Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (1)Наукові періодичні видання Університету (6)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=сукупності<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 26
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-26 
1.
519.22(075.8)
М 28


    Мармоза, А. Т.
    Практикум з математичної статистики [Текст] : навчальний посібник / А.Т.Мармоза . - Київ : Кондор, 2004. - 256 с., [1] с. - ISBN 966-7982-30-0 : 20.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Математична статистика--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
сукупності -- варіаційний ряд -- квартальне відхилення -- медіана -- автокореляція

Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

2.
37.015.3(082)
П 24


    Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наукових праць / Київський ун-т ім. Бориса Грінченка; редкол.: В. О. Огнев'юк, Л. Л. Хоружа, О. В. Безпалько [та ін.]. - Київ : Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2001 - .
   № 23. - 2015. - 126 с. - ISSN 2311-2409. - 67.68 грн.
    Зміст:
Шапран, Юрій Петрович. Типологія освітнього середовища в умовах компетентнісно-зорієнтованої педагогічної освіти / Ю. П. Шапран, О. І. Шапран. - С .4-10. - Бібліогр. в кінці ст.
Головчук, Світлана Юріївна. Ідея патріотичного виховання в українській педагогічній думці (кінець XIX - початок XX століття) / С. Ю. Головчук. - С .11-14. - Бібліогр. в кінці ст.
Павленко, ВІта Віталіївна. Креативність: сутність, структура, закономірності формування і розвиток / В. В. Павленко. - С .15-21. - Бібліогр. в кінці ст.
Саврасова-В'юн, Тетяна Олександрівна. Концептуальна модель громадянської активності студентів класичного університету / Т. О. Саврасова-В'юн. - С .22-32. - Бібліогр. в кінці ст.
Солодка, А. К. Результати дослідження теоретико-методичних засад кроскультурної взаємодії учасників педагогічного процессу вищих навчальних закладів / А. К. Солодка. - С .26-32. - Бібліогр. в кінці ст.
Фруктова, Яна Станіславівна. До проблеми відбору змісту професійної підготовки фахівців з журналістики та інформації: теоретико-методологічний та практичний аспекти / Я. С. Фруктова. - С .32-38. - Бібліогр. в кінці ст.
Чернуха, Надія Миколаївна. Інформаційна компетентність - обов'язковий актив сучасного школяра / Н. М. Чернуха, М. В. Козир. - С .38-42. - Бібліогр. в кінці ст.
Бодрова, Тетяна Олександрівна. Принцип взаємодії університету і школи в методичній підготовці майбутніх учителів музики / Т. О. Бодрова. - С .43-49. - Бібліогр. в кінці ст.
Захарова, Ганна Борисівна. Модель реалізації сукупності дидактичних умов формування вмінь самостійно-пізнавальної діяльності студентів засобами інформаційних технологій / Г. Б. Захарова. - С .50-55. - Бібліогр. в кінці ст.
Зубехіна, Тетяна Василівна. Організаційно-методичні умови формування інформаційної культури бакалаврів з туризму у процесі фахової підготовки / Т. В. Зубехіна. - С .55-58. - Бібліогр. в кінці ст.
Горожанкіна, Оксана Юріївна. Зміст та структурні компоненти музично-виконавської компетентності майбутніх учителів музики / О. Ю. Горожанкіна. - С .59-65. - Бібліогр. в кінці ст.
Кочина, Валентина Василівна. Компетентнісний підхід у формуванні культури професійного спілкування майбутніх інженерів-педагогів транспортної галузі / В. В. Кочина. - С .66-71. - Бібліогр. в кінці ст.
Кушнір, В. С. Модель професійно орієнтованої лінгвістичної компетентності майбутніх медиків / В. С. Кушнір. - С .71-76. - Бібліогр. в кінці ст.
Рейпольська, Ольга Дмитрівна. Визначення рівнів сформованості інформаційно-комунікаційної компетентності у студентів дошкільного фаху / О. Д. Рейпольська, І. Б. Таран. - С .77-82. - Бібліогр. в кінці ст.
Сніговська, Оксана Володимирівна. Формування міжкультурної компетентності міжнародників при викладанні іноземної мови / О. В. Сніговська. - С .82-87. - Бібліогр. в кінці ст.
Кривопишина, Олена Анатоліївна. Творчість як предмет наукового дослідження на мультипарадигмальному етапірозвитку психології / О. А. Кривопишина. - С .88-93. - Бібліогр. в кінці ст.
Помилуйко, Віра Юріївна. Психологічні детермінанти розвитку компетентностей учителів у Європейських країнах / В. Ю. Помилуйко. - С .94-98. - Бібліогр. в кінці ст.
Помиткіна, Любов Віталіївна. Психологічні особливості реалізації компетентнісного підходу в освіті / Л. В. Помиткіна. - С .99-104. - Бібліогр. в кінці ст.
Скиба, Катерина Михайлівна. Професіографічний підхід до побудови компетентнісної моделі перекладача / К. В. Скиба. - С .105-110. - Бібліогр. в кінці ст.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Психологія--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
професійний розвиток -- психологія творчості -- навчальні стратегії
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редкол.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редкол.\
Безпалько, О. В. \редкол.\
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

