Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=студентська молодь<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 22
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-22 
1.
316.75
Л 93


   
    Людські цінності і толерантність у сучасному світі: міжконтенинтальний діалог інтелектуалів : матер. Міжнар. наук.-практ. конференції, 16 листопада 2011 р., м. Київ / Київська міська державна адміністрація, Київ. ун-т ім. Бориса Грінченка, Платформа "Діалог Євразії" в Україні, Українська Академія Акмеологічних Наук, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка. - Київ : Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2011. - 278 с. - 20.00 грн.
    Зміст:
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Відповідальність інтелектуалів / В. О. Огнев’юк. - С .7-10. - Бібліогр. в кінці ст.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціологія культури--Цінності--Документи і матеріали

Кл.слова (ненормовані):
геополітична парадигма -- етнокультурна толерантність -- перцепція -- студентська молодь
Дод.точки доступу:
Київська міська державна адміністрація
Київський університет імені Бориса Грінченка
Платформа "Діалог Євразії" в Україні
Українська Академія Акмеологічних Наук
Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 8
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (4),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (4),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

2.
159.922.6:005.745(082)
А 40


   
    Акмеологія - наука ХХІ століття : матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції, 30 травня 2014 року м. Київ / Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Українська академія акмеологічних наук ; редактор: В. О. Огнев’юк [и др.]. - Київ : Київський університет ім. Б. Грінченка, 2014. - 510 с. - 88.68 грн., 60.00 грн., 88.68 грн., 85.00 грн.
    Зміст:
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Акмо-особистість, акме-суспільство, акме-країна / Віктор Олександрович Огнев'юк. - С .3-19. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: досконалість, людина, держава
Щербина-Яковлева, О. Ю. Соціально-педагогічні теорії та технології як культурний простір актуалізації акмеїстичних концептів / О. Ю. Щербина-Яковлева. - С .20-36. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеїстичні концепти, соціально-педагогічні теорії, соціально-педагогічні технології
Сисоєва, Світлана Олександрівна. Європейські вимоги до критеріїв ефективності професійної підготовки фахівців / С. О. Сисоєва. - С .36-47. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: система освіти, професійна освіта, європейські освітні норми
Чернуха, Надія Миколаївна. Пріоритети успішної соціалізації особистості: у фаховій підготовці магістрантів-філологів / Н. М. Чернуха. - С .47-52. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологія, галузі акмеології, гуманітарна освіта
Пальчевський, С. С. Педагогічна акмеологія як складова загальної акмеології / С. С. Пальчевський. - С .53-62. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагогічна акмеологія, акмеологічне середовище, глобальна зрілість
Яворская, Г. Х. Становление юридической акмеологии: теоретический аспект / Г. Х. Яворская. - С .63-68. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологія, прикладна акмеологія, юридична акмеологія
Караман, Станіслав Олександрович. Лінгводидактичні орієнтири у фаховій підготовці магістрантів-філологів / С. О. Караман
Кл.слова: лінгводидактична підготовка, мовознавчі дисципліни, стратегії навчання
Рибалко, Л. С. Професійне самопізнання майбутніх учителів у процесі навчальних і педагогічних практик / Л. С. Рибалко, Ю. І. Єрмак. - С .76-85. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: навчальні практики, педагогічні практики, професійне самопізнання
Антонов, В. М. Прикладна і професійна акмеологія та кібернетичні акме-технології їх реалізації / В. М. Антонов. - С .86-96. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: синергетика, геронтологія, ювенологія
Антонов, В. М. Теоретико-методологічні засади тендерної акмеології / В. М. Антонов, Ю. В. Антонова-Рафі. - С .97-108. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологія, технологія, ґендерність
Гордій, Н. М. Емоційна зрілість старшого дошкільника до навчання у школі / Н. М. Гордій. - С .109-117. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: емоційна зрілість, аналіз наукових поглядів, попередження шкільної дезадаптації
Демиденко, Т. М. Самоосвіта батьків як умова ефективності виховної діяльності в родині / Т. М. Демиденко. - С .117-123. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагогіка сімейного виховання, батьки як вихователі, самоосвіта батьків
Мельниченко, О. В. Розвиток особистості студентської молоді (європейський досвід) / О. В. Мельниченко. - С .123-130. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: розвиток особистості, студентська молодь, європейська освіта
Карпенко, Н. В. Психологічний зміст кризи віку ранньої зрілості / Н. В. Карпенко. - С .131-135. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: детермінанти кризи, симптоми кризи, психічні новоутворення
