Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=види діяльності<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10
1.
159.922.7(075)
П 12


    Павелків, Роман Володимирович.
    Дитяча психологія : навчальний посібник для самостійної роботи студента / Р. В. Павелків, О. П. Цигипалова. - Київ : Академвидав, 2011. - 373 с. - (Сам!). - ISBN 978-617-572-019-6 : 60.00 грн., 70.00 грн., 77.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Дитяча психологія--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
психічний розвиток -- немовлячий вік -- ранній вік -- гра -- дошкільний вік -- діяльність дошкільника -- трудова діяльність -- види діяльності -- спілкування дитини -- увага дітей -- мовлення -- сенсорний розвиток -- мислення -- формування уяви -- воля -- особистість дошкільника -- темперамент -- психологічна готовність до школи -- методики діагностування -- психогімнастика
Анотація: У посібнику вміщено інформацію про загальні закономірності та вікову специфіку життєдіяльності дітей дошкільного віку.
Дод.точки доступу:
Цигипалова, О. П.


Примірників всього: 17
Фаховий коледж «Універсум» (3),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (10),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (3),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (10),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2)

Знайти схожі

2.
Шифр: Д165052/2015/1
   Газета

Дитячий садок. Бібліотека [Текст]. Бібліотека "Шкільного світу". - Київ : Редакції газет з дошкільної та початкової освіти, 2007 - . - Виходить кожного кварталу. - Видання є додадком до Дитячий садок : комплект
2015р. № 1
Зміст:
Смольникова, Г. В. Різновікова група в ДНЗ / Г. В. Смольникова. - С.6-117
Кл.слова: особливості спілкування, комунікативні ігри, види діяльності
Є примірники у відділах:
Ф2 (14.12.2015р. Прим. 1 - ) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.
373.2
Б 74


    Богуш, Алла.
    Мовленнєво-ігрова діяльність дошкільників: мовленнєві ігри, ситуації, вправи : навчальний посібник / А. Богуш, Н. Луцан. - 3-тє видання доповнене. - Київ : Слово, 2014. - 302 с. - ISBN 978-966-194-185-3 : 69.80 грн., 77.00 грн., 55.25 грн., 110.50 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Дошкільна педагогіка--Теорія та методика дошкільного виховання--Ігрова діяльність--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
мовленеві ситуації -- діалогічне мовлення -- види діяльності -- функції ігор -- творчі здібності
Дод.точки доступу:
Луцан, Надія


Примірників всього: 15
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (12),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (12),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

4.
74.0я431
П 24


    Жукова, Олена Сергіївна.
    "Компетенція" в рамках нової парадигми освіти [Текст] / О. С. Жукова, О. А. Паніна, Г. М. Усачова // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наукових праць / Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання Національної акадмії педагогічних наук України; ред.: В. О. Огнев’юк, І. Д. Бех, Л. Л. Хоружа. - Київ : Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2011. - № 1 (15). - С. 39-41. - Бібліогр. в кінці ст.
ДРНТІ
ББК 74.0я431

Рубрики: Навчання

Кл.слова (ненормовані):
компетенція -- види діяльності -- завдання діяльності -- кваліфікаційні вимоги
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \ред.\
Бех, І. Д. \ред.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \ред.\
Паніна, Олена Анатоліївна
Усачова, Галина Михайлівна
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут проблем виховання Національної акадмії педагогічних наук України

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

5.


    Смольникова, Г. В.
    Різновікова група в ДНЗ [Текст] / Г. В. Смольникова // Дитячий садок. Бібліотека. Бібліотека "Шкільного світу". - Київ : Редакції газет з дошкільної та початкової освіти, 2015. - № 1. - С. 6-117

Кл.слова (ненормовані):
особливості спілкування -- комунікативні ігри -- види діяльності

Є примірники у відділах:
Ф2 (14.12.2015р. Прим. 1 - ) (вільний)


