Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (1)Наукові періодичні видання Університету (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=полікультурне середовище<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.
37.014.25:005.745(083.9)
О-72


   
    Освіта для сталого розвитку: міжконтинентальний діалог інтелектуалів : програма ІІІ міжнародної науково-практичної конференції до Міжнародного дня толерантності, 12 листопада 2015 р. м. Київ / Міністерство освіти і науки України, Українська Академія Акмеології. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2015. - 12 с.
    Зміст:
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Вступне слово / В. О. Огнев’юк. - С .3-7
Кл.слова: людський розвиток, освіченість, культура толерантності
Asadov, Agil Mahiyaddin. Main Goals of Transportation System in Terms of Sustainable Development / A. M. Asadov. - С .8-15
Кл.слова: стійкий розвиток, транспортна система, екологічні умови
Komarnytskyi, M. Combating in Tolerance through Education: Islamophobia and the Case of Muslim Minorities in Ukraine / M. Komarnytskyi. - С .16-21. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Україна, ісламофобія, кримські татари
Marshall, Kenneth Christensen. Equipping Students for the Lifelong Journey of Learning / K. Ch. Marshall. - С .22-27. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вища освіта, цінності, освіта впродовж життя
Антонов, Валерій Миколайович. Комп’ютерізація акме-освіти та акме-науки на сучасному етапі сталого розвитку суспільства / В. М. Антонов. - С .28-34. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологія, кібернетика, сталий розвиток
Антонова, Ю. В. Освіта та наука як рушій сталого розвитку творчого гендерного потенціалу акме-особи / Ю. В. Антонова, В. М. Антонов. - С .35-43. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освіта, наука, сталий розвиток
Баранцова, І. 0. Проблеми формування особистості людини культури в теорії та практиці вітчизняного та зарубіжного досвіду / І. 0. Баранцова. - С .44-48. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: культура, культура людини, культурний розвиток
Вознюк, Олександр Васильович. Постнекласичний етап розвитку освіти і педагогіки / О. В. Вознюк. - С .49-58. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: холістична парадигма освіти, парадигмальні моделі розвитку освіти, інформаційне суспільство
Галус, О. М. Загальнотеоретичні підходи до управління професійною підготовкою фахівців у виші / О. М. Галус, Б. С. Крищук. - С .59-66. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна підготовка, аксіологічний підхід, акмеологічний підхід
Гладкова, Валентина Миколаївна. Особливості сталого розвитку сучасного фахівця соціономічного профілю (акмесинергетичні аспекти) / В. М. Гладкова. - С .67-
Кл.слова: акмесинергетичний аспект, людинознавчий аспект, сталий розвиток
Голобородько, Є. П. Акмеологічні аспекти розвитку педагогічної майстерності в системі неперервної освіти: з досвіду роботи / Є. П. Голобородько. - С .76-80
Кл.слова: неперервна освіта, акмеологія, акмеологічний розвиток педагога
Дубасенюк, Олександра Антонівна. Професійно-педагогічна підготовка вчителя до толерантної міжкультурної взаємодії 80 / О. А. Дубасенюк. - С .80-91. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: сталий розвиток, толерантність, полікультурне середовище
Завацька, Л. М. Деякі аспекти ставлення студентської молоді до інституту шлюбу у контексті гендерних відмінностей / Л. М. Завацька. - С .92-96. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інститут шлюбу та сім'ї, студентська молодь, гендерні відмінності
Клименко, И. С. Инновационная модель личностно-ориентированного обучения в системе образования для устойчивого развития / И. С. Клименко. - С .97. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інновації, сталий розвиток, якість освіти
Кріба, І. Й. Культурний вимір як ключова складова сталого розвитку / І. Й. Кріба. - С .105-108. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: культурний вибір, культура, навколишнє середовище
Мамедзаде, Р. Э. Мультикультурализм - как стиль жизни в Азербайджане / Р. Э. Мамедзаде. - С .109-. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мультикультуралізм, толерантність, Європа
Мельниченко, Ольга Володимирівна. Руйнування тендерних стереотипів як елемент толерантності сучасної культури / О. В. Мельниченко. - С .115-121. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: гендерні стереотипи, гендерна педагогіка, толерантність
Мрака, Ігор Богданович. Проблема толерантності в системі історичної освіти / І. Б. Мрака. - С .122-. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: толерантність, історична освіта, українсько-польські відносини
Олексенко, В. П. Формування ціннісних орієнтирів особистості в умовах розвитку інформаційного суспільства / В. П. Олексенко. - С .128-135. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистість, цінність, інформаційне суспільство
Рашидов, С. Ф. Свобода віросповідання та проблема толерантності / С. Ф. Рашидов. - С .136-145. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мультикультуралізм, ідентичність, релігійна ідентичність
Саух, Петро Юрійович. Новий образ освіти в контексті ідей сталого розвитку суспільства: транснаціональний вимір / П. Ю. Саух. - С .146-161. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освіта, нелінійне мислення, холістичне мислення
Сидорчук, Нінель Герандіївна. Сталий розвиток як стратегія оптимізацїї рекреаційного ресурсу / Н. Г. Сидорчук. - С .162-171. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: відпочинок, рекреація, скандинавська ходьба
Стецюк, Володимир Васильович. Обласні освітні системи як засіб формування сталої освіти в Україні / В. В. Стецюк. - С .172-. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освітній простір, географія освіти, обласні освітні системи
Таушанжи, К. П. Смена научной парадигмы в меняющемся мире / К. П. Таушанжи. - С .184-193. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: духовні цінності, економіка, матеріальні цінності
Федик, І. І. Роль гуманітарної освіти у подоланні історичних стереотипів (на прикладі українсько-польських стосунків) / І. І. Федик. - С .194-200. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: українсько-польські стосунки, стереотипи, толерантність
Чубук, Р. В. Акмеологічний підхід як пошук нових можливостей професійної підготовки соціальних працівників 201 / Р. В. Чубук. - С .201-205. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальна зрілість, самоосвіта, професіоналізм фахівця
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Освіта--Конференції

Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України
Українська Академія Акмеології


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

2.


    Szafranska-Gajdzica, Anna.
    Uwarunkowania uprawiania polityki oswiatowej w Srodowiskach zroznicowanych kulturowo / A. Szafranska-Gajdzica // Освітологія = Oswiatologia : пол.-укр. журнал укр.-пол. - 2016. - № 5. - С. 63-69, DOI https://doi.org/10.28925/2226-3012.2016.5.6369. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 2226-3012
ДРНТІ

Рубрики: Освіта--Освітня політика

Кл.слова (ненормовані):
міжкультурна освіта -- полікультурне середовище -- політика
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI: 10.28925/2226-3012.2016.5.6369,
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Шафранська-Гайдзіна А.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

3.
373.5.035.8(477)
Г 85


    Гриценюк, Жанна.
    Полікультурна освіта в гімназії: зміст і форми роботи / Ж. Гриценюк // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2016. - № 8/9. - С. 20–23. - Бібліогр.: 2 назви. . - ISSN 0131-6788
УДК

Рубрики: Полікультурна освіта--навчально-виховна робота--гімназія

Кл.слова (ненормовані):
полікультурна освіта -- міжнародне співробітництво -- міжнародні проекти -- обмін учнями -- полікультурне середовище -- мовні практики -- міжкультурне спілкування -- партнерські зв’язки
Анотація: У статті розглядається діяльність гімназії № 7 м. Одеси в контексті міжнародної співпраці. Вона охоплює: участь у міжнародних проектах, програмах обміну учнями; співробітництво з іноземними партнерами, навчальними закладами; викладання в гімназії іноземними викладачами окремих курсів; організацію спілної роботи на базі взаємного та планомірного використання накопиченого досвіду в навчальній; дослідно-експериментальній, позаурочній виховній діяльності; роботу з обдарованими учнями; організацію мовних таборів, країнознавчих і мовних практик.

