Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=сільська школа<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 15
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-15 
1.
37.01(09)
К 38


   
    Київська школа на рубежі століть / Головне управління освіти київської міської державної адміністрації. - Київ : [б. в.], 2000. - 221 с. - (Столична освіта ; вип. 3). - 35.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Середня освіта--довідник--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
сільська школа -- столична школа -- керівник -- можливості -- здобутки
Дод.точки доступу:
Жебровський, Борис \ред.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

2.
Шифр: П860805/2013/5
   Журнал

Початкова школа [Текст] : науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. - Київ : Початкова школа, 1969 - . - ISSN 0131-5358. - Виходить щомісячно
2013р. № 5
Зміст:
Савченко, Олександра. Методичний аналіз підручника "Літературне читання" для 2-го класу: зміст, структура, методичні настанови / О. Савченко. - С.1-5
Кл.слова: 2 КЛАС, ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ, ПІДРУЧНИК
Білик, Віра. Проектна діяльність - основа розвитку творчих здібностей молодших школярів / В. Білик. - С.6-8
Кл.слова: ПРОЕКТНА ДІЯЛЬНІСТЬ, ТВОРЧИ ЗДІБНОСТІ, МОЛОДШИ ШКОЛЯРІ
Дубовик, Світлана. Фонетичні аспекти культури мовленнєвого спілкування молодших школярів / С. Дубовик. - С.9-12
Кл.слова: КУЛЬТУРА МОВЛЕННЯ, ФОНЕТИЧНА КОМПЕТЕТНІСТЬ, КУЛЬТУРА МОВЛЕННЄВОГО СПІЛКУВАННЯ
Бабич, Олена. Збережемо природу Землі разом (Урок з природознавства у 4 класі) / О. Бабич. - С.12-14
Кл.слова: 4 КЛАС, УРОКИ ПРИРОДОЗНАВСТВА
Королюк, Світлана. Цікаве природознавство у 2класі (Дидактичний матеріал до уроків) / С. Королюк. - С.15-19.
Кл.слова: 2 КЛАС, ПРИРОДОЗНАВСТВО, ДИДАКТИЧНИЙ МАТЕРІАЛ
Геврик, Галина. Майстер-клас з трудового навчання / Г. Геврик. - С.19-22.
Кл.слова: ОРІГАМІ, ПАПЕРОПЛАСТИКА, КВІЛІНГ
Трубко, Віта. "Вгору чарівними сходинками" (Інтелектуальне заняття, присвячене закінченню 1 класу) / В. Трубко. - С.22-23.
Кл.слова: ІНТЕЛЕКТУАЛЬНЕ ЗАНЯТТЯ
Чорна, Наталія. Формування мистецьких компетентностей учня відповідно до Державного стандарту початкової школи / Н. Чорна ; 24-25.
Кл.слова: КОМПЕТЕНТНОСТІПРОЕКТНА ДІЯЛЬНІСТЬ, ДЕРЖАВНИЙ СТАНДАРТ, ПОЧАТКОВА ШКОЛА
Асєєва, Марина. На урок пана Олівця та пані Фарби / М. Асєєва. - С.26-30.
Кл.слова: ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО, УРОК МИСТЕЦТВА
Неізвідська, Людмила. Країна здорових дітей / Л. Неізвідська. - С.30-33.
Кл.слова: ШКОЛА, ЗДОРОВ’Я ДІТЕЙ, ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ
Ясногор, Марина. Використання методу "Шість пар взуття способу дії" Едварда де Бано (для формування компетентнісної поведінки молодшого школяра) / М. Ясногор. - С.35-39.
Кл.слова: ПОЧАТКОВА ШКОЛА, КОМПЕТЕНТНІСНА ПОВЕДІНКА УЧНЯ, МИСЛЕННЯ
Прищепа, Катерина. Орєнтоване календарне планування. Читання, письмо, розвиток мовлення, 1 клас / К. Прищепа. - С.40-47.
Кл.слова: КАЛЕНЛДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ, 1 КЛАС, РОЗВИТОК МОВЛЕННЯ
Веремійчик, Іван. Орієнтований календарний план з трудого навчання / І. Веремійчик. - С.47-50
Кл.слова: ПОЧАТКОВА ШКОЛА, КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН, ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ
Мелешко, Віра. Сільська малокомплектна школа як компонент освітнього округу: технології навчання / В. Мелешко. - С.51-53
Кл.слова: МАЛОЧИСЕЛЬНА ШКОЛА, ПОЧАТКОВА ШКОЛА, ЯКІСТЬ ОСВІТИ, ПЕДАГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ,, ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ, СІЛЬСЬКА ШКОЛА
Мартиненко, Світлана. Діагностування стилів педагогічного спілкування вчителів початкової школи / С. Мартиненко, Н. Кипиченко. - С.54-56
Кл.слова: ПЕДАГОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ, ПЕДАГОГІЧНЕ СПІЛКУВАННЯ, ПОЧАТКОВА ШКОЛА
Балютіна, Катерина. Орієнтований перелік заходів, присвячених 95-й річниці з дня народження В. О. Сухомлинського (Методичні рекомендації керівникам шкільних методичних об'єднань учителів початкових класів) / К. Балютіна, М. Сосновська. - С.57-60
Кл.слова: СУХОМЛИНСЬКИЙ В. О., ПЛАН ЗАХОДІВ
Корнієнко, Софія. Орієнтовні сценарії батьківських зборів / С. Корнієнко. - С.59-60
Кл.слова: БАТЬКІВСЬКІ ЗБОРИ, СЦЕНАРІЙ БАТЬКІВСЬКИХ ЗБОРІВ
Берекець, Інна. Працюємо за новим Букварем В. О. Науменко і М. Д. Захарійчук / І. Берекець. - С.61
Кл.слова: 1 КЛАС, БУКВАР
Є примірники у відділах:
Ф2 (04.09.2013р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
Ф3 (14.10.2013р. Прим. 2 - ) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.
37.09
З-99