3.
74.0я43
П 24


    Захарова, Ганна Борисівна.
    Модель реалізації сукупності дидактичних умов формування вмінь самостійно-пізнавальної діяльності студентів засобами інформаційних технологій / Г. Б. Захарова // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наукових праць / Київський ун-т ім. Бориса Грінченка; редкол.: В. О. Огнев’юк, Л. Л. Хоружа, О. В. Безпалько [та ін.]. - Київ : Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015. - № 23. - С. 50-55. - Бібліогр. в кінці ст.
ДРНТІ
ББК 74.0я43

Рубрики: Професійна освіта

Кл.слова (ненормовані):
модель -- інформаційні технології -- моделювання -- самостійно-пізнавальна діяльність
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редкол.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редкол.\
Безпалько, О. В. \редкол.\
Київський університет імені Бориса Грінченка

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

4.


    Velykzhanina, D.
    Content aspects of professional preparation for social pedagogues in forming adolescents’ living competency [Електронний ресурс] / D. Velykzhanina. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2018. - Вип. 1/2. - P152-158, DOI 10.28925/1609-8595.2018(1-2)152158. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
життєва компетентність -- соціальний педагог -- професійна підготовка -- майбутні -- соціальні педагоги
Анотація: У статті висвітлено сучасні тенденції реформування української освіти в напрямку впровадження компетентнісного підходу у процес навчання та виховання підростаючого покоління. Розкрито сутність та головні характеристики компетентнісно спрямованої освіти, які полягають у переорієнтації школи із загальноосвітньої спрямованості на демократизацію і гуманізацію освітніх процесів, особистісно орієнтоване навчання дітей, розвиток їх ключових життєвих компетенцій, творчого потенціалу й потреб у безперервній самоосвіті і самовдосконаленні. Проаналізовано актуальність набуття дітьми життєвої компетентності задля успішної життєдіяльності, результативної особистісної самореалізації, саморозвитку, продуктивної соціальної взаємодії. Особлива увага звертається на формування життєвої компетентності підлітків, специфіка вікового, психологічного та соціального розвитку яких у сукупності з явищами сучасного підліткового середовища ускладнює цей процес. Обґрунтовано необхідність професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів до формування життєвої компетентності підростаючого покоління. Адже в умовах розбудови компетентнісно спрямованої освіти існує потреба у висококваліфікованих соціальних педагогах, які в процесі професійної діяльності продемонструють здатність ефективно формувати життєву компетентність дітей, створювати сприятливі умови для їх всебічного та особистісного розвитку, розкриття та примноження їх життєвого та творчого потенціалу. Виокремлено актуальні змістовні аспекти професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів до формування життєвої компетентності підлітків, серед яких знання й розуміння сутності життєвої компетентності, її складових, специфіки потреб та інтересів підлітків, основ педагогіки життєтворчості, педагогіки партнерства, новітніх педагогічних технологій. Визначено характеристики професійної готовності майбутніх соціальних педагогів, спрямованої на розвиток життєвої компетентності молодого покоління, а також сутність понять «життєва компетентність», «компетентнісно спрямована освіта». Запропоновано модернізацію змісту фахової підготовки майбутніх соціальних педагогів в контексті компетентнісних орієнтирів в освіті.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

5.