Сіткар, В. І. Акмеологічпий погляд на ритуали у сучасній спортивній субкультурі / В. І. Сіткар. - С .135-151. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: субкультура, ритуал, спорт
Черниш, А. П. Освіта — шляхи розвитку / А. П. Черниш. - С .151-162. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освіта, профорієнтація, зміст освіти
Чорна, І. М. Дослідження механізмів впливу комп'ютерних ігор на психіку гравця / І. М. Чорна, М. Я. Чорний. - С .162-169. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: психіка, геймер, віртуальна реальність
Чорна, І. М. Дослідження психологічної залежності від комп'ютерних ігор дітей підліткового віку / І. М. Чорна, М. Я. Чорний. - С .169-179. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: комп'ютерні ігри, геймер, психологічна залежність
Руденко, Н. В. Акмеологічний підхід у навчально-виховній роботі з іноземними студентами ВТНЗ / Н. В. Руденко. - С .180-185. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмелогічний підхід, іноземні студенти, вищі технічні навчальні заклади
Тригуб, І. І. Соціальне та психологічне консультування як складові професійної діяльності в галузі освіти / І. І. Тригуб
Кл.слова: консультування, освіта, освітологія
Яяева, Н. М. Лингводидактическая модель развития диалогической речи учащихся 5-х классов в процессе обучения крымскотатарскому языку / Н. М. Яяева. - С .192-200. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: лінгводидактична модель, принципи навчання, методи навчання
Дубасенюк, Л. Л. Развитие творческого потенциала будущего учителя в условиях акмеотехнологического комплекса = / Л. Л. Дубасенюк. - С .201-210. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологія, акмеологічний підхід, акмеотехнологічний комплекс
Паламарчук, Лариса Борисівна. Акмеологічні ресурси розвитку творчого потенціалу особистості вчителя / Л. Б. Паламарчук. - С .210-218. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологічні ресурси, особистість, розвиток
Сущенко, Людмила Петрівна. Акмеологічний ресурс розвитку творчого потенціалу особистості фахівця з фізичного виховання та спорту / Л. П. Сущенко. - С .219-226. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологічний ресурс, фахівець з фізичного виховання, творчий потенціал
Гаврилюк, C. M. Професійна підготовка майбутніх вихователів дітей дошкільного віку до педагогічної творчості з позиції акмеологічного підходу / C. M. Гаврилюк. - С .227-237. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологічний підхід, акмеологія, творчий потенціал
Омельчук, С. А. Мовна дослідницька компетентність учня з погляду акмеологічної науки / С. А. Омельчук. - С .238-249. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дослідницька компетенція, мовна дослідницька компетентність, дослідницька діяльність
Черпак, Юрій Васильович. Петро Лесгафт як акме-особистість / Ю. В. Черпак. - С .250-257. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Лесгафт Петро, професійне акме, акме-особистість
Архіпова, С. П. Професійний розвиток майбутнього соціального працівника в освітньому просторі університету: акмеологічні аспекти / С. П. Архіпова. - С .258-270. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологія, професіонал, акмеологічні критерії
Голобородько, Є. П. Особливості акмеологічного розвитку учителя в системі післядипломної освіти / Є. П. Голобородько. - С .270-277. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологія, післядипломна освіта, розвиток учителя
Мартиненко, Світлана Миколаївна. Акмеологічний аспект діагностування готовності вчителя початкової школи до педагогічної діяльності / С. М. Мартиненко. - С .278-290. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологічний аспект, початкова школа, педагогічна діяльність
Малихін, О. В. Самореалізація майбутнього вчителя через систему організації самостійної навчальної діяльностіі як засіб формування його акмеологічності / О. В. Малихін. - С .291-300. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна підготовка, самореалізація, акмеологія
Олексенко, В. П. Самостійна робота студента-філолога як складова його професійної підготовки / В. П. Олексенко. - С .301-312. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: самостійна робота, професійна підготовка, методи навчання
Соколова, І. В. Професійна підготовка майбутнього вчителя-філолога: акмеологічне дослідження / І. В. Соколова. - С .312-322. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологічне дослідження, акмеологічний підхід, акмеологічна компетенція
Тернопільська, В. І. Акмеологічні аспекти формування професійної компетентності майбутнього фахівця / В. І. Тернопільська. - С .323-330. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: студент, майбутній фахівець, професійна компетентність
Бакум, Зінаїда Павлівна. Акмеологічний ресурс проблемного підходу у підготовці фахівців української словесності / З. П. Бакум, О. В. Караман. - С .330-340. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: лінгводидактика, проблемний підхід, проблемна ситуація
