Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=особливі освітні потреби<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 19
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-19 
1.
Шифр: О190803/2017/1
   Журнал

Особлива дитина: навчання і виховання [Текст] : науковий, навчальний, інформаційний журнал/ Інститут спеціальної педагогіки НАПН України. - Київ : Педагогічна преса, 1996 - . - ISSN 2307-4876. - Виходить кожного кварталу
2017р. № 1
Зміст:
Засенко, Вячеслав. Спеціальна освіта: кроки до змін / В. Засенко. - С.7-12
Кл.слова: особливі потреби, спеціальна освіта, інклюзивна освіта
Сак, Тамара. Організація навчання школярів із затримкою психічного розвитку різних психолого-педагогічних типів / Т. Сак. - С.13-20
Кл.слова: психолого-педагогічна типологія, розлади навчально-пізнавальної діяльності, інклюзивний клас
Чеботарьова, Олена. Багатоаспектність корекційно-розвивальної роботи в освітніх закладах для дітей із порушеннями опорно-рухового апарату / О. Чеботарьова, І. Гладченко. - С.21-30
Кл.слова: корекційні заняття, діти з порушеннями опорно-рухового апарату, психофізичний розвиток
Волошина, Оксана. Підготовка майбутніх учителів до навчально-виховної роботи в умовах інклюзивного середовища / О. Волошина. - С.31-39
Кл.слова: інклюзивна освіта, модель підготовки вчителя, педагогічні умови
Давидюк, Марина. Використання потенціалу дитячої субкультури для створення інклюзивного освітнього простору / М. Давидюк. - С.40-47
Кл.слова: інтеграція, інклюзія, соціалізація
Омельченко, Ірина. Концептуально-методичні підходи до розвитку мовленнєвої діяльності та спілкування у підлітків і юнаків із затримкою психічного розвитку / І. Омельченко. - С.48-59
Кл.слова: мовленнєва діяльність, спілкування, корекційно-розвиткові заняття
Компанець, Наталія. Проекція проблем розвитку дитини на рівні піраміди навчання Вільямса та Шеленбергера / Н. Компанець. - С.60-69
Кл.слова: мінімальна мозкова дисфункція, нерізко виражені проблеми розвитку, стихійна інклюзія
Адамюк, Наталія. Лінгводидактична модель вивчення лексики української жестової мови: аспекти опанування / Н. Адамюк. - С.70-77
Кл.слова: антонімічна пара, жестолексема, багатозначний жест
Литовченко, Світлана. Навчально-реабілітаційний центр як сучасна форма організації освіти дітей з порушеннями слуху / С. Литовченко. - С.78-85
Кл.слова: особливі освітні потреби, спеціальна освіта , порушення слуха
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.
376-056.2/.3(477)
К 61


    Колупаєва, А.
    Інклюзія – соціальна модель устрою суспільства / Алла Колупаєва, Оксана Таранченко // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 2. - С. 47–50. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Інклюзивна освіта--діти з особливими потребами

Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- діти з особливими потребами -- діти з порушеннями психофізичного розвитку -- соціальна модель -- соціальна інклюзія -- фізична інклюзія -- психофізичний розвиток -- особливі освітні потреби -- інклюзивна школа -- індивідуальні відмінності
Анотація: В статті розглядається інклюзина модель освіти та принципи формування інклюзивної школи. Навчання дітей з особливостями психофізичного розвитку.
Дод.точки доступу:
Таранченко, О.


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

3.
Шифр: О190803/2017/3
   Журнал

Особлива дитина: навчання і виховання [Текст] : науковий, навчальний, інформаційний журнал/ Інститут спеціальної педагогіки НАПН України. - Київ : Педагогічна преса, 1996 - . - ISSN 2307-4876. - Виходить кожного кварталу
2017р. № 3
Зміст:
Таранченко, Оксана. Соціальне інтегрування: ключовий концепт інклюзії / О. Таранченко. - С.7-15
Кл.слова: соціальне інтегрування, інклюзія, соціальна дієздатність
Скрипник, Тетяна. Відповідне освітнє середовище для дітей із розладами аутистичного спектра / Т. Скрипник. - С.16-21
Кл.слова: аутизм, класний менеджмент, ТЕАССН
Кобильченко, Вадим. Внутрішні ресурси як джерело позитивного функціонування особистості дитини з порушеним зором / В. Кобильченко. - С.22-30
Кл.слова: внутрішні ресурси, дитина з порушеним зором
Кульбіда, Світлана. Статус національних жестових мов і включення української жестової мови до сім'ї жестових мов Європи / С. Кульбіда. - С.31-39
Кл.слова: товариство глухих, українська жестова мова, європейське товариство
Ільяна, Валентина. Реалізація психолінгвістичного підходу до програмово-методичного забезпечення з корекції фонетико-фонематичної сторони мовлення у молодших школярів із тяжкими порушеннями мовлення / В. Ільяна, З. Пригода. - С.40-46
Кл.слова: корекція звуковимови, фонематичне сприймання, звуковий аналіз
Дічек, Наталія. Практико орієнтовна діяльність Українського науково-дослідного інституту дефектології у контексті індивідуалізації навчання дітей із вадами розвитку (кінець 1940-х - середина 1950-х років) / Н. Дічек. - С.47-58
Кл.слова: діти з психофізичними вадами, диференціація спеціальних шкіл, індивідуалізація навчально-виховного процесу
Нетьосов, Сергій. Актуальні проблеми вивчення дисципліни"Корекційна андрагогіка" / С. Нетьосов. - С.59-68
Кл.слова: корекційна андрагогіка, освіта дорослих осіб з інвалідністю
Склянська, Ольга. Соціальна взаємодія дитини раннього віку з близьким дорослим у контексті ранньої психолого-педагогічної допомоги / О. Склянська. - С.69-78
Кл.слова: дитина з порушеннями психофізичного розвитку, дитина раннього віку, соціальна поведінка
Литовченко, Світлана. Особливості діяльності навчально-реабілітаційних центрів в умовах модернізації української освіти / С. Литовченко. - С.79-87
Кл.слова: особливі освітні потреби, інклюзивна освіта, порушення слуху
Тороп, Крістіна. Навчально-реабілітаційний центр як інститут соціалізації / К. Тороп, К. Рейда, С. Кривошея. - С.88-95
Кл.слова: соціалізація, діти з інтелектуальними порушеннями
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Литовченко, Світлана.
    Навчально-реабілітаційний центр як сучасна форма організації освіти дітей з порушеннями слуху [Текст] / С. Литовченко // Особлива дитина: навчання і виховання. - Київ : Педагогічна преса, 2017. - № 1. - С. 78-85

