Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=простій<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.
Шифр: П464336/2021/5
   Журнал

Практика управління дошкільним закладом [Текст] : щомісячний спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2011 - . - Виходить щомісячно
2021р. N 5
Зміст:
Положення про ІІ всеукраїнський конкурс "Директор 2021: найкраща практика". - С.4-5
Кл.слова: загальні положення, умови участі, порядок проведення
Мозирко, Ганна. Вісім змін у нормах та порядку організації харчування в закладах освіти / Г. Мозирко ; 6-10
Кл.слова: способи організації харчування, режим харчування, принципи здорового харчування
Документи з організації харчування за новим порядком:чекліст. - С.11
Організовуємо харчування по-новому: словник термінів. - С.12-13
Житкова, Ірина. Правда й міфи про відпустки-2021 / І. Житкова, Г. Мозирко. - С.14-17
Клименко, Антоніна. Поділ щорічної відпустки на частини: чи можливий без згоди працівника / А. Клименко. - С.18-19
Кл.слова: графік відпусток
Житкова, Ірина. Не вимагайте, щоб працівники ходили на роботу, якщо запровадили дистанційку / І. Житкова. - С.20-22
Кл.слова: дистанційна робота, простій, відпустка без збереження зарплати
Юдін, Олег. Працівники відмовляються вакцинуватися від COVID-19: чи допускати до роботи / О. Юдін. - С.23-27
Романчик, Ірина. Складаємо Програму розвитку закладу: інформаційно-аналітична частина / І. Романчик. - С.28-37
Кл.слова: паспорт Програми розвитку, інформаційно-статистична довідка, стратегічний аналіз
Догадкіна, Ольга. Аудит трудових книжок: перевіряємо титульний аркуш / О. Догадкіна. - С.38-41
Кл.слова: зведена таблиця, перевірка записів, виправлення помилок
Якою мовою проводити корекційну роботу, якщо діти та їхні батьки російськомовні. - С.42-43
Кл.слова: освітній процес, державна мова
Клименко, Антоніна. Допомога на оздоровлення працівникам: виплати не можна скасувати / А. Клименко. - С.44-45
Кл.слова: нормативні підстави, матеріальна допомога, фінансове забезпечення
Клименко, Антоніна. Як оплатити роботу медсестри під час карантину: роз'яснює експерт / А. Клименко. - С.46-48
Кл.слова: дистанційна робота, оплата праці
Соколова, Оксана. Закупівля продуктів харчування в місцевого господарства / О. Соколова. - С.49-53
Кл.слова: планування закупівель, річний план, спрощена закупівля
Іскрижицька, Фаїна. Як отримати майно від централізованої бухгалтерії: завершальні кроки / Ф. Іскрижицька. - С.54-58
Кл.слова: господарські питання, бухслужби закладів освіти
Філоненко, Олена. Чотири секрети, як планувати справи, щоб встигати виконувати / О. Філоненко. - С.59-63
Кл.слова: система Стівена Кові, моджо, піраміда Франкліна
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Житкова, Ірина.
    Не вимагайте, щоб працівники ходили на роботу, якщо запровадили дистанційку / І. Житкова // Практика управління дошкільним закладом : щомісячний спеціалізований журнал. - 2021. - N 5. - С. 20-22

Кл.слова (ненормовані):
дистанційна робота -- простій -- відпустка без збереження зарплати

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

3.
Шифр: П447988/2022/3/4
   Журнал

Практика управління закладом освіти [Текст] : спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : МЦФЕР-Україна, 2006 - . - Виходить щомісячно. - Видання є додадком до Зразкова школа (r=on-line)
2022р. № 3/4
Зміст:
Як завершити 2021/2022 навчальний рік: вивчаємо рекомендації МОН. - С.4-7
Як випускники вступатимуть до вишів у 2022 році: розкажіть батькам. - С.8-10
Як зарахувати учнів до першого класу в 2022 році: чотири рекомендації МОН. - С.11-12
6 орієнтирів, як оцінювати учнів 5-6-х класів, які навчаються за новим Держстандартом базової середньої освіти. - С.13-15
Філоненко, Олена. Трудові відносини в умовах воєнного стану: вивчаємо закон / О. Філоненко. - С.16-19
Догадіна, Ольга. Чи можна призупинити трудові договори або оголосити простій працівникам закладу освіти / О. Догадіна. - С.20
Іванченко, Ірина. Як обмінюватися кадровими документами з працівниками в умовах воєнного стану / І. Іванченко. - С.21-24
Іскрижицька, Фаїна. Передаємо продукти харчування, пальне на отреби ЗСУ / Ф. Іскрижицька. - С.25-30
Омельяненко, Ніна. Розробляємо статут закладу освіти: розділ про освітній процес / Н. Омельяненко. - С.31-44
Омельяненко, Ніна. Розробляємо статут закладу освіти: розділ про управління та громадське самоврядування / Н. Омельяненко. - С.45-57
Клименко, Антоніна. Чи мають право педагоги на щорічну основну відпустку в період воєнного стану / А. Клименко. - С.58-59
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Догадіна, Ольга.
    Чи можна призупинити трудові договори або оголосити простій працівникам закладу освіти [Текст] / О. Догадіна // Практика управління закладом освіти : спеціалізований журнал. - 2022. - № 3/4. - С. 20