Антонюк, В. Г. Особливості застосування модульно-рейтингової технології в особистісно зорієнтованій професійній підготовці педагогів / В. Г. Антонюк. - С .341-349. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистісно зорієнтована підготовка, професійно-методичні компетентності, модульно-рейтингова технологія
Іванова, О. В. Розвиток студента як особистості в аспекті професійної діяльності / О. В. Іванова. - С .349-355. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистісне становлення, студентський вік, професійні здібності
Калаур, С. М. Соціально-педагогічні особливості досягнення акме-вершин майбутніми соціальними педагогами та соціальними працівниками під час навчання / С. М. Калаур. - С .355-361. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна підготовка, соціальний педагог, соціальний працівник
Котенко, О. В. Формування готовності майбутніх учителів до навчання іноземних мов молодших школярів: акмеологічний аспект / О. В. Котенко. - С .362-370. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: майбутній вчитель початкової школи, професійне становлення, самореалізація
Кузьменко, Л. П. Фактори формування акмеологічиої культури вчителя / Л. П. Кузьменко. - С .371-377. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: культура, акмелогічна культура, самоосвіта
Рось, Л. М. Формування мотивації навчальної діяльності студента як майбутнього фахівця / Л. М. Рось. - С .377-382. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: формування мотивації, мотиви навчання, мотиви поведінки
Марченко, О. Г. Акмеологічпі засади формування освітнього середовища у вищих військових навчальних закладах авіаційного профілю / О. Г. Марченко. - С .383-393. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмелогічний підхід, освітнє середовище, курсант
Платонова, О. Г. Формування комунікативних умінь у професійній підготовці фахівців соціальної сфери / О. Г. Платонова. - С .394-400. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: комунікативна підготовка, професійна підготовка, педагогічне спілкування
Проценко, О. Б. Акмеологічні технології саморозвитку майбутнього викладача вищого навчального закладу / О. Б. Проценко. - С .401-408. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмелогічні технології, акмелогічний тренінг, викладач ВНЗ
Таран, О. В. Розвиток професіоналізму вихователя дошкільного навчального закладу в системі післядипломної педагогічної освіти / О. В. Таран. - С .409-417. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професіоналізм, вихователь дитячого садку, післядипломна педагогічна освіта
Терентьєва, Наталія Олександрівна. Формування нового мислення як ноосферного утворення / Н. О. Терентьєва. - С .418-423. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ноосфера, нове мислення, інноваційне мислення
Фруктова, Яна Станіславівна. Професійна компетентність фахівців з журналістики та інформації: акмеологічпий аспект / Я. С. Фруктова. - С .423-433. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальна комунікація, професійна діяльність, професійна компетентність
Швед, М. С. Акмеологічинй підхід до професійної підготовки педагога / М. С. Швед. - С .434-445. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологічний підхід, професіоналізм, компетентність
Гайдученко, Ю. О. Самореалізація студентів на заняттях з економічних дисциплін / Ю. О. Гайдученко. - С .446-451. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: самореалізація, розвиток особистості, самовдосконалення
Байбекова, Н. Р. Акмеологічпий підхід майбутніх психологів до консультативної діяльності / Н. Р. Байбекова. - С .452-457. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологічний підхід, майбутні психологи, консультативна діяльність
Чобітько, М. Г. Особливості формування корпоративної культури у майбутніх менеджерів / М. Г. Чобітько. - С .458-469. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: корпорація, менеджмент, рольова культура
Галус, О. М. Акмеологічний аналіз як центральна ланка акмеологічного дослідження управлінської діяльності менеджера вищого навчального закладу / О. М. Галус, В. М. Гладкова. - С .470-483. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологічний аналіз, ВНЗ, менеджер
Завацька, Л. М. Організація соціально-педагогічної роботи з дітьми мігрантів у загальноосвітніх навчальних закладах (акмеологічний підхід) / Л. М. Завацька. - С .483-494. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціально-педагогічна робота, діти мігрантів, загальноосвітній навчальний заклад
Сазоненко, Г. С. Управлінські акметехнології : сутність, види, особливості / Г. С. Сазоненко
Кл.слова: акмеуправління, акмепростір, акмекоманда
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Акмеологія--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
соціалізація особистості -- самопізнання -- прикладна акмеологія -- емоційна зрілість -- ресурс розвитку -- самореалізація -- акмеологічна культура
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редактор.\
Антонов, В. М. \редактор.\
Дубасенюк, О. А. \редактор.\
Пальчевський, С. С. \редактор.\
Рибалко, Л. С. \редактор.\
Міністерство освіти і науки України
Київський університет імені Бориса Грінченка
Українська академія акмеологічних наук


