Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=стандарти вищої освіти<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.
378(477)
Ф 59


    Фінніков, Т. В.
    Вища освіта України: ліцензування та акредитації : аналітичне дослідження / Т. В. Фінніков ; редактор Г. В. Касьянов. - 2-ге видання. - Київ : Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні, 2006. - 68 с. - ISBN 966-8487-40-0 : 15.00 грн., 15.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка вищої школи--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
світовий досвід ліцензування та акредитації -- системи оцінки діяльності вищих учбових закладів України -- стандарти вищої освіти -- критерії та вимоги оцінювання -- вища освіта -- контроль -- програми
Анотація: Це дослідження прсвячене актуальним проблемам зародження і сучасного стану системи ліцензування та акредитації вищих навчальних закладів в Україні. Розраховано на викладачів та адміністраторів вищої школи, працівників органів управління вищою освітою, студентів, слухачів та аспірантів, які цікавляться проблемами управління навчальними закладами.
Дод.точки доступу:
Касьянов, Г. В. \редактор.\


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (3),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (3),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

2.


    Салов, Володимир.
    Особливості проектування вищої освіти згідно з чинною нормативною базою / В. Салов // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2016. - № 9. - С. 27-36 . - ISSN 1682-2366

Рубрики: Стандарти вищої освіти

   Стандарты высшего образования


Кл.слова (ненормовані):
стандарти вищої освіти -- стандарты высшего образования -- компетентнісний підхід -- компетентный подход -- нормативні бази -- нормативные базы
Анотація: Розкривається вплив діяльності Володимира Петренка на розвиток здобутків України у сфері вищої освіти. Розглядаються проблеми стандартизації вищої освіти за рівнями вищої освіти згідно з чинною нормативною базою на прикладі проекту стандарту для бакалаврів спіціальності 184 "Гірництво"

Є примірники у відділах:
Ф3 (28.09.2016р. Прим. 3 - ) (вільний)
Ф2 (27.09.2016р. Прим. 4 - ) (вільний)


Знайти схожі

3.


    Вітченко, Андрій.
    Стандартизація вищої освіти в Україні: стан, проблеми, перспективи вдосконалення / А. Вітченко // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2016. - № 9. - С. 36-56 . - ISSN 1682-2366

Рубрики: Стандарти вищої освіти

   Стандарты высшего образования


Кл.слова (ненормовані):
стандартизація -- стандартизация -- стандарти вищої освіти -- стандарты высшего образования -- стейкхолдер -- компетентність -- компетентность -- неперервна освіта -- непрерывное образование -- результати освітньої підготовки -- результаты образовательной подготовки
Анотація: Стаття присвячена актуальній проблемі розроблення стандартів вищої освіти нового покоління. Аналізується сучасний стан і проблемні питання стандартизації вищої освіти на етапі імплементації Закону України "Про вищу освіту", визначено раціональні шляхи і підходи до проектування освітніх стандартів на новій методологічній основі. Доведено, що державна політика в галузі стандартизації має забеспечувати вироблення мінімальних нормативних вимог до освітньо-виховних цілей, оптимального змісту, максимальний обсяг кредитного навантаження, очікуваних результатів підготовки фахівців з вищою освітою.

Є примірники у відділах:
Ф3 (28.09.2016р. Прим. 3 - ) (вільний)
Ф2 (27.09.2016р. Прим. 4 - ) (вільний)


Знайти схожі

4.


   
    Модернізація вищої освіти: нормативно-правове та організаційне забеспечення / В. Погребняк [та ін.] // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2016. - № 10. - С. 20-26. - табл. . - ISSN 1682-2366

Рубрики: Якість вищої освіти в Україні

   Качество высшего образования в Украине


   Нормативно-правове забезпечення освітнього процесу


   Нормативно-правовое обеспечение образовательного процесса


Кл.слова (ненормовані):
рівень вищої освіти -- уровень высшего образования -- модернізація вищої освіти -- модернизация высшего образования -- ступінь вищої освіти -- ступень высшего образования -- кваліфікаційний рівень -- квалификационный уровень -- компетентність -- компетентность -- стандарти вищої освіти -- стандарти высшего образования -- науково-методичні комісії -- научно-методические комиссии -- Національна рамка кваліфікацій -- Национальная рамка квалификаций
Анотація: Проаналізовано комплекс нормативно-правових актів та організаційних заходів, спрямованих на імплементацію Закону України "Про вищу освіту". Встановлено, що центральним органом виконавчої влади у сфері освіти і науки створена необхідна нормативно-методична база для модернізації системи та змісту вищої освіти, сформовані науково-методичні комісії та організована їх діяльність з розроблення стандартів нового покоління.
Дод.точки доступу:
Погребняк, Віталій (старший науковий співробітник Інституту модернізації змісту освіти МОН України; кандидат технічних наук; професор; м. Київ)
Дашковська, Олена (старший науковий співробітник Інституту модернізації змісту освіти МОН України; кандидат хімічних наук; доцент; м. Київ)
Власюк, Оксана (старший науковий співробітник Інституту модернізації змісту освіти МОН України; кандидат сільськогосподарських наук; м. Київ)
Солоденко, Алла (методист вищої категорії Інституту модернізації змісту освіти МОН України; м. Київ)


Є примірники у відділах:
Ф3 (26.12.2016р. Прим. 3 - Б.ц.) (вільний)
Ф2 (12.01.2017р. Прим. 4 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

5.


