Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=гуманітарне право<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
37.016
З-41


   
    Збірник навчальних програм для учнів 1-9 класів основної школи та 10-11 класів суспільно-гуманітарного напряму старшої школи : збірник. Ч. 3 / М-во освіти і науки України. - [Б. м. : б. в.], 2010. - 87 с. - Б. ц.
Назва на обкл.: Збірник навчальних програм курсів за вибором для учнів 10-11 класів суспільно-гуманітарного напрямку.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Предметне навчання--Програми--10-11 класи--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
загальноосвітня школа -- програми -- 8-11 класи -- історія України -- правознавство -- критичне мислення -- світова слава українців -- стійкий розкиток -- основи критичного мислення -- основи демократії -- гендерна рівність -- громадянська освіта -- гуманітарне право -- права людини -- конституційне право України -- основи відновного правосуддя -- юридична професія -- судочинство -- правовідносини -- Запорізька Січ
Анотація: У виданні вміщено програми курсів за вибором з історії України та правознавства для учнів 8-11 класів.

Примірників всього: 14
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (3),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3),
Фаховий коледж «Універсум» (6),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)
Вільні:
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (3),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3),
Фаховий коледж «Універсум» (6),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)

Знайти схожі

2.


    Рябовол, Л. Т.
    Гуманістичний потенціал курсу за вибором "Досліджуємо гуманітарне право” / Л. Т. Рябовол, К. В. Москальчук // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 31/33. - С. 5-7.

Рубрики: Право України--гуманітарне право

   Викладання курсу за вибором “Досліджуєм гуманітарне право


Кл.слова (ненормовані):
гуманітарне право -- міжнародне гуманітарне право -- гуманістичний потенціал
Анотація: У результаті засвоєння змісту курсу за вибором "Досліджуємо гуманітарне право” учні опанують основні поняття МГП, зрозуміють його зв’язок з міжнародним правом, зможуть визначити межі порушень МГП, оцінювати ситуації насильства з гуманітарної точки зору.
Дод.точки доступу:
Москальчук, К. В.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

