Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=педагогічна інноватика<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.
378:7
П 84


   
    Професійна мистецька освіта і художня культура: виклики ХХІ століття : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 16-17 жовтня 2014 року, місто Київ / Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка, Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2014. - 703 с. - 141.42 грн.
    Зміст:
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Вступне слово / В. О. Огнев’юк ; В. О. Огнев'юк. - С .2-5
Кл.слова: мистецька освіта, художня культура, інститут мистецтва Київського університету імені Бориса Грінченка
Афанасьєв, Юрій Львович. Мистецька освіта та мистецька просвіта: діалектика системної цілісності / Ю. Л. Афанасьєв. - С .6-13. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: національна мистецька освіта, цілісність мистецької освіти, фахова підготовка
Карась, Г. В. Освітньо-педагогічна музична діяльність українців зарубіжжя як засіб вияву і збереження етнокультурної ідентичності / Г. В. Карась. - С .14-24. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музична освіта, музична діяльність, етнокультурна ідентичність
Кевишас, И. Духовный контекст в современной педагогической действительности / И. Кевишас. - С .25-32. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: контекст, духовний контекст, контекст духовності
Кондрацька, Л. А. Досвід сутнісного бачення мистецтва: підготовка вчителя / Л. А. Кондрацька. - С .33-41. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: епістемічна стратегія, сотеріологічний дискурс, інтуїція совісті
Лобова, Ольга Володимирівна. Підготовка вчителя музики до національного виховання молодших школярів засобами підручників / О. В. Лобова. - С .42-52. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: підготовка вчителя музики, національне виховання, урок музичного мистецтва
Олексюк, Ольга Миколаївна. Методологічний контур інтеграційних процесів у мистецькій освіті / О. М. Олексюк. - С .53-60. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: європейська інтеграція, мистецька освіта, компетентнісний підхід
Пляченко, Тетяна Миколаївна. Формування інструментально-виконавської компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва у процесі фахової підготовки / Т. М. Пляченко. - С .61-69. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: учитель музичного мистецтва, фахова підготовка, компетентнісний підхід
Реброва, О. Є. Трансформація тектологічної концепції О. Богданова у фахову площину підготовки майбутніх учителів музики та хореографії: ракурс інновацій мистецької освіти / О. Є. Реброва. - С .70-77. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: тектологія, синергетика, майбутні вчителі музики
Черкасов, В. Ф. Методи наукових досліджень у музично-педагогічній освіті / В. Ф. Черкасов. - С .78-86. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: емпіричні методи, теоретичні методи, наукове пізнання
Шип, С. В. Герменевтика произведений искусства и актуальные задачи украинской художественной педагогики / С. В. Шип. - С .87-95. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагогічна герменевтика, герменевтика мистецтв, семіотика мистецтва
Щолокова, О. П. Теоретико-методичні засади формування культурологічної освіченості педагога-музиканта / О. П. Щолокова. - С .96-104. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: культурна освіченість, художньо-педагогічна діяльність, майбутні вчителі музики
Marchwica, Wojciech. Postgraduate studies for pianists - a path for artistic mastery (англ. мовою) / М. W. Marchwica. - С .105-115
Кл.слова: художня майстерність, діяльність Інституту Фридерика Шопена, підготовка артистів
Беренбейн, Інеса Самійлівна. Педагогічні принципи М. Лисенка в аспекті розвитку сучасної фортепіанної школи / І. С. Беренбейн. - С .116-126. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фортепіанна школа, виконавський піанізм, камерний ансамбль
Бернадська, Д. П. Витоки професійної мистецької освіти в галузі хореографії в Європі (Франція, XVII ст.) / Д. П. Бернадська. - С .126-133. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: хореографічне мистецтво, школа танців Паризької опери, Королівська академія танцю в Парижі
Білозуб, Л. М. Вокальне мистецтво у творчості українських композиторів: традиції та сучасність / Л. М. Білозуб. - С .133-139. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: культура, вокальне мистецтво, народна пісня
Варивончик, Анастасія Віталіївна. Еволюція розвитку українського одягу з вишивкою як культурно-історичне становлення / А. В. Варивончик. - С .140-150. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: український одяг, костюм, вишивка
Горох, Т. С Духовний спів Рівного на межі ХХ-ХХІ ст. : інституційний аспект / Т. С Горох. - С .105-159. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: хор, хорове мистецтво, духовна музика
Завалко, К. В. Наукове осмислення структури інноваційної парадигми вчителя музики / К. В. Завалко. - С .160-170. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інноваційна парадигма, учитель музики, інноватика
Ізваріна, Олена Миколаївна. Історіографія процесу формування українського оперного мистецтва першої половини XIX ст. / О. М. Ізваріна. - С .171-178. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музично-театральні вистави, вертеп, шкільна драма
Кацалап, Олена Вікторівна. Функціонування системи професійної музичної освіти в Україні у 60-70-х роках XX ст / О. В. Кацалап. - С .179-185. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: консерваторія, музична освіта, навчально-виховний процес
Крижанівський, Олександр Анатолійович. Роль і місце династії Сфорци у культурному житті Європи в епоху Відродження / O. A. Крижанівський ; O. A. Крижанівський ; O. A. Крижанівський. - С .186-193. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: династія Сфорци, італійське Відродження, Бона Сфорца
