Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=майбутній соціальний працівник<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Сидорук, Ірина.
    Формування соціальної компетентності майбутніх соціальних працівників у процесі волонтерської діяльності / І. Сидорук // Вища школа : науково-практичне видання. - 2019. - № 2. - С. 54-66. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366

Кл.слова (ненормовані):
компетентісний підхід -- компетентність -- соціальна компетентність -- соціальна активність -- волонтерська діільність -- майбутній соціальний працівник -- студент закладу вищої освіти

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

2.


    Ребуха, Л.
    Система фундаменталізації професійної підготовки майбутніх соціальних працівників на засадах інтеграції інноваційних технологій [Електронний ресурс] / Л. Ребуха. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2018. - № 3/4. - С. 173-184, DOI 10.28925/2312-5829.2018.3-4.63177. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
інтеграція інноваційних технологій -- майбутній соціальний працівник -- професійна освіта -- система фундаменталізації професійної підготовки
Анотація: У статті актуалізуються підходи до визначення фундаменталізації професійної освіти. Визначено спрямування фундаменталізації освіти (залучення у навчальний процес інноваційного суспільного досвіду, провідних досягнень людства та його інтелектуального потенціалу, направленість на цінності майбутньої професії). Досліджено основні складові системи фундаменталізації професійної підготовки майбутніх соціальних працівників на засадах інтеграції інноваційних технологій. Розкрито змістове наповнення навчальних дисциплін відповідно до особистісно-орієнтованої та професійно-орієнтованої стратегій, окреслено критерії відбору змісту освіти за університетського навчання.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)