    Зязюн, І. А.
    Педагогіка добра : ідеали і реалії : науково-методичний посібник / І. А. Зязюн. - Київ : МАУП, 2000. - 309 с. - 25.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка.--Практичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
керівництво -- аспірантура -- сільська школа -- становлення

Примірників всього: 3
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

4.
Шифр: П875300957/2015/5/6
   Журнал

Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Едельвейс, 2002 - - 2019. - ISSN 2078-1687. - Виходить кожного кварталу
2015р. Вип. 5/6
Зміст:
Бобрицька, Валентина Іванівна. Актуальні проблеми інклюзивної освіти в Україні / В. І. Бобрицька. - С.7-11. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: державна кадрова політика, інклюзивна освіта, інклюзивне навчання
Брюханова, Галина В’ячеславівна. Тенденції професійної підготовки фахівців друкованої продукції в Україні: початок XXI століття / Г. В. Брюханова. - С.12-16. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дизайн друкованої продукції, екодизайн, євроінтеграція
Диба, Тетяна Григорівна. Сучасні аспекти формування змісту неперервної професійної підготовки фахівців фізичного виховання / Т. Г. Диба. - С.16-22. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: зміст професійної освіти, неперервна освіта, професійна підготовка
Грищук, Юлія Володимирівна. Пріоритети та принципи розвитку сучасної вищої освіти у дослідженнях вітчизняних вчених / Ю. В. Грищук. - С.22-26. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вища освіта, євроінтеграція, принципи розвитку вищої освіти
Сапрунова, Олена Геннадіївна. Генеза концепцій інтелектуальної обдарованості у світовій психолого-педагогічній думці / О. Г. Сапрунова. - С.26-31. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтелект, обдарованість, початкова школа
Нагрибельна, Інна Анатоліївна. Організація самостійної роботи майбутніх учителів початкових класів у процесі фахової підготовки до навчання української мови / І. А. Нагрибельна. - С.32-36. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтеграція, лінгводидактика, проблемно-модульна технологія навчання
Дика, Наталя Михайлівна. Робота з учнями старшої школи над лінгвістичними поняттями: вивчення складнопідрядного речення / Н. М. Дика. - С.37-42. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вказівні слова, засоби зв'язку, лінгвістичні поняття
Shkilyova, G. The use of instruments of formative assessment of the junior pupils progress at the math lessons at primary school / G. Shkilyova, S. Dubiaga, Y. Shevchenko. - С.43-47. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: навчальні досягнення, оцінювання, початкова школа
Донець, Михайло Григорович. Сучасні проблеми навчання математики в сільській школі / М. Г. Донець. - С.47-51. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: математична освіта, математика, сільська школа
Редько, Сергій Іванович. Формування рівня конкурентоспроможності загальноосвітнього навчального закладу: управлінський аспект / С. І. Редько, А. Г. Панченко. - С.52-58. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: загальноосвітній навчальний заклад, конкурентна перевага, освітня послуга
Нідзієва, Вероніка Анатоліївна. Системний підхід у дослідженні та практиці управління організаційною культурою загальноосвітніх навчальних закладів / В. А. Нідзієва. - С.58-62. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: організаційна культура, загальноосвітній навчальний заклад, управління
Проценко, Олена Борисівна. Інноваційні лекції у професійній підготовці магістрів / О. Б. Проценко. - С.63-. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інноваційна лекція, інтерактивні технології, професійна підготовка
