Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (1)Мережеві ресурси (8)Наукові періодичні видання Університету (23)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=принцип<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 323
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
37.09
О-72


   
    Освітологія : хрестоматія : навчальний посібник для студ. вищ. навч. закл. / уклад.: В. О. Огнев’юк, С. О. Сисоєва. - Київ : Едельвейс, 2013. - 742 с. - Библиогр.: с. 727-742. - ISBN 978-966-2748-30-7 : 80.00 грн., 50.00 грн., 100.00 грн.
    Зміст:
Програма економічних реформ на 2010-2014 роки за напрямом "Реформа освіти" (2 червня 2010 р.) реформа системи освіти . - С .639-644
Альтбах, Ф. Дж. Вплив глобалізації на вищу освіту / Ф. Дж. Альтбах. - С .52-55
Андрєєв, В. І. Базові закономірності розвитку освітніх систем / В. І. Андрєєв. - С .153-161
Андрієвська, О. Т. Оновлення імперії знань / О. Т. Андрієвська. - С .375-376
Андрущенко, В. П. Метаморфози "освітнього планування" / В. П. Андрущенко, В. Л. Савельєв. - С .445-451
Андрущенко, В. П. Метаморфози "Освітнього планування" / В. П. Андрущенко, В. Л. Савельєв. - С .84-85
Андрущенко, В. П. Державно-громадський характер управління освітою / В. П. Андрущенко. - С .490-493
Андрущенко, В. П. Філософія освіти / В. П. Андрущенко, В. С. Лутай. - С .257-258
Андрущенко, В. П. Філософія освіти в Україні: стан, проблеми та перспективи розвитку / В. П. Андрущенко, В. С. Лутай. - С .265-269
Андрущенко, В. П. Українська педагогічна освіта у європейському просторі / В. П. Андрущенко. - С .389-392
Аношкіна, Л. І. Генезис знань у трансформаційному суспільстві / Л. І. Аношкіна. - С .622-624
Ареф’єва, О. В. Місце людського капіталу в "економіці знань" / О. В. Ареф’єва, Т. В. Харчук. - С .619-621
Ареф’єва, О. В. Характеристика освітніх послуг та економічний підхід до системи освіти / О. В. Ареф’єва, Т. В. Харчук. - С .628-633
Астахов, В. В. Поняття, предмет і метод освітнього права / В. В. Астахов. - С .470-475
Базалук, О. О. Філософія освіти: її роль та місце в системі філософського знання / О. О. Базалук. - С .258-263
Березівська, Л. Д. Реформування шкільної освіти в Україні у XX столітті / Л. Д. Березівська. - С .348-352
Берека, В. Є. Маркетинг освіти. Особливості освітніх послуг / В. Є. Берека. - С .633-636
Бех, І. Д. Освітньо-виховний процес як соціокультурне явище / І. Д. Бех. - С .686-689
Бєляков, С. А. Освітня політика і управління освітою / С. А. Бєляков. - С .441-445
Біггс, Дж. Б. Едукологія: наука про ефективне навчання / Дж. Б. Біггс. - С .186
Білецька, С. В. Еволюція образу дитини в педагогічному просторі Нового часу (XVII - середини XIX ст.) / С. В. Білецька. - С .333-338
Білецька, С. В. Дитинство епохи Середньовіччя: становлення християнського сприйняття / С. В. Білецька. - С .328-333
Білобровко, Т. І. Взаємозв’язок економіки і освіти / Т. І. Білобровко. - С .573-575
Білобровко, Т. І. Предмет і метод економіки освіти / Т. І. Білобровко. - С .593-598
Бондар, В. І. Методологія педагогічного аналізу як провідної функції управління школою / В. І. Бондар. - С .520-524
Валєєв, Р. Г. Освіта як соціальний інститут. Право на освіту та його гарантії / Р. Г. Валєєв. - С .457-463
Ващенко, Л. М. Управління інноваційними процесами загальноосвітнього навчального закладу / Л. М. Ващенко. - С .510-516
Вербицький, А. О. Крос-культурний контекст освіти та становлення нової педагогічної парадигми / А. О. Вербицький. - С .684-686
Гадамер, Г. Г. Провідні гуманістичні поняття. Освіта / Г. Г. Гадамер. - С .244-249
Гальпєріна, В. О. Освітня політика / В. О. Гальпєріна, В. Л. Савельєв. - С .413-414
Гальпєріна, В. О. Освітня політика в трансформаційному суспільстві: соціально-філософський аналіз / В. О. Гальпєріна. - С .403-405
Гапонюк, П. Н. Функціонування і розвиток освіти як соціально-економічної системи / П. Н. Гапонюк. - С .564-567
Гершунський, Б. С. Ціннісно-цільові пріоритети освіти (прогностичний аспект) / Б. С. Гершунський. - С .129
Гершунський, Б. С. Філософсько-освітні основи політики у сфері освіти / Б. С. Гершунський. - С .405-406
Гершунський, Б. С. Філосовсько-методологічні основи освітньо-педагогічної прогностики / Б. С. Гершунський. - С .117-123
Гершунський, Б. С. Філософія освіти для XXI століття / Б. С. Гершунський. - С .254-257
Гессен, С. Й. Філософія - наука про смисл культури і про останні цілі освіти. Педагогіка як прикладна філософія / С. Й. Гессен. - С .239-240
Глузман, О. В. Історичні передумови становлення університетської педагогічної освіти у світовому і національному контексті / О. В. Глузман. - С .368-370
Голубенко, О. Л. Про культурний аспект і вектор інновацій в освітній діяльності вищої школи / О. Л. Голубенко, М. М. Чурсін, В. Ф. Гайдуков. - С .720-722
Гончаренко, С. У. Освіта / С. У. Гончаренко. - С .101-102
Горобець, Ю. І. Проблема розвитку та реформування науки в університетах / Ю. І. Горобець, С. М. Порев. - С .72-76
Городяненко, В. Г. Сфера освіти та її соціологічне вивчення / В. Г. Городяненко. - С .654-659
Губерський, Л. В. Сучасна філософія гуманітарного знання: парадигми і дискурси / Л. В. Губерський. - С .279-282
Гумбольдт, В. Про внутрішню організацію вищих наукових закладів у Берліні / В. Гумбольдт. - С .358-363
Гуржій, А. М. Пріоритетні напрями інформатизації загальноосвітніх навчальних закладів / А. М. Гуржій. - С .80-84
Д’юї, Дж. Освіта як життєва потреба / Дж. Д’юї. - С .241-243
Даниленко, Л. І. Управління інноваційним освітнім процесом в школі / Л. І. Даниленко. - С .506-510
Даниленко, Л. І. Менеджмент організацій / Л. І. Даниленко, Л. М. Карамушка. - С .524-533
Дзвінчук, Д. І. Розвиток освіти як суспільної цінності:історико-філософський дискурс / Д. І. Дзвінчук. - С .299-304
Дзвінчук, Д. І. Центральні органи управління освітою в законодавстві України / Д. І. Дзвінчук. - С .487-490
Дічек, Н. П. Методологічні аспекти проблеми педагогічного новаторства в історії шкільництва України / Н. П. Дічек. - С .383-389
Днєпров, Е. Д. Про розробку методологічних, історіографічних та джерелознавчих проблем історії педагогіки / Е. Д. Днєпров. - С .304-305
Днєпров, Е. Д. Система освіти як об’єкт дослідження / Е. Д. Днєпров. - С .146-153
Добронравова, І. С. Філософія освіти за добу постнекласичної науки / І. С. Добронравова. - С .263-264
Довгаль, С. А. Філософія освіти як галузь наукового знання / С. А. Довгаль. - С .249-254
Євтух, М. Б. Методологічні засади трансформації вищої освіти України в контексті болонського процесу / М. Б. Євтух. - С .63-68