Лисіна, Н. І. Передумови виникнення англійської Вірджинальної школи / Н. І. Лисіна, В. І. Тітович. - С .194-200. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: клавішні інструменти, жанри клавірної музики, видатні вірджиналісти
Ляшенко, Т. В. Роль товариства "Просвіта" у культурному житті Чернігівщини (початок XX ст.) / Т. В. Ляшенко. - С .201-206. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: культура, регіон, музично-просвітницька діяльність
Олексюк, Ольга Миколаївна. Зарубіжний досвід неперервної фахової підготовки вчителів музики / О. М. Олексюк. - С .207-214. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: неперервна фахова підготовка, майбутній вчитель музики, педагогічна освіта
Проців, Л. Й. Історія музичної педагогіки в Україні як метаісторія / Л. Й. Проців. - С .214-222. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: історія музичної педагогіки, музично-освітня практика, музично-педагогічна думка
Рожко, І. В. Музична пам'ять як категорія мистецької освіти / І. В. Рожко. - С .223-231. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музичні здібності, розвиток музичної пам'яті, ретенція
Романенкова, Юлия Викторовна. Творческая свобода. Свобода от творчества: художник в сфере высшего профессионального образования / Ю. В. Романенкова. - С .231-236. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: художник, мистецька освіта, творча особистість
Свириденко, Наталія Сергіївна. Одесіана Антона Рубінштейна - погляд через століття / Н. С. Свириденко. - С .237-244. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: культурні цінності, експертиза, історизм
Cтратан-Артишкова, Т. Б. Ретроспектива становлення і розвитку музично-творчого виконавства у вітчизняному і зарубіжному освітньому просторі / Т. Б. Cтратан-Артишкова. - С .244-255. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музичне мистецтво, музична освіта, спів
Uchyla-Zroski, Jadwiga. Theory of Music Learning by Edwin Elias Gordon / J. Uchyla-Zroski. - С .256-267. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Гордон Едвін, голос дитини, навчання музиці
Вишинський, Віталій Володимирович. Поняття руху в музично-педагогічних системах першої третини XX ст. / В. В. Вишинський. - С .268-277. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Платон, Жак-Далькроз Еміль, Орф Карл
Ерёмина, Е. П. Сценография музыкального театра Беларуси в конце XX - начале XXI в. : проблема типологии художественного решения / Е. П. Ерёмина. - С .278-183. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: сценографія, музичний театр, текст
Коновалова, Ольга Володимирівна. Методи дослідження орнаментики декоративно-прикладного мистецтва у другій половині XX ст. як передумова системних змін вітчизняного мистецтвознавства / О. В. Коновалова. - С .283-290. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: орнамент, декоративно-прикладне мистецтво, структурний аналіз
Куришев, Євген Володимирович. Міжнародний конкурс піаністів пам'яті Володимира Горовиця у культурно-мистецькому просторі України / Є. В. Куришев. - С .290-297. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: конкурс піаністів, репертуар, фортепіанне мистецтво
Лабінцева, Лариса Павлівна. Концертна діяльність як показник виконавської майстерності музикантів / Л. П. Лабінцева. - С .297-303. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна мистецька освіта, музиканти, концерти
Лісецький, Степан Йосипович. Українське музичне відродження: композиторська творчість, виконавство, музична освіта / С. Й. Лісецький. - С .303-313. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: українське музичне Відродження, історична народна пісня, думи
Мамченко, Олег Миколайович. Художні аспекти виконавської інтерпретації П'ятої симфонії Дмитра Шостаковича / О. М. Мамченко. - С .313-323. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: виконавська інтерпретація, симфонія, художній зміст
Парубець, Г. С. Трансформації мистецьких практик у полістильовій культурі / Г. С. Парубець. - С .323-329. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: деканізація, стріт-арт, віджеінг
Филиппова, О. Н. Живопись и графика А. Г. Габричевского / О. Н. Филиппова. - С .330-339. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: аматорство, літературознавець, перекладач
Kaniowska, Malgorzata. Dyrygent kontra kompozytor. Granice ingerencji w interpretacje muzyki wspolczesnej na przykladzie utworоw ryszarda і Aleksandra Gabrysiow / М. Kaniowska ; М. Kaniowska ; М. Kaniowska. - С .340-348. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: сучасна музика, інтерпретація, музична філософія
Василенко, Надія Володимирівна. Науково-методичний супровід процесу розвитку творчої особистості в умовах профільного навчання: художньо-естетичний напрям / Н. В. Василенко. - С .349-357. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: профільна школа, художньо-естетичний напрям в освіті, педагог мистецьких дисциплін
Економова, Ольга Серафимівна. Духовність і професійна культура майбутнього вчителя музики / О. С. Економова. - С .358-365. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музична культура, музичне мистецтво, музичне виховання
Кондратенко, Ганна Григорівна. Формування корпоративної культури майбутнього вчителя музики в умовах соціально-гуманітарної роботи вищого навчального закладу / Г. Г. Кондратенко. - С .365-372. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: корпоративна культура, соціально-гуманітарна робота, майбутній учитель музики
Кузьменко, Галина Василівна. Підготовка майбутніх учителів до виховання в учнів основної школи ціннісного ставлення до образотворчого мистецтва / Г. В. Кузьменко. - С .372-382. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: образотворче мистецтво, учні, ціннісне ставлення