Гнілуша, Ніна Володимирівна. Застосування методу проектів у професійній підготовці майбутніх екологів в умовах університету / Н. В. Гнілуша, С. І. Гнілуша. - С.68-72. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: метод проектів, професійна діяльність, підготовка екологів
Козир, Маргарита Валентинівна. ІКТ-педагогіка - складова сучасного освітнього процесу / М. В. Козир. - С.73-77. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ІКТ-педагогіка, інтеграція, інформаційна компетентність
Щербина, Олександр Андрійович. Організація навчання викладачів на робочому місці при впровадженні інформаційно-комунікаційних технологій в університеті / О. А. Щербина. - С.78-83. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформальне навчання, навчання на робочому місці, підвищення кваліфікації викладачів
Ковальчук, Ірина Михайлівна. Організація педагогічної взаємодії як чинник розвитку професійних якостей вчителів технологій у післядипломній педагогічній освіті / І. М. Ковальчук. - С.83-88. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагогічна взаємодія, позиція групи, позиція слухача
Процька, Світлана Миколаївна. Застосування хмарних технологій у формуванні професійних компетентгіостей бакалаврів філології / C. M. Процька. - С.88-92. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: бакалаври філологи, інформатизація освіти, професійні компетентності
Кульбашна, Ярослава Аркадіївна. Принципи формування професійної компетентності майбутнього фахівця у вищому медичному закладі України / Я. А. Кульбашна. - С.93-97. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вища освіта, фахівці із стоматології, стоматологічна освіта
Волкова, Наталія Іванівна. До проблеми формування професійної компетентності майбутніх фахівців економічного профілю / Н. І. Волкова. - С.98-102. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: компетентність, компетенція, професійна компетентність
Беседа, Наталія Анатоліївна. Вивчення мотиваційного компоненту готовності вчителів загальноосвітнього навчального закладу до застосування здоров’язбережувальних технологій / Н. А. Беседа. - С.102-107. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: здоров’язбережувальні технології, організаційно-методичний супровід, мотивації
Луценко, Олена Володимирівна. Дидактичні засади формування мотивації курсантів вищих навчальних закладів МВС України до навчання / О. В. Луценко. - С.107-110. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мотиваційна сфера, мотиваційний зміст освіти, навчальна мотивація
Петренко, Наталія Валеріївна. До проблеми розвитку професійної компетентності викладачів фізичного виховання / Н. В. Петренко. - С.111-114. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: здоровий спосіб життя, освіта, професійна компетентність
Загородня, Алла Анатоліївна. Базові поняття професійної підготовки фахівців економічної галузі в українському та польському освітньому просторі / А. А. Загородня. - С.115-119. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: економічна освіта, освітологія, професійна підготовка
Литвин, Лілія Володимирівна. Навчальні програми федеральних земель Німеччини з підготовки педагогів для дошкільної освіти / Л. В. Литвин. - С.120-125. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дошкільна освіта, підготовка педагогів в Німеччині, навчальні модулі
Пономаренко, Наталя Григорівна. Експертна діяльність у галузі шкільної освіти: досвід Німеччини та Австрії / Н. Г. Пономаренко. - С.120-129. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: шкільна освіта в Німеччині, шкільна освіта в Австрії, експертна діяльність
Лисенко, Олександра Юріївна. Післядипломна освіта лікарів: досвід Сполучених Штатів Америки / О. Ю Лисенко. - С.129-133. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: етапи становлення лікарів, післядипломна освіта лікарів, Сполучені Штати Америки
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.
Шифр: П875300957/2015/1/2
   Журнал

Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Едельвейс, 2002 - - 2019. - ISSN 2078-1687. - Виходить кожного кварталу
2015р. Вип. 1/2
Зміст:
Гриневич, Лілія Михайлівна. Вітчизняна педагогічна теорія про розвиток освіти в Україні у контексті євроінтеграційних процесів / Л. М. Гриневич. - С.5-10. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: євроінтеграційні процеси, освіта, педагогічна теорія
Братко, Марія Василівна. Освітнє середовище вищого навчального закладу: функціональний аспект / М. В. Братко. - С.11-17. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освітнє середовище, функції освітнього середовища, вища освіта
Sysoieva, Svitlana. Culturological approach то the organization of the educational process / S. Sysoieva, M. Halytska. - С.18-22. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: культурологія освіти, освітологія, навчальна програма "Культурологія освіти"
Семенова, Алла Василівна. Професійна діяльність педагога-майстра й фахівця-викладача: спільне і відмінне / А. В. Семенова. - С.22-28. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагог-майстер, спілкування, фахівець-викладач
Мельничук, Тетяна Федорівна. Творча активність як компонент духовного розвитку особистості / Т. Ф. Мельничук. - С.28-33. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: гуманізм, духовність, сакральне мистецтво
Волкова, Наталія Іванівна. Полікультурна освіта у професійній підготовці майбутніх економістів / Н. І. Волкова. - С.33-37. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: майбутній економіст, полікультурна освіта, професійна підготовка
Козак, Людмила Василівна. Підготовка майбутніх викладачів дошкільної педагогіки і психології до інноваційної професійної діяльності: концептуальні засади / Л. В. Козак. - С.38-42. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: концепція, інновації, викладач
Іванюк, Ганна Іванівна. Розвиток варіативних моделей профільних шкіл у сільській місцевості: соціально-педагогічні аспекти / Г. І. Іванюк. - С.43-48. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: профільні школи, профільне навчання, сільська школа
Вовк, Лілія Миколаївна. Вплив тендерних стереотипів на процес соціалізації дитини / Л. М. Вовк. - С.48-52. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: гендерний розвиток, статево-рольові стереотипи, фемінність
Набока, Ольга Георгіївна. Управління процесом впровадження дистанційного навчання у вищому навчальному закладі / О. Г. Набока, В. В. Глазова. - С.53-57. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вищий навчальний заклад, дистанційне навчання, навчальний контент
Осіпцов, Андрій Валерійович. Психолого-педагогічні та соціальні аспекти формування загальнолюдських цінностей студентів вищих навчальних закладів / А. В. Осіпцов. - С.57-62. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: гармонійний розвиток, загальнолюдські цінності, соціалізація
Бєлєнька, Галина Володимирівна. Формування відповідальності у дошкільників / Г. В. Бєлєнька. - С.63-67. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: діти дошкільного віку, базові якості особистості, відповідальність
Видайчук, Тетяна Леонідівна. Значення історико-лінгвістичних дисциплін у системі підготовки вчителя-філолога / Т. Л. Видайчук. - С.67-71. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: історико-лінгвістичні дисципліни, педагогічна підготовка, підготовка вчителя-філолога
Русаченко, Наталія Павлівна. Професійна підготовка майбутніх філологів: концептуальні засади / Н. П. Русаченко. - С.71-74. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: діахронія, лінгвістика, морфонологія
Трішкіна, Ніна Іванівна. Новітні технології освіти у навчально-виховному процесі вищого навчального закладу / Н. І. Трішкіна. - С.75-79. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: викладач, вищий навчальний заклад, інновації
Літвінова-Головань, Ольга Павлівна. Актуальні проблеми підготовки майбутніх фахівців з туризмознавства до анімаційної діяльності / О. П. Літвінова-Головань, Л. В. Безкоровайна. - С.80-83. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: анімаційна діяльність, професійна підготовка, туризмознавства