Примірників всього: 9
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Фаховий коледж «Універсум» (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Фаховий коледж «Універсум» (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2)

Знайти схожі

3.
796.011.1
Ф 50


   
    Фізична культура і здоров’я людини: історія, сьогодення, майбутнє (до 100-річчя першого київського диплома вчителя фізичної культури) : матеріали Международної науково-практичної конференції, 18-19 жовтня, 2012 року, м. Київ / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Інститут спеціальної педагогіки НАПН України ; редактор В. О. Огнев’юк. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2012. - 339 с. - 52.25 грн., 52.00 грн., 55.00 грн., 50.00 грн.
    Зміст:
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Вступне слово / В. О. Огнев'юк. - С .7-8
Левітас, Фелікс Львович. Київська доба лікаря і педагога Олександра Анохіна / Ф. Л. Левітас. - С .9-17. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Анохін О. К., тренер, лікар
Вацеба, О. М. Бібліографічний огляд дисертаційних досліджень з історії вітчизняної фізичної культури і спорту / О. М. Вацеба. - С .17-30. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: історія фізичної культури, спорт, спортивний рух
Поляничко, О. М. Розвиток їздового спорту в Україні / О. М. Поляничко, Ю. А. Поляничко. - С .31-35. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: їздовий спорт, гонки, собаки
Попова, О. Б. Парадигма здорового способу життя, фізичної культури та боротьби за покращення благоустрою в житті городян м. Києва у XIX—XX століттях / О. Б. Попова. - С .35-40. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: турботливість, інерційність, благодійність
Стражнікова, І. В. Питання становлення фізичної культури на західноукраїнських землях у сучасних наукових дослідженнях / І. В. Стражнікова. - С .41-46. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фізична культура, західний регіон України, ігри
Черпак, Юрій Васильович. Внесок O.K. Анохіна та В.К. Крамаренка у розвиток фізичного виховання молоді в Києві (перше десятиліття XX ст.) / Ю. В. Черпак. - С .46-56. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Анохін О. К., Крамаренко В. К., система фізичного виховання
Radzlyevska, Mariya . Health-improving orientation technology of physical education's process after recovering from respiratory diseases among children at the age of 7—8 in Poland and Ukraine / М. Radzlyevska [и др.] ; М. Radzlyevska [и др.] ; М. Radzlyevska [и др.]. - С .57-72. - Библиогр. в конце ст.
Інші автори: Knotowicz j., Musa V., Pawel Radziyevsky, Tatjana Dytoa, Tatjana Nesterowa, Walentina Iwanko
Кл.слова: діти, хвороби органів дихання, оздоровчо-орієнтовані технології
Горелов, A. A. Анализ показателей соматического состояния женщин второго периода зрелого возраста с гипо- и гипердинамическим характером преподавательской деятельности / A. A. Горелов, О. Г. Румба, Н. К. Байтлесова. - С .73-80. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соматичний стан жінок, жінки-викладачі, фізична культура
Охромій, Г. В. Взаємозв'язок емоційного інтелекту та адаптаційного потенціалу підлітків-спортсменів / Г. В. Охромій [и др.]. - С .81-87. - Библиогр. в конце ст.
Інші автори: Замовський Е. Ф., Мілюхін Л. В., Н. Ю. Макарова
Кл.слова: спорт, емоційний інтелект, підлітки
Бисмак, Е. В. Лечебная физическая культура в реабилитации студентов специальных медицинских групп,страдающих близорукостью / Е. В. Бисмак. - С .87-92
Кл.слова: короткозорість, лікувальна фізична культура, студенти спеціальної медгрупи
Гацко, О. В. Використання оздоровчого бігу у фізичному вихованні студентів з надлишковою масою тіла / О. В. Гацко, Л. Г. Євдокимова, Н. П. Гнутова. - С .92-98. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: надлишкова маса тіла, ожиріння, оздоровчий біг
Гулігас, А. Г. Актуальні питання фізичного виховання студентів спеціального навчального відділення ВНЗ / А. Г. Гулігас, Н. П. Гнутова ; . - С .99-104. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: захворюваність, опорно-руховий апарат, спеціальні навчальні відділення
Гусєв, Т. П. Особливості організації самостійних фізкультурно-оздоровчих занять зі студентською молоддю / Т. П. Гусєв [и др.]. - С .104-108. - Библиогр. в конце ст.
Інші автори: Дяченко А. П., Чекмарьова В. В.,
Кл.слова: фізичне виховання, студентська молодь, самостійні заняття
Гуменюк, М. М. Фізична культура та збереження здоров’я / М. М. Гуменюк. - С .109-114. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: детреновані діти, мікроелементозна недостатність, фізичне здоров'я
Джуринський, П. Б. Критерії професійної готовності майбутніх учителів фізичної культури до здоров'язбережувальної діяльності / П. Б. Джуринський. - С .115-124. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: технологічні критерії, здоров’язбережувальна освіта, професійна підготовка
Диба, Т. Г. Актуальні питання фізичного виховання учнів загальноосвітніх шкіл України / Т. Г. Диба, М. С. Косік, Н. А. Косік. - С .125-129. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: здоровий спосіб життя, фізична культура, фізичне виховання
Зеленюк, О. В. Адаптація першокурсників до університетського навчання: соціально-психологічний дискурс / О. В. Зеленюк, В. В. Чекмарьова, Т. В. Мариськіна ; . - С .130-135. - Библиогр. в конце ст.
Кривчикова, О. Д. Фізичне виховання як складова освіти студентської молоді / О. Д. Кривчикова. - С .135-140. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фізичне виховання, фізкультурна освіта, здоровий спосіб життя
Корнійко, У. В. Фізичне виховання як процес становлення особистості — носія фізичної культури / У. В. Корнійко, А. Г. Гулігас. - С .141-146. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фізичне виховання, особистість, носій фізичної культури
Левшунова, К. В. Роль рухової активності дошкільника в системі сучасного фізичного виховання / К. В. Левшунова. - С .147-153. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: рухова активність дошкільників, здоров'я, фізичне виховання
Ляшенко, В. М. Фізичне виховання студентів спеціальної медичної групи / В. М. Ляшенко, Туманова В. М. , Т. В. Мариськіна. - С .154-161
Кл.слова: спеціальна медгрупа, методика, регламентовані вправи
Магера, О.В. Спрямованість змісту професійно-прикладної фізичної підготовки у студентів гуманітарного профілю / О.В. Магера. - С .161-168. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна підготовка, фізичне виховання, гуманітарний профіль
