Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=нейромаркетинг<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-14 
1.
Шифр: М772184/2017/5/6
   Журнал

Маркетинг и реклама [Текст] : міжнар. проф. журнал. - Київ, 1996 - . - Виходить щомісячно
2017р. N 5/6
Зміст:
В Киеве состоялся Девятый iForum. - С.6-9
Кл.слова: Український форум інтернет-діячів, 2017, інтернет-діячі, місто майбутнього
Потребителя надо знать! Это часто важнее знаний о конкуренте : результаты блиц-опроса экспертов. - С.10-15
Кл.слова: поведінка споживача, маркетинг, вітчизняні товаровиробники
Федоришина, Ирина. Системный анализ потребителя и сегментация рынка / И. Федоришина. - С.16-21
Кл.слова: практичний маркетинг, сегментація ринку, поведінка споживача
Степанюк, Анна. Наука сенсорного маркетинга (как пять чувств оказывают влияние на покупательское поведение потребителя) / А. Степанюк. - С.22-24
Кл.слова: сенсорний маркетинг, нейромаркетинг, споживча поведінка
Патоша, Ольга Ивановна. Исследование "нерациональных" эфектов поведения потребителей / О. И. Патоша, Н. Е. Коробкова. - С.25-29
Кл.слова: поведінка споживача, нераціональні ефекти поведінки, фактори вибору товару
Ромат, Евгений. Неформальные вербальные маркетинговые комуникации (НВМК) / Е. Ромат. - С.30-40
Кл.слова: маркетингові комунікації, комунікаційні характеристики, класифікація чуток
Реклама, за которую все ругали Pepsi, улучшила имидж бренда на 44 %. - С.41
Кл.слова: реклама, Пепсі, імідж
Домашева, Е. А. Алгоритмизация процесса разработки стратегии выведения на рынок нового для предприятия товара / Е. А. Домашева, А. В. Зозулев. - С.42-48
Кл.слова: стратегія, стратегія виведення, новий товар
Обзор видеоформата и видеорекламы на украинском Digital-рынке. - С.50-54
Кл.слова: рекламна агенція, відеоконтент, відеореклама
Левченко, Светлана. Сопровождение онлайн-бизнеса: в поисках идеальной команды / С. Левченко. - С.56-57
Кл.слова: онлайн-бізнес, штатні фахівці, інтернет-магазин
Тейлор, Катерина. В Украине впервые подсчитали объемы креативной экономики / К. Тейлор. - С.58-60
Кл.слова: креативна економіка, Україна, менеджмент, ринок
Круглый стол "Брендинг украинских средств массовой информации". - С.61-67
Кл.слова: круглий стіл, засоби масової інформації, бренд
Ромат, Евгений. Образ женщины в рекламе 1930-х годов / Е. Ромат, Т. Пирогова. - С.68-73
Кл.слова: жіноча реклама, 1930 р., мода, жіночі образи
В Киеве состоялась ежегодная церемония награждения "Фаворитов Успеха". - С.74-78
Кл.слова: Фаворити Успіху, церемонія нагородження, український бренд
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.
Шифр: М772184/2017/10
   Журнал

Маркетинг и реклама [Текст] : міжнар. проф. журнал. - Київ, 1996 - . - Виходить щомісячно
2017р. N 10
Зміст:
Нейромаркетинг: сложная технология на грани шаманства (результаты блиц-опроса экспертов). - С.10-13
Кл.слова: нейромаркетинг, маркетинг і реклама
Шевчук, Павел. Нейромаркетинг, или как заглянуть за кулисы рационального / П. Шевчук. - С.14-21
Кл.слова: нейромаркетинг, симетрія, метафора
Пять мифов о нейромаркетинге. - С.22-25
Кл.слова: нейромаркетинг, міфи нейромаркетинга
Нейромаркетинг и веб-дизайн: 10 способов установить контакт с мозгом посетителя. - С.26-29
Кл.слова: нейромаркетинг, веб-дизайн
Ромат, Евгений. Сущность и понятие системы маркетинговых коммуникаций / Е. Ромат. - С.30-37. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: маркетингові комунікації
Шершун, Виктор. Социологический аспект брендинга и антология украинской рекламной науки: новые издания украинских авторов / В. Шершун. - С.38-39
Кл.слова: соціологічний аспект, брендинг, антологія
Нестеров, Федор. Ваши товары протухли, сэр! Как создать новый прорывной продукт на стабильном рынке / Ф. Нестеров. - С.40-45
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.
Шифр: І254815328/2017/3
   Журнал