3.
Шифр: Н057263/2022/1
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2022р. Вип. 1 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Уваркіна, О. Військова освіта: рефлексія сучасних мейнстримів / О. Уваркіна. - С.7-17
Кл.слова: військове лідерство, іманентність, національна безпека
Калінічева, Г. Захист освіти від військового втручання: історичні нариси та реалії сучасності / Г. Калінічева. - С.18-30. - міжнародне право
Кл.слова: гуманітарне право, російська військова агресія
Камінська, М. Обличчя освітньої свободи в перспективі освітніх і соціальних змін. Між беззаконням і поневоленням / М. Камінська. - С.31-37
Кл.слова: демократія, свобода в освіті, освітні програми
Рябченко, В. Соціально відповідальна взаємодія університетів та суспільства у вимірах сталого розвитку: теоретико-методологічні засади / В. Рябченко. - С.38-48
Кл.слова: доброчесність, моральність, соціальна відповідальність
Кузьмич, І. Особливості розвитку фахової передвищої освіти в умовах сталого розвитку суспільства / І. Кузьмич. - С.49-60
Кл.слова: компетентнісний підхід, студентоорієнтоване навчання, передвища освіта
Тадеуш, О. Принципи інноваційної освіти крізь призму системного підходу / О. Тадеуш. - С.61-67
Кл.слова: інноваційна освіта, методологія, освітні інновації
Братко, М. Сторітеллінг як ефектівна технологія викладання курсу «лідерство в освіті» для магістрів / М. Братко. - С.68-75
Кл.слова: другий (магістерський) рівень вищої освіти, технологія навчання, функції сторітелінгу
Оржель, О. Інновації у вищій освіті: навчання через служіння / О. Оржель. - С.76-81
Кл.слова: студентоцентроване навчання, громада, комплексний холістичний підхід
Дурдас, А. Розвиток креативності студентів на заняттях з іноземної мови: науковий дискурс / А. Дурдас [и др.]. - С.82-88
Інші автори: Гарбуза Т., Радченко Ю., Тернова О., Пойдин М.
Кл.слова: креативність, толерантність, міжнародне спілкування
Бойко, Г. Розвиток професійної майстерності викладача вищої школи упродовж життя / Г. Бойко, Н. Мачинська. - С.89-96
Кл.слова: дистанційна освіта, мобільність педагога, самотивація
Наумова, В. Готовність до інноваційної діяльності керівників закладів загальної середньої освіти як складова професійної культури / В. Наумова. - С.97-103
Кл.слова: стан готовності, професійна культура, неформальна освіта
Ващенко, Л. Роль підручників біології у формуванні в учнів уміння встановлювати причинно-наслідкові зв’язки / Л. Ващенко, О. Карбованець. - С.104-111
Кл.слова: причинне мислення, система понять, причинність
Яремчук, Н. Дистанційне навчання в системі професійної підготовки вчителів початкової школи: ретроспективний аналіз / Н. Яремчук. - С.112-118
Кл.слова: віртуальні технології, інформатизація, цифровий освітній простір
Сірант, Н. Формування економічних понять у здобувачів початкової освіти / Н. Сірант. - С.119-126
Кл.слова: бережливість, фінансова грамотність, ощадливість
Сисоєв, О. Зміст професійної підготовки фахівців із циркулярної економіки за напрямами навчання: Республіка Польща / О. Сисоєв. - С.127-134
Кл.слова: циркулярна економіка, післядипломна освіта, економіка управління відходами
Десі, Г. Електронні освітні матеріали для навчання макіяжу: досвід Індонезії / Г. Десі, С. Ермінарто. - С.135-139
Кл.слова: весільний макіяж, електронний посібник, історія макіяжу
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Калінічева, Г.
    Захист освіти від військового втручання: історичні нариси та реалії сучасності [Електронний ресурс] / Г. Калінічева. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2022. - Вип. 1. - С. 18-30, DOI 10.28925/1609-8595.2022.1.2. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
гуманітарне право -- російська військова агресія
Анотація: Актуальність проблеми детермінована розпочатою російською федерацією війною проти України, внаслідок якої зазнали руйнування чи пошкоджень понад 1000 закладів освіти, а 60% українських дітей змушені були стати біженцями: набути статус внутрішньо переміщених осіб в Україні або мігрувати до різних країн світу. Під час російської військової агресії в Україні станом на 17 квітня 2022 р. постраждало понад 563 дитини: загинуло 202 дитини, ще понад 361 дитину було поранено. Нині, коли в частині регіонів України є реальна загроза життю та здоров’ю громадян, а в більшості областей протягом дня неодноразово оголошується повітряна тривога, організація освітнього процесу навіть за дистанційною формою навчання або з використанням її елементів стає дедалі більшою проблемою. Метою статті є висвітлення історичного досвіду захисту освіти від військових дій, формування правового поля для захисту цивільного населення та дітей як особливо вразливої категорії при збройних конфліктах, становлення сучасної системи міжнародного гуманітарного права, спрямованого на захист права дітей і молоді на освіту. У статті проаналізовано факти зі всесвітньої історії, що свідчать про захист освітніх установ, цивільного населення та дітей під час військових конфліктів. Наголошується на тому, що в ХХ-ХХІ ст. школи та університети широко використовувалися воюючими сторонами у військових цілях: для розквартирування особового складу, як бази і склади боєприпасів, центри утримання під вартою тощо, що наражає учасників освітнього процесу і персонал освітніх закладів на небезпеку. Наголошено, що право дітей та молоді на освіту порушується в більшості країн, що потерпають від конфліктів чи нестабільності. Наслідками нападів на освітні заклади є травмування та загибель людей, руйнування освітньої інфраструктури, зниження якості освіти та навчання, відсутність соціального захисту учасників освітнього процесу, що унеможливлює реалізацію країнами права дітей та молоді на освіту. У статті акцентовано увагу на сучасних українських реаліях, детермінованих російською військової агресією.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)