Знайти схожі

6.
Шифр: В353859/2021/5
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2008 - . - Виходить щомісячно
2021р. № 5
Зміст:
Піроженко, Тамара. Як формувати особистісну компетентність дитини / Т. Піроженко, О. Байєр. - С.4-6
Кл.слова: особистісний розвиток, ранкові зустрічі, куточок приналежності
Плануємо особистість дошкільника. - С.7
Левінець, Наталія. У здорового тіла - здоровий рух: оптимізуємо фізичний розвиток дошкільника / Н. Левінець. - С.8-12
Кл.слова: рухова компетентність, фізичний розвиток, руховий режим
Левінець, Наталія. Пас, гол, шах і мат - навчаємо дітей грати у спортивні ігри / Н. Левінець. - С.13-15
Кл.слова: фізичний розвиток, спортивно-ігрова компетентність, спортивні ігри
План реалізації річного завдання за фізкультурно-оздоровчим напрямом освітнього процесу. - С.16-17
Кл.слова: річне завдання, приклади річних завдань, приклад плану реалізації
Орієнтовна циклограма діяльності вихователя-методиста на червень. - С.18-19
Кл.слова: карантинні обмеження, дистанційний режим
Полтавець, Юлія. Про слайми, джогери, лепбуки та інші незрозумілі слова / Ю. Полтавець. - С.20-22
Кл.слова: словник, дитячі речі
Григорович, Раїса. Підвищуємо організаційну культуру в педагогічному колективі / Р. Григорович. - С.23-28
Кл.слова: спільна діяльність, соціально-психологічний клімат
Типові професійні деформації педагогів. - С.29
Як поліпшити психологічний клімат у педколективі. - С.30
Бадер, Світлана. Три типи педагогічного анлізу: підготовка, інструментарій, висновки / С. Бадер. - С.31-36
Кл.слова: освітній процес, аналіз занять
Як аналізувати заняття в дитячому садку. - С.37
Карачун, Віра. Готуємося до літнього оздоровчого періоду / В. Карачун. - С.38-41
Кл.слова: план, літній період, види діяльності
Як вихователю підготуватися до роботи з дітьми в літній період. - С.42-43
Кл.слова: упорядкувати документацію, ігровий майданчик, дидактичні матеріали
Горобчук, Наталія. Болдеринг як засіб фізичного розвитку дітей / Н. Горобчук, І. Павловська, Д. Ковальчук. - С.44-46
Кл.слова: скеледром, скелелазіння, приклади вправ
Правила техніки безпеки на скеледромі. - С.47
Болотова, Оксана. Не ґуґлом єдиним, або Які онлайн-сервіси поліпшують методичну роботу / О. Болотова. - С.48-51
Кл.слова: genially, learningapps, wordwall
Етикет професійного онлайн-спілкування. - С.52-53
Кл.слова: електронна пошта, месенджери
Прудей, Вікторія. Чому першачкам складно у школі? або Що батьки роблять не так / В. Прудей. - С.54-57
Кл.слова: підготовка до школи, зефірний тест
П’ять потенційних проблем майбутнього пешокласника та як їх уникнути. - С.58-59
Кл.слова: стрес, труднощі у навчанні, емоційна незрілість
Сім вправ для підготовки руки дитини до письма. - С.60-61
Кл.слова: масаж фетром, гімнастика для пальчиків, графічний диктант
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.


    Карачун, Віра.
    Готуємося до літнього оздоровчого періоду / В. Карачун // Вихователь-методист дошкільного закладу : спеціалізований журнал. - 2021. - № 5. - С. 38-41

