Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=географічний міф<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Росінська, О. А.
    Архетип у медіатексті: просторові образи [Текст] = Archetype in a media text: space images / О. А. Росінська // Інтегровані комунікації = Integrated communication. - 2016. - N 2. - С. 86-90

Кл.слова (ненормовані):
географічний міф -- концепт -- інформаційний простір

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3)
Вільні: ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3)


Знайти схожі

2.


    Росінська, О. А.
    Просторові контексти інформаційного простору як спосіб ментального картографування України [Текст] / О. А. Росінська // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2017. - Вип. 3. - С. 48-52. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
ментальна мапа -- географічний міф -- концепт
Анотація: У статті досліджуються просторові образи, що становлять основу ментальних полів, відображених в українському інформаційному просторі. Дослідження концептів ментальної географії України є надзвичайно актуальним для сучасного українського успільства, оскільки дає змогу чітко осмислити та окреслити ключові проблеми самоідентифікації українців, визначити та зняти гострі проблеми національного протистояння на рівні сприйняття держави як культурного феномена, поступово сформувати усвідомлення цілісності через відкидання маніпулятивних образів. Відповідно, метою статті є виявлення ключових для українського інформаційного простору просторових контекстів (ментальних мап), географічних міфів, що визначають самоусвідомлення жителів регіонів та усвідомлення іншого як співгромадянина. У процесі наукової розробки теми використано гіпотетико-дедуктивний, аналітичний методи, а також метод системного підходу. Представлений матеріал є частиною комплексного дослідження специфіки просторових образів у текстовому комунікуванні, зокрема художньому та медійному. На думку автора, певні просторові концепти як основа ментального поля споживача інформації позначаються на його інтерпретації цієї інформації та уможливлюють різноманітні інформаційні маніпуляції. У статті використане поняття ментальної мапи, що є ключовим для теорії ментального картографування простору. У ментальних мапах українського інформаційного простору спостерігається чітке протиставлення «Схід» – «Захід» у контексті визначення негативного й позитивного, а також закріплення певних географічних міфів, що сприймаються як аксіома й не стають предметом осмислення та переоцінки у зміненій реальності не тільки для пересічних споживачів інформації, але й для авторів медіатекстів

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)