Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=поведінка споживача<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-13 
1.
330.101.542
Р 83


    Рудий, Михайло Михайлович.
    Мікроекономіка [Текст] : навч. посіб. / М. М. Рудий. - Київ : Каравела, 2008. - 312 с. - (Вища освіта в Україні). - ISBN 978-966-96076-5-2 : 56.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Мікроекономіка--Економіка--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
ринок -- попит -- пропозиція -- теорія еластичності -- теорія корисності -- поведінка споживача -- конкуренція

Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (3)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (3)

Знайти схожі

2.
Шифр: М855626032/2017/1
   Журнал

Маркетинг в Україні [Текст]. - Київ : Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2001 - . - ISSN 1606-3732. - Виходит раз на два місяця
2017р. № 1 (100)
Зміст:
Старостіна, Алла. Український маркетинг: становлення та перспективи розвитку / А. Старостіна. - С.4-9
Кл.слова: становлення маркетингу, освіта в галузі маркетингу, український маркетинг
Окландер, Михайло. Одеська обласна організація ВГО "Українська Асоціація Маркетингу": імплементація проекту професійної сертифікації / М. Окландер, О. Яшкіна. - С.13-18
Кл.слова: конкуренція, сертифікація, професійна сертифікація
Зозульов, Олександр. Схема аналізу поведінки споживачів на промисловому ринку / О. Зозульов, А. Василенко. - С.24-31. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: маркетинг, унікальна торгова пропозиція, поведінка споживача
Собчик, Геновефа. Умови та звички домогосподарств в Польщі та Україні в процесі закупівель товарів широкого вжитку / Г. Собчик, Є. Крикавський, Н. Глинський. - С.32-41. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: роздрібна торгівля, види магазинів, споживчий вибір
Швацька-Мокжицька, Джуанна. Роль маркетингу в розробці економічних стратегій продуктів харчування / Д. Швацька-Мокжицька. - С.42-48. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: агробізнес, маркетинг в агробізнесі, маркетингові комунікації
Максименко, Ольга. Через "прозорість правил" на ринку ЖКГ до якості послуг / О. Максименко. - С.49-51
Кл.слова: житлово-комунальні послуги, споживачі, постачальник послуг
Ільїна, Світлана. Підготовка зі створення примірних специфікацій на маркетингові дослідження / С. Ільїна. - С.52-57
Кл.слова: примірні специфікації, маркетингові дослідження, тендерна документація
Решетілова, Тетяна. Просування інноваційних товарів на засадах мотиваційної інноваційності споживачів / Т. Решетілова. - С.58-62. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: споживачі, інноваційні товари, комунікація підприємства
Ян, Віктор. Дослідження інтернаціоналізації підприємства: аналіз виділених грантів Національного Центру Науки в Польщі / В. Ян. - С.63-75. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтернаціоналізація в Польщі, умови глобалізації, макроекономіка
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.
Шифр: М772184/2017/5/6
   Журнал