Єльникова, Г. В. Зміна філософії управління освітою в сучасних умовах розвитку суспільства / Г. В. Єльникова. - С .480-484
Єльникова, Г. В. Концепція адаптивного управління загальною середньою освітою в регіоні / Г. В. Єльникова. - С .516-520
Зашкільняк, Л. О. Історія "Своя" й історія "Чужа" / Л. О. Зашкільняк. - С .316-317
Іванюк, І. В. Основи освітньої політики / І. В. Іванюк. - С .414-424
Іншаков, О. В. Реалізація нових підходів / О. В. Іншаков. - С .637-638
Каленюк, І. С. Освіта в економічних концепціях / І. С. Каленюк. - С .575-585
Каленюк, І. С. Освіта як предмет економічного дослідження / І. С. Каленюк. - С .585-593
Каленюк, І. С. Освіта в умовах ринкової економіки / І. С. Каленюк. - С .567-573
Клепко, С. Ф. Освіта і освітня політика в демократичній державі / С. Ф. Клепко. - С .425-433
Клепко, С. Ф. Ставати філософом власної освіти / С. Ф. Клепко. - С .288-291
Клепко, С. Ф. Економіка освіти з точки зору філософії освіти / С. Ф. Клепко. - С .598-605
Коміренко, В. І. Псевдоекономіка освіти. Болонський аспект. Український контекст / В. І. Коміренко. - С .605-615
Корж-Ікаєва, Т. Г. Освітнє право України: питання становлення / Т. Г. Корж-Ікаєва. - С .465-469
Кравченко, І. С. Економіка освіти / І. С. Кравченко. - С .593
Краєвський, В. В. Науки про освіту і наука про освіту (Методологічні проблеми сучасної педагогіки) / В. В. Краєвський. - С .104-109
Красняков, Є. В. Державна освітня політика: сутність поняття, системність, історико-політичні аспекти / Є. В. Красняков. - С .433-438
Кремень, В. Г. Синергетична модель розвитку освіти як відовідь на виклики сьогодення / В. Г. Кремень. - С .376-381
Кремень, В. Г. Інноваційні проекти філософсько-освітньої діяльності / В. Г. Кремень. - С .50-51
Кремень, В. Г. Якісна освіта і нові вимоги часу / В. Г. Кремень. - С .45-50
Кремень, В. Г. Філософія людиноцентризму у контексті проблем освіти / В. Г. Кремень. - С .677-681
Кремень, В. Г. Компетентісний принцип освіти: "навчитися жити разом" / В. Г. Кремень, В. М. Ткаченко. - С .451-452
Кремень, В. Г. Філософський дискурс освітнього знання / В. Г. Кремень. - С .274-279
Кремень, В. Г. Філософія людиноцентризму у контексті проблем освіти / В. Г. Кремень. - С .28
Кремень, В. Г. Українська освіта в історичних викликах XXI століття / В. Г. Кремень. - С .42-43
Крижко, В. В. Менеджмент в освіті / В. В. Крижко. - С .533-535
Крилова, Н. Б. Питання культурологічної освіти / Н. Б. Крилова. - С .709-713
Крістенсей, Дж. Е. Едукологія і деяк пов’язані з нею концепції: діалог / Дж. Е. Крістенсей. - С .185-186
Крістенсен, Дж. Е. Едукологія як організаційний концепт для педагогічних шкіл, коледжів та факультетів / Дж. Е. Крістенсен, Дж. Е. Фішер. - С .187-188
Круглов, Ю. Г. Сучасна держава та вища школа. До історії та теорії питання / Ю. Г. Круглов, Є. В. Олесеюк. - С .353
Кузьміна, С. Л. Освіта і культура / С. Л. Кузьміна. - С .690-694
Кузьміна, С. Л. Феномен освіти і культура / С. Л. Кузьміна. - С .705-709
Кузьміна, С. Л. Академічні філософи і педагогічна освіта у Києві XIX - початку XX ст. / С. Л. Кузьміна. - С .363-368
Кузьміна, С. Л. Київське освітнє середовище XIX - початку XX ст. і академічні філософи як його творці / С. Л. Кузьміна. - С .341-344
Кузьміна, С. Л. Теорія школи і питання освітніх реформ / С. Л. Кузьміна. - С .85-90
Кузьміна, С. Л. Чи має філософія освіти і виховання свою історію / С. Л. Кузьміна. - С .282-287
Кузьміна, С. Л. Освітнє середовище і місто / С. Л. Кузьміна. - С .94-98
Левовицький, Т. Учителі та їх підготовка на межі XX та XXI століть - еволюція чи революція? / Т. Левовицький. - С .90-94
Лозова, В. І. Педагогічні цінності сучасної освіти / В. І. Лозова. - С .130-133
Локшина, О. І. Стратегія Європейського Союзу у галузі освіти: етапи розвитку / О. І. Локшина. - С .393-399
Луговий, В. І. Освіта як предмет системного дослідження / В. І. Луговий. - С .190-192
Луговий, В. І. Управління освітою / В. І. Луговий. - С .479
Луговий, В. І. Проблема понятійно-категоріального апарату педагогічної науки / В. І. Луговий. - С .134-140
Луговий, В. І. Освіта як предмет системного дослідження / В. І. Луговий. - С .102-104
Луговий, В. І. Генезис і розвиток освіти / В. І. Луговий. - С .297-299
Луговий, В. І. Модернізація вищої освіти в контексті болонського процесу: проблеми сьогодення / В. І. Луговий. - С .60-63
Луговий, В. І. Сутність освіти, її місце в системі культури / В. І. Луговий. - С .681-682
Луговий, В. І. Освіта як механізм передавання культурного досвіду. Освіта і навчання. Освіта і соціалізація / В. І. Луговий. - С .682-683
Луговий, В. І. Університетологія покликана часом / В. І. Луговий. - С .68-72
Масол, Л. М. Модель загальної мистецької освіти / Л. М. Масол. - С .77-79
Мацієвський, Ю. В. Чому в нас немає політичної науки / Ю. В. Мацієвський. - С .76-77
Медведєв, І. А. Університет як об’єкт державного управління / І. А. Медведєв. - С .550-554
Міцкевич, М. І. Едукологія: інваріантні характеристики / М. І. Міцкевич. - С .211-214
Мясніков, В. А. Світовий освітній простір / В. А. Мясніков. - С .41-42
Нечаєв, В. Я. Соціологія освіти. Погляд у майбутнє / В. Я. Нечаєв. - С .672-674
Новіков, О. М. Про структуру теорії освіти / О. М. Новіков. - С .109-116
Новіков, О. М. Освітній процес у постіндустріальному суспільстві / О. М. Новіков. - С .162-165
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Філософія освіти та її місце в структурі наукових досліджень феномену освіти / В. О. Огнев’юк. - С .269-273
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Система освіти, соціальна сфера й ринкова економіка: проблема посилення взаємодії / В. О. Огнев’юк. - С .557-559
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Освітологія - науковий напрям інтегрованого дослідження сфери освіти / В. О. Огнев’юк, С. О. Сисоєва. - С .192-203
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Філософія освіти та її місце в структурі наукових досліджень феномену освіти / В. О. Огнев’юк. - С .188-190
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Філософія освіти та її місце в структурі наукових досліджень феномену освіти / В. О. Огнев’юк. - С .116-117
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Інтеграційні горизонти української освіти: відкритість системи й пріоритет національних інтересів / В. О. Огнев’юк. - С .43-45
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Освіта у вимірі сучасної демографії / В. О. Огнев’юк. - С .28-35
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Освіта в структурі українського суспільства XX століття / В. О. Огнев’юк. - С .370-374