Є примірники у відділах:
Ф3 (20.12.2016р. Прим. 1 - ) (вільний)
Ф2 (26.12.2016р. Прим. 3 - ) (вільний)


Знайти схожі

4.
373.54(477):81'243
С 12


    Саєнко, С.
    Інноваційний розвиток полілінгвістичної гімназії "Діалог культур" / Сергій Саєнко, Надія Ананьєва // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 32–35. - Бібліогр.: 4 назви. . - ISSN 0131-6788
УДК

Рубрики: Гімназії--полілінгвістична гімназія--інноваційний розвиток

Кл.слова (ненормовані):
гімназії -- полілінгвістична гімназія -- інноваційний розвиток -- діалог культур -- полілінгвістичне середовище -- полікультурне середовище -- навчально-виховний процес -- полікультурний навчально-виховний процес
Анотація: Представлено модель інноваційного розвитку полілінгвістичної гімназії "Діалог культур", яка охоплює концептуальну, стратегічну, управлінську, змістово-технологічну та результативну складові. Значну увагу приділено питанню розвитку творчої, лінгвістично активної, комунікативної, полікультурної особистості випускника гімназії. Висвітлено особливості інноваційного розвитку полілінгвістичної гімназії та окреслено подальші інноваційні трансформації.
Дод.точки доступу:
Ананьєва, Н.
\про неї\


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

5.
74.5я031
К 32


    Квасник, Ольга Віталіївна.
    Формування соціокультурної компетентності студентів технічних університетів у процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін : автореферат дисертації ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. В. Квасник ; Київ. ун-т імені Бориса Грінченка. - Київ, 2014. - 20 с.
ДРНТІ
ББК 74.5я031

Рубрики: Педагогіка--професійна освіта--Україна--Автореферати дисертацій

Кл.слова (ненормовані):
особистість фахівця -- полікультурне середовище
Дод.точки доступу:
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2)

Знайти схожі

6.


    Бігунова, Ю. В.
    Підготовка майбутніх учителів історії до етнокультурної діяльності на Півдні України: результати експериментального дослідження [Електронний ресурс] / Ю. В. Бігунова. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2015. - № 1(9). - С. 13-23. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
підготовка майбутніх учителів історії -- етнокультурна діяльність -- педагогічний експеримент -- педагогічні умови -- полікультурне середовище
Анотація: У статті автором аналізується процес формування підготовки майбутніх учителів історії до етнокультурної діяльності на Півдні України. У зв’язку з цим представлена експериментальна модель формування підготовки майбутніх учителів історії до етнокультурної діяльності на Півдні України з виявленням сукупності психолого-педагогічним умов. Подані статистичні результати експериментального дослідження з формування підготовки майбутніх учителів історії до етнокультурної діяльності на Півдні України, які засвідчили ефективність експериментально-дослідної роботи
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах:
Online (24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

7.


    Яновська, Л. Г.
    Формування умінь етнокультурної діяльності у майбутніх учителів історії [Електронний ресурс] / Л. Г. Яновська. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2016. - № 1. - С. 226-231, DOI 10.28925/2312-5829.2016.1.226231. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
етнокультурна діяльність -- етнопедагогіка -- етнокультурні уміння -- історична освіта -- полікультурне середовище
Анотація: У статті розглядаються особливості формування умінь етнокультурної діяльності у майбутніх учителів історії засобами історичної освіти; розкрито значущість етнокультурної діяльності вчителя на уроках історії; визначено мету, представлено модель підготовки майбутніх учителів історії до етнокультурної діяльності, з визначенням основних компонентів, як-от: пізнавального, процесуального, контролюючого.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

8.


    Мединська, Світлана.
    Кейс-метод як інструмент підсилення ефективності комунікації в полікультурному середовищі (на прикладі вивчення ділової іноземної мови) [Електронний ресурс] = The Case-Method as a Tool for Enhancing Effectiveness Of Communication in Multicultural Settings (with Studying Business Foreign Language Taken as an Example) / С. Мединська. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2023. - № 1. - С. 113-133, DOI 10.28925/2312-5829.2023.17 . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
ефективна комунікація -- полікультурне середовище -- культурне різноманіття -- ділова іноземна мова
Анотація: У статті досліджено питання застосування кейс-методу як різновиду інтерактивних технологій та умов його успішного застосування для підсилення ефективності комунікації в полікультурному середовищі під час вивчення ділової іноземної мови.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)