Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=плейсмент<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
659.1:005.745
Р 36


   
    Реклама: інтеграція теорії і практики [Текст] : тези доповідей ХІ міжнародної науково-практичної конференції, 23 листопада 2017 р, м. Київ / Міністерство освіти і науки України, КНТЕУ. - Київ : [б. в.], 2017. - 174 с. - ISBN 978-966-629-844-0 : 30.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Реклама--Матеріали конференції--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
вірусні технології -- рекламна діяльність -- інформаційні технології -- соціальна реклама -- івент-маркетинг -- роздрібна торгівля -- мобільні додатки -- Іnstagram -- плейсмент -- фірмовий стиль -- Інтернет-реклама -- нейромаркетинг -- SMM -- чорний PR -- пропаганда -- краудфандинг
Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України
КНТЕУ


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

2.


    Vernyhora, S.
    The book as an object of advertising [Текст] = Книга як об’єкт реклами / S. Vernyhora // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2019. - Вип. 1(7). - С. 26-32. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
книговидання -- реклама в книжкових виданнях -- реклама у видавничій справі -- прихована реклама -- продакт плейсмент -- копірайтинг
Анотація: В умовах жорсткої конкуренції на книговидавничому ринку, яка зумовлена його перенасиченням друкованою вітчизняною та зарубіжною видавничою продукцією, зниженням запитів на друковану книгу з огляду на розвиток цифрових технологій, видавнича галузь зазнає змін та потребує впровадження інноваційних засобів для пошуку нових можливостей розвитку діяльності та просування видань до читача. Актуальність теми дослідження зумовлена потребою вивчення нових тенденцій використання реклами та PR у книговидавничій справі. Мета дослідження: вивчити жанри і види реклами, що застосовуються видавцями на сторінках книжкових видань та з’ясувати ефективність використання ними рекламних і PR-інструментів. Об’єкт дослідження – основний та службовий тексти книжкового видання. Предмет дослідження – ефективність застосування рекламних і PR-інструментів з метою отримання додаткових фінансових ресурсів та просування книги на видавничому ринку. За результатами дослідження з’ясовано, що рекламу в книжкових виданнях застосовують, по-перше, з метою рекламування товарів і послуг (продакт плейсмент), що дає змогу видавцеві отримати додатковий прибуток, по-друге, з метою рекламування книги (копірайтинг), що дає змогу значно розширити коло читацької аудиторії того чи того видання. В процесі дослідження авторка статті розкриває основні правила і принципи копірайтингу, наводить приклади їх ефективного застосування
Дод.точки доступу:
Вернигора С.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

3.
659.138(075.8)
Р 69


    Ромат, Є. В.
    Продакт плейсмент [Текст] : навчальний посібник / Є. В. Ромат, О. І. Микало ; Київський національний торговельно-економічний університет. - Київ : КНЕУ, 2015. - 300 с. - ISBN 978-966-629-741-2 : 20.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Реклама--Візуальні засоби рекллами--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
продакт плейсмент -- український продакт плейсмент -- канали продакт плейсменту -- цензурування -- синдром наслідування знаменитостей -- бренди -- інтеграція брендів -- літературний продакт плейсмент
Дод.точки доступу:
Микало, О. І.
Київський національний торговельно-економічний університет


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)