Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=соціальна активність<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10
1.
17.03
Э 90


   
    Этическая мысль : науч.-публицист. чтения . 1988 / ред. А. А. Гусейнов [и др.]. - Москва : Политиздат, 1988. - 384 с. : ил. - ISBN 5-250-00061-4 : 1.50 грн.
Авт. указаны на с. 381-382
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Етика--Етичні погляди--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
справедливість -- моральне зло -- соціальна активність -- бюрократизм -- етика та екологія
Анотація: Сборник включает в себя очерки по проблемам этической теории и нравственной жизни социалистического общества, а также систематизированные подборки высказываний выдающихся мыслителе, публикации классических текстов из истории этики.
Дод.точки доступу:
Гусейнов, Абдусалам Абдулкеримович \ред.\
Жямайтис, В. \ред.\
Кон, И. С. \ред.\
Межуев, В. М. \ред.\
Титаренко, А. И. \ред.\
Толстых, В. И. \ред.\


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

2.
Шифр: П186607/2015/3
   Журнал

Педагогіка і психологія [Текст] : науково-теоретичний та інформаційний журнал/ Нац. акад. пед. наук України. - Київ : Педагогічна преса, 1993 - . - ISSN 2304-0629. - Виходить кожного кварталу
2015р. N 3
Зміст:
Бех, Іван Дмитрович. Концептуальна модель Я-центрованості у вихованні та духовному розвитку особистості / І. Д. Бех. - С.5-15. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: духовна цінність, виховна технологія, духовне життя
Пустовіт, Григорій Петрович. Патріотичне виховання дітей і молоді в позашкільних навчальних закладах: теоретико-прикладні конструкти / Г. П. Пустовіт. - С.16-21. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: особистість, соціальна активність, громадянська позиція
Петренко, О. Б. Гендерний підхід до громадянського виховання учнів: теоретичні аспекти проблеми / О. Б. Петренко. - С.22-28. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: гендерний підхід, громадянське виховання, ґендерна освіта
Гуржій, Андрій Миколайович. Модель технології і методики застосування аудіовізуальних електронних засобів як автономних мультимедійних засобів навчання / А. М. Гуржій [и др.]. - С.29-36. - Бібліогр. в кінці ст.
Інші автори: Волинський В. П., Чорноус О. В., О. С. Красовський, Л. П. Ткачова
Кл.слова: аудіовізуальні електронні засоби, засоби навчання, навчальна діяльність
Коновалов, Ю. В. Розширення педагогічного медіапростору структурами масової комунікації як альтернативна відповідь освітянської галузі на виклики часу в другому десятилітті XXI ст / Ю. В. Коновалов. - С.37-43. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: освітянська періодика, зарубіжний досвід, медіапростір
Татенко, В. О. Феномен соціалізації в контексті суб’єктно-вчинкового підходу / В. О. Татенко. - С.44-52. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: процес соціалізації, суб'єкт, учинок
Загірняк, М. В. Громадянськість студентської молоді в Україні: стан і перспективи / М. В. Загірняк, В. В. Сергієнко. - С.53-57. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: ціннісні орієнтації, основні проблеми молоді, шляхи вдосконалення освіти
Вербицька, П. В. Виховання громадянина і патріота України як суспільно-педагогічний виклик / П. В. Вербицька. - С.58-63. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: громадянське виховання, громадянська культура, громадянська компетентність
Міхно, О. П. Психолого-педагогічна характеристика особистості учня як складова диференціації навчально-виховного процесу вітчизняної школи (40 - 80-ті pp. XX ст.) / О. П. Міхно. - С.64-74. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: психолого-педагогічна характеристика, диференціація, індивідуальний підхід
Литовченко, О. В. Надання освітніх послуг вишами Китаю / О. В. Литовченко, Н. Г. Несин. - С.75-88. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: вища освіта Китаю, освітні послуги, реформа вищої освіти
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (28.09.2015р. Прим. 1 - ) (вільний)
Ф2 (28.09.2015р. Прим. 2 - ) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


    Саратовська, Ж. Г.
    "Діти і папери" : полювання на "Бюрокразавра" та висновки проекту / Ж. Г. Саратовська // Трудове навчання в школі : науково-методичний журнал. Заснований у квітні 2008 р. - 2017. - N 7. - С. 2-6

Рубрики: Народна освіта--звіти та плани

Кл.слова (ненормовані):
середня школа -- внутрішня реформа -- ініціаитива -- освітяни -- польові дослідження -- топ-документ -- соціальна активність

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

4.
377.035:316.621](477)
К 65


    Коптєва, Ольга.
    Активність як критерій соціально-професійної зрілості учнів професійно-технічних закладів / О. Коптєва // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 5/6. - С. 36–39. - Бібліогр.: 14 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК

Рубрики: Соціальна зрілість--учні професійно-технічних закладів

Кл.слова (ненормовані):
зрілість особистості -- активність особистості -- соціальна активність -- підвищена соціальна активність -- професіогенез
Анотація: У статті розкрио сутність понять "активність" та "зрілість" особистості; проаналізовано різні види та структурні компоненти активності; окреслено основні чинники, що впливають на активність учнів професійно-технічних навчальних закладів.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

5.


