Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=відеокурси<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
Шифр: Н057263/2022/2
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2022р. Вип. 2 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Аніщенко, О. Післядипломна освіта: вектори розвитку в українському освітньому просторі / О. Аніщенко. - С.7-16
Калінічева, Г. Експертна діяльність у сфері вищої освіти: компетентнісний вимір / Г. Калінічева. - С.17-28
Корнят, В. Практична складова в процесі професійної підготовки фахівців соціальної сфери / В. Корнят. - С.29-35
Павлова, Н. Педагогічна практика в системі професійної підготовки вчителів інформатики / Н. Павлова. - С.36-44
Mospan, N. Teaching emotional english intonation / N. Mospan. - С.45-51
Кл.слова: відеокурси, англійська інтонація
Durdas, A. / A. Durdas [и др.]. - С.52-59
Інші автори: Harbuza T., Radchenko Yu., Starosta H., Kostenko O.
Мурзіна, О. Формування медіакомпетентності в процесі дистанційної освіти: фактори впливу. Якість / О. Мурзіна. - С.60-65
Кондратенко, В. Особливості проведення занять з фізичної культури в період дистанційного навчання / В. Кондратенко [и др.]. - С.66-72
Інші автори: Зайцев І., Любимов В., Черевко А.
Лавриненко, О. Визначення інноваційної траєкторії розвитку сучасного закладу освіти: ціннісно-смислові орієнтації / О. Лавриненко
Бульвінська, О. Підготовка викладачів до навчання на основі дослідження: європейський досвід / О. Бульвінська. - С.82-92
Стойка, О. Програма дослідження цифровізації професійної підготовки вчителів в окремих країнах Європи / О. Стойка. - С.93-99
Сисоєв, О. Економічна освіта із циркулярної економіки в Республіці Польща як відповідь сучасним викликам і запитам / О. Сисоєв. - С.100-107
Durdas, A. Development of creativity of future specialists at foreign Language classes: conditions and opportunities. Subjective well-being / A. Durdas [и др.]. - С.52-59
Інші автори: Harbuza T., Radchenko Y., Starosta H., Kostenko O.
Кл.слова: креативність, суб’єктивне благополуччя, можливості розвитку
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Mospan, N.
    Teaching emotional english intonation [Електронний ресурс] / N. Mospan. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2022. - Вип. 2. - P45-51, DOI 10.28925/1609-8595.2022.2.5. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
відеокурси -- англійська інтонація -- емоційна інтонація -- відео -- навчання
Анотація: Дослідження зосереджено на навчанні емоційної англійської інтонації за допомогою відео, оскільки це питання не достатньо представлено в науковій літературі. Стаття наводить практичний підхід до навчання англійської інтонації за допомогою засобів ІКТ, підтверджений експериментально та на практиці під час викладання курсу «Фонетика англійської мови» в університеті. Стаття написана на основі дисертації автора «Навчання емоційно-модальної інтонації з використанням відео» (2009). Висвітлюючи лінгвопсихологічні особливості емоційного інтонування, такий підхід до навчання інтонації забезпечує рівні умови для студентів із зоровим і слуховим типами сприйняття інформації для розпізнавання емоційних інтонаційних моделей у спілкуванні за допомогою навчальних відеокурсів. Поетапне навчання емоційної інтонації ґрунтується на ретельно розроблених вправах. Також наведено приклади вправ з детальним описом діяльності студентів. Після експериментального навчання всі 60 (100%) студентів досягли рівня навченості «досвідчений» і «поглиблений». Дослідження показало, що запропонований метод навчання може призвести до кращого розпізнавання та більш точного використання емоційної інтонації в мовленні.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)