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Еволюційний поступ освіти в контексті освітології / В. О. Огнев’юк. - С .311-316
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Освітологія як відображення міждисциплінарного підходу у наукових дослідженнях феномену сучасної освіти / В. О. Огнев’юк. - С .220-221
Олійник, В. В. Управління освітою в умовах державотворення / В. В. Олійник. - С .485-487
Олійник, В. В. Управління освітою з позицій співвідношення потреб держави та окремих галузей виробництва / В. В. Олійник. - С .494-498
Пінчук, Є. А. Світоглядно-філософські передумови розробки стратегії освітньої політики / Є. А. Пінчук. - С .406-412
Піскунов, А. І. Історія педагогіки та освіти. Від зародження виховання у первісному суспільстві до кінця XX ст. / А. І. Піскунов. - С .319
Побірченко, Н. А. Шкільний менеджмент / Н. А. Побірченко, Г. В. Лопушанська, О. М. Онаць. - С .535-541
Подольська, Є. А. Предмет соціології освіти. Функції, які виконує соціологія освіти / Є. А. Подольська. - С .667-672
Поляков, М. В. Передісторія і початок середньовічного університету / М. В. Поляков. - С .354-358
Попов, А. А. Соціально-антропологічні основи практик сучасної освіти / А. А. Попов. - С .161-162
Проказа, О. Т. Проблема трансформації класичної педагогіки в сучасну інфоосфетну едукологію (питання теорії) / О. Т. Проказа. - С .217-219
Прокопенко, І. Ф. Учитель і полікультурна освіта / І. Ф. Прокопенко. - С .715-720
Прокопенко, Л. Л. Державна освітня політика: історико-теоретичний аспект / Л. Л. Прокопенко. - С .438-441
Прокопцов, В. І. Едукологія - інтегроване знання про освіту / В. І. Прокопцов. - С .214-217
Пузіков, В. Г. Соціологія освіти: місце і роль у системі соціально-гуманітарного значення / В. Г. Пузіков, А. Ф. Тимофєєв. - С .664-667
Равкін, З. І. Проблеми освіти і виховання в контексті гуманістичної парадигми педагогіки (кінця XIX ст. - 90-ті рр. XX ст.) / З. І. Равкін. - С .345
Радул, О. С. Володимир Великий. Ярослав Мудрий / О. С. Радул. - С .319-323
Русова, С. Ф. Національна школа / С. Ф. Русова. - С .338-341
Савченко, О. Я. Актуальні проблеми розвитку сучасної шкільної освіти / О. Я. Савченко. - С .79
Самчук, З. Ф. Концептуальні пріоритети науково-освітньої сфери як елемент системи суспільної модернізації / З. Ф. Самчук. - С .291-293
Саух, П. Ю. Сучасна освіта: портрет без прикрас (між негативною креативністю ідей і українською вестернізацією) / П. Ю. Саух. - С .453-457
Свірідов, О. А. Теорія і методологія функціонування освітніх систем / О. А. Свірідов. - С .221-223
Сисоєва, С. О. Методологічні концепти освітології / С. О. Сисоєва. - С .223-227
Сисоєва, С. О. Освіта як відображення сутності та соціально-економічного розвитку суспільства / С. О. Сисоєва. - С .559-563
Сисоєва, С. О. Освіта як відображення сутності та соціально-економічного розвитку суспільства / С. О. Сисоєва. - С .36-40
Сисоєва, С. О. Освіта як об’єкт дослідження / С. О. Сисоєва. - С .140-146
Сисоєва, С. О. Культурологічні концепти освітології в контексті розвитку полікультурного суспільства / С. О. Сисоєва. - С .713-715
Сірополко, С. О. Освіта від упадку Києва до половини XVI ст. / С. О. Сірополко. - С .323-327
Скідін, О. Л. Вищий навчальний заклад як соціальна організація / О. Л. Скідін. - С .546-549
Смірнова, Є. Е. Соціологія освіти як галузева соціологічна наука / Є. Е. Смірнова. - С .660-664
Стейнер, Е. Едукологія вільних / Е. Стейнер. - С .179-185
Стейнер, Е. Про важливість едукології / Е. Стейнер. - С .178-179
Степко, М. Ф. Відповідність стану сучасного глобалізованого суспільства - головне стратегічне завдання розвитку системи вищої освіти / М. Ф. Степко. - С .55-59
Субетто, О. І. Принципи, закони і структура науки про освіту - "образованиеведения". Імператив некласичного синтезу / О. І. Субетто. - С .204-206
Субетто, О. І. Суспільний інтелект та освітнє суспільство. Логіка становлення / О. І. Субетто. - С .615-618
Сухомлинська, В. О. Історико-педагогічний процес в Україні: регіональний вимір / В. О. Сухомлинська. - С .305-311
Сухомлинська, О. В. Педагогічний ідеал крізь призму теорій моралі / О. В. Сухомлинська. - С .123-129
Сухомлинська, О. В. Колектив і особливість в контексті філософії освіти / О. В. Сухомлинська. - С .287-288
Сухомлинська, О. В. Авторські педагогічні системи як складова оновлення національної школи / О. В. Сухомлинська. - С .382-383
Сухомлинський, В. О. Знання - і мета, і засіб / В. О. Сухомлинський. - С .273-274
Сухомлинський, В. О. Розмова з молодим директором школи / В. О. Сухомлинський. - С .505-506
Торосян, В. Г. Історія освіти та педагогічної думки / В. Г. Торосян. - С .318
Тоффлер, Е. Школа індустріальної ери / Е. Тоффлер. - С .345-348
Тоффлер, Е. Освіта у майбутньому / Е. Тоффлер. - С .27
Тоффлер, Е. Новий переворот у системі освіти / Е. Тоффлер. - С .25-27
Філіпчук, Г. Г. Культурологічна основа сучасної освіти / Г. Г. Філіпчук. - С .694-697
Фішер, Дж. Е. Коротка історія розвитку змісту, характеристики, важливоті поняття "едукологія" / Дж. Е. Фішер. - С .177-178
Флієр, А. Я. Культурологія освіти. Концепція / А. Я. Флієр. - С .698-705
Фурман, А. В. Освітологія як синтетична наукова дисципліна: проблема завдань, об’єкта, предмета, методу / А. В. Фурман. - С .207-210
Фурман, А. В. Методологічна план-карта освітології як синтетичної наукової дисципліни / А. В. Фурман. - С .227-229
Хома, О. І. Сон розуму в сутінках освіти / О. І. Хома. - С .98
Хоружа, Л. Л. Аксіологічні засади освітології: держава, суспільство і особистість / Л. Л. Хоружа. - С .229-233
Хоружий, Г. Ф. Академічна культура: поняття і функції / Г. Ф. Хоружий. - С .722-723
Цехмістрова, Г. С. Державне управління вищою освітою / Г. С. Цехмістрова, Н. А. Фоменко. - С .541-546
Цехмістрова, Г. С. Організація управління освітнім закладом / Г. С. Цехмістрова, Н. А. Фоменко. - С .499-505
Шевчук, Д. М. Культура у мереживі мереж / Д. М. Шевчук. - С .724-726
Ягофаро, Д. А. Освіта як елемент правового простору / Д. А. Ягофаро. - С .463-465
Ягофаров, Д. А. Методологія теоретичного аналізу освітньої нормотворчості: запрошення до дискусії / Д. А. Ягофаров. - С .165-174
Ягофаров, Д. А. Освіта як соціальний інститут / Д. А. Ягофаров. - С .650-654
Яковенко, Л. І. Актуалізація модернізації вищої освіти в умовах становлення економіки знань / Л. І. Яковенко, О. В. Пащенко. - С .624-628
Ярська, В. М. Наука освіти. Освіта як інститут / В. М. Ярська. - С .647-649
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Хрестоматії

