Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (1)Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=фахові компетентності<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Скрипник, І.
    Формування праксеологчної компетентності магістрів стоматології: мотиваційна складова / І. Скрипник, Я. Кульбашна, В. Захарова // Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал. - 2021. - № 10. - С. 56-65, DOI 10.28925/2226-3012.2021.106 . - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х

Кл.слова (ненормовані):
мотиваційна готовність -- праксеологічна компетентність -- професійна діяльність -- професійна самореалізація -- фахові компетентності
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Кульбашна, Я.
Захарова, В.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

2.


    Єжижанська, Тетяна.
    Проєктна діяльність у формуванні фахових (спеціальних) компетентностей майбутніх фахівців [Текст] / Т. Єжижанська, О. Осмоловська, О. Харченко // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2021. - Вип. 2(12). - С. 17-25. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
фахові компетентності -- програмні результати навчання -- проєктна діяльність закладу вищої освіти -- кафедра видавничої справи -- Інститут журналістики
Анотація: У статті висвітлено роль методів проєктів у навчанні студентів Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка. Названо й схарактеризовано фестивалі, гуртки й проєкти, які організо-вуються на кафедрі видавничої справи. Вказано мету і завдання цих заходів, проаналізовано результати і на-працювання, описано роль і місце фестивалів, гуртків, проєктів у навчальному процесі. Зазначено, які фахові компетентності формуються під час викладання курсів, що вивчають студенти-журналісти освітньої про-грами «Видавнича справа та редагування». Автори доходять висновків про можливості проєктів у розвитку фахових компетентностей та їхню важливість у досягненні програмних результатів навчання
Дод.точки доступу:
Осмоловська, Олена
Харченко, Олег


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)