Інтегровані комунікації [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016 - . - Назва з титул. екрана. - ISSN 2524-2652. - Виходить двічі на рік
2017р. Вип. 3
Зміст:
Гузенко, Т. А. Роль суспільних комунікацій у демократичному самоврядуванні: досвід столичного міста Варшави (Республіка Польща) / Т. А. Гузенко. - С.8-15. - Бібліогр. в кінці ст.
Курбан, О. В. Специфіка створення алгоритмічної системи управління інформаційними процесами у соціальних онлайн-мережах / О. В. Курбан. - С.16-20. - Бібліогр. в кінці ст.
Курбан, С. О. Нейромаркетинг: історія, напрями та перспективи розвитку / С. О. Курбан. - С.21-27. - Бібліогр. в кінці ст.
Куцай, Т. І. Вплив гасел на поведінку людини як засіб маніпулювання свідомістю / Т. І. Куцай. - С.28-31. - Бібліогр. в кінці ст.
Bernyhora, N. Formation of editing knowledge and skills of future librarians in terms of study of the discipline "Editing of artistic and children's editions" / N. Bernyhora. - С.32-34. - Бібліогр. в кінці ст.
Єжижанська, Т. С. PR-комунікації видавництв як об'єкт наукової рецепції / Т. С. Єжижанська. - С.35-43. - Бібліогр. в кінці ст.
Шпак, В. І. Методологія дослідження історії видавничого підприємства / В. І. Шпак. - С.44-47. - Бібліогр. в кінці ст.
Росінська, О. А. Просторові контексти інформаційного простору як спосіб ментального картографування України / О. А. Росінська. - С.48-52. - Бібліогр. в кінці ст.
Землякова, Т. Види культурних воєн: формалізація, медіареальність, реакція аудиторії / Т. Землякова. - С.53-58. - Бібліогр. в кінці ст.
Іващенко, В. Л. Термін "плебсологія" в українській мові / В. Л. Іващенко. - С.59-60. - Бібліогр. в кінці ст.
Білас, Х. О. Проблеми суспільної безпеки в процесі розвитку соціальних мереж: монографія. Покажчик змісту / Х. О. Білас. - С.61-62. - Бібліогр. в кінці ст.
Данилюк, Ю. М. Жанри наукового стилю: структура, лексика, синтаксис / Ю. М. Данилюк. - С.66-69. - Бібліогр. в кінці ст.
Коваль, В. В. Ключовий сегмент цільової аудиторії в теорії та практиці брендингу міста / В. В. Коваль. - С.70-76. - Бібліогр. в кінці ст.
Онищенко, О. М. Збереження авторського стилю під час редагування літературного перекладу (на прикладі порівняльної характеристики трьох редакцій перекладу казки-притчі Антуана де Сент-Екзюпері "Маленький принц") / О. М. Онищенко. - С.77-83. - Бібліогр. в кінці ст.
Петрина, Л. В. Методика проведення інтерв'ю у форматі соціального ток-шоу "Говорить Україна" / Л. В. Петрина. - С.84-88. - Бібліогр. в кінці ст.
Повар, А. В. Редагування в період рукописної книги / А. В. Повар. - С.89-91
Горбенко, Г. В. Результати роботи Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка за 2016–2017 навчальний рік / Г. В. Горбенко. - С.92-100. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу Повний текст,
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Степанюк, Анна.
    Наука сенсорного маркетинга (как пять чувств оказывают влияние на покупательское поведение потребителя) [Текст] / А. Степанюк // Маркетинг и реклама. - Київ, 2017. - N 5/6. - С. 22-24

Кл.слова (ненормовані):
сенсорний маркетинг -- нейромаркетинг -- споживча поведінка

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

5.


   
    Нейромаркетинг: сложная технология на грани шаманства (результаты блиц-опроса экспертов) [Текст] // Маркетинг и реклама. - Київ, 2017. - N 10. - С. 10-13

Кл.слова (ненормовані):
нейромаркетинг -- маркетинг і реклама

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

6.


    Шевчук, Павел.
    Нейромаркетинг, или как заглянуть за кулисы рационального [Текст] / П. Шевчук // Маркетинг и реклама. - Київ, 2017. - N 10. - С. 14-21

Кл.слова (ненормовані):
нейромаркетинг -- симетрія -- метафора

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

7.


   
    Пять мифов о нейромаркетинге [Текст] // Маркетинг и реклама. - Київ, 2017. - N 10. - С. 22-25

Кл.слова (ненормовані):
нейромаркетинг -- міфи нейромаркетинга

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

8.


   
    Нейромаркетинг и веб-дизайн: 10 способов установить контакт с мозгом посетителя [Текст] // Маркетинг и реклама. - Київ, 2017. - N 10. - С. 26-29

Кл.слова (ненормовані):
нейромаркетинг -- веб-дизайн

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

9.


    Зозульов, Олександр.
    Особливості нейромаркенгу та актуальність використання айтрекінгу при тестуванні веб сторінок [Текст] / О. Зозульов, О. Москаленко // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 1. - С. 29-36. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1606-3732

Кл.слова (ненормовані):
маркетингове дослідження -- нейромаркетинг -- айтрекінг -- айтрекер
Дод.точки доступу:
Москаленко, Олександра


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

10.
659.1:005.745
Р 36


   
    Реклама: інтеграція теорії і практики [Текст] : тези доповідей ХІ міжнародної науково-практичної конференції, 23 листопада 2017 р, м. Київ / Міністерство освіти і науки України, КНТЕУ. - Київ : [б. в.], 2017. - 174 с. - ISBN 978-966-629-844-0 : 30.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Реклама--Матеріали конференції--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
вірусні технології -- рекламна діяльність -- інформаційні технології -- соціальна реклама -- івент-маркетинг -- роздрібна торгівля -- мобільні додатки -- Іnstagram -- плейсмент -- фірмовий стиль -- Інтернет-реклама -- нейромаркетинг -- SMM -- чорний PR -- пропаганда -- краудфандинг
Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України
КНТЕУ


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

 1-10    11-14 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)