Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>K=маркетиногова діяльність<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.
74.04я43
К 38


. Київський університет імені Бориса Грінченка

    Соколова, І. В.
    Маркетингова діяльність вищого навчального закладу / І. В. Соколова // Педагогічний процес: теорія і практика : зб. наук. пр. / Київ. ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодій. фонд ім. Антона Макаренка. - Київ : [б. в.], 2011. - Вип. 1. - С. 129-139 : іл. - Бібліогр.: с. 138-139 (10 назв)
ББК 74.04я43

Рубрики: Маркетингова діяльність--вищі навчальні заклади--Збірники наукових праць

Кл.слова (ненормовані):
освітні послуги -- маркетинг -- маркетиногова діяльність -- професійна освіта
Анотація: Охарактеризовано теоретичні засади маркетингової діяльності вищого навчального закладу, до яких відносяться принципи, функції, методи щодо її організації. Особливу увагу звернено на методичні умови організації маркетингового дослідження на ринку освітніх послуг.
Дод.точки доступу:
Сисоєва, Світлана Олександрівна \голов. ред.\
Хоружа, Людмила \редкол.\
Безпалько, Ольга \редкол.\
Бобрицька, Валентина \редкол.\
Болтівець, Сергій \редкол.\
Караман, Станіслав \редкол.\
Козак, Людмила \редкол.\
Кудикіна, Надія \редкол.\
Лозова, Ольга \редкол.\
Мартиненко, Світлана \редкол.\
Благодійний фонд імені Антона Макаренка
Київський університет імені Бориса Грінченка

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)