   Освітологія


Кл.слова (ненормовані):
освітологія
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \уклад.\
Сисоєва, Світлана Олександрівна \уклад.\


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3)

Знайти схожі

2.
Шифр: Ф008958/2013/4
   Журнал

Філософська думка [Текст] : український наук.-теорет. часопис/ НАН України, Інститут філософії. - Київ, 1927 - . - ISSN 0235-7941. - Виходит раз на два місяця
2013р. № 4
Зміст:
Єрмоленко, Анатолій. Принципи об'єктивності і прагматично-діалогічна когерентність політичних тверджень / А. Єрмоленко. - С.6-15
Ґенар, Флоран. Філософія та політика у політичній філософії Венсана Декомба / Ф. Ґенар. - С.16-24
Пролеєв, Сергій. Гетерогенність політичного дискурсу: три основні формації / С. Пролеєв. - С.25-35
Лара, Філіп. Корнеліус Касторіадіс і Венсан Декомб: два концепти політичної модерності / Ф. Лара. - С.36-40
Бистрицький, Євген. Ідентичність, спільнота і політичне судження / Є. Бистрицький. - С.41-61
Тибо, Поль. Здивування європейців / П. Тибо. - С.62-73
Попович, Мирослава. Теорія значення: "бути" чи "мати" / М. Попович. - С.74-80
Декомб, Венсан. Як порушувати проблеми колективної ідентичності? / В. Декомб. - С.81-96
Баумейстер, Андрій. Онтологія і принцип суб'єктивності: спроба контрінтерпретації Гайдеґерової філософії / А. Баумейстер. - С.97-113
Каплан, Ірина. Ще один шанс для феноменології релігії / І. Каплан. - С.114-121
Морозова, Дарина. "Європейський словник філософій": семінар-презентація 3-го тому / Д. Морозова. - С.122-128
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ Прим. 1 - Б.ц. (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


    Баумейстер, Андрій.
    Онтологія і принцип суб'єктивності: спроба контрінтерпретації Гайдеґерової філософії [Текст] / А. Баумейстер // Філософська думка : Український наук.-теорет. часопис. - 2013. - N 4. - С. 97-113

Рубрики: Філософія

   Гайдеґерова філософія



Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ Прим. 1 - Б.ц. (вільний)


Знайти схожі

4.
Шифр: Д441483/2013/7
   Журнал

Дошкільне виховання [Текст] : науково-методичний журнал для педагогів і батьків/ МОН України. - Київ : Світич, 1931 - . - ISSN 0321-1401. - Виходить щомісячно
2013р. № 7
Зміст:
Богуш, Алла. Мовленнєвий портрет п’ятирічної дитини / А. Богуш. - С.6-10.
Кл.слова: діти п’яти років, звукова культура мовлення, фізіологічні вади мовлення п'ятирічних, сематичний розвиток, монологічне мовлення
Гавриш, Наталія. Відійти від подвійних стандартів. Новий підхід до планування педагогічної діяльності / Н. Гавриш. - С.11-16.
Кл.слова: планування педагогічної діяльності,принцип методичного конструктора, інтелектуальна картка, приклади роботи з методичною карткою
Біла, Ірина. Повернімо дитині дитинство! / І. Біла. - С.17-18.
Кл.слова: дошкільнята, гра, творчі ігри-вправи
Щебакова, Катерина. Математика розум упорядковує / К. Щебакова. - С.19-22.
Кл.слова: дитина, математика, елементарна педагогічна компетентність, логіко-математичний розвиток дошкільника, професійні вміння педагога
Смольникова, Галина. Здоров’язбережувальні та формувальні технології / Г. Смольникова. - С.23-26.
Кл.слова: здоров’я дитини, технологія, зоров’язбережувальні технології, профілактично-лікувальні технології
Байєр, Ольга. Відеосемінари для батьків: сучасно, доступно, ефективно / О. Байєр. - С.27-29.
Кл.слова: психологічна компетентність дорослого, відеосемір, відеосемінар для батьків
Савченко, Людмила. Пісочна анімація. Заняття для середньої групи / Л. Савченко, О. Грязєн. - С.30-31.
Кл.слова: розвивальні технології, пісочна анімація, заняття для середньої групи
Ботвіновська, Оксана. Як посварилися повітря, вода та грунт. Дослідницьке заняття для середньої групи / О. Ботвіновська, С. Якименко. - С.32-33.
Кл.слова: дошкільнята, розвиток пізнавальної активності, природа, повітря, вода, грунт
Зброжек, Олена. Футбол-гімнастика в дошкільному закладі / О. Зброжек. - С.34-36.
Кл.слова: дитячий садок, футбол, футбол-гімнастика, вимоги до проведення футбол-гімнастики, етапи роботи з фітболом
Хомуленко, Любов. Клоуни. Тематичне музичне заняття з елементами розваги для дошкільнят / Л. Хомуленко. - С.37-40.
Кл.слова: дошкільнята, тематичне музичне заняття, професія клоуна
Є примірники у відділах:
Ф2 (02.09.2013р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.
Шифр: В353859/2012/4
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2008 - . - Виходить щомісячно
2012р. № 4
Зміст:
Ладивір, Світлана. Сьогодення дошкілля / С. Ладивір. - С.4-12
Кл.слова: ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС, ІНДИВІДУАЛІЗАЦІЯ ВИХОВАННЯ, ПРИНЦИП АМПЛІФІКАЦІЇ
Гурковська, Тетяна. Педагогічні стереотипи у взаємодії з дитиною : Закінчення. Початок у № 3/2012 / Т. Гурковська. - С.13-18
Кл.слова: СТЕРЕОТИП, ПЕДАГОГІЧНИЙ СТЕРЕОТИП, ВЗАЄМОДІЯ
Морозова, Людмила. Аналітичні аспекти планування роботи дошкільного навчального закладу / Л. Морозова. - С.19-28
Кл.слова: ПЛАНУВАННЯ РОБОТИ ДНЗ, СТРУКТУРА РІЧНОГО ПЛАНУ, РОЗДІЛИ РІЧНОГО ПЛАНУ
Морозова, Людмила. Складання аналізу роботи дошкільного закладу за минулий рік крок за кроком / Л. Морозова
Кл.слова: АНАЛІЗ РОБОТИ ДОШКІЛЬНОГО ЗАКЛАДУ, ФУНКЦІОНУВАННЯ ДОШКІЛЬНОГО ЗАКЛАДУ, МЕТОДИЧНА РОБОТА
Носачева, Тетяна. Особливості планування освітньої роботи у дошкільних навчальних закладах на літній період / Т. Носачева, І. Резніченко. - С.33-44
Кл.слова: ПЛАН РОБОТИ ДОШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ НА ЛІТНІЙ ПЕРІОД, ЛІТНІЙ ОЗДОРОВЧИЙ ПЕРІОД, ОСВІТНІ ЗАВДАННЯ
Є примірники у відділах:
Ф2 (02.07.2012р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.