    Пустовіт, Григорій Петрович.
    Патріотичне виховання дітей і молоді в позашкільних навчальних закладах: теоретико-прикладні конструкти [Текст] / Г. П. Пустовіт // Педагогіка і психологія = Pedagogics and psychology. - Київ : Педагогічна преса, 2015. - N 3. - С. 16-21. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
особистість -- соціальна активність -- громадянська позиція

Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (28.09.2015р. Прим. 1 - ) (вільний)
Ф2 (28.09.2015р. Прим. 2 - ) (вільний)


Знайти схожі

6.


    Педько, К.
    Вплив соціальної активності на соціальний капітал внутрішньо переміщених осіб [Текст] / К. Педько // Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал. - 2018. - Вип. 3. - С. 114-121, DOI 10.28925/2078-1687.2018.3.114121 . - ISSN 2078-1687

Кл.слова (ненормовані):
внутрішньо переміщені особи -- ресурс -- соціальна активність -- соціальний капітал

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

7.


    Миколаєць, А. П.
    Розвиток соціальної активності і людського потенціалу в системі публічного управління / А. П. Миколаєць // Інвестиції: практика та досвід : науково-практичний журнал. - 2019. - № 1. - С. 60-63. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2306-6814

Кл.слова (ненормовані):
публічне управління -- міжсекторне соціальне партнерство -- соціальна активність -- людський потенціал -- політичні пріоритети -- державна політика -- громадські об’єднання

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

8.


    Сидорук, Ірина.
    Формування соціальної компетентності майбутніх соціальних працівників у процесі волонтерської діяльності / І. Сидорук // Вища школа : науково-практичне видання. - 2019. - № 2. - С. 54-66. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366

Кл.слова (ненормовані):
компетентісний підхід -- компетентність -- соціальна компетентність -- соціальна активність -- волонтерська діільність -- майбутній соціальний працівник -- студент закладу вищої освіти

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

9.


    Дараган, Т. П.
    Студентське самврядування як спосіб формування лідерського стилю поведінки та засад управлінської діяльності / Т. П. Дараган, О. А. Власюк // Освітня аналітика України : науково-практичний журнал. - 2021. - Вып. 2. - С. 44-55. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
студентське самоврядування -- студентське самоуправління -- здобувачі вищої освіти -- університетська автономія -- освітній процес -- управління закладом освіти -- соціальна активність -- управлінські здібності
Дод.точки доступу:
Власюк, О. А.


Є примірники у відділах: всього 3 : Online (1), ГП ЧЗ (1), Ф2 (1)
Вільні: Online (1), ГП ЧЗ (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

10.


    Потапчук, Т.
    Експериментальна перевірка соціальної активності молодших школярів у позаурочній діяльності [Електронний ресурс] / Т. Потапчук, М. Клепар. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2020. - № 4. - С. 85-96, DOI 10.28925/2312-5829.2020.4.6. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
відповідальність -- молодші школярі -- незалежність -- самостійність -- соціальна активність -- соціальна зрілість
Анотація: У статті розглянуто соціальну активність, що виступає умовою самовизначення особистості в суспільстві і свідомій регуляції поведінки; проявляється в різних сферах життєдіяльності людини: трудовій, громадськополітичній, освітньо-дозвіллєвій, соціально-побутовій. Вона реалізується в різних формах не лише як індивідуальна, а й як групова чи колективна, спрямована на реалізацію можливостей та потенціалу тих чи інших соціальних груп. Соціальну активність можна розглядати як творчий, продуктивний, чи нетворчий, репродуктивний процес, оскільки вона виявляється у творчості, вольових актах, спілкуванні. Інтегральна характеристика соціальної активності відображає активну життєву позицію людини, що проявляється в її принциповості, обстоюванні власних позицій, поглядів при вирішенні соціальних питань; здатності людини вносити соціально значущі зміни у життєдіяльність, досвід, матеріальну і духовну культуру. Саме від активної життєвої позиції особистості залежить здатність людини робити соціально значимі перетворення в суспільному розвитку. За допомогою методики незакінчених речень було з’ясовано знання щодо сутності таких соціально значущих якостей, як соціальна відповідальність, соціальна активність, толерантність, солідарність у молодших школярів. Отже, мета статті полягає у теоретичному обґрунтуванні ключових понять «соціальна активність», «соціальна взаємодія» та експериментальній перевірці соціально значущих якостей, як соціальна відповідальність, соціальна активність, толерантність, солідарність у молодших школярів. У статті використані методи: аналіз, систематизація й узагальнення наукової літератури з метою з’ясування стану розробленості досліджуваної проблеми та уточнення понятійного апарату, метод незакінчених речень застосовувався для збору емпіричного матеріалу. Отже, залишається не розробленою концепція виховання соціальної активності молодших школярів у позаурочній діяльності. Перспективним вважаємо вивчення взаємозв’язку навчально-виховної та позаурочної діяльності у вихованні соціальної активності учнів молодших класів
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Клепар, М.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)