Ogurtsova, Olga. Teaching business english in the new digital age / О. Ogurtsova. - С.83-88. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ділова англійська мова, змішане навчання, хмарні технології
Трускавецька, Ірина Ярославівна. Роль навчально-польової практики із зоології безхребетних у підготовці майбутніх учителів біології / І. Я. Трускавецька. - С.88-91. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: досліджувана територія, експедиції, майбутній учитель біології
Брюханова, Галина В’ячеславівна. Засоби дизайнерської освіти в Україні: аналітичний огляд / Г. В. Брюханова. - С.92-96. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дизайн, дизайнерська діяльність, підготовка фахівців
Дьячкова, Яна Олегівна. Практичне впровадження короткострокового веб-квесту в процес навчання англомовного говоріння / Я. О. Дьячкова. - С.97-100. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: веб-квест, англомовне говоріння, майбутні фахівці
Мартиненко, Світлана Миколаївна. Застосування діагностичних завдань у процесі вимірювання навчальних компетентностей учнів початкової школи / С. М. Мартиненко, І. М. Новик. - С.101-107. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: навчальні компетентності, діагностичні завдання, учні початкової школи
Синекоп, Оксана Степанівна. Зміст дослідницько-стратегічної компетентності майбутніх докторів філософії (PhD) / О. С. Синекоп, С. С. Коломієць. - С.107-111. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: доктор філософії (PhD), когнітивні стратегії, самовдосконалення
Масімова, Лариса Гагіківна. Формування професійних компетентностей фахівця з видавничої справи та редагування у процесі роботи над візуальним текстом мас-медіа / Л. Г. Масімова. - С.111-115. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: медіаграмотність, медіатекст, видавнича справа
Бабійчук, Світлана Миколаївна. Модель формування геоінформаційної компетенції старшокласників / С. М. Бабійчук. - С.115-119. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: компетентність, геоінформаційна компетенція, геоінформаційна система
Линьова, Ірина Олексіївна. Основні критерії забезпечення якості докторських програм у європейському освітньо-дослідницькому просторі: естонський досвід / І. О. Линьова. - С.120-125. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Європейський простір вищої освіти, докторські програми, міждисциплінарність
Заяць, Людмила Іванівна. Розвиток університетської освіти в Нідерландах: стан дослідження проблеми у вітчизняній науці / Л. І. Заяць. - С.125-129. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: університетська освіта Нідерландів, реформування вищої освіти, вища освіта
Литвин, Лілія Володимирівна. Погляди Х. Шрадер-Брейман на освіту виховательок для дітей дошкільного віку у Німеччині (XIX ст.) / Л. В. Литвин. - С.129-132
Кл.слова: Шрадер-Брейман Хенріетта, про неї, народний дитячий садок, професійна підготовка виховательок
Тригуб, Ілона Іванівна. Аналіз зарубіжних навчальних програм з професійної підготовки експертів у галузі освіти / І. І. Тригуб. - С.132-137. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: експертиза, менеджер з якості освіти, експерт у галузі освіти
Грищук, Юлія Володимирівна. Історико-педагогічний аналіз розвитку освіти в Польщі / Ю. В. Грищук. - С.137-141. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освіта, педагогічна наука, підготовка вчителів
Редько, Сергій Іванович. До проблеми дослідження синдрому емоційного вигорання керівників загальноосвітніх навчальних закладів / С. І. Редько. - С.142-147. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: емоційне вигорання, керівник навчального закладу, стресостійкість
Рибачук, Вадим Михайлович. Особливості прояву агресивної поведінки у підлітковому віці / В. М. Рибачук. - С.147-151. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: агресивність, види агресії, підлітковий вік
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.