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

5.
Шифр: П464336/2022/8
   Журнал

Практика управління дошкільним закладом [Текст] : щомісячний спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2011 - . - Виходить щомісячно
2022р. N 8
Зміст:
Як організувати 2022/2023 навчальний рік: сім орієнтирів. - С.4-7
Кл.слова: освітній процес, рекомендації МОН
Житкова, Ірина. Новий закон про трудові відносини під час війни: 32 зміни / І. Житкова. - С.8-17
Кл.слова: оплата праці, суміцництво, відпустка
Житкова, Ірина. Дев’ять оновлених правил надання відпусток під час воєнного стану / І. Житкова. - С.18-23
Кл.слова: відпустки
Борисенко, Сергій. Відповідаємо на запитання щодо змін у наданні відпусток / С. Борисенко. - С.24-27
Кл.слова: щорічна основна відпустка
Романюк, Ірина. Дев’ять відповідей на гострі запитання про План роботи закладу / І. Романюк. - С.28-33
Кл.слова: підвищення майстерності, план роботи
Борисенко, Сергій. Як припинити трудові відносини з педагогами, які співпрацюють з окупаційною владою / С. Борисенко. - С.34-37
Кл.слова: робота з кадрами, колабораційна діяльність
Омельченко, Ніна. Правила внутрішнього розпорядку: розділ про загальні положення / Н. Омельченко. - С.38-42
Кл.слова: робота з документами
Як правильно: більшість працівників погодилася чи погодилися. - С.43
Іскрижицька, Фаїна. Чи проводити інвентаризацію, якщо заклад тимчасово призупиняє діяльність / Ф. Іскрижицька. - С.44-47
Кл.слова: господарські питання, інвентаризація
Омельяненко, Ніна. Як скласти наказ про оголошення простою / Ніна Омельяненко. - С.48-50
Кл.слова: простій, робота з документами
Клименко, Антоніна. Чи має право засновник змінювати штатний розпис та ініціювати звільнення декретниці / А. Клименко. - С.51-53
Кл.слова: звільнення
Чемерис, Михайло. Вчимося надавати домедичну допомогу при мінно-вибухових пораненнях / М. Чемерис. - С.54-59
Кл.слова: безпечні умови, домедична допомога
Нерянова, Світлана. Прийняття на роботу та атестація педагогів, які працюють не за фахом: розв’язуємо робочу ситуацію / С. Нерянова. - С.60-61
Борисенко, Сергій. Чи може військово-цивільна адміністрація затвердити статут закладу освіти / С. Борисенко. - С.62--63
Кл.слова: зміни у статуті
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.


    Омельяненко, Ніна
    Як скласти наказ про оголошення простою / Ніна Омельяненко // Практика управління дошкільним закладом : щомісячний спеціалізований журнал. - 2022. - N 8. - С. 48-50

Кл.слова (ненормовані):
простій -- робота з документами

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

7.


    Тютюнник, Анастасія Володимирівна.
    Технології візуалізації у світових дослідженнях / А. В. Тютюнник // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2020. - N 9. - С. 161-168, DOI 10.28925/2414-0325.2020.9.13. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
візуалізація -- цифрова візуалізація -- типи цифрових візуалізації -- графіки -- графічний образ -- дані -- дослідження
Анотація: З кожним роком стрімко збільшується обсяг інформації, зокрема в освіті, разом з цим змінюються можливості використання цифрових інструментів для її опрацювання. Цьому сприяють науковий прогрес, віртуалізація і автоматизація багатьох процесів, а тому виникає необхідність їх обробки і обліку, що тягне за собою зростання обчислювальних потужностей і швидкостей передачі інформації. Безперервний потік інформації – необхідна умова існування сучасної цивілізації і причина перевантаженості свідомості інформаційної енергетикою, медіа-активністю, що спровокували виникнення нового типу мислення, заснованого на кліповому сприйнятті повідомлень. Людина з усього розмаїття інформації «схоплює» найбільш яскраві фрагменти, які апелюють до його свідомості і формують таким чином ланцюжок рівнів сприйняття інформації «зображення - заголовок - текст - розуміння», де візуальна компонента інформації виступає сполучною ланкою від одного до іншого і забезпечує інформаційний зв'язок. Візуальна компонента інформації (візуалізація), спираючись на певні асоціації, стереотипи мислення, передає суть значимого, важливого для людини в часі і просторі події, факту, явища, процесу. Візуалізація – найважливіший етап в процесі аналізу даних. Він допомагає представити результати досліджень в простій і зрозумілій формі, найчастіше служить ключовим фактором для прийняття рішень в різних сферах діяльності. І хоча у багатьох візуалізація асоціюється виключно з лінійними графіками та таблицями, насправді це велика концепція, система передачі складних ідей, закономірностей і даних за допомогою візуальних образів. В статті здійснено аналіз поняття «візуалізація», «візуалізація інформації» «графічний образ», «графік». Проаналізовано, різновиди та методи цифрових візуалізацій різних дослідників. Описано методи цифрової візуалізації швейцарських дослідників, які представили їх у формі періодичної таблиці. Детально розписано основні типи цифрових візуалізацій з прикладами та їх можливе застосування.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)