Лець, О. Г. Виховання моральної культури студентів засобами мистецтва / О. Г. Лець. - С .382-387. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: моральна культура, мистецтво, виховання
Локарєва, Г. В. Сприйняття художньо-естетичної інформації як провідна детермінанта використання твору мистецтва у професійній підготовці майбутнього фахівця / Г. В. Локарєва. - С .387-399. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: художньо-естетична інформація, твір мистецтва, професійна підготовка
Малахова, Маргарита Олександрівна. Ціннісна складова професійно-особистісних якостей учителя музики / М. О. Малахова. - С .399-405. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистість учителя, індивідуальність, вчитель музики
Ороновська, Л. Д. Зміст і структурні компоненти процесу прилучення молодших школярів до духовних цінностей / Л. Д. Ороновська, Н. В. Палій. - С .405-412. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: людська сутність, духовні цінності, особистісно-діяльнісний підхід
Проворова, Є. М. Підготовка майбутніх учителів музики на праксеологічних засадах / Є. М. Проворова. - С .412-422. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: майбутній учитель музики, педагогічна праксеологія, педагогічна діяльність
Тоцька, Л. О. Педагогічні принципи розвитку виконавської культури магістрантів-вокалістів / Л. О. Тоцька. - С .422-431. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: виконавська культура, вокальне мистецтво, підготовка фахівців
Пуцик, О. А. Етнохудожня діяльність майбутнього вчителя музики: сутнісна хактеристика феномена / О. А. Пуцик. - С .431-439. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтегративність, художня діяльність, творча діяльність
Андрощук, Л. М. Інноваційні технології навчання як засіб формування творчої особистості майбутніх учителів хореографічного мистецтва / Л. М. Андрощук, С. В. Куценко. - С .440-446. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтерактивні технології, хореографічне мистецтво, майбутні вчителі-хореографи
Білоус, Ольга Олегівна. Емоційний компонент професійного інтересу майбутнього вчителя музики / О. О. Білоус. - С .446-450. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: емоції, професійна діяльність, майбутній учитель музики
Зайцева, Вероніка Іванівна. Впровадження інноваційних технологій у процес підготовки студентів спеціальності "Дизайн" / В. І. Зайцева. - С .451-460. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: графічний матеріал, комп'ютерні дизайн-технології, творча майстерність
Зінська, Тетяна Володимирівна. Інформаційно-комунікативні технології у сучасній музичній освіті / Т. В. Зінська. - С .456-460. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музична освіта, музичне навчання, комп'ютерні технології
Кротова, Тетяна Федорівна. Інноваційне мислення як основа дизайн-діяльності / Т. Ф. Кротова. - С .461-470. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дизайн, проектна культура, творча діяльність
Лазаревська, О. М. Особливості розвитку індивідуальності та творчого самовираження майбутнього вчителя музики / О. М. Лазаревська, Н. В. Терещук. - С .470-476. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фортепіанне виконавство, трактування музичного твору, професіоналізм музиканта
Ланіна, Тетяна Олександрівна. Проблема виховання джазових вокалістів у музичних школах / Т. О. Ланіна. - С .476-483. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: співаки-початківці, естрадно-джазове мистецтво, академічне музичне мистецтво
Ляшенко, Ольга Дмитрівна. Інклюзивна мистецька освіта: інноваційна проблема XXI ст. / О. Д. Ляшенко. - С .483-491. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інклюзивна освіта, мистецький розвиток, духовно-емоційна діяльність
Макарова, Емма Вікторівна. Інтеграція як умова розвитку вокально-творчого потенціалу майбутніх педагогів-музикантів у системі сучасної мистецької освіти / Е. В. Макарова. - С .492-497. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вокал, емоційно-образні ситуації, художньо-інтегративні технології
Музика, О. Я. Розвиток цілісного сприйняття кольору в процесі фахової підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтва / О. Я. Музика. - С .497-504. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: колір, аконстантне бачення, вчителі образотворчого мистецтва
Павленко, О. М. До проблеми використання програми Steinberg Cubase 5 у професійній підготовці майбутнього вчителя музики / О. М. Павленко. - С .504-512. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: секвенсер, MIDI, музичні комп'ютерні технології
Поліщук, Алла Анатоліївна. Формування візуально-знакової культури у професійній освіті / А. А. Поліщук. - С .512-516. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: піктограма, знакові системи, знаки візуальної комунікації
Полубоярина, І. І. Використання інноваційних методів навчання як умова формування компетентності студентів музичних спеціальностей / І. І. Полубоярина. - С .517-525. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагогічна інноватика, інноваційні методи навчання, компетентність
Раструба, Т. В. Використання інноваційних технологій вчителями музики в загальноосвітніх навчальних закладах у контексті особистісно орієнтованого підходу / Т. В. Раструба. - С .525-531. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інноваційні технології, урок музики, особистісно-орієнтований підхід
Ревенчук, В. В. Організація навчальної взаємодії у класі фортепіано: традиції та інновації / В. В. Ревенчук. - С .532-538. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: взаємодія викладача та студента, художньо-педагогічне спілкування, зміст навчальної взаємодії
Сирота, З. М. Розвиток творчих здібностей і універсалізм образного світосприймання / З. М. Сирота, В. М. Сирота. - С .538-543. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: здібність, творча здібність, творчий розвиток