    Ладивір, Світлана.
    Сьогодення дошкілля / С. Ладивір // Вихователь-методист дошкільного закладу : щомісячний спеціалізований журнал. - 2012. - № 4. - С. 4-12

Кл.слова (ненормовані):
освітній процес -- індивідуалізація виховання -- принцип ампліфікації

Є примірники у відділах:
Ф2 (02.07.2012р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

7.
159.9(075.8)
О-75


   
    Основи практичної психології : підручник для студентів вищих навчальних закладів / В. Панок, Т. Титаренко, Н. Чепелєва та ін. - Київ : Либідь, 1999. - 536 с. - ISBN 966-06-0066-6 : 21.00 грн., 8.50 грн., 10.50 грн., 11.30 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Практична психологія--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
психоаналіз -- принцип гуманізму -- психологічна проблема -- особистість -- життєва ситуація -- психологічна ситуація -- професійний відбір -- психокорекція -- реабілітація -- психологічна служба -- шкільний психолог -- особистісний підхід -- готовність до школи -- соціалізація -- молодший шкільний вік -- підлітковий вік -- старший шкільний вік -- вибір професії -- рання молодість -- робота з батьками -- декларація прав дитини -- етичний кодекс психолога -- карта особистості -- план роботи
Дод.точки доступу:
Панок, В.
Титаренко, Т.
Чепелєва, Н.


Примірників всього: 25
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (13),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (5),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (4),
Фаховий коледж «Універсум» (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (13),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (5),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (4),
Фаховий коледж «Універсум» (2)

Знайти схожі

8.
159.922.7
Б 25


    Баронин, Анатолий Станиславович.
    Этническая психология : учебное пособие / А. С. Баронин ; ред. В. Недашковский. - Киев : Тандем, 2000. - 264 с. - Бібліогр.: с. 257-259. - ISBN 966-7145-17-4 : 40.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія націй--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
етнос -- методологічний принцип -- методи етнопсихології -- субетнічні підрозділи -- дифузії культур
Дод.точки доступу:
Недашковский, В. \ред.\