    Харченко, Т.
    Західноєвропейські вчені про умови ефективної трансформації професійного габітусу вчителя на семінарах аналізу практик / Т. Харченко, М. Зверева // Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал. - 2018. - № 7. - С. 65-71, DOI 10.28925/2226-3012.2017.6.6470 . - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х

Кл.слова (ненормовані):
Сагайдачний П. -- українсько-російські відносини
Анотація: У статті розкрито поняття «габітус». Це сукупності кодів і схильностей, отриманих у ранньому віці, і які індивідуум застосовує потім за різних обставин.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Зверева, М.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

6.
Шифр: М469087930/2018/34
   Журнал

Мистецтвознавчі записки [Текст] : збірник наукових праць/ Міністерство культури України, Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв. - Київ : Міленіум, 2014 - . - ISSN 2226-2180. - Виходить двічі на рік
2018р. Вип. 34
Зміст:
Білякович, Ліана Миколаївна. Циклічна динаміка моди: теоретико-методологічні засади і перспективи прогнозування на зламі XX - XXI ст. / Л. М. Білякович. - С.3-11. - Бібліогр. в кінці ст.
Коваленко, Єлена. Передумови виникнення культури індустріального менеджменту / Є. Коваленко. - С.11-24. - Бібліогр. в кінці ст.
Руденко, Сергій Борисович. Спокутування "музейних гріхів" Т. Шоли як напрям інженерної музеології / С. Б. Руденко. - С.24-32. - Бібліогр. в кінці ст.
Стрельчук, Вікторія Олександрівна. Святкова народна культура Франції: історична ретроспектива становлення та розвитку / В. О. Стрельчук, І. І. Іващенко. - С.33-42. - Бібліогр. в кінці ст.
Хлистун, Олена Сергіївна. Сутнісні особливості акторського перевтілення / О. С. Хлистун. - С.43-51. - Бібліогр. в кінці ст.
Холодинська, Світлана Миколаївна. Динаміка розвитку осмислення проблеми синтезу мистецтв: "поезомалярство" як об’єкт дослідження / С. М. Холодинська. - С.51-59. - Бібліогр. в кінці ст.
Куцак, Світлана Анатоліївна. Становлення моделі масового свята в тоталітарному суспільстві / С. А. Куцак. - С.60-70. - Бібліогр. в кінці ст.
Воронік, Дмитро Сергійович. Конструювання образу героя в українському кіно періоду незалежності / Д. С. Воронік. - С.71-78. - Бібліогр. в кінці ст.
Варивончик, Анастасія Віталіївна. Становлення "укрхудожпрому" в контексті розвитку традиційних народних мистецтв / А. В. Варивончик. - С.79-89. - Бібліогр. в кінці ст.
Косів, Василь Миколайович. Український радянський плакат 1945-1989 рр.: стилістичні зміни національної ідентифікації / В. М. Косів. - С.89-95. - Бібліогр. в кінці ст.
Косів, Роксолана Романівна. Іконографія пророчого ярусу іконостасів риботицьких майстрів (1680-1760-і рр.) / Р. Р. Косів. - С.96-103. - Бібліогр. в кінці ст.
Лосик, Галина Іванівна. Художні та композиційні особливості вишивки Опілля та бойківського Підгір’я кінця XIX - XX століття / Г. І. Лосик. - С.103-111. - Бібліогр. в кінці ст.
Моженко, Микола Володимирович. Віртуальна реальність: від технології до мистецтва / М. В. Моженко, О. М. Прядко. - С.112-122. - Бібліогр. в кінці ст.
Мячкова, Тетяна Олександрівна. Іван Дряпаченко: особистість художника та філософсько-релігійні аспекти творчості / Т. О. Мячкова. - С.122-133. - Бібліогр. в кінці ст.
Паранько, Надія Петрівна. Художньо-образні особливості українських свит у творчій спадщині Домініка Де ля Фліза (середина XIX ст.) / Н. П. Паранько, Т. В. Ніколаєва. - С.134-140. - Бібліогр. в кінці ст.
Павлюк, Тетяна Сергіївна. Проблематика національної ідентичності в процесі стандартизації англійського стилю бального танцю / Т. С. Павлюк. - С.141-150. - Бібліогр. в кінці ст.