Соболь, Наталія Віталіївна. Художньо-творча толерантність як складова комунікативних процесів у мистецтві / Н. В. Соболь. - С .544-551. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: діалогічність мистецтва, толерантність, художньо-творча толерантність
Хе, Івень. Методика формування інтонаційно-вольового самоконтролю у майбутніх учителів музики Китаю в процесі занять з основного музичного інструмента (фортепіано) / Івень Хе. - С .551-557. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтонація, звукотворча воля, фонетика мови
Ходоровська, Ірина Миколаївна. Розвиток творчого мислення майбутніх учителів музики на заняттях сольфеджіо / І. М. Ходоровська. - С .558-563. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: творче мислення, прийоми навчання музики, методи навчання
Бодрова, Т. О. Особистісний ресурс як чинник оптимізації методичної підготовки майбутніх учителів музики / Т. О. Бодрова. - С .564-572. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистісний прийом, оптимізація, самодетермінація
Болгарський, Анатолій Георгійович. Компетентнісний підхід до музично-виконавської підготовки майбутнього вчителя музики / А. Г. Болгарський. - С .572-580. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: компетентність, компетенція, музично-виконавська діяльність
Бондаренко, Лариса Анатоліївна. Кластери компетентностей як освітній результат готовності майбутнього вчителя музики до професійного саморозвитку / Л. А. Бондаренко. - С .580-585. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійний саморозвиток, інструментально-виконавська діяльність, майбутній учитель музики
Гмиріна, Світлана Вікторівна. Вплив вокально-технічних вправ для солістів-вокалістів на процес звукоутворення / С. В. Гмиріна. - С .586-592. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: резонатори, робочий діапазон, артикуляційний апарат
Кабриль, К. В. Формування ціннісних компетентностей майбутнього вчителя музики у процесі вивчення музично-комп'ютерних технологій у хоровому аранжуванні / К. В. Кабриль. - С .592-598. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музично-комп'ютерні технології, хорове аранжування, майбутній учитель музики
Кіндратюк, Б. Д. Опанування першоосновами української музичної культури як умова формування професійної компетентності майбутніх педагогів / Б. Д. Кіндратюк. - С .598-607. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: компетентність, педагоги-музиканти, музична культура
Коваленко, Владислав Вікторович. Особливості формування особистісних якостей майбутнього вчителя музичного мистецтва у процесі інструментально-виконавської підготовки / В. В. Коваленко. - С .607-613. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вчитель музичного мистецтва, інструментально-виконавська підготовка, інструментально-виконавська діяльність
Ковальський, Р. І. Розвиток професійної рефлексії у майбутніх керівників естрадно-інструментальних колективів / Р. І. Ковальський. - С .614-621. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: естрадно-інструментальний колектив, оркестр, професійна діяльність
Комісаров, О. В. Навчальний репертуар як чинник формування пізнавально-естетичного інтересу студентів / О. В. Комісаров, С. М. Рябінко. - С .622-631. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: пізнання, пізнавально-естетичний інтерес, чуттєво-логічне мислення
Медвідь, Т. А. Проблеми формування наукового досвіду у студентів вищих навчальних закладів спеціальності "Хореографія" / Т. А. Медвідь. - С .631-641. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: науково-дослідна робота, Болонський процес, хореологія
Мережко, Юлія Валеріївна. Інтегрований спецкурс у формуванні загальнокультурної компетентності майбутніх учителів музики / Ю. В. Мережко. - С .641-650. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: майбутні вчителі музики, художні смаки старшокласників, інтегративний підхід
Пастушенко, Л. А. Розвиток професійної компетентності майбутнього вчителя музики як педагогічна проблема / Л. А. Пастушенко. - С .650-660. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вчитель музики, педагогічні умови, професійна компетентність
Сверлюк, Я. В. Педагогічний феномен комунікативної взаємодії диригента оркестрового колективу / Я. В. Сверлюк. - С .660-669. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: оркестровий колектив, виконавство, диригент
Світайло, Світлана Валеріївна. Компетентнісна підготовка викладача музичного мистецтва / С. В. Світайло. - С .670-675. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: хормейстерська підготовка, професійна компетентність, викладач музики
Теряева, Лариса Анатоліївна. Формування методичної компетентності майбутніх вчителів музики: категоріальний аналіз проблеми / Л. А. Теряева. - С .675-682. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: компетентність, мистецька освіта, хорове диригування
Ткач, Марія Михайлівна. Герменевтичні ресурси компетентностей професійного світорозуміння майбутнього вчителя музики / М. М. Ткач. - С .683-690. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: герменевтичні ресурси, кластери компетентностей, музично-педагогічна освіта
Ходоровський, Володимир Ісаакович. Теоретичні основи формування виконавської майстерності майбутнього вчителя музики в процесі фахової підготовки / В. І. Ходоровський. - С .691-697. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: виконавська майстерність, музичне виконавство, фахова підготовка
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Вища освіта--Професійна освіта--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
моральна культура -- духовні цінності -- професійна компетентність -- інклюзивна освіта
Дод.точки доступу:
Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 5
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