Магера, Т. Г. Эффективные формы оздоровительной практики в управлении физическим состоянием и здоровьем студентов / Т. Г. Магера, Пионтковский Д. В. , Е. В. Лахтадыр. - С .169-173. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: физическое состояние, функциональное состояние, коррекция
Майєр, В. І. Сучасні методики підвищення реабілітаційних процесів при сколіозах та короткозорості (міопії) учнів спеціальної медичної групи / В. І. Майєр. - С .173-180. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фізичне виховання, сучасна школа, оздоровча спрямованість
Молчанова, О. А. Вплив та значимість занять фізичною культурою при вегето-судинній дистонії / О. А. Молчанова. - С .180-189. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вегето-судинна дистонія, фізичні вправи, спеціальна медгрупа
Нестерова, Т. В. Передумови виникнення художньої гімнастики як специфічної системи фізичного виховання жінок / Т. В. Нестерова. - С .190-196. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: художня гімнастика, історія, ритміка
Нестерова, Тетяна Володимирівна. Проблема фізичного виховання студенток з надлишковою масою тіла / Т. В. Нестерова, Є. В. Диба. - С .196-206. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: студентки, надлишкова маса тіла, фізичне виховання
Павленко, Є. А. Об'єктивні умови та фактори, що впливають на формування потреб у фізичному вдосконаленні студентської молоді / Є. А. Павленко. - С .206-211. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фізичне вдосконалення, здоровий спосіб життя, студентська молодь
Туманова, В. М. Педагогічна характеристика рухливих ігор з урахуванням вікових особливостей дітей грудного, раннього дитячого та дошкільного віку / В. М. Туманова, В. М. Ляшенко, Є. І Гнутов. - С .211-217. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: рухливі ігри, фізичний розвитк дітей, вікові особливості дітей
Шеремет, І. В. Теоретико-методологічні основи фізичного виховання різних груп населення / І. В. Шеремет. - С .218-226. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фізична культура, фізичне виховання, населення
Knotowicz, Jadwiga. The development of physical activity among children and adolescents (opinion of physiotherapists and teachers) / j. Knotowicz, М. Radzlyevska. - С .227-232. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фізична активність, фізичний розвитк дітей, спосіб життя
Бобрицька, Валентина Іванівна. Освітня політика України у галузі здоров’язбереження молоді за умов державного суверенітету / В. І. Бобрицька. - С .232-240. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: державна політика України, освітня політика, здоров’язбереження молоді
Охромий, Г. В. Оптимизированная технология подбора индивидуальных дозированных нагрузок у спортсменов секции тхэквондо / Г. В. Охромий [и др.]. - С .240-246. - Библиогр. в конце ст.
Інші автори: Лагунов П. В., Кесь Е. А., С. В. Ноздрин
Кл.слова: спорт, тхеквондо, самопочуття
Охромій, Г. В. Новітні методи модернізації фізичного виховання у вищих навчальних закладах / Г. В. Охромій [и др.]. - С .246-252. - Библиогр. в конце ст.
Інші автори: Токмакова С. В., Ноздрін С.В., С. М. Молчанов
Кл.слова: фізичні навантаження, сила нервової системи, критерії
Румба, О. Г. Малые формы физкультурных занятий как средство повышения двигательной активности и работоспособности студентов / О. Г. Румба. - С .253-260. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: самостійне фізичне тренування, рухлива активність, підвищення працездатності студентів
Полатайко, Ю. О. Хронофізіологічні особливості варіабельності серцевого ритму у спортсменів у процесі річної підготовки / Ю. О. Полатайко. - С .261-271. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: хронофізіологія, варіабельності серцевого ритму, кардіореспіраторна система
Бєлкін, В. В. П’ять Тибетських ритуалів як джерело здоров'я і довголіття. Основи правильного харчуванняі сумісності продуктів / В. В. Бєлкін. - С .272-284. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: П’ять Тибетських ритуалів, дихання, розслаблення
Гринченко, І. Б. Оптимізація навчально-виховного процесу професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури / І. Б. Гринченко. - С .284-288. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інновації, професійна підготовка, майбутній вчитель фізичної культури
Ковальчук, С. К. Об'єктивні та суб'єктивні фактори формуючого впливу на заняття фізичним вихованням у ВНЗ / С. К. Ковальчук, А. Г. Гулігас, В. Ю. Кудря. - С .289-297. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фізичне виховання, активність, студенти
Козак, A. M. Оптимізація процесу підготовки юних тенісистів на початковому етапі шляхом застосування програми міні-теніс / A. M. Козак, М. В. Ібраімова. - С .297-302. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: спорт, теніс, міні-теніс
Коротя, В. В. Контроль рухової діяльності спортсменів в ігрових видах спорту / В. В. Коротя, Т. М. Совгіря, Ю. В. Пушкарьов. - С .303-307. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: контроль, ігрові види спорту, моделювання
Єретик, А. А. Розвиток силових якостей "сумісним" методом / А. А. Єретик, І. В. Попов, Є. М. Корж. - С .307-311. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: силові якості, розвиток, сумісний метод
Иванько, В. В Адаптивная физическая культура в ВНЗ / В. В Иванько, И. Л. Портна, Л. И. Даныло. - С .312-315. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: адаптивна фізична культура, системи оздоровлення, індивідуальні програми
Машталір, В. І. Особливості формування комунікативних умінь учителя фізичної культури / В. І. Машталір. - С .316-321. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагогічні уміння, структурні компоненти, учитель фізичної культури
Нестерова, Тетяна Володимирівна. Передумови виникнення сучасної системи оздоровчих занять гімнастикою / Т. В. Нестерова, К. Ю. Слюсар. - С .321-326. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: оздоровча гімнастика, ритмічна гімнастика, аеробіка
Омельченко, Т. І. Контроль за станом здоров'я школярів у процесі фізичного виховання — актуальна проблема сьогодення / Т. І. Омельченко. - С .327-332. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: адаптаційний потенціал, функціональний стан організму, здоров'я
Пустолякова, A. M. Модернізація сучасної концепції фізичного виховання та її професійна спрямованість / A. M. Пустолякова. - С .333-339. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фізичне виховання, профільне навчання, професійно-прикладна фізична підготовка
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Фізична культура--Спорт--Методика викладання фізичної культури--З’їзди і конференції

