Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=претекст<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.
Шифр: С707612/2011/5
   Журнал

Слово і час [Текст] : наук.-теорет. журнал/ Ін-т літ. ім. Т. Г. Шевченка. - Київ : Фенікс, 1957 - . - ISSN 0236-1477. - Виходит раз на два місяця
2011р. № 5
Зміст:
Тарнашинська, Людмила. Антропологічні колізії художньої свідомості: жанрово-стильові актуалізації та модифікації у творчості українських шістдесятників / Л. Тарнашинська. - С.3-15
Гальчук, Оксана. Античний космос Миколи Бажана / О. Гальчук. - С.15-24
Шевчук, Тетяна. Музичний код творчості Григорія Сковороди / Т. Шевчук. - С.24-35
Циганок, Ольга. Теорія епітафії в українських поетиках XVII - першої половини XVIII cт. / О. Циганок. - С.35-41
Кл.слова: ПОХОРОННА ПОЕЗІЯ
Білоус, Петро. Читаючи Дмитра Лихачова / П. Білоус. - С.41-47
Кл.слова: МЕДІЄВІСТИКА, ІСТОРИЗМ
Кирилюк, Зинаїда. Епізод з історії становлення прози в російській літературі (О. Пушкін і О.Сомов) / З. Кирилюк. - С.47-55
Боронь, Олександр. Творчість Г. Квітки-Основ’яненка як претекст Шевченкових повістей / О. Боронь. - С.55-65
Меленчук, Ольга. Коментування персоналій у листуванні та щоденнику Т. Шевченка: досвід С. Єфремова / О. Меленчук. - С.65-73
Горблянський, Юрій. "Кривава фієста сучасності" в одкровенні від Ліни Костенко (Зауваги про "Записки українського самашедшого") / Ю. Горблянський, М. Кульчицька. - С.73-84
Левченко, Галина. Необароковий діаріуш людства Ліни Костенко / Г. Левченко. - С.84-89
Маланій, Олена. Ключ любові, або Вічне жіноче ждання / О. Маланій. - С.98-92
Лущій, Світлана. Нове дослідження спадщини Юрія Лавріненка : Рецензія: "Шестопалова Т. На шляхах синтези думки (Теоретичні засновки Юрія Лавріненка)" / С. Лущій. - С.105-107
Астаф’єв, Олександр. Бестіарій і довкола нього : Рецензія: "Гайдук Світлана. Бестіарій епохи романтизму: сутність символічної парадигми: Монографія" / О. Астаф’єв, О. Лященко. - С.104-111
Набитович, Ігор. Культурологічний вимір драматургії Лесі Українки / І. Набитович. - С.111-114
Матвєєва, Ольга. "Я готов іти на Голгофу": Щоденник Володимира Винниченка (1926-1928 рр.) [Винниченко Володимир. Щоденник. 1926-1928] / О. Матвєєва. - С.114-119
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (22.04.2011р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.
Шифр: С707612/2009/7
   Журнал

Слово і час [Текст] : наук.-теорет. журнал/ Ін-т літ. ім. Т. Г. Шевченка. - Київ : Фенікс, 1957 - . - ISSN 0236-1477. - Виходит раз на два місяця
2009р. № 7
Зміст:
Омельчук, Олеся. Український претекст Жака Дерріда або Літературне пілігримство 1920-х / О. Омельчук. - С.3-11
Запорожченко, Юлія. Концепт подорожі в сучасному постмодерністському тексті (Ю. Андрухович, А. Стасюк) / Ю. Запорожченко. - С.11-19
Ільницький, Микола. Українська сецесія: етос болю (новела М. Яцкова "Діточа грудь в скрипці") / М. Ільницький. - С.19-24
Анісімова, Ніна. "... Й театрик цих смішних трагедій.": художня модель театралізованого світу в поезії Івана Малковича / Н. Анісімова. - С.37-51
Богдан, Світлана. / с. Богдан. - С.24-33
Приліпко, Ірина. Ремінісценції та алюзії у творах Валерія Шевчука / І. Приліпко. - С.33-37
Улюра, Ганна. Комічна інверсія як стратегія жіночого тексту (за повістю "14" Фаїни Грімберг) / Г. Улюра. - С.51-60
Варикаша, Марта. Гомоеротична суб’єктивність в діаріуші В. Гомбровича / М. Варикаша. - С.60-67
Татаренко, Алла. Гетерогенна прозова структура як ергодичний гіпертекст ("Дослідження досконалості" Сави Дам’янова) / А. Татаренко. - С.67-76
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (22.04.2009р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.
Шифр: С707612/2016/2
   Журнал