Підлипська, Аліна Миколаївна. Український народно-сценічний танець "Гопак": науково-теоретичний та художньо-критичний аспекти / А. М. Підлипська. - С.151-158. - Бібліогр. в кінці ст.
Шумакова, Світлана Миколаївна. Сценічне мистецтво: логіка актуального осмислення / С. В. Шумакова. - С.158-166. - Бібліогр. в кінці ст.
Білаш, Ольга Сергіївна. Роль сценічної діяльності Елеонори Стебляк у розвитку вітчизняного балетного мистецтва другої половини XX - початку XXI століть / О. С. Білаш. - С.167-174. - Бібліогр. в кінці ст.
Вишотравка, Людмила Іванівна. Роль творчості Олега Сталінського у формуванні вітчизняної школи чоловічого балетного виконавства першої половини XX ст. / Л. І. Вишотравка. - С.175-181. - Бібліогр. в кінці ст.
Домбругова, Наталія Михайлівна. Семіотика саунд-дизайну в кіно / Н. М. Домбругова. - С.182-190. - Бібліогр. в кінці ст.
Перова, Ганна Олексіївна. Наукове осмислення українського народного танцю: від витоків до сьогодення / Г. О. Перова. - С.190-198. - Бібліогр. в кінці ст.
Пономаренко, Іван Вікторович. Сучасні тенденції режисури оперних вистав / І. В. Пономаренко. - С.199-207. - Бібліогр. в кінці ст.
Шумілова, Вікторія Віталіївна. Творчість Павла Вірського в сучасному науковому дискурсі / В. В. Шумілова. - С.208-213. - Бібліогр. в кінці ст.
Левенко, Олена Юріївна. Вистава "В саду світла" театру-студії "Міст" за творами Г. Сковороди: смислові концепти та музично-драматичне рішення / О. Ю. Левенко. - С.214-222. - Бібліогр. в кінці ст.
Новосад, Христина Назарівна. Проблеми творчої та організаційно-практичної діяльності композитора драматичного театру в осмисленні Олександра Радченка / Х. Н. Новосад. - С.222-230. - Бібліогр. в кінці ст.
Батанов, Віктор Юрійович. Поняття "сукупності" і "спектральності" у творчій діяльності С. Кусевицького / В. Ю. Батанов. - С.231-240. - Бібліогр. в кінці ст.
Хіль, Олена Михайлівна. Внесок українських авторів в розвиток дитячо-юнацької музики в XX столітті (на прикладі аналізу фортепіанного концерту В. Косенка) / О. М. Хіль. - С.241-249. - Бібліогр. в кінці ст.
Шевченко, Лілія Михайлівна. Концерти Л. Бетховена як репертуарний стрижень програм піаністів Одеси / Л. М. Шевченко. - С.249-260. - Бібліогр. в кінці ст.
Ярошенко, Ірина Володимирівна. Напрямки та специфіка професійної музичної культури Буковини другої половини XX століття / І. В. Ярошенко. - С.260-267. - Бібліогр. в кінці ст.
Злотник, Олександр Йосипович. Перцептуальний простір функціонування музичного твору / О. Й. Злотник. - С.267-273. - Бібліогр. в кінці ст.
Борисенко, Тетяна Вікторівна. Стилістичний аналіз фортепіанних мініатюр Миколи Сільванського / Т. В. Борисенко. - С.274-283. - Бібліогр. в кінці ст.
Гарькава, Ірина Олекандрівна. Християнська тематика у творчості Юрія Іщенка / І. О. Гарькава. - С.284-291. - Бібліогр. в кінці ст.
Бакумець, Анастасія Юріївна. Концепція циклічності у хорових творах з назвою "Пори року" (на матеріалі музики українських композиторів другої половини XX століття) / А. Ю. Бакумець. - С.292-301. - Бібліогр. в кінці ст.
Гриненко, Світлана Миколаївна. Гітарний оркестр: історія формування та сучасний стан / С. М. Гриненко. - С.302-309. - Бібліогр. в кінці ст.
Овсянніков, В’ячеслав Георгійович. Відеокліпи українських поп-рок-виконавців: від гламуру до соціальної проблематики / В. Г. Овсянніков. - С.310-318. - Бібліогр. в кінці ст.
Романець, Дар’я Олександрівна. Особливості музичної драматургії дитячої опери Ігоря Щербакова "Пастка для відьми" / Д. О. Романець. - С.319-329. - Бібліогр. в кінці ст.
Шевчук, Богдана Миколаївна. Музичний портрет: огляд розвитку жанру у фортепіанному мистецтві та проблеми типології / Б. М. Шевчук. - С.329-337. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.
004.032.6:001.891
F94