Кл.слова (ненормовані):
особливі освітні потреби -- спеціальна освіта -- порушення слуха

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

5.


    Литовченко, Світлана.
    Особливості діяльності навчально-реабілітаційних центрів в умовах модернізації української освіти [Текст] / С. Литовченко // Особлива дитина: навчання і виховання. - Київ : Педагогічна преса, 2017. - № 3. - С. 79-87

Кл.слова (ненормовані):
особливі освітні потреби -- інклюзивна освіта -- порушення слуху

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

6.


    Федоренко, Оксана.
    Інклюзивне навчання: оцінювання учнів з особливими освітніми потребами в позашкільних закладах / О. Федоренко // Особлива дитина: навчання і виховання : науковий, навчальний, інформаційний журнал. - 2018. - № 2(86). - С. 76-86 . - ISSN 2307-4876

Кл.слова (ненормовані):
особливі освітні потреби -- інклюзивне навчання -- оцінювання -- оцінка

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

7.


    Аль-Камізі, Д.
    Упровадження інклюзивного навчання у освітню систему Польщі / Д. Аль-Камізі // Особлива дитина: навчання і виховання : науковий, навчальний, інформаційний журнал. - 2018. - № 3. - С. 84-95 . - ISSN 2307-4876

Кл.слова (ненормовані):
інклюзивне навчання -- освітня система Польщі -- особливі освітні потреби

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

8.
376-056.26
І 65


   
    Інклюзивна освіта в ЗПО. Організація навчання [Текст] / О. В. Боровська [та ін.] ; упоряд. О. В. Власенко. - Київ : Шкільний світ, 2018. - 120 с. - (Бібліотека "Шкільного світу"). - ISBN 978-617-7287-90-1 : 50.00 грн.
Видання є додатком до документа:
Психолог. Бібліотека ; № 3. - Київ : Редакції загальнопедагогічних газет, 2018. Шифр П539553/2018/3
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Інклюзивна освіта--Позашкільна освіта--Організація навчання

Кл.слова (ненормовані):
діти з особливими потребами -- особливі освітні потреби -- гурткова робота. - Является приложением к Психолог. Бібліотека ; № 3\par
Дод.точки доступу:
Боровська, О. В.
Вікарій, Л. В.
Герасименко, П. М.
Мельниченко, Н. М.
Власенко, О. В. \упоряд.\


Примірників всього: 1
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)
Вільні:
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)

Знайти схожі

9.
373.2-056.2/.3
Ч-52


    Четверікова, Наталя.
    Інклюзивне навчання в ЗДО [Текст]. Випуск 1(5) / Н. Четверікова ; упоряд. Т. А. Шаповал. - Київ : Шкільний світ, 2018. - 128 с. - (Бібліотека "Шкільного світу"). - ISBN 978-966-451-000-1 : 50.00 грн.
Видання є додатком до документа:
Психолог дошкілля. Бібліотека / Національна академія педагогічних наук України ; № 1. - Київ : Шкільний світ, 2018. Шифр П448229295/2018/1
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Дошкільна освіта--Інклюзивне навчання--Методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
діти з особливими потребами -- інклюзивна освіта -- інклюзивна група -- ООП -- особливі освітні потреби -- асистент вихователя -- тьютор -- дефектолог -- практичний психолог -- логопед -- ЛФК -- музичний педагог -- ДЦП -- ЗПР -- адаптація. - Является приложением к Психолог дошкілля. Бібліотека / Національна академія педагогічних наук України ; № 1\par
Дод.точки доступу:
Шаповал, Т. А. \упоряд.\


Примірників всього: 1
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)
Вільні:
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)

Знайти схожі

10.


    Порошинська, Н.
    ЗДО, батьки та ІРЦ: нюанси взаємодії / Н. Порошинська // Вихователь-методист дошкільного закладу : спеціалізований журнал. - 2018. - № 12. - С. 51-53

Кл.слова (ненормовані):
діти з порушеннями психо-фізичного розвитку -- інклюзивно-ресурсні центри -- особливі освітні потреби -- психофізіологічні можливості

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

 1-10    11-19 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)