Слово і час [Текст] : наук.-теорет. журнал/ Ін-т літ. ім. Т. Г. Шевченка. - Київ : Фенікс, 1957 - . - ISSN 0236-1477. - Виходит раз на два місяця
2016р. № 2
Зміст:
Барабаш, Юрій . "Давидові псалми" Тараса Шевченка як поетичний "текст" : спроба структурно-семантичного підходу / Ю. Барабаш. - С.3-17. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: шевченкознавство, Шевченко Тарас, Давидові псилми, про твір, претекст
Боронь, Олександр. "Художник" Тараса Шевченка і російські повісті 1830-1840-х років про образотворче мистецтво / О. Боронь. - С.18-27. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: шевченкознавство, Шевченко Тарас, Художник, про твір, перегуки
Моренець, Володимир. Ефект високої башти : Закінчення. Початок див. : Слово і Час. - 2016. - № 1 / В. Моренець. - С.28-39
Кл.слова: концепт "повна присутність", "живе уявлення", художня правда
Дубініна, Олена. Екранізація літературного твору як предмет компаративного дослідження / О. Дубініна. - С.40-53. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтермедіальність, екранізація, компаративістика
Брайко, Олександр. Кінематографічний темпоритм образів у прозі Володимира Дрозда / О. Брайко. - С.54-72. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ритм, темп, розчленування
Стріха, Максим. Специфіка тендерних мотивів у творчості Філіпа Сідні та Бахадир Ґерай Хана І (Резмі): історико-біографічний та компаративний аспекти 73 / М. Стріха, С. Трош. - С.73-79. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Сідні Фокс, про нього, Бахадир Ґерай Хан I, про нього, гендерні мотиви
Улюра, Ганна. Інша-з-Нас: двійництво-сестринство-суперництво в сучасній жіночій прозі / Г. Улюра. - С.79-87. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: жіноча проза, російська література, двійник
Голобородько, Ярослав. Світлана Поваляєва. Вулканічна категорія Logos / Я. Голобородько. - С.88-94
Кл.слова: Поваляєва Світлана, про неї, творчість С. Поваляєва, категорія Logos
Палинський, Віктор. "Розпізнавання голосів" Василем Куйбідою (... і винятково мої візії) / В. Палинський. - С.94-97
Кл.слова: Куйбіда Василь, Розпізнавання голосів, про збірку, поезія, уявний час
Мишанич, Ярослав. Мудрий дух Карпатських гір. До 80-річчя Миколи Мушинки / Я. Мишанич. - С.97
Кл.слова: Мушинка Микола, про нього, ювілей, українсько-словацький фольклорист
Листи М. Мушинки до О. Мишанича. - С.98-102
Кл.слова: Мушинка Микола, епістолярій, Мишанич Олекса, епістолярій, переписка
Володимир та Розалія Винниченки: родинне листування (1921-1949 роки) : Продовження. Початок див. : Слово і Час. - 2016. - №1-12; 2016. - № 1 / уклад. Н. Миронець. - С.103-111
Кл.слова: Винниченко Володимир, листування, Винниченко Розалія, листування, епістолярій
Кашуба, Марія. Свідчення епохи: "Учительне Євангеліє" Кирила Транквіліона Ставровецького та його сучасна україномовна версія : [рецензія] / М. Кашуба. - С.112-117. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ставровецький Кирило, про нього, східне православ'я, провідник
Сенета, Марія. До джерел національної ідентичності : [рецензія] / М. Сенета. - С.117-119
Кл.слова: національна ідентичність, націєцентричне мислення, національна самобутність
Кіраль, Сидір. Гуцульський світ української літератури першої третини XX ст. у критичній рецепції науковця : [рецензія] / С. Кіраль. - С.120-121
Кл.слова: літературознавство, літературні константи, гуцульський текст
Констанкевич, Ірина. Творчість Є. О. Сверстюка в контексті української та світової літератури : інформація / І. Констанкевич. - С.122
Кл.слова: наукова конференція, Луцьк, 2015 р., творчість Євгена Сверстюка, Сверстюк Євген, про нього
Фісак, Ірина. IX Короленківські читання в Полтаві : інформація / І. Фісак. - С.123-124
Кл.слова: Короленко Володимир, про нього, творчість Володимира Короленка
С., С. Мир через культуру : Інформація / С. С. - С.124
Кл.слова: XIV національна філателістична виставка, Львів, 2015 р., Укрфілекпс, філателія
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Боронь, Олександр.
    Творчість Г. Квітки-Основ’яненка як претекст Шевченкових повістей [Текст] / О. Боронь // Слово і час. - Київ : Фенікс, 2011. - № 5. - С. 55-65


Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (22.04.2011р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

5.


    Омельчук, Олеся.
    Український претекст Жака Дерріда або Літературне пілігримство 1920-х [Текст] / О. Омельчук // Слово і час. - Київ : Фенікс, 2009. - № 7. - С. 3-11


Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (22.04.2009р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

6.


    Барабаш, Юрій .
    "Давидові псалми" Тараса Шевченка як поетичний "текст" [Текст] : спроба структурно-семантичного підходу / Ю. Барабаш // Слово і час. - Київ : Фенікс, 2016. - № 2. - С. 3-17. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
шевченкознавство -- Шевченко Тарас, Давидові псилми, про твір -- претекст

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

7.


    Приліпко, Ірина.
    «Текст як конденсатор культурної пам’яті»: інтертекстуальний простір прози Валерія Шевчука [Текст] / І. Приліпко // Слово і час : наук.-теорет. журнал. - 2020. - № 2. - С. 33-54. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0236-1477

Кл.слова (ненормовані):
інтертекст -- претекст -- цитата -- ремінісценція -- діалог -- образ -- ідея -- сюжет

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

8.
Шифр: Л580023252/2020/16
   Журнал

Літературний процес: методологія, імена, традиції [Електронний ресурс] : збірник наукових праць. Філологічні науки/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Назва з титул. екрана. - Виходить двічі на рік
2020р. № 16
Зміст:
Бондарева, О. Нові форми презентації біографій митців як інтелектуальна провокація: проблеми класифікування / О. Бондарева. - С.6-15
Кл.слова: діалогізм, корпусність, мультимедійність
Герасименко, Н. В. Non fiction у сучасній літературі: перевага чи недолік? (На матеріалі творів Б.Гуменюка «Блокпост», М.Матіос «Приватний щоденник...», Н.Розлуцького «Нотатки мобілізованого») / Н. В. Герасименко. - С.16-22
Кл.слова: нон-фікшн, еклектичність, екзистенційність
Жигун, С. Роман Б.Тенети «Загибель Анагука» і проблема масової літератури 1920–30-х років / С. Жигун. - С.23-28
Кл.слова: націозахисний наратив, антиколоніалізм, марксизм
Кравченко, Я. Деконструкція як стратегія творення альтернативної біографії (на матеріалі роману П. Яценка «Нечуй. Немов. Небач») / Я. Кравченко. - С.29-34
Кл.слова: деконструкція, паратекст, стімпанк
Кулінська, Я. Історичний факт і література для дітей (на матеріалі прози сучасних письменників: роману О.Захарченко «Вертеп», повісті Г.Кирпи «Мій тато став зіркою», «Казки про Майдан» Х.Лукащук і казки Р.Романишин і А.Лесіва «Війна, що змінила Рондо», «Повернутися з війни» Н.Нагорної та ін.) / Я. Кулінська. - С.35-40
Кл.слова: Революція Гідності, дитяча сотня, сповідь
Полторатська, А. Тварина в екзистенційній кризі людини / А. Полторатська. - С.41-47
Кл.слова: екзистенційна самотність, наркотична залежність, самотність
Руснак, І. Є. «Загарячий у словах і заотвертий у мислях» (штрихи до біографії Уласа Самчука) / І. Є. Руснак. - С.48-60
Кл.слова: епістолярій, автобіографізм, інтимні листи
Сотникова, В. Є. Біографія як інтертекст у ліриці Володимира Базилевського: особливості художньої інтерпретації / В. Є. Сотникова. - С.61-66
Кл.слова: транспозитивна лірика, інтертекст, трансформація
Телець, Ю. В. Генеза літературного мейнстриму в контексті функціонування соцреалізму та постмодернізму / Ю. В. Телець. - С.67-74
Кл.слова: мейнстрим, оверграунд, соцреалізм
Spiechowicz, A. Dokument osobisty a krytyka genetyczna na przykładzie «Dziennika» Jana Józefa Szczepańskiego – kilka wstępnych rozpoznań / A. Spiechowicz. - С.75-83
Кл.слова: генетична критика, досьє, претекст
Галич, О. А. Штрихи до квазібіографії Фандоріна: експеримент Б. Акуніна / О. А. Галич. - С.84-89
Кл.слова: квазібіографія, ремейк, коан
Мочернюк, Н. Д. Пізнавати й утривалити в пам’яті: мемуаристика Святослава Гординського / Н. Д. Мочернюк. - С.90-96
Кл.слова: мемуари, подорожній нарис, есе
Штолько, М. Особливості моделювання картин дитинства в біографічному романі в повістинах М. Павленко "Райдуга в решеті" / М. Штолько. - С.97-105
Кл.слова: біографічний, повістини, біографія
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1)
Прим.5 (Ф3) зайнятий

