладання на основі дослідження: зарубіжний досвід [Електронний ресурс] / О. Бульвінська. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2019. - № 1/2. - С. 83-103, DOI 10.28925/2312-5829.2019.1-2.83103. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
активні методи навчання -- викладання і навчання на основі дослідження -- дослідницький метод -- кейс-метод -- метод проектів -- методи навчання і викладання
Анотація: У статті охарактеризовані теоретичні основи навчання і викладання на основі дослідження, їх роль у формуванні дослідницької компетентності студентів, їх критичного і творчого мислення. Проаналізований досвід викладання на основі дослідження з університетів різних країн, класифікований за методами навчання. Наголошується, що найбільш ефективними для розвитку дослідницької компетентності студентів є активні методи, які спонукують до активної розумової й практичної діяльності під час засвоєння навчального матеріалу
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

9.


    Шевченко, Світлана Миколаївна.
    Проведення swot-аналізу оцінювання інформаційних ризиків як засіб формування практичних навичок студентів спеціальності 125 кібербезпека / С. М. Шевченко, Ю. Д. Жданова, С. О. Спасітєлєва // Кібербезпека: освіта, наука, техніка : електронне наукове видання. - 2020. - N 10. - С. 158-168, DOI 10.28925/2663-4023.2020.10.158168. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2663-4023

Кл.слова (ненормовані):
ризики інформаційної безпеки -- аналіз ризиків -- SWOT-аналіз -- загрози -- активні методи навчання
Анотація: В даній статті розглядається проблема впровадження активних методів навчання студентів спеціальності 125 Кібербезпека. На прикладі вивчення дисципліни «Теорія ризиків» представлено дослідження якісного аналізу ризиків інформаційної безпеки (ІБ), а саме, застосування інструментарію SWOT-аналізу для оцінювання ризиків у сфері ІБ малого та середнього бізнесу. Обґрунтовано актуальність та можливості використання SWOT-аналізу в сфері ризикології ІБ для вивчення внутрішнього середовища організації, її сильних і слабких сторін з метою визначення стратегії підприємства у зовнішньому середовищі: протистояння загрозам безпеці інформації (порушення конфіденційності, доступності та цілісності), а також використання зовнішніх можливостей для свого розвитку. Спираючись на наукові джерела, проаналізовані основні дефініції дослідження: ризики ІБ, аналіз ризиків та їх якісне оцінювання. Описано зміст і процедуру проведення SWOT-аналізу. Використовуючи форми групової роботи та активні методи (тренінги) у навчальному процесі, було створено базу факторів для SWOT-аналізу віртуальної організації «Інтернет-провайдер», проведено метод експертних оцінок для виставлення першочерговості цих факторів, здійснено аналіз отриманих результатів. Доведено, що впровадження даної технології у навчальний процес сприяє ефективному засвоєнню теоретичних знань та формуванню і розвитку практичних навичок майбутніх фахівців інформаційної та кібернетичної безпеки
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Жданова, Юлія Дмитрівна
Спасітєлєва, Світлана Олексіївна


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)