Кл.слова (ненормовані):
сучасна концепція -- реабілітаційні процеси -- хронофізіологічні особливості -- варіабельність серцевого ритму -- правильне харчування -- фізична культура
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редактор.\
Pawel Radziyevsky, Tatjana Dytoa, Tatjana Nesterowa, Walentina Iwanko
Н., Ю. Макарова
С., В. Ноздрин
С., М. Молчанов
Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України
Інститут спеціальної педагогіки НАПН України


Примірників всього: 8
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (3),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (3),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

4.
159.9
П 16


    Панок, В. Г.
    Психологічна служба вищого навчального закладу (організаційно - методичні аспекти) [Текст] : метод. посібник / В. Г. Панок, В. Д. Острова ; ред. С. В. Головченко ; Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи МОН і АПН України. - Київ : Освіта України, 2010. - 230 с. - ISBN 978-966-188-115-9. - ISBN 978-966-8391-12-5 : 40.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Психологія розвитку--Навчально- методичні посібники

   Вікова психологія--Навчально- методичні посібники


Кл.слова (ненормовані):
Студентський вік -- студентська молодь -- система освіти -- психологічна служба
Анотація: Книга розповідає про розвиток психологічної служби системи освіти
Дод.точки доступу:
Острова, В. Д.
Головченко, С. В. \ред.\
Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи МОН і АПН України


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

5.
378.013(075.8)
П 24


   
    Педагогіка вищої школи [Текст] : навчальний посібник / З. Н. Курлянд, Р. І. Хмелюк, А. В. Семенова ; ред. З. Н. Курлянд. - 2-ге вид., перероб. та допов. - Київ : Знання, 2005. - 399 с. - ISBN 966-346-010-5 : 40.50 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка вищої школи--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
вища школа -- методологічні аспекти -- наукове педагогічне дослідження -- дидактика -- інновації -- професійно-педагогічна діяльність викладача -- студентська молодь -- виховна робота
Дод.точки доступу:
Курлянд, З.Н.
Хмелюк, Р.І.
Семенова, А.В.
Курлянд, З. Н. \ред.\


Примірників всього: 4
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2)

Знайти схожі

6.
378.034:316.356.2](477)
Z99


    Іваниця, А.
    Педагогічна підтримка студентської молоді в процесі підготовки до сімейного життя / Аліна Іваниця // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2015. - № 1/2. - С. 50–55. - Бібліогр.: 14 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК

Рубрики: Моральне виховання--майбутні члени сім'ї--вища школа

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна підтримка -- педагогічний супровід -- студентська молодь -- сімейне життя -- вища школа
Анотація: У статті розглянуто особливості педагогічної підтримки студентської молоді, пріоритетність її педагогічного супроводу як один із ефективних впливів на особистість у закладах вищої освіти. Досліджено питання підготовки; виявлено чинники, що впливають на рівень готовності студентської молоді до створення сім'ї; обгрунтовано підходи до проведення заходів просвітницької та педагогічної роботи з питань шлюбу та сім'ї.