2.
378.091.321
К 59


    Козак, Л. В.
    Підготовка майбутніх викладачів дошкільної педагогіки і психології до інноваційної професійної діяльності : монографія / Л. В. Козак ; ред. С. О. Сисоєва ; рецензент: Г. В. Бєлєнька, О. А. Біда, І. В. Соколова ; Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Едельвейс, 2014. - 599 с. - ISBN 978-966-2748-45-1 : 45.00 грн., 60.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Вища спеціальна освіта--Підготовка викладачів--Монографії

   Дошкільна педагогіка


Кл.слова (ненормовані):
інноваційна професійна діяльність -- критерії готовності -- навчальні плани -- педагогічна інноватика
Дод.точки доступу:
Сисоєва, С.О. \ред.\
Бєлєнька, Ганна Володимирівна \рецензент.\
Біда, Олена Анатоліївна \рецензент.\
Соколова, Ірина Володимирівна \рецензент.\
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 5
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)

Знайти схожі

3.
   378.6:37
   К 38


. Київський університет імені Бориса Грінченка

    Козак, Л. В.
    Принципи інноваційної професійної діяльності викладача вищої школи / Л. В. Козак // Педагогічний процес: теорія і практика : зб. наук. пр. / Київ. ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. Антона Макаренка. - Київ : Едельвейс, 2011. - Вип. 2. - С. 88-97. - Бібліогр.: с. 96-97 (12 назв)
УДК

Рубрики: Викладачі вищої школи--інноваційна діяльність--Збірники наукових праць

   Інноваційна діяльність--викладачі вищої школи--Збірники наукових праць


Кл.слова (ненормовані):
викладачі вищої школи -- професійна діяльність -- інноваційна діяльність -- модернізація освіти -- мотивація -- педагогічна інноватика -- самостійність -- інформаційна культура -- новаторство -- прогнозування -- моделювання -- креативність -- партнерство -- рефлексія
Дод.точки доступу:
Сисоєва, Світлана \голов. ред.\
Хоружа, Людмила \редкол.\
Безпалько, Ольга \редкол.\
Бобрицька, Валентина \редкол.\
Болтівець, Сергій \редкол.\
Караман, Станіслав \редкол.\
Козак, Людмила \редкол.\
Кудикіна, Надія \редкол.\
Лозова, Ольга \редкол.\
Мартиненко, Світлана \редкол.\
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редкол.\
Олексюк, Ольга \редкол.\
Побірченко, Неоніла \редкол.\
Сергєєнкова, Оксана \редкол.\
Соколова, Ірина \редкол.\
Яценко, Тамара \редкол.\
Благодійний фонд імені Антона Макаренка
Київський університет імені Бориса Грінченка

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

4.
37.091.3
Д 50


    Дичківська, Ілона.
    Інноваційні педагогічні технології : підручник / І. Дичківська. - 3-е видання виправлене. - Київ : Академвидав, 2015. - 302 с. - (Alma-mater+). - ISBN 978-966-8226-89-2 (серія). - ISBN 978-617-572-090-5 : 90.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Технології навчання--Підручники для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
технологічний процес -- педагогічні нововведення -- педагогічна інноватика

Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (3),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (3),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

