Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=психологічні умови<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
37.011.3-051
С 76


    Становських, Зінаїда Ліландіївна.
    Мотиваційно-смислові детермінанти саморегуляції професійної діяльності педагогів [Текст] : посібник / З. Л. Становських ; Національна академія педагогічних наук України, Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих . - Кіровоград : Імекс-ЛТД, 2014. - 168 с. - ISBN 978-966-189-331-2 : 48.62 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
мотиваційно-смислова саморегуляція -- вивчення самогрегуляції -- психологічна діагностика -- психологічні умови -- засоби розвитку саморегуляції
Дод.точки доступу:
Національна академія педагогічних наук України
Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих


Примірників всього: 5
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3)
Вільні:
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3)

Знайти схожі

2.
159.928.22
П 86


   
    Психологічні особливості роботи з спортивно обдарованими дітьми : монографія / Б. Б. Шаповалов, В. С. Бажанюк, В. В. Камишин ; Інститут обдарованої дитини НАПН України. - Київ : Інститут обдарованої дитини, 2014. - 230 с. - ISBN 978-966-2633-47-4 : 59.26 грн., 59.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія особистості--Психологія спорту--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
спортивна обдарованість -- мотивація -- психологічні умови -- кікбоксинг
Дод.точки доступу:
Шаповалов, Б. Б.
Бажанюк, В. С.
Камишин, В. В.
Інститут обдарованої дитини НАПН України


Примірників всього: 6
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Фаховий коледж «Універсум» (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Фаховий коледж «Універсум» (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)

Знайти схожі

3.
37.015.31
П 63


    Постова, К. Г.
    Психологічні умови розвитку дослідницьких здібностей обдарованих учнів : монографія / К. Г. Постова ; Інститут обдарованої дитини НАПН України. - Київ : Інститут обдарованої дитини, 2014. - 96 с. - ISBN 978-966-2633-35-1 : 35.14 грн., 35.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
дослідницька діяльність -- емпіричне дослідження -- психологічні умови -- здібності
Дод.точки доступу:
Інститут обдарованої дитини НАПН України


Примірників всього: 6
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (4)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (4)

Знайти схожі

4.


    Паламар, Б.
    Психологічні умови та вплив негативних чинників на ефективність навчання в закладі вищої освіти [Текст] / Б. Паламар // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2022. - № 37. - С. 14-20. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
психологічні умови -- навчальний процес -- професійне навчання -- емоційне виснаження -- студенти ЗВО
Анотація: У статті розглядається психологічний аспект процесу навчання. У зв’язку з цим проаналізовано тлумачення психологічних умов у наукових джерелах й запропоновано авторське розуміння цього терміну з погляду дидактики. Навчання у вищому навчальному закладі є важливим життєвим етапом особистості. Цей період викликає певне емоційне навантаження на студента, що пов’язане, в першу чергу, з процесом навчанням (освоєнням і опрацюванням великої кількості нового, професійного матеріалу), а також із соціальним розвитком особистості (становленням нових соціальних зв’язків, визначенням свого індивідуального й соціального статусу). Тривала інтенсивна діяльність особистості з високою емоційною насиченістю та когнітивною складністю може значно вплинути на стан емоційно-вольової сфери індивіда. Автори визначили психологічні умови та вплив негативних чинників на можливість емоційного виснаження у студентів ЗВО. Одномоментним (поперечним) дослідженням серед студентів закладів вищої освіти вивчені психологічні умови: наявність симптомів, притаманних емоційному виснаженню, які можуть негативно вплинути на процес навчання. Дослідження рандомізоване з розподілом студентів за направленням суспільних наук, які вони вивчають. Як інструмент використано анонімну електронну анкету, яка була створена в Google-формах і поширена у соціальних мережах — Telegram, Instagram

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (2), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (2), Ф3 (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)