Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=тест Векслера<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
159.9
Д 64


    Долинська, Любов Василівна.
    Геронтопсихологія: [Текст] : практикум : хрестоматія : навчальний посібник / Л. В. Долинська, Л. М. Співак ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ : Каравела, 2012. - 239 с. - ISBN 978-966-2229-26-4 : 77.43 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Геронтопсихологія--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
методики досліджень психічних процесів -- тест Векслера -- адаптація Т. І. Балашової -- оцінка тривожності за Спілбергером -- діагностика відчуття самотності -- Рассел -- Фергюсон -- реактивна тривожність -- проективний тест за Венгером -- типологічна особливість особистості за Юнгом -- тест Шострома -- опитувальник Гільбуха -- методика Лірі -- методика Томаса -- методика Рокіча
Дод.точки доступу:
Співак, Любов Миколаївна
Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України
Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова


Примірників всього: 12
Бульвар І. Шамо, 18/2 (10),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (10),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

2.
159.922-053.2
Р 59


    Роговик, Людмила.
    Психомоторика дитини [Текст] / Л. Роговик. - Київ : Главник, 2005. - 112 с. - (Психологічний інструментарій). - ISBN 966-8479-14-9 : 5.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Дитяча психологія--Психомоторика--Методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
психомоторний розвиток -- розумова активізація -- тест Векслера -- моторна обдарованість
Анотація: У посібнику викладено практичне обгрунтування теоретичних засад експериментально-генетичного методу дослідження особистості через введення психомоторних компонентів до навчальних програм. На основі виявлених закономірностей впливу макрорухів психомоторної дії на розумову активність дітей подано рекомендації з прикладного втілення тулесно-орієнтованого підходу в психологічному дослідженні та навчанні дітей молодшого шкільного віку.

Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)