5.
37.01(477)(082)
Н 34


   
    Наукове забезпечення розвитку освіти в Україні: актуальні проблеми теорії і практики (до 25-річчя НАПН України) : [зб. наук. пр.] / Нац. акад. пед. наук України ; [редкол.: В. Г. Кремень (голова) та ін.]. - Київ : Сам, 2017. - 399 с. : рис., табл. - Літ. в кінці ст. - Ім. покажч.: с. 392-398. - Скор.: с. 399. - ISBN 966-8714-15-6 : 281.50 грн.
    Зміст:
Кремень, Василь Григорович. Сучасне мислення й освіта: методологічний концепт / В. Г. Кремень. - С .8-16
Кл.слова: умови невизначеності, нелінійне мислення, суспільний розвиток
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Закон відтворення / В. О. Огнев’юк. - С .16-22
Кл.слова: цивілізаційні зміни, експонентний розвиток, освітня сфера
Сисоєва, Світлана Олександрівна. Міждисциплінарні дослідження в галузі педагогіки: освітологічний контекст / С. О. Сисоєва. - С .23-27
Кл.слова: педагогічне дослідження, освітологія, тип міждисциплінарності дослідження
Сухомлинська, Ольга Василівна. Як дорослішають в Україні і світі: загальні тенденції і виклики / О. В. Сухомлинська. - С .28-32
Кл.слова: наукова рефлексія, історія дитинства, травмоване дитинство
Бех, Іван Дмитрович. Духовно розвинена особистість у психовиховному вимірі / І. Д. Бех. - С .33-38
Кл.слова: етична свідомість, етична рефлексія, духовність
Курило, Віталій Семенович. Забезпечення права на здобуття освіти особами, місцем проживання яких є територія проведення АТО, в університеті / В. С. Курило. - С .38-45
Кл.слова: право на освіту, непідконтрольна територія, освітні центри
Петрочко, Жанна Василівна. Національно-патріотичне виховання в Україні у контексті сучасних викликів / Ж. В. Петрочко, Т. К. Окушко. - С .45-51
Кл.слова: патріотизм, дитячі громадські об’єднання, соціальні ініціативи
Дічек, Наталія Петрівна. Шляхом модернізації й поширення історико-педагогічних досліджень в Україні / Н. П. Дічек. - С .51-55
Кл.слова: українська середня школа, диференційований підхід, індивідуалізація навчання
Прокопенко, Іван Федорович. Педагогічна спадщина Г. С. Сковороди і нова українська школа / І. Ф. Прокопенко. - С .56-65
Кл.слова: Сковорода Григорій, про нього, якість освіти, вітчизняна педагогіка
Кравець, Володимир Петрович. Проблеми тендерної соціалізації школярів у вітчизняній історії педагогіки XX століття / В. П. Кравець. - С .65-72
Кл.слова: статеве виховання, сексуальна педагогіка, сексуальна соціалізація
Березівська, Лариса Дмитрівна. До сторіччя української революції (1917-1921): реформування шкільної освіти / Л. Д. Березівська. - С .72-77
Кл.слова: історія української освіти, реформа шкільної освіти, концепція шкільної освіти
Локшина, Олена Ігорівна. Порівняльна освіта в умовах глобалізації: здобутки і перспективи / О. І. Локшина [и др.]. - С .77-83
Інші автори: Джурило А. П., Маріуц І. О., Шпарик О. М.
Кл.слова: порівняльна педагогіка, відділ порівняльної педагогіки, порівняльні дослідження
Алєксєєнко, Тетяна Федорівна. Концептуалізація проблемного поля соціальної педагогіки у викликах сучасності / Т. Ф. Алєксєєнко. - С .83-89
Кл.слова: операціоналізація, соціальне партнерство, онтологія
Комаровська, Оксана Анатоліївна. Проблеми та виклики сучасної мистецької освіти / О. А. Комаровська, Н. Є. Миропольська. - С .89-94
Кл.слова: шкільна мистецька освіта, естетичне виховання, художня культура
Максименко, Сергій Дмитрович. Генетичні консенсуси світогляду особистості як методологія застосування технологій психологічної реабілітації та психологічного захисту населення / С. Д. Максименко. - С .95-101
Кл.слова: генетична психологія, комп’ютерна томографія, розвиток свідомості
Моляко, Валентин Олексійович. Основні ракурси дослідження проблем мислення в сучасній українській психології / В. О. Моляко. - С .102-106
Кл.слова: Інститут психології, особистість вченого, Костюк Григорій Силович, основні праці
Смульсон, Марина Лазарівна. Доросла людина у віртуальному освітньому просторі / М. Л. Смульсон. - С .107-112
Кл.слова: дистанційне навчання, саморозвиток, інтелектуальні метакогніції
Чепелєва, Наталія Василівна. Теоретико-методологічні засади самопроектування особистості / Н. В. Чепелєва. - С .113-119
Кл.слова: розвиток особистості, особистісний проект, наратив
Карамушка, Людмила Миколаївна. Соціальна напруженість в організації: сутність, підходи до вивчення, методики дослідження / Л. М. Карамушка. - С .119-126
Кл.слова: види соціальної напруженості, психічні стани, методики для дослідження
Колупаєва, Алла Анатолієвна. Стратегічні орієнтири реформування освіти осіб з особливими потребами: вектори змін та трансформацій / А. А. Колупаєва, О. М. Таранченко. - С .127-134
Кл.слова: інклюзивна освіта, освітнє реформування, інституціалізація
Кокун, Олег Матвійович. Чинники та психофізіологічне забезпечення професійного самоздійснення особистості / О. М. Кокун. - С .134-140
Кл.слова: професійне самоздійснення, чинники самоздійснення, професійна діяльність
Найдьонова, Любов Антонівна. Науково-методичне забезпечення медіаосвіти в Україні: підсумки всеукраїнського експерименту / Л. А. Найдьонова. - С .140-146
Кл.слова: Нова українська школа, медіапсихологія, інформаційний простір
Слюсаревський, Микола Миколайович. Освітні складові громадської думки: тенденції динаміки і стратегія формування / М. М. Слюсаревський. - С .147-154
Кл.слова: моніторинг громадської думки, соціально-психологічні чинники, образ освітніх інновацій
Татенко, Віталій Олександрович. Суб’єктно-вчинковий підхід у соціально-психологічному дослідженні проблем соціалізації людини / В. О. Татенко. - С .155-159
Кл.слова: процес соціалізації, суб’єктно-суб’єктна взаємодія, спільний учинок
Титаренко, Тетяна Михайлівна. Можливості підтримання психологічного здоров’я особистості в умовах тривалої травматизації / Т. М. Титаренко. - С .160-166
Кл.слова: пролонгована травматизація, індикатори психологічного здоров’я, комунікативна компетентність
Панок, Віталій Григорович. Впровадження здобутків прикладної психології у педагогічну практику / В. Г. Панок. - С .167-174
Кл.слова: наукова психологія, психологічна служба, практичний психолог
Ляшенко, Олександр Іванович. На шляху до нової української школи: концептуальні засади і виклики / О. І. Ляшенко, Ю. І. Мальований. - С .175-182
Кл.слова: загальна середня освіта, профільне навчання, реформування української школи
Топузов, Олег Михайлович. Забезпечення якості загальної середньої освіти: на шляху до європейських стандартів / О. М. Топузов. - С .183-190