Маркетинг и реклама [Текст] : міжнар. проф. журнал. - Київ, 1996 - . - Виходить щомісячно
2017р. N 5/6
Зміст:
В Киеве состоялся Девятый iForum. - С.6-9
Кл.слова: Український форум інтернет-діячів, 2017, інтернет-діячі, місто майбутнього
Потребителя надо знать! Это часто важнее знаний о конкуренте : результаты блиц-опроса экспертов. - С.10-15
Кл.слова: поведінка споживача, маркетинг, вітчизняні товаровиробники
Федоришина, Ирина. Системный анализ потребителя и сегментация рынка / И. Федоришина. - С.16-21
Кл.слова: практичний маркетинг, сегментація ринку, поведінка споживача
Степанюк, Анна. Наука сенсорного маркетинга (как пять чувств оказывают влияние на покупательское поведение потребителя) / А. Степанюк. - С.22-24
Кл.слова: сенсорний маркетинг, нейромаркетинг, споживча поведінка
Патоша, Ольга Ивановна. Исследование "нерациональных" эфектов поведения потребителей / О. И. Патоша, Н. Е. Коробкова. - С.25-29
Кл.слова: поведінка споживача, нераціональні ефекти поведінки, фактори вибору товару
Ромат, Евгений. Неформальные вербальные маркетинговые комуникации (НВМК) / Е. Ромат. - С.30-40
Кл.слова: маркетингові комунікації, комунікаційні характеристики, класифікація чуток
Реклама, за которую все ругали Pepsi, улучшила имидж бренда на 44 %. - С.41
Кл.слова: реклама, Пепсі, імідж
Домашева, Е. А. Алгоритмизация процесса разработки стратегии выведения на рынок нового для предприятия товара / Е. А. Домашева, А. В. Зозулев. - С.42-48
Кл.слова: стратегія, стратегія виведення, новий товар
Обзор видеоформата и видеорекламы на украинском Digital-рынке. - С.50-54
Кл.слова: рекламна агенція, відеоконтент, відеореклама
Левченко, Светлана. Сопровождение онлайн-бизнеса: в поисках идеальной команды / С. Левченко. - С.56-57
Кл.слова: онлайн-бізнес, штатні фахівці, інтернет-магазин
Тейлор, Катерина. В Украине впервые подсчитали объемы креативной экономики / К. Тейлор. - С.58-60
Кл.слова: креативна економіка, Україна, менеджмент, ринок
Круглый стол "Брендинг украинских средств массовой информации". - С.61-67
Кл.слова: круглий стіл, засоби масової інформації, бренд
Ромат, Евгений. Образ женщины в рекламе 1930-х годов / Е. Ромат, Т. Пирогова. - С.68-73
Кл.слова: жіноча реклама, 1930 р., мода, жіночі образи
В Киеве состоялась ежегодная церемония награждения "Фаворитов Успеха". - С.74-78
Кл.слова: Фаворити Успіху, церемонія нагородження, український бренд
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Зозульов, Олександр.
    Схема аналізу поведінки споживачів на промисловому ринку [Текст] / О. Зозульов, А. Василенко // Маркетинг в Україні. - Київ : Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2017. - № 1(100). - С. 24-31. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг -- унікальна торгова пропозиція -- поведінка споживача
Дод.точки доступу:
Василенко, Анастасія


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

5.


   
    Потребителя надо знать! Это часто важнее знаний о конкуренте [Текст] : результаты блиц-опроса экспертов // Маркетинг и реклама. - Київ, 2017. - N 5/6. - С. 10-15

Кл.слова (ненормовані):
поведінка споживача -- маркетинг -- вітчизняні товаровиробники

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

6.


    Федоришина, Ирина.
    Системный анализ потребителя и сегментация рынка [Текст] / И. Федоришина // Маркетинг и реклама. - Київ, 2017. - N 5/6. - С. 16-21

Кл.слова (ненормовані):
практичний маркетинг -- сегментація ринку -- поведінка споживача

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

7.


    Патоша, Ольга Ивановна.
    Исследование "нерациональных" эфектов поведения потребителей [Текст] / О. И. Патоша, Н. Е. Коробкова // Маркетинг и реклама. - Київ, 2017. - N 5/6. - С. 25-29

Кл.слова (ненормовані):
поведінка споживача -- нераціональні ефекти поведінки -- фактори вибору товару
Дод.точки доступу:
Коробкова, Н. Е.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