   
    Основні критерії оцінювання якості освіти / Ю. Сафонов [та ін.] // Вища школа : науково-практичне видання. - 2018. - № 4. - С. 49-57 . - ISSN 1682-2366

Кл.слова (ненормовані):
якість вищої освіти -- якість освітнього процесу -- стандарти вищої освіти -- освітня програма -- дуальна освіта
Дод.точки доступу:
Сафонов, Юрій
Дараган, Тетяна
Власюк, Оксана
Тимошенко, Н.


Є примірники у відділах: всього 3 : Ф2 (1), Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

6.


    Погребняк, Віталій.
    До проблем стверення системи забезпечення якості вищої освіти у вітчизняній вищій школі / В. Погребняк, О. Дашковська, А. Солоденко // Вища школа : науково-практичне видання. - 2018. - № 7/8. - С. 21-27. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366

Кл.слова (ненормовані):
система забезпечення якості -- освітня діяльність -- освітній процес -- акредитація -- освітні програми -- плагіат -- публічність -- стандарти вищої освіти -- система вищої освіти
Дод.точки доступу:
Дашковська, Олена
Солоденко, Алла


Є примірники у відділах: всього 3 : Ф2 (1), Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

7.


    Осьодло, В. І.
    Розвиток системи вищої військової освіти України в контексті сучасних трансформаційних змін [Текст] / В. І. Осьодло, А. О. Вітченко // Наука і оборона : науково-теоретичний та науково-практичний журнал. - 2019. - N 2. - С. 44-50. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
система вищої військової освіти -- модернізація -- стандарти вищої освіти -- комплексна навчальна програма -- модульне проектування змісту вищої освіти
Дод.точки доступу:
Вітченко, А. О.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

8.


    Мороз, Світлана.
    Результати аналізу думки студентів вітчизняних зво щодо сили прояву детермінант якості вищої освіти як підгрунтя для вдосконалення механізмів державного управління її забезпеченням / С. Мороз, С. Бука, І. Бука // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : науково-практичний журнал. - 2019. - № 4. - С. 78-91. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2078-7782

Кл.слова (ненормовані):
якість вищої освіти -- опитування студентів -- сила прояву детермінант категорії якості вищої освіти -- стандарти вищої освіти -- критерії оцінювання якості освітніх програм -- механізми державного управління
Дод.точки доступу:
Бука, Станіслав
Бука, Інта


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

9.


    Сафранов, Т.
    Вища екологічна освіта України: становлення і сучасний стан [Електронний ресурс] / Т. Сафранов. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2021. - № 1. - С. 39-51, DOI 10.28925/2312-5829.2021.1.3. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
вища екологічна освіта -- концепція екологічної освіти -- стандарти вищої освіти
Анотація: Екологічний складник освіти визначає соціально-економічні підвалини суспільства і є базовим складником державної екологічної політики. Від характеру взаємодії з навколишнім природним середовищем на рівні індивіда та соціуму можлива реалізація концепції сталого розвитку, а тому оцінка сучасного стану вищої екологічної освіти в Україні є вкрай актуальною проблемою. Метою статті є аналіз становлення і сучасного стану та перспектив вищої екологічної освіти в Україні, яка є центральною ланкою її безперервної системи. Важливим кроком у розвитку системи безперервної екологічної освіти, зокрема вищої екологічної освіти, була розробка у 2001 році Концепції екологічної освіти України, принципи якої, на жаль, не були реалізовані належним чином. Зміст вищої екологічної освіти віддзеркалювався у чотирьох поколіннях стандартів вищої екологічної освіти України, які ураховували зміни відповідних нормативно-законодавчих документів та вимоги до змісту і результатів освітньої діяльності закладів вищої освіти в межах окремих напрямів підготовки і спеціальностей. У статті охарактеризовані їх структура і зміст. Незважаючи на те, що екологічний складник на сьогодні превалює в тій формі освіти, який більшість вважає освітою для сталого розвитку, все ж поки – це лише початок формування нової системно-цілісної моделі освіти для сталого розвитку. Важливість екологізації й ідей сталого розвитку знайшло відображення в діючих стандартах вищої освіти України для здобувачів рівня вищої освіти «бакалавр» усіх спеціальностей. Але екологічний складник поки що відсутній в освітніх програмах і навчальних планах багатьох спеціальностей «неекологічних» закладів вищої освіти, тобто не приділяється належної уваги екологізації вищої освіти в Україні. Окремі положення є Концепції екологічної освіти України, вже неактуальні, що обумовлює розроблення сучасної Концепції, а, мабуть, і окремої Концепції вищої екологічної освіти України. В останні роки спостерігається зниження інтересу держави до підготовки фахівців-екологів, тому доцільно розробити заходи щодо удосконалення системи підготовки здобувачів вищої екологічної освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)