Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>K=музична андрагогіка<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Sobol, N.
    Lifelong learning: music adult education / N. Sobol // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 1. - P17-22, DOI 10.28925/1609-8595.2019.1.1722. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
навчання -- музична андрагогіка -- освіта дорослих -- musical studies -- adults’ education -- musical andragogy
Анотація: Протягом останніх десятиліть у сучасному світі поширеною стає ідея навчання упродовж життя, що полягає у залученні дорослих в освітній процес з метою підвищення їх професійної кваліфікації. У статті ми розкриваємо зміст освіти дорослих загалом та у мистецькій сфері зокрема, окреслюємо специфіку навчання дорослих відповідно до їх вікових особливостей, визначаємо роль викладача у процесі навчання музики дорослих. Сучасну освіту характеризує її відкритість та доступність, що передбачають розподіл системи освіти дорослих на три основні напрямки, а саме формальну, неформальну та інформальну освіту. Вони забезпечують можливість усім бажаючим отримати музичну освіту в залежності від своїх цілей та потенціалів. Нині набуває популярності формальна та неформальна музична освіта – багато дорослих починають займатися музикою як професійно, так і аматорськи в якості хобі. Для одних це стає реалізацією мрії дитинства, для інших – необхідністю для кар’єрного зростання. Однак всіх їх об’єднує бажання саморозвитку та самореалізації. Під час навчання музики у дорослого-учня має формуватися виконавська компетентність. Її набуття особистістю є однією з ключових і найважливіших показників успішного навчання музики. Зокрема, студент отримує знання, уміння, навички у музичній діяльності та досвід, що безпосередньо впливає на формування у нього правильного уявлення про рутинну та творчу роботу музиканта, вчить самостійно працювати над музичним твором, організовувати робочий простір та ефективно використовувати час для занять, формує естетичні смаки та основи художнього мислення, побудови художньої інтерпретації, виконання творів на публіку, сприяє формуванню художньо-творчої толерантності тощо. У даному дослідженні ми підкреслюємо те, що згідно з основними положеннями андрагогіки як науки про освіту дорослих, навчання музиці не обмежується віком та навпаки набуває нових характеристик в залежності від того, хто навчається – дитина чи дорослий. Але єдиною незмінно важливою ланкою у процесі навчання музиці є безпосередній зв’язок студента з викладачем на занятті
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)