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

9.
81'37
С 48


   
    Слово і речення: синтактика, семантика, прагматика : програма міжнародної наукової конференції, 10-12 жовт. 2013 р., м. Київ. - Київ : [б. в.], 2013. - 15 с.
    Зміст:
Бєлєхова, Л. І. Візантійська символіка в американській поезії епохи модернізму / Л. І. Бєлєхова. - С .7-12. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: архетипні символи, переосмислення, постсимволізм
Безуглая, Л. Р. Виды импликатур / Л. Р. Безуглая. - С .13-17. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мовний критерій, мовленнєвий критерій, інтенція
Богушевич, Д. Г. Знание и информация в лингвистическом освещении / Д. Г. Богушевич, И. В. Иванова-Мицевич, Т. В Писанова
Кл.слова: знання, інформація, мовне спілкування
Буниятова, И. Р. Категория глагольного вида в германских языках: история вопроса / И. Р. Буниятова. - С .21-25. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: граматичні категорії, германська дієслівна система, дієслівні категорії
Быкова, Е. В. Коммуникативный статус слова в модульном тексте (на примере текстов рекламных объявлений) / Е. В. Быкова. - С .26-29
Кл.слова: модульний текст, реклама, рубрики
Воркачев, С. Г. Антонимическая периферия лингвоидеологемы "народ" / С. Г. Воркачев. - С .29-36. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: лексеми, Антонимические поля, лингвоидеологема "народ"
Гришаева, Л. И. Как устроен текст? / Л. И. Гришаева. - С .36-43. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: лінгвістика тексту, компоненти тексту, критерії тексту
Жаботинская, С. А. Знаковые пластии в лексической подсистеме языка / С. А. Жаботинская. - С .43-47. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: трипластія, тетрапластія, діпластія
Карпиловская, Е. А. Конкуренция языковых ресурсов в условиях глобализации / Е. А. Карпиловская. - С .47-50. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: українська мова, функціональний потенціал інновації, соціальні запити
Левицкий, А. Э. Основы функциональных исследований языка и речи в русле когнитивно-дискурсивной парадигмы знания / А. Э. Левицкий. - С .50-55. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: лінгвістика, антропоцентризм, експансіонізм
Приходько, А. Н. Акторечевая ипостась паратаксиса / А. Н. Приходько. - С .55-60
Кл.слова: регулятиви, синтаксис, речення
Ухванова-Шмыгова, И. Ф. Сказочный дискурс: новое о старом / И. Ф. Ухванова-Шмыгова. - С .60-62. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мовлення, когнітивна практика, лінгвістика
Kharitonchik, Z. A. The Chomskyan turn: its promises and effects / Z. A. Kharitonchik. - С .63-73. - Библиогр. в конце ст.
Чернявская, B. E. О компетентности и легитимности эксперта в науке / B. E. Чернявская. - С .73-75
Кл.слова: експерт, комплексні знання, оцінювання
Шарандин, А. Л. Динамическая система частей речи русского языка в когнитивно-дискурсивном аспекте / А. Л. Шарандин. - С .75-82. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: класифікація, частини мови, знакова система
Шевченко, І. C. Історія мовленнєвого акту і дискурсу: когнітивно-прагматичний ракурс / I. C. Шевченко. - С .82-86
Кл.слова: антропоцентричний блок, блок умов, адресатний аспект
Алексеева, Н. А. Статус песенного текста в современной типологии текстов / Н. А. Алексеева. - С .87-91. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: пісенний текст, текстові категорії, музичний текст
Андрушенко, О. Ю. Особливості застосування темпоральних адвербів у маркуванні компонентів інформаційної структури середньоанглійського речення / Андрушенко О. Ю. . - С .92-95. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: темпоральні адверби, маркування, речення
Васильчук, Ю. Ю. Лексичні та граматичні трансформації в українському перекладі роману Вільяма Голдінга "Володар мух" / Ю. Ю. Васильчук. - С .95-100. - Библиогр. в конце ст.
Видайчук, Т. Л. "Записки" І. Г. Галагана — малодосліджена пам'ятка староукраїнської мови XVIII ст. / Т. Л. Видайчук. - С .100-104. - Библиогр. в конце ст.
Волкова, С. В. Міфолорний простір роману Скотта Момадея "House Made of Dawn" / С. В. Волкова. - С .105-110. - Библиогр. в конце ст.
Гирин, O. B. Англійські зворотні предикативні інтенсифікатори / O. B. Гирин. - С .111-115. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: категорійно-функціональна граматика, семантика дієслова, інтенсифікатори
Гладуш, Надія Федорівна. Актомовленнєва послідовність у діалогічному дискурсі / Н. Ф. Гладуш. - С .115-119. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мовлення, діалог, репліки
Гребень, Т. Н. Синтаксические разговорные средства взаимодействия автора и читателя медийного текста / Т. Н. Гребень. - С .120-123
Кл.слова: текст в тексті, монолог, діалог
Григоренко, В. А. До питання про семантичний аспект вивчення герундіальних конструкцій англійської мови: синхронія та діахронія / В. А. Григоренко. - С .124-128. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: синтаксис, сентенції, герундій
Гудзь, Н. О. Аксіологічннй потенціал лексеми "green" в екологічному дискурсі (на матеріалах веб-сайтів міжнародних неурядових природоохоронних організацій) / Н. О. Гудзь. - С .128-133. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: лексема "green" , екологізація, аксіологеми
Дмитриева, И. В. Принцип бинарности в определении значения метеорологических глаголов / И. В. Дмитриева. - С .133-137. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: бінарність, лінгвістика, предикати
Домброван, Т. Н. Диахроническая лингвосинергетика - новый подход к исследованию эволюции языка / Т. Н. Домброван. - С .137-141. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мова, фазовий простір мови, параметричний паттерн
Доценко, Олена Леонідівна. Комунікативні імплікатури в процесуальному законодавстві України / О. Л. Доценко. - С .141-145. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: судове спілкування, імплікатура, судовий дискурс
Жукова, Ю. О. Мовленнєві стратегії маніпулювання свідомістю в українській політичній рекламі / Ю. О. Жукова. - С .146-151. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: рекламний текст, маніпулювання, імідж партії
Жуковська, В. В. Ресурси корпусної лінгвістики у дослідженні історичної динаміки мови / В. В. Жуковська. - С .151-156. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: корпусне мовознавство, лінгвістика, англійська мова
Зінченко, Г. Є. Структура апозитивних конструкцій з підрядним означальним реченняму середньо- і ранньоновоанглійській мові / Г. Є. Зінченко. - С .157-160. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: апозитивні конструкції, англійська мова, відносні речення
Иванова-Мицевич, И. В. Структурно-семантические особенности перфектных форм на различных этапах развития английского языка / И. В. Иванова-Мицевич, А. И. Статино. - С .161-165. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: англійська мова, перфект, граматика
