Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>K=теорія і практика навчання і виховання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.
37.013
П 24


    Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка [Текст] : збірник наукових праць / Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання Національної акадмії педагогічних наук України; ред.: В. О. Огнев’юк, І. Д. Бех, Л. Л. Хоружа. - Київ : Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2001 - . - ISSN 2311-2409.
   № 15 (1). - 2011. - 91 с. - 29.00 грн., 30.29 грн.
    Зміст:
Березівська, Лариса Дмитрівна. Ідеї індивідуалізації і диференціації навчання у Проекті єдиної школи в Україні (1917-1919) / Л. Д. Березівська. - С .4-9. - Бібліогр. в кінці ст.
Кузьменко, Надія Михайлівна. Підготовка домашніх учителів у вищих навчальних закладах Чернігівщини: від колегіуму до університету / Н. М. Кузьменко. - С .10-13. - Бібліогр. в кінці ст.
Бєлікова, Наталія Олександрівна. Порівняльний аналіз систем підготовки фахівців з фізичної реабілітації в деяких країнах Європи / Н. О. Бєлікова. - С .14-18. - Бібліогр. в кінці ст.
Гаврилюк, Маріанна Василівна. Запровадження змін у системі управління університетами Англії та Уельсу / М. В. Гаврилюк. - С .18-21. - Бібліогр. в кінці ст.
Кожедуб, Лілія Григорівна. Формування соціокультурної компетенції та естетичної потреби читання на основі інтерпретації оригінальних художніх текстів / Л. Г. Кожедуб. - С .22-25. - Бібліогр. в кінці ст.
Максименко, Валентина Петрівна. Дидактична компетентність майбутнього вчителя / В. П. Максименко. - С .25-30. - Бібліогр. в кінці ст.
Трухан, Олександр Феодосійович. Формування вмінь працювати з підручником історії в методичній традицій Російської імперії XIX - початку XX століття / О. Ф. Трухан. - С .31-34. - Бібліогр. в кінці ст.
Бобрицька, Валентина Іванівна. Програма навчальної дисципліни "Гендерна педагогіка" як об'єкт проектування / В. І. Бобрицька. - С .34-38. - Бібліогр. в кінці ст.
Жукова, Олена Сергіївна. "Компетенція" в рамках нової парадигми освіти / О. С. Жукова, О. А. Паніна, Г. М. Усачова. - С .39-41. - Бібліогр. в кінці ст.
Малик, Галина Дмитрівна. Моделювання у реалізації компетентнісного підходу до професійної підготовки майбутнього документознавця 42 / Г. Д. Малик. - С .42-46
Мурована, Нонна Миколаївна. До проблеми професійного саморозвитку вчителів: основні теоретичні підходи / Н. М. Мурована. - С .47-51. - Бібліогр. в кінці ст.
Носенко, Тетяна Іванівна. Підтримка педагогічної практики студентів засобами технології WEB 2.0 / Т. І. Носенко. - С .51-54. - Бібліогр. в кінці ст.
Співаковська-Ванденберг, Євгенія Олександрівна. Критерії та рівні готовності майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей до формування самоосвітньої компетентності / Є. О. Співаковська-Ванденберг. - С .55-57. - Бібліогр. в кінці ст.
Фруктова, Яна Станіславівна. Реалізація компетентнісного підходу в змісті навчальної дисципліни "Методика викладання у вищій школі" / Я. С. Фруктова. - С .58-62. - Бібліогр. в кінці ст.
Чміль, Анатолій Іванович. Сучасні напрямки розвитку галузевої освіти / А. І. Чміль, В. В. Бабіна. - С .62-65. - Бібліогр. в кінці ст.
Кутішенко, Валентина Петрівна. Психологічні особливості професійної самореалізації жінки / В. П. Кутішенко. - С .66-70. - Бібліогр. в кінці ст.
Радченко, Катерина Вікторівна. Формування тендерних стереотипів засобами масової інформації / К. В. Радченко. - С .70-74. - Бібліогр. в кінці ст.
Шатковський, Юрій Анатолійович. Значення акцентуацій характеру наркозалежних у процесі їх реабілітації / Ю. А. Шатковський. - С .75-78. - Бібліогр. в кінці ст.
Добренко, Ірина Анатоліївна. Системний моніторинг професійно-особистісного становлення студентів / І. А. Добренко. - С .78-80. - Бібліогр. в кінці ст.
Сергєєнкова, Оксана Павлівна. Сергєєнкова О. П. Психологічна культура професіонала освітньої сфери / О. П. Сергєєнкова. - С .81-85. - Бібліогр. в кінці ст.
Чала, Олена Андріївна. Агресивність і тривожність як фактори деструктивної конфліктності студентів 85 / О. А. Чала. - С .85-89. - Бібліогр. в кінці ст.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Методика викладання--Збірники

   Психологія--Документи і матеріали


Кл.слова (ненормовані):
загальна педагогіка -- історія педагогіки -- теорія і практика навчання і виховання -- психологія
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \ред.\
Бех, І. Д. \ред.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \ред.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут проблем виховання Національної акадмії педагогічних наук України


Примірників всього: 6
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)