Всі примірники списані


Знайти схожі

7.
159.923.2- 053.81
С 69


   
    Соціально-психологічні закономірності становлення економічної культури молоді : монографія / В. В. Москаленко [та ін.] ; ред. В. В. Москаленко ; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка АПН України. - Київ : Педагогічна думка, 2015. - 405 с. - ISBN 978-966-644-412-0 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія особистості--Монографія

Кл.слова (ненормовані):
економічна культура молоді -- студентська молодь -- економічна діяльність особистості -- ставлення до грошей -- монетарна культура
Анотація: У колективній монографії розглядаються соціально-психологічні закономірності становлення економічної культури молоді у вітчизняному освітянському просторі. Спираючись на досягнення вітчизняної та зарубіжної науки в галузі психології, філософії, культурології, педагогіки, автори розкривають особливості та динаміку становлення економічної культури учнівської та студентської молоді. Значну увагу приділено визначенню особливостей співвідношення «економічності» та «моральності» у системі таких взаємопов’язаних та взаємодіючих економіко-психологічних факторів як обізнаність особистості в соціально-економічній сфері; ціннісно-емоційне ставлення до соціально-економічного простору (довкілля та до людей), настановлення на активні форми економічної діяльності особистості. Проаналізовано особливості типів економічної культури в залежності від віку школярів. Визначено типи монетарної культури старшокласників в залежності від ставлення до грошей. На основі узагальнення отриманих результатів дослідження побудовано структурно-функціональну модель становлення економічної культури молоді, яка може використовуватись в практиці економічного виховання молоді.
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ

Дод.точки доступу:
Москаленко, В. В.
Лавренко, О. В.
Дембицька, Н. М.
Зубіашвілі, І. К.
Москаленко, В. В. \ред.\
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України


Примірників всього: 1
Сервер (1)
Вільні:
Сервер (1)

Знайти схожі

8.
37.014.25:005.745(083.9)
О-72


   
    Освіта для сталого розвитку: міжконтинентальний діалог інтелектуалів : програма ІІІ міжнародної науково-практичної конференції до Міжнародного дня толерантності, 12 листопада 2015 р. м. Київ / Міністерство освіти і науки України, Українська Академія Акмеології. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2015. - 12 с.
    Зміст:
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Вступне слово / В. О. Огнев’юк. - С .3-7
Кл.слова: людський розвиток, освіченість, культура толерантності
Asadov, Agil Mahiyaddin. Main Goals of Transportation System in Terms of Sustainable Development / A. M. Asadov. - С .8-15
Кл.слова: стійкий розвиток, транспортна система, екологічні умови
Komarnytskyi, M. Combating in Tolerance through Education: Islamophobia and the Case of Muslim Minorities in Ukraine / M. Komarnytskyi. - С .16-21. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Україна, ісламофобія, кримські татари
Marshall, Kenneth Christensen. Equipping Students for the Lifelong Journey of Learning / K. Ch. Marshall. - С .22-27. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вища освіта, цінності, освіта впродовж життя
Антонов, Валерій Миколайович. Комп’ютерізація акме-освіти та акме-науки на сучасному етапі сталого розвитку суспільства / В. М. Антонов. - С .28-34. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологія, кібернетика, сталий розвиток
Антонова, Ю. В. Освіта та наука як рушій сталого розвитку творчого гендерного потенціалу акме-особи / Ю. В. Антонова, В. М. Антонов. - С .35-43. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освіта, наука, сталий розвиток
Баранцова, І. 0. Проблеми формування особистості людини культури в теорії та практиці вітчизняного та зарубіжного досвіду / І. 0. Баранцова. - С .44-48. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: культура, культура людини, культурний розвиток
Вознюк, Олександр Васильович. Постнекласичний етап розвитку освіти і педагогіки / О. В. Вознюк. - С .49-58. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: холістична парадигма освіти, парадигмальні моделі розвитку освіти, інформаційне суспільство
Галус, О. М. Загальнотеоретичні підходи до управління професійною підготовкою фахівців у виші / О. М. Галус, Б. С. Крищук. - С .59-66. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна підготовка, аксіологічний підхід, акмеологічний підхід
Гладкова, Валентина Миколаївна. Особливості сталого розвитку сучасного фахівця соціономічного профілю (акмесинергетичні аспекти) / В. М. Гладкова. - С .67-
Кл.слова: акмесинергетичний аспект, людинознавчий аспект, сталий розвиток
Голобородько, Є. П. Акмеологічні аспекти розвитку педагогічної майстерності в системі неперервної освіти: з досвіду роботи / Є. П. Голобородько. - С .76-80
Кл.слова: неперервна освіта, акмеологія, акмеологічний розвиток педагога
Дубасенюк, Олександра Антонівна. Професійно-педагогічна підготовка вчителя до толерантної міжкультурної взаємодії 80 / О. А. Дубасенюк. - С .80-91. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: сталий розвиток, толерантність, полікультурне середовище
Завацька, Л. М. Деякі аспекти ставлення студентської молоді до інституту шлюбу у контексті гендерних відмінностей / Л. М. Завацька. - С .92-96. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інститут шлюбу та сім'ї, студентська молодь, гендерні відмінності
Клименко, И. С. Инновационная модель личностно-ориентированного обучения в системе образования для устойчивого развития / И. С. Клименко. - С .97. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інновації, сталий розвиток, якість освіти
Кріба, І. Й. Культурний вимір як ключова складова сталого розвитку / І. Й. Кріба. - С .105-108. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: культурний вибір, культура, навколишнє середовище
Мамедзаде, Р. Э. Мультикультурализм - как стиль жизни в Азербайджане / Р. Э. Мамедзаде. - С .109-. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мультикультуралізм, толерантність, Європа
Мельниченко, Ольга Володимирівна. Руйнування тендерних стереотипів як елемент толерантності сучасної культури / О. В. Мельниченко. - С .115-121. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: гендерні стереотипи, гендерна педагогіка, толерантність
Мрака, Ігор Богданович. Проблема толерантності в системі історичної освіти / І. Б. Мрака. - С .122-. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: толерантність, історична освіта, українсько-польські відносини
Олексенко, В. П. Формування ціннісних орієнтирів особистості в умовах розвитку інформаційного суспільства / В. П. Олексенко. - С .128-135. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистість, цінність, інформаційне суспільство
Рашидов, С. Ф. Свобода віросповідання та проблема толерантності / С. Ф. Рашидов. - С .136-145. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мультикультуралізм, ідентичність, релігійна ідентичність
Саух, Петро Юрійович. Новий образ освіти в контексті ідей сталого розвитку суспільства: транснаціональний вимір / П. Ю. Саух. - С .146-161. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освіта, нелінійне мислення, холістичне мислення
Сидорчук, Нінель Герандіївна. Сталий розвиток як стратегія оптимізацїї рекреаційного ресурсу / Н. Г. Сидорчук. - С .162-171. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: відпочинок, рекреація, скандинавська ходьба
Стецюк, Володимир Васильович. Обласні освітні системи як засіб формування сталої освіти в Україні / В. В. Стецюк. - С .172-. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освітній простір, географія освіти, обласні освітні системи
Таушанжи, К. П. Смена научной парадигмы в меняющемся мире / К. П. Таушанжи. - С .184-193. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: духовні цінності, економіка, матеріальні цінності
Федик, І. І. Роль гуманітарної освіти у подоланні історичних стереотипів (на прикладі українсько-польських стосунків) / І. І. Федик. - С .194-200. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: українсько-польські стосунки, стереотипи, толерантність
Чубук, Р. В. Акмеологічний підхід як пошук нових можливостей професійної підготовки соціальних працівників 201 / Р. В. Чубук. - С .201-205. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальна зрілість, самоосвіта, професіоналізм фахівця
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Освіта--Конференції

Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України
Українська Академія Акмеології


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

9.
37.014.25:005.745(082)
О-72


   
    Освіта для сталого розвитку: міжконтинентальний діалог інтелектуалів : матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції, 12 листопада 2015 р., м. Київ / Київський університет імені Бориса Грінченка, Українсько-турецький центр «Сяйво», Українська академія акмеології. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2015. - 207 с. - 40.94 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Освіта--Міжнародні навчальні організації--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
студентська молодь -- гендерний -- мультикультуралізм -- транснаціональний
Дод.точки доступу:
Київський університет імені Бориса Грінченка
Українсько-турецький центр "Сяйво"
Українська академія акмеології


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

10.
011/016:37
С 85


    Сучасні технології в освіті [Текст] : рекомендаційний бібліографічний покажчик / Акад. пед. наук України, Держ. наук.-пед. б-ка України ім. В. О. Сухомлинського ; упоряд. І. П. Моісєєва, упоряд., ред., відп. за вип. Л. О. Пономаренко, ред. Т. Ф. Букшина, авт. вступ. ст. К. І. Чорна, ред. В. О. Сигнаєвська. - Київ : Педагогічна думка, 2007 - . - ISBN 966-8605-31-4.
   Ч. 2 : Сучасні технології виховання. - 2007. - 196 с. - Ім. покажч.: с. 145-159. - Дод.: с. 160-194. - ISBN 978-966-644-036-8 : 10.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогічні технології--Бібліографічні видання

Кл.слова (ненормовані):
сучасні технології виховання -- виховання особистості -- дошкільники -- громадське виховання -- учні -- виховання цінностей -- економічне виховання -- здоровий спосіб життя -- превентивне виховання -- духовне виховання -- родинне виховання -- виховання творчої особистості -- дитяча самодіяльність -- виховання студентської молоді -- авторські виховні системи -- виховні технології -- студентська молодь -- виховні системи
Анотація: Частина ІІ рекомендаційного бібліографічного покажчика "Сучасні технології в освіті" представляє сучасні виховні технології, перелік яких розроблено з урахуванням вікових особливостей дітей та специфіки діяльності різних напрямів системи виховання особистості.
Дод.точки доступу:
Моісєєва, І. П. \упоряд.\
Пономаренко, Л. О. \упоряд., ред., відп. за вип.\
Букшина, Т. Ф. \ред.\
Чорна, К. І. \авт. вступ. ст.\
Сигнаєвська, В. О. \ред.\
Академія педагогічних наук України
Державна науково-педагогічна бібліотека України імені В. О. Сухомлинського


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-22 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)