Знайти схожі

9.


    Gladun, D.
    Poetry based performance as a method of Lesia Ukrainka’s heritage actualization = Поетичний перформанс як метод актуалізації поезії Лесі Українки / D. Gladun // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2022. - Том 28, № 4. - С. 183-188, DOI 10.28925/2311-259x.2022.4.2. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
украíнська поезія -- поетичний перформанс -- перформанс -- заснований на поезіí -- відеоперформанс
Анотація: Об‘єктом дослідження є поетичнии перформанс як продуктивнии метод актуалізаціí поезіí , що дозволяє створити широкий спектр індивідуальних інтерпретацій одного вірша через унікальний особистий досвід митця-перформера. Поетичнии перформанс — це перформанс, у якому домінують поетичні засоби (письмові та/або усні слова). Претекст для поетичних виступів необов’язковии , оскільки поетичний текст може бути створений під час поетичного виступу ex nihilo. Натомість усі перфоманси, засновані на поезіí , мають претексти, які використовуються як відправні точки. Проте використання самоí поезіí під час виступу не є обов’язковим. Проблема дослідження полягає в осмисленні точок дотику між поетичним перформансом і перформансом, заснованим на поезіí . Мета статті — проаналізувати актуалізацію поезіí Лесі Украí нки засобами сучасного перформансу. Для досягнення мети використано інтертекстуальний та інтермедіальний методи дослідження. Результати дослідження. Два розглянутих у дослідженні сучасні перформанси украíнських митців (перформанс «Без назви» (2014) Ярини Шумськоí та відеоперформанс «Contra Spem Spero!» (2020) Ксеніí Кисиличин) мають спільнии претекст (вірш «Contra spem spero!» Лесі Украí нки), але створюють різні смислові поля. Ці перформанси не лише підкреслюють помітність і важливість претексту, а и виокремлюють певні його рядки та образи як найбільш актуальні для певного часу (і для певного митця-перформера), ті частини оригінального тексту, які сучасні митці обирають для власного (фізичного) «проживання» и переосмислення за посередництвом медіи мистецтва перформансу. Зв’язок між претекстом і перформансом не зникає, навіть якщо на перший погляд він може здатися розмитим. Це дає можливість глядачеві створити несподівані асоціаціí та інтерпретаціí як перформансу, так і претексту, розширити межі інтерпретаціи ного поля тексту, поглянути на нього під іншим кутом.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Гладун Дарина


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)