8.
Шифр: М772184/2018/7/8
   Журнал

Маркетинг и реклама [Текст] : міжнар. проф. журнал. - Київ, 1996 - . - Виходить щомісячно
2018р. N 7/8
Зміст:
День працівників торгівлі у КНТЕУ: нові ідеї на стику думок. - С.6-8
Кл.слова: торгівельні спілки, українська торгівля, торгівельна промисловість
Служба маркетинга в компании: объять необъятное, объединить необъятное (результаты блиц-опроса экспертов). - С.10-18
Кл.слова: маркетингова служба, українські компанії, український маркетинг
Носова, Ольга. Маркетинг - это одновременно и аналитика, и эмоции! И это длительная систематическая работа / О. Носова. - С.20-21
Кл.слова: відділ маркетингу, українські компанії, цінність маркетингу
Фоменко, Игорь. Задача маркетолога - постоянно следить за трендами и учиться / И. Фоменко. - С.22-23
Кл.слова: відділ маркетингу, український маркетинг, маркетингова служба
Венгер, Елена. Работа отдела маркетинга - незаметная работа / Е. Венгер. - С.24-25
Кл.слова: українська компанія, кваліфікований персонал, система маркетингу
Сотник, Вячеслав. На нашем рынке много компаний с крутыми маркетинг-службами. Но не у всех есть шанс реализовать свои планы! / В. Сотник. - С.26-27
Кл.слова: відділ маркетингу, маркетингова служба, українські компанії
Коршевнюк, Лев. В современных условиях маркетинг становится зоной бизнес-девелопмента / Л. Коршевнюк. - С.28-29
Кл.слова: відділ маркетингу, українські компанії, робота маркетолога
Лищук, Юрий. Маркетологи XXI века / Ю. Лищук. - С.30-32
Кл.слова: реклама бренду, медіа-канали, трейд-маркетинг
Ламуру, Инга. Ряд механизмов сделать маркетинг маркетинговому отделу / И. Ламуру. - С.33-35
Кл.слова: маркетингова діяльність, робота маркетолога, відділ маркетингу
Стельмахова, Александра. Бизнесу надо искать пути для собственного развития и реализовать их / А. Стельмахова. - С.36-40
Кл.слова: неплатоспроможність, ринок України, дешеві бренди
Ромат, Євген. Галузевий та інші підходи до розуміння зв’язків із громадськістю / Є. Ромат. - С.42-50
Кл.слова: паблік рилейшнз, український ринок, професійна освіта
Зозульов, О. В. Життєвий цикл товару після його купівлі / О. В. Зозульов. - С.52-56
Кл.слова: розвиток маркетингу, поведінка споживача, ринковий попит
Как преодолеть крупнейшие SMM-вызовы. - С.62-69
Кл.слова: маркетингові дослідження, соціальні мережі, канали просування бренду
10 Instagram трендов 2018 года. - С.70-73
Кл.слова: соціальні мережі, залучення клієнтів, створення тренду
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.
Шифр: М772184/2018/6
   Журнал

Маркетинг и реклама [Текст] : міжнар. проф. журнал. - Київ, 1996 - . - Виходить щомісячно
2018р. N 6
Зміст:
ВидеоЖара для брендов - 2018: инсайты и секреты. - С.6-9
Кл.слова: відеомаркетинг, фестиваль відеокультури, конкурентоспроможність
Неплатежеспособность? Проблема! Но для маркетологов нет нерешаемых проблем! (результаты блиц-опроса экспертов). - С.10-18
Кл.слова: інструменти маркетинга, неплатоспроможність населення, неплатоспроможність ринку
Коршевнюк, Лев. Маркетинг позволяет успешно бороться с проблемой низкой платежеспособности / Л. Коршевнюк. - С.20-21
Кл.слова: неплатоспроможність населення, неплатоспроможність ринку, цінова конкуренція
Ромат, Є. В. Брендинг у комунікаціях держави та органів публічного управління / Є. В. Ромат, Ю. В. Гаврилечко. - С.22-30
Кл.слова: бренд-менеджмент, фірмові ідентифікаційні маркетингові комунікації, формування брендів
Зозульов, О. В. Інноваційний підхід до репозиціонування бренду на промисловому ринку / О. В. Зозульов, К. І. Менькова. - С.32-37
Кл.слова: бренд компаніїї, стратегія ребрендингу, причини репозиціонування
Білявська, Юлія. Я - бренд! Інструмент чи звичний спосіб життя? / Ю. Білявська. - С.38-40
Кл.слова: персональний бренд, бренд особистості, брендинг
Современные модели поведения покупателя. - С.42-44
Кл.слова: поведінка споживача, ноомаркетинг, організація продажу
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.


   
    Современные модели поведения покупателя // Маркетинг и реклама : міжнар. проф. журнал. - 2018. - N 6. - С. 42-44

Кл.слова (ненормовані):
поведінка споживача -- ноомаркетинг -- організація продажу

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

 1-10    11-13 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)