Кл.слова: загальна середня освіта, європейський освітній простір, європейська інтеграція
Биков, Валерій Юхимович. Проблеми та завдання сучасного етапу інформатизації освіти / В. Ю. Биков, О. М. Спірін, О. П. Пінчук. - С .191-198
Кл.слова: електронні освітні ресурси, електронний підручник, інформаційно-освітнє середовище
Савченко, Олександра Яківна. Моделювання уроку в початковій школі в контексті компетентнісного підходу / О. Я. Савченко. - С .198-206
Кл.слова: освітні результати, результат уроку, види навчальних технологій
Ільченко, Віра Романівна. Роль інтеграції в реформуванні змісту загальної середньої освіти / В. Р. Ільченко. - С .206-210
Кл.слова: фундаменталізація змісту освіти, загальні закономірності природи, життєствердна модель
Бурда, Михайло Іванович. Прикладна спрямованість змісту шкільної математичної освіти / М. І. Бурда. - С .211-216
Кл.слова: формування компетентностей, зміст математики, математика
Пометун, Олена Іванівна. Вимоги до конструювання компетентнісно орієнтованого підручника з історії / О. І. Пометун. - С .217-223
Кл.слова: компетентнісно орієнтоване навчання, шкільний підручник, проектування підручника
Голуб, Ніна Борисівна. Роль і місце риторики у системі шкільної мовної освіти / Н. Б. Голуб. - С .224-230
Кл.слова: мовна особистість, риторичні вміння, методика навчання української мови
Камишин, Володимир Вікторович. Кореляція індивідуального і соціального в розумінні феномену обдарованості / В. В. Камишин, М. М. Міленіна. - С .231-239
Кл.слова: педагогічна антропологія, антропоцентричність, культурна еволюція
Коцур, Віктор Петрович. Інтернаціоналізація педагогічної освіти в інформаційних вимірах XXI століття / В. П. Коцур. - С .240-245
Кл.слова: академічна мобільність, дистанційне навчання, освітній простір
Ничкало, Нелля Григорівна. Неперервна професійна освіта у контексті теорії людського капіталу / Н. Г. Ничкало. - С .246-259
Кл.слова: державна освітня політика, розвиток неперервної освіти, модернізація
Радкевич, Валентина Олександрівна. Стандартизація професійної освіти в контексті євроінтеграційних процесів / В. О. Радкевич, П. Г. Лузан, С. Г. Кравець. - С .259-267
Кл.слова: компетентнісний підхід, освітні стандарти, якість професійної освіти
Лук’янова, Лариса Борисівна. Освіта дорослих в Україні: нові можливості для розвитку педагогічної науки і практики / Л. Б. Лук’янова, О. В. Аніщенко. - С .267-275
Кл.слова: освіта впродовж життя, формальна освіта, неформальна освіта
Хомич, Лідія Олексіївна. Культуротворення особистості майбутнього вчителя у процесі професійної підготовки / Л. О. Хомич, Г. І. Сотська, О. А. Лавріненко. - С .275-281
Кл.слова: особистість вчителя, педагогічна самосвідомість, мистецька освіта
Авшенюк, Наталія Миколаївна. Міждисциплінарний вимір компаративних досліджень професійного розвитку педагогів: український контекст / Н. М. Авшенюк, Л. М. Дяченко. - С .282-291
Кл.слова: порівняльна педагогіка, компаративно-педагогічні дослідження, неперервна педагогічна освіта
Єршова, Людмила Михайлівна. Методичні засади професійної орієнтації та консультування з професійної кар’єри учнівської молоді / Л. М. Єршова, В. Ф. Орлов, Д. О. Закатнов. - С .291-297
Кл.слова: професійна освіта, кар’єрний розвиток, карֹ’єрне консультування
Павлик, Наталія Василівна. Вплив професійно-освітніх чинників на гармонізацію характеру сучасних юнаків і дівчат / Н. В. Павлик. - С .297-305
Кл.слова: характер особистості, гармонійний характер, характеро-логічний розвиток
Ігнатович, Олена Михайлівна. Психолого-педагогічні технології відбору учнівської молоді до вищих педагогічних навчальних закладів / О. М. Ігнатович. - С .306-313
Кл.слова: професійний психологічний відбір, майбутній педагог, педагогічні здібності
Артюшина, Марина Віталіївна. Сучасні педагогічні технології професійної підготовки майбутніх кваліфікованих робітників / М. В. Артюшина, Г. М. Романова, Л. П. Пуховська. - С .313-320
Кл.слова: професійна освіта, педагогічна інноватика, інноваційна педагогічна діяльність
Петренко, Лариса Михайлівна. Розвиток інформаційно-аналітичної компетентності педагогічних працівників професійних навчальних закладів / Л. М. Петренко, О. Д. Гуменний. - С .320-328
Кл.слова: інформаційні технології, інформаційна культура, педагогічна діяльність
Саух, Петро Юрійович. Вища освіта в очікуванні майбутнього ренесансу: проблеми й перспективи. Український контекст / П. Ю. Саух. - С .328-344
Кл.слова: масовізація вищої освіти, культурно-цивілізаційна самоідентифікація, якість освіти
Луговий, Володимир Іларіонович. Глобальний і національний освітньо-наукові простори: роль, ресурс і різноманітність розвитку / В. І. Луговий [и др.]. - С .344-355
Інші автори: Оржель О. Ю., Слюсаренко О. М., Таланова Ж. В.
Кл.слова: сфери освіти, вища освіта, кадрове забезпечення
Вітренко, Юрій Миколайович. Вища освіта України: нова модель економічної діяльності в умовах ринкової економіки / Ю. М. Вітренко. - С .356-365
Кл.слова: послуга вищої освіти, споживач послуги вищої освіти, якість послуги вищої освіти
Ярошенко, Ольга Григорівна. Детермінанти і можливості розвитку дослідницької компетентності науково-педагогічних працівників в умовах інтеграції вищої освіти і науки / О. Г. Ярошенко. - С .365-372
Кл.слова: детермінанти розвитку, неформальна освіта, професійна діяльність
Степаненко, Ірина Володимирівна. Стратегії розвитку інтернаціоналізації вищої освіти: пріоритетні завдання для України / І. В. Степаненко. - С .373-381
Кл.слова: інтегративна концепція, методологічний космополітизм, реформування вищої освіти
Олійник, Віктор Васильович. Проблеми і перспективи розвитку післядипломної педагогічної освіти в умовах розбудови нової української школи / В. В. Олійник [и др.]. - С .382-391
Інші автори: Кириченко М. О., Отич О. М., Сорочан Т. М, Бондарчук О. І., Діденко Н. Г., Сергеєва Л. М., Сидоренко В. В., Клокар Н. І., Скрипник М. І.
Кл.слова: науково-педагогічні працівники, керівни кадри освіти, андрагогічний підхід
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Освіта--Розвиток--Україна--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
теорія освіти -- історія освіти -- методологія соціальної роботи -- порівняльна освіта
Дод.точки доступу:
Кремень, В. Г. \ред.\
Луговий, В. І. \ред.\
Топузов, О. М. \ред.\
Сисоєва, Світлана Олександрівна \ред.\
Шпарик, О. М.
Національна академія педагогічних наук України
Інститут педагогіки