Кл.слова (ненормовані):
план -- літній період -- види діяльності

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

8.
Шифр: М898489384/2020/5
   Журнал

Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - ISSN 2518-766Х. - Виходить щорічно
2020р. № 5 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Олексюк, О. М. Міждисциплінарність як форма фундаменталізації вищої мистецької освіти: фасетний підхід / О. М. Олексюк. - С.5-8
Кл.слова: стратегія, інноваційна модель, орієнтири
Черкасов, В. Ф. Загальна музична освіта Австрії в контексті європейських і світових тенденцій / В. Ф. Черкасов. - С.9-15
Кл.слова: уроки музики, творчі здібності, види діяльності
Проців, Л. Й. Історія музичної педагогіки в Україні: феномен мистецьких династій / Л. Й. Проців. - С.16-23
Кл.слова: мистецькі династії, вокальне виконавство, метаісторія
Гринчук, І. П. Вітчизняні виконавські школи: регіональний аспект / І. П. Гринчук, О. Спольська. - С.24-31
Кл.слова: фортепіанне виконавство, фортепіанні школи, піаністи-виконавці
Рахманова, О. К. Синестезія як засіб розвитку музичного семіозису молодших школярів / О. К. Рахманова. - С.32-35
Кл.слова: семіозис, синестезійність, семіотика мистецтв
Федорець, М. О. Формування музично-естетичного досвіду майбутніх учителів музичного мистецтва як наукова проблема в Україні та Китаї / М. О. Федорець, С. Сюй. - С.36-42
Кл.слова: інтегрований курикулум, естетичний досвід
Вишневецька, М. В. Естетичні потреби у фаховій діяльності майбутнього вчителя музичного мистецтва: теоретичний аспект проблеми / М. В. Вишневецька. - С.43-48
Кл.слова: естетичні потреби, естетична культура, естестетична діяльність
Лимаренко, В. І. Структурні компоненти методичної компетентності майбутнього керівника вокального ансамблю / В. І. Лимаренко. - С.49-53
Кл.слова: структурні компоненти, майбутній керівник, вокальний ансамбль
Даценко, М. С. Творчий потенціал майбутнього вчителя музичного мистецтва: сутність та зміст феномена / М. С. Даценко. - С.54-59
Кл.слова: фахова підготовка, творча особистість, мистецька освіта
Скуратовська, М. О. Концертно-виконавська діяльність у фаховій підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтв / М. О. Скуратовська. - С.60-65
Кл.слова: художня творчість, фахова підготовка, сценічна діяльність
Процишина, О. Ю. Структура методичної компетентності майбутнього викладача мистецької школи / О. Ю. Процишина. - С.66-73
Кл.слова: сольний спів, майбутній викладач, компетентність
Davidovitch, N. The rule of humanities and culture in the academy / N. Davidovitch. - С.74-88
Кл.слова: гуманітарні науки, вища школа, цінності
Кондрацька, Л. A. Дигітальне вивчення теорії мистецтва / Л. A. Кондрацька. - С.89-97
Кл.слова: віртуальний артклас, кластерний підхід, лабораторія помилок
Губ’як, Д. В. Переклади для бандури поліфонічних творів Й.-С. Баха у виконавській та навчальній практиці: методичний аспект / Д. В. Губ’як. - С.98-105
Кл.слова: бандурне виконавство, поліфонічні твори, переклади для бандури
Бондаренко, Л. А. Метод проєктів у професійній підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтва / Л. А. Бондаренко. - С.106-111
Кл.слова: професійна підготовка, проєктна діяльність, метод проєктів
Ракітянська, Л. М. Навчально-методичне забезпечення формування емоційного інтелекту майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі фахової підготовки / Л. М. Ракітянська. - С.112-119
Кл.слова: емоційний інтелект, фахова підготовка, навчально-методичне забезпечення
Лобода, О. Є. Самостійна робота як педагогічна умова розвитку інтелектуально-творчих здібностей майбутніх музикантів-педагогів / О. Є. Лобода. - С.120-127
Кл.слова: самоосвіта, самостійна робота, професійна підготовка
Бегун-Трачук, Л. О. Дослідження професійного та емоційного вигорання у психолого-педагогічній теорії та практиці / Л. О. Бегун-Трачук. - С.128-133
Кл.слова: емоційне вигорання, професійне вигорання, зарубіжний досвід
Сухолова, М. А. Чинники впливу на поліфункціональність сценічного іміджу викладача вокалу в сучасних умовах / М. А. Сухолова. - С.134-139
Кл.слова: сценічний імідж, викладач вокалу, поліфункціональність
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.


    Тимчик, О. В.
    Інтеграція видів діяльності у процесі проходження студентами педагогічної практики / О. В. Тимчик, О. В. Полковенко // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2010. - № 1. - С. 153-159. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна практика -- комплексний підхід -- початкова освіта -- види діяльності
Анотація: У статті розкривається важливість інтеграції різноманітних видів діяльності у процесі проходження практики майбутніми вчителями початкових класів
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Полковенко, О. В.


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

10.


    Черкасов, В. Ф.
    Загальна музична освіта Австрії в контексті європейських і світових тенденцій [Електронний ресурс] / В. Ф. Черкасов // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі : науковий журнал. - 2020. - № 5. - С. 9-15, DOI 10.28925/2518-766X.2020.5.2 . - ISSN 2518-766Х

Кл.слова (ненормовані):
уроки музики -- творчі здібності -- види діяльності
Анотація: У статті здійснено спробу схарактеризувати стан загальної музичної освіти в навчальних закладах Республіки Австрія. Відповідно до навчальних програм визначити зміст та організацію навчально-виховного процесу щодо уроків та позакласної роботи з художньо-естетичного виховання дітей і молоді.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)