Калитюк, Лілія Петрівна. Мовні засоби, що вживаються у порівняннях рівнозначних об'єктів і дій у давньогерманських мовах (на матеріалі молитви "Отче наш") / Л. П. Калитюк. - С .166-171
Кл.слова: порівняння, діахронія, мова
Ковалинська, І. В. Проблема мультикультуралізму в діалозі культур / І. В. Ковалинська. - С .171-173. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціокультурні потреби, змішування національних спільнот, мовна політика
Козачук, Андрій Михайлович. Англомовний переклад української діалектної лексики як чинник стильової трансформації тексту / А. М. Козачук. - С .173-178. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: літературний стандарт, діалекти, перекладознавство
Кошкина, И. В. Лексическая сочетаемость антонимов: по данным национального корпуса русского языка / И. В. Кошкина. - С .178-182
Кл.слова: антоніми, лексика, предикати
Кравець, М. В. Ознаки категорії ірреальності у прозових творах Е. А. По / М. В. Кравець. - С .182-186. - Библиогр. в конце ст.
Криворучко, Т. В. VOSI-конструкції з дієсловами want та believe у сучасній англійській мові / Т. В. Криворучко. - С .187-190. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: граматика, дієслова, англійська мова
Кхеліл, О. І. Умовні речення зі складнопідрядним та складносурядним зв'язками у середньоанглійській мові (на матеріалі пам'яток північних діалектів) / О. І. Кхеліл. - С .191-195. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: синтаксис, умовні клаузи, англійська мова
, Леонідов О. С. Теоретичні здобутки програми мінімалізму . - С .196-200. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: синтаксис, генеративна граматика, предикація
Ломовая, А. В. Внутренний и внешний локатив в структуре английского предложения с предикатом, образованным по конверсии / А. В. Ломовая. - С .201-204. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: конверсія, семантика, дієслово
Луньова, О. В. Лексико-семантичні особливості мовної особистості політичного лідера Великобританії 40-х років Вінстона Черчилля / О. В. Луньова. - С .204-210. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Черчилль, лексико-семантичні засоби, мовна особистість
Ляшенко, Е. С. Фактор семантического субъекта в определении типа ситуации качественного изменения / Е. С. Ляшенко. - С .210-213. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: семантичний суб'єкт, каузативна ситуація, суб'єкт-каузатор
Маріна, О. С. Мобільність меж поетичної парадоксальності (на матеріал сучасного англомовного поетичного дискурсу) / О. С. Маріна. - С .214-216. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: когнітивно-семіотичні механізми, концептуальна трансгресія, концептуальна абсорбція
Нестеренко, О. О. Синтаксичні особливості вигуків сучасної китайської мови / О. О. Нестеренко. - С .217-221. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: синтаксис, вигуки, китайська мова
Oguy, A. D. The basic parts of speech in English / A. D. Oguy, A. I. Galina. - С .221-230. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: частини мови, англійська мова
Оксанич, М. П. Ірреальні порівняльні підрядні речення у середньоверхньонімецькій мові / М. П. Оксанич. - С .230-234. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: порівняння, підрядні речення, німецька мова
Пилипенко, К. Ю. Особливості засвоєння англійських фразових дієслів україномовними студентами / К. Ю. Пилипенко. - С .235-241. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фразові дієслова, семантика, англійська мова
Плоткіна, М. Г. Екстрапозиція клауз в англійському складному реченні: функціональний аспект / М. Г. Плоткіна. - С .241-244. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: клаузи, речення, англійська мова
Полховська, М. В. Семантичні особливості підмета в англійських медіальних конструкціях / М. В. Полховська. - С .245-248. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: медіальні конструкції, тета-ролі, лінгвістика
Саєвич, I. Г. Ключові концепти культури: критерії виокремлення / I. Г. Саєвич. - С .249-255. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: культура, лінгвокультурологія, лексикологія
Свищук, Т. Н. Демотиватор: форматно-жанровая перспектива / Т. Н. Свищук. - С .255-257
Кл.слова: демотиватор, комунікативність, креолізований текст
Smolyana, A. L. Componential analysis of lexicon on the dust jackets of English books / A. L. Smolyana. - С .258-261. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: англійська мова, лексика, книги
Соколова, В. И. Образ человека как волевой личности в культурных традициях Запада и Востока / В. И. Соколова. - С .261-266. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: людина, східна філософія, антропологія
Соколовська, Світлана Володимирівна. Риторика Дэвида Кэмерона: когнитивный аспект / С. В. Соколовська. - С .266-270. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мовна особистість, Кемерон Девід, мова політика
Торговець, Ю. І. Особливості раціональної аргументації текстів СПЕ американської лінгвокультурної традиції початку XXI ст / Ю. І. Торговець. - С .270-275. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: політичні діячі, установи, опитування
Троц, Е. В. Лингвистическая экология: к определению понятия / Е. В. Троц. - С .276-278. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: еколінгвістика, лексема, мовні процеси
Ущина, Валентина Антонівна. Вербалізація концепту "ризик" у сучасній англійській мові / В. А. Ущина. - С .278-283. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: лінгвістика, лексична одиниця, семантика
Федорова, Лариса Одександрівна. Лінгвокультурологічний аспект кольороназви "чорний" (на матеріалі фразеологізмів французької мови) / Л. О. Федорова, В. І. Мельник, О. Ю. Качан. - С .284-288. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: лінгвокультурологія, кольороназва, чорний
Цвирко, Илона Игоревна. Эволюция синтаксических структур с глаголами to look, to feel, to taste, to smell / И. И. Цвирко. - С .289-293. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дієслова, лінгвістика, англійська мова
Чала, Юлія Петрівна. Антропоніми в оригіналах і перекладах вікторіанських романів / Ю. Л. Чала. - С .293-298. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: асоціативний шлейф, переклад, антропоніми
Черниш, Оксана Андріївна. Жанр: класифікаційні критерії / О. А. Черниш. - С .298-302. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мовленнєвий жанр, теорія жанрів, комунікативна мета
Чучкевич, Ирина Валентиновна. Роль структурно-семантически значимых элементов в организации денотативной структуры текста / И. В. Чучкевич. - С .302-306. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: текст, ситуації, структура тексту
Якубова, Виктория Юриевна. Языковые средства оценки нового знания в реализации функций научно-популярного газетного текста / В. Ю. Якубова. - С .306-310. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: текст, газетні тексти, науково-популярні тексти
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Мовознавство--Семантика--Синтактика--З’їзди і конференції


