Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>K=загальне управління якістю (TQM)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Акіліна, О.
    Управління якістю послуг закладу загальної середньої освіти [Електронний ресурс] / О. Акіліна, А. Панченко, С. Литвиненко. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2022. - Вип. 3. - С. 53-61, DOI 10.28925/1609-8595.2022.3.7. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
дистанційне навчання -- освітні послуги -- стейкхолдери -- загальне управління якістю (TQM) -- емпіричні методи
Анотація: Метою статті є вивчення та оцінка управлінських факторів, що впливають на якість надання освітніх послуг, виявлення пріоритетних напрямів дій задля швидкого забезпечення належної якості послуг освітньої організації. Під час дослідження були застосовані емпіричні методи, статистичні методи (побудова діаграми Парето), аналіз та синтез з метою оцінки ризиків й слабких сторін дистанційного навчання, визначення рівня якості освітніх послуг, а також обґрунтування пропозицій та практичних рекомендацій. У процесі дослідження було виявлено, що факторами, вплив на які дасть можливість не менш як на 80% вирішити проблеми поліпшення якості дистанційного навчання в закладах загальної середньої освіти в цілому, виявилися: низька мотивація учнів; недостатня цифрова інфраструктура в закладах загальної середньої освіти; неефективна взаємодія з учасниками освітнього процесу; брак у керівників попереднього досвіду організації дистанційної роботи; обмежена технічна підтримка організації дистанційного навчання. Проте основним фактором виявлення якісних надбань та недоліків мають виступати здобувачі освіти як споживачі наданих їм послуг. Впровадження лідерських підходів, та використання концепції лідерства-служіння це шлях до відродження в педагогічному колективі втраченого бажання експериментувати та творити задля покращення якості. З метою оптимізації процесу дистанційного навчання, на основі результатів проведеного дослідження, запропоновано ряд рекомендації щодо покращення якості освітніх послуг.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Панченко, А.
Литвиненко, С.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)