   
    Frontiers of Multimedia Research / Association for Computing Machinery ; editor Sh. Chang. - New York : ACM Books, 2017. - 400 p. - (ACM Books series ; #17). - ISBN 978-1-970001-07-5 : Б. ц.
Переклад назви: Межі мультимедійних досліджень
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Мультимедіа--Наукові дослідження

Анотація: Сфера мультимедіа унікальна тим, що пропонує багатий та динамічний форум для дослідників із «традиційних» сфер для співпраці та розробки нових рішень та знань, які виходять за межі окремих дисциплін. Незважаючи на плідну науково-дослідну діяльність та результати, мало зусиль було докладено до розробки книг, які слугують вступом у багатий спектр тем, охоплених цим широким полем. Доступно декілька книг, які або зосереджені на конкретних підполях, або на базовому тлі мультимедіа. На даний момент відсутні матеріали в навчальному стилі, що висвітлюють активні теми, якими займаються провідні дослідники на кордонах поля. У 2015 році ACM SIGMM, спеціальна група інтересів з питань мультимедіа, виступила з новою ініціативою щодо подолання цієї порожнечі, вибравши та запросивши 12 спікерів зі висхідною зіркою з різних підполів мультимедійних досліджень для виступу на пленарних переговорах у стилі підручника на конференції ACM Multimedia на 2015 рік Кожен спікер обговорив проблеми та сучасні розробки своїх перспективних напрямків дослідження в цілому для широкої спільноти. Тематика, що висвітлювалась, була всеосяжною, включаючи розуміння мультимедійного вмісту, мультимодальне взаємодія людина-людина та людина-комп'ютер, мультимедійні соціальні медіа та архітектуру та розгортання мультимедійних систем. Після дуже позитивних відповідей на ці бесіди доповідачів було запропоновано розширити зміст, обговорений у їхніх бесідах, на розділи, які можуть бути використані як довідковий матеріал для дослідників, студентів та практиків. У кожній главі обговорюються проблеми, технічні виклики, сучасні підходи та виступи, відкриті питання та перспективний напрямок майбутньої роботи. У сукупності глави дають чудовий вибірки основних тем, що стосуються громади в цілому. Ця книга, яка відображає деякі результати таких зусиль, добре підходить для задоволення вищезазначених потреб у наданні довідкових матеріалів у стилі підручника для прикордонних тем у мультимедіа.


Дод.точки доступу:
Chang, Shihfu \editor.\
Association for Computing Machinery


Примірників всього: 1
Сервер (1)
Вільні:
Сервер (1)

Знайти схожі

8.