Примірників всього: 2
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

6.
373.2
Б 77


    Бойко, Алла Микитівна.
    Упровадження педагогічної інноватики в практику виховання / А. М. Бойко ; Полтавський державний педагогічний університет імені В. Г. Короленка. - Полтава : ПНПУ, 2011. - 386 с. - ISBN 978-966-2538-08-3 : 60.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Початкова освіта

   Практика виховання


   Педагогічна інноватика


Кл.слова (ненормовані):
педагогічна інноватика -- виховання
Дод.точки доступу:
Полтавський державний педагогічний університет імені В. Г. Короленка


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

7.
37.091.31(075.8)
Ч-44


    Чепіль, Марія.
    Педагогічні технології [Текст] : навчальний посібник / Марія Чепіль, Надія Дудник. - Дрогобич : РВД ДДПУ ім. І. Франка, 2011. - 328 с. - ISBN 978-966-384-189-2 : 21.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогічні технології--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
інновації в освіті -- педагогічна інноватика -- педагогіка партнерства -- педагогічна діяльність -- особистість педагога -- розвивальне навчання -- групова діяльність школярів -- метод проектів -- дистанційна освіта -- типи навчальних програм -- педагогічні технології ДНПБ ім. В. Сухомлинського. Монтессорі -- технології раннього навчання Г. Домана -- Вальфдорська педагогіка -- педагогічна технологія С. Френе -- навчально-виховна діяльність
Дод.точки доступу:
Дудник, Надія


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

8.


    Вакулова, І.
    Педагогічна інноватика як предмет дослідження вітчизняних та зарубіжних учених [Електронний ресурс] / І. Вакулова. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2021. - № 4. - С. 118-140, DOI 10.28925/2312-5829.2021.48 . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
інноватизація освітнього процесу -- інноваційна людина -- інноваційність -- інноватика -- педагогічна інноватика
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)