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

10.
Шифр: М819773/2009/2
   Журнал

Мовознавство [Текст] : наук.-теорет. журнал/ Ін-т мовознавства ім. О. О. Потебні, Укр. мовно-інформ. фонд Нац. акад. наук України. - ISSN 0027-2833. - Виходит раз на два місяця
2009р. N 2
Зміст:
Тараненко, О. О. Український і російський мовно-культурні вектори в сучасній Україні: реальність, політизація, міфи. I / О. О. Тараненко. - С.3-33
Кл.слова: РОСІЙСЬКА МОВА В УКРАЇНІ, СТЕРЕОТИПИ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ, СУЧАСНА УКРАЇНСЬКА МОВА
Коцюба, З. Г. Паремії як об'єкт ентолінгвопсихологічного дослідження / З. Г. Коцюба. - С.34-47
Кл.слова: ПАРЕМІЯ, ПРИНЦИП АНАЛІЗУ, ЛІНГВІСТИКА
Іващенко, В. Л. Енантіосемія в парадигмі мовних та мовленнєвих явищ: основні напрями концептуалізації / В. Л. Іващенко, Т. О. ФЕДОРЕНКО. - С.48-60
Кл.слова: ЕНАНТІОСЕМІЯ, АНТОНІМІЯ, ПОЛІСЕМІЯ
Чумак, В. В. Семантичні девіації в українських нормативно-правових текстах / В. В. Чумак, О. С. АФАНАСЬЄВА. - С.61-68
Кл.слова: ДЕВІАЦІЯ, СИНТАКСИЧНА КОНСТРУКЦІЯ, СЕМАНТИЧНА СПОЛУЧУВАНІСТЬ
Томіленко, Л. М. Морфологічний спосіб творення нових іменників-термінів у Словнику української мови в 20-ти томах / Л. М. Томіленко. - С.69-78
Кл.слова: ДЕРИВАЦІЯ, ІМЕННИКИ-ТЕРМІНИ, СЛОВОТВІРНИЙ ТИП
СОРОКІН, С. В. Категорія родів дії в українській мові та способи її відтворення турецькою мовою: зіставно-типологічне дослідження / С. В. СОРОКІН. - С.79-91
Кл.слова: ТУРЕЦЬКА МОВА, ЛАКУНАРНІСТЬ, КАТЕГОРІЯ РОДІВ ДІЇ
Синиця, І. [рецензія] / І. Синиця ; Н. Н. Ничик. - С.92-94
Кл.слова: СЛОВО, ТЕКСТ, МОВЛЕННЯ
Федонюк, В. [рецензія] / В. Федонюк
Кл.слова: ФОНЕТИЧНИЙ РІВЕНЬ, СЛОВАКІСТИКА, СЛОВАЦЬКА МОВА
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)