    Machynska, N.
    Types and forms of professional development of a preschool teacher in in-service training [Електронний ресурс] / N. Machynska, Y. Derkach, Y. Pankevych. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 2. - P72-77, DOI 10.28925/1609-8595.2020.2.10. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
готовність -- ділові ігри -- сертифіковані курси -- стажування
Анотація: Стаття присвячена практичним аспектам формування професійної готовності вихователів закладів дошкільної освіти до професійного зростання упродовж життя. Показано, що професійний розвиток вчителя-практика в процесі підвищення кваліфікації може бути втілений у певних формах, зокрема: спеціалізованому навчанні на роботі; коучингу та / або консультативній взаємодії; у профільних спільнотах з обміну досвідом чи колегіальних навчальних групах. Автори подають опис змістових характеристик та практичного значення різних форм методичної роботи в закладі дошкільної освіти, зокрема: тренінгів, сертифікованих курсів (інноваційна форма професійного зростання вчителів), ділових ігор (форма та метод активних навчання вчителів), майстер-класів (розповсюдження педагогічного досвіду, що становить собою фундаментально розроблений оригінальний метод або авторську методику), стажування, організацію методичних об’єднань (структурного підрозділу методичної служби закладу освіти, що забезпечує навчальну підготовку, методичні дослідження та експериментальну роботу). Приклади тренінгів, ділових ігор та вправ, вказівки щодо методичних об’єднань, майстер-класів та стажування надаються з чітким описом їх цілей та завдань. У статті зазначено, що педагогічні тренінги є ефективною формою методичної роботи в закладі дошкільної освіти. Окреслено переваги та труднощі у проведенні тренінгів. Вказується, що успіх тренінгу залежить від так званого «групового ефекту». Доведено, що професійне зростання вихователя закладу дошкільної освіти залежить від сукупності різних чинників, серед яких підкреслено сформовану мотиваційну готовність та добірку інтерактивних форм і методів методичної роботи, які доцільно використовувати у роботі з вихователями закладів дошкільної освіти. Саме такий підхід враховує індивідуальні потреби кожного фахівця дошкільної освіти та визначає потенційні можливості, які існують у вихователів закладу дошкільної освіти та можуть бути розвиненими й удосконаленими.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Derkach, Y.
Pankevych, Y.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

9.


    Батанов, Віктор Юрійович.
    Поняття "сукупності" і "спектральності" у творчій діяльності С. Кусевицького / В. Ю. Батанов // Мистецтвознавчі записки = NOTES ON ART CRITICISM : збірник наукових праць. - 2018. - Вип. 34. - С. 231-240. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2226-2180

Кл.слова (ненормовані):
спектральний універсалізм діяльності -- символізм -- стильова еклектика -- інструментальна речовість контрабаса -- стиль в музиці

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

10.


    Родіна, Н.
    Особливості формування інклюзивного освітнього середовища для людей з особливими потребами [Електронний ресурс] / Н. Родіна. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2021. - Вип. 2. - С. 72-78, DOI 10.28925/1609-8595.2021.2.9. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- освітнє середовище -- люди з особливими потребами -- інклюзивне освітнє середовище
Анотація: У статті висвітлено проблему формування інклюзивного освітнього середовища для людей з особливими проблемами, проаналізовано концептуальні засади та основні нормативно-правові акти, щодо розвитку інклюзивної освіти в Україні, розкрито і розширено сутність і зміст таких понять, як: «середовище», «освітнє середовище», «інклюзивне освітнє середовище», «люди з особливими потребами», охарактеризовано загальнодидактичні принципи інклюзивної освіти, визначено основні пріоритети та складові інклюзивного освітнього середовища, яке буде сформоване за принципами доступності, гуманності та ефективності, встановлено його основні особливості, виокремлено основні напрями надання психологічної допомоги особам із проблемами психофізичного розвитку, їх соціалізації в суспільстві. Охарактеризовано багатовимірність визначень та дефініцій у процесі характеристики базових складових освітнього середовища. Розглянуто різноманітні думки і підходи щодо розуміння сутності поняття «освітнє середовище». Подано власне розуміння інклюзивного освітнього середовища як виду освітнього середовища, яке забезпечує всім суб’єктам освітнього процесу рівні можливості для ефективного саморозвитку, передбачає вирішення проблеми освіти людей з особливими потребами шляхом адаптації освітнього простору до потреб кожної людини, охоплюючи реформування процесу навчання, методичну гнучкість і варіативність, сприятливий психологічний мікроклімат, перепланування навчальних приміщень таким чином, щоб вони відповідали потребам усіх без винятку учасників освітнього процесу і забезпечували повну участь людей в освітньому процесі. Подано характеристику інклюзивного освітнього середовища як системи ціннісного ставлення до особистісного розвитку людей з особливими освітніми потребами, сукупності ресурсів (засобів, внутрішніх і зовнішніх умов) їх життєдіяльності в закладах освіти та спрямованість на реалізацію індивідуальних освітніх стратегій.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-26 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)