    Іванюк, Ганна Іванівна.
    Розвиток варіативних моделей профільних шкіл у сільській місцевості: соціально-педагогічні аспекти [Текст] / Г. І. Іванюк // Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал. - 2015. - Вип. 1/2. - С. 43-48. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 2078-1687

Кл.слова (ненормовані):
профільні школи -- профільне навчання -- сільська школа

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

7.


    Донець, Михайло Григорович.
    Сучасні проблеми навчання математики в сільській школі [Текст] / М. Г. Донець // Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал. - 2015. - Вип. 5/6. - С. 47-51. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 2078-1687

Кл.слова (ненормовані):
математична освіта -- математика -- сільська школа

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

8.
373.018.523(477)
М 47


    Мелешко, В.
    Реалізація ідей партнерської взаємодії в освітньому процесі сільської початкової школи / Віра Мелешко // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 6. - С. 47–50. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Сільська школа--партнерська взаємодія--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
сільська школа -- початкова школа -- партнерська взаємодія -- навчальний процес -- екологічне виховання -- учнівський колектив -- педагогічний колектив -- новаторські методи -- мережева взаємодія -- громадські організації
Анотація: У статті висвітлено ідеї взаємодії та парстнерства, які реалізуються педагогічним колективом Підмихайлівського НВК І-ІІІ ст., Калузького району Івано-Франківської області, а також Дудчанського загальноосвітнього об’єднання "дитячий садок – школа І-ІІІ ступенів – позашкільний заклад" Нововоронцовського району Херсонської області.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

9.
373.018.058:001.895](477)
Я 72


    Яременко, С.
    Школа – природне середовище розвитку особистості / Станіслав Яременко // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 75–77. - Бібліогр.: 3 назви. . - ISSN 0131-6788
УДК

Рубрики: Інноваційні школи--модель інноваційного розвитку--Школа – природне середовище для розвитку особистості

Кл.слова (ненормовані):
інноваційні школи -- модель інноваційного розвитку -- освітнє середовище -- розвиток особистості -- творчо-розвивальний характер -- діяльність вчителя -- компетентність педагога -- сільська школа -- інноваційний освітній простір -- педагогіка партнерства -- розвиток особистості
Анотація: У статті охарактеризовано модель інноваційного загальноосвітнього навчального закладу сільської місцевості та концептуальні засади його розвитку, які ґрунтуються на основі педагогіки партнерства, педагогіки взаємодії. Визначено мету інноваційного розвитку ЗНЗ, яка передбачає прогнозування індивідуального освітнього вектора кожної особистості відповідно до її природнихзадатків та потенційних можливостей, незалежно від віку.
Дод.точки доступу:
\про неї\


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

10.


    Мелешко, Віра.
    Сільська малокомплектна школа як компонент освітнього округу: технології навчання [Текст] / В. Мелешко // Початкова школа. - Київ : Початкова школа, 2013. - № 5. - С. 51-53

Кл.слова (ненормовані):
малочисельна школа, початкова школа, якість освіти, педагогічні технології, -- технології навчання -- сільська школа

Є примірники у відділах:
Ф2 (04.09.2013р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
Ф3 (14.10.2013р. Прим. 2 - ) (вільний)


Знайти схожі

 1-10    11-15 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)