Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=холізм<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.
002:37(075)(082)
П 78


   
    Проблеми сучасного підручника [Текст] : зб. наук. пр. Вип. 11 / Нац. акад. пед. наук України, Інститут педагогіки. - Київ : Педагогічна думка, 2011. - 798 с. - ISBN 978-966-644-204-1 : 55.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Україна--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
полікультурне виховання -- холізм -- екологічна взеємодія
Дод.точки доступу:
Національна академія педагогічних наук України
Інститут педагогіки


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

2.
376
С 51


    Смолянинов, А.
    Дельфинотерапия для детей / А. Смолянинов. - Киев : [б. в.], 2008. - 84 с. - 20.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Корекційна педагогіка--Дельфінотерапія--Музикотерапія--Реабілітація--Популярні видання

   Вікова психологія


Кл.слова (ненормовані):
Ефект Моцарта -- холізм -- психофізичні порушення

Примірників всього: 1
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

3.
Шифр: Ф260071427/2017/1
   Журнал

Філософія освіти = Philosophy of Education : [Текст] : наук. часопис/ Ін-т вищої освіти АПН України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова, Укр. акад. політич. наук. - Київ : Медиа-клас, 2005 - . - Виходить кожного кварталу
2017р. N 1
Зміст:
Степин, Вячеслав. Типология научной рациональности и синергетика / В. Степин. - С.6-29
Кл.слова: синергетика, постнекласична раціональність, соціокультурна розмірність
Добронравова, Ірина. Дескриптивність нелінійного теоретичного знання та самоорганізація нелінійної науки / І. Добронравова. - С.30-42
Кл.слова: дескриптивність, самоорганізація, нелінійна наука
Гофкірхнер, Вольфганг. Hhe rationale for complexity thinking and emergentist systemism / В. Гофкірхнер. - С.43-51
Кл.слова: складнісне мислення, глобальні проблеми, емерджентистський системізм
Князева, Елена. Когнитивные сети: интерактивность, интерсубьективность, синергия / Е. Князева. - С.52-78
Кл.слова: інтерсуб’єктивність, енактивізм, мереживі структури
Герасимова, Ирина. Формирование человеко-гео-космомерного мышления в инженерном образовании / И. Герасимова. - С.79-96
Кл.слова: синергетика освіти, глобальні ризики, самоосвіта
Горбунова, Людмила. Трансформативне навчання дорослих: поворот до "цілісного розуміння" людини / Л. Горбунова. - С.97-127
Кл.слова: критична рефлекція, енактивізм, холізм
Адорно, Теодор. Теорія напівосвіти / Т. Адорно. - С.128-152
Кл.слова: напівосвіта, інтеграція, суспільство
Култаєва, Марія. Освіта та її деформації у сучасній культурі: до актуальності теорії напівосвіти Т. Адорно у сучасних соціокультурних контекстах / М. Култаєва. - С.153-195
Кл.слова: антиосвіта, масова культура, критична рефлексія
Пролеєв, Сергій. Компетентнісний підхід у філософії освіти: можливості і проблеми / С. Пролеєв, В. Шамрай. - С.196-212
Кл.слова: зміст освіти, освітній стандарт, порівнянність в освіті
Мулярчук, Євген. Покликання як мотивуючий чинник розвитку освіти в Україні / Є. Мулярчук. - С.213-234
Кл.слова: самореалізація, феномен покликання, відповідальність
Степаненко, Ірина. Людинотворчий потенціал філософії: стратегічні перспективи вищої освіти / І. Степаненко. - С.235-245
Кл.слова: філософія, людинотворчий потенціал, перспективи вищої освіти
Предеина, Мария. Должна ли философия быть массовой / М. Предеина. - С.246-256
Кл.слова: критика, філософ, університет
Гайдамачук, Ольга. Детонація як граматологічна версія філософських текстів / О. Гайдамачук. - С.257-268
Кл.слова: детонація, артикуляція, інтонація
Зінченко, Віктор. Модель інструменталізму у філософії освіти прагматизму та неопрагматизму / В. Зінченко. - С.269-279
Кл.слова: філософія освіти, прагматизм, демократія
Черепанова, Світлана. Мистецтво в системі філософії освіти / С. Черепанова. - С.280-295
Кл.слова: філософія освіти, світоглядний плюралізм, культуротворчість
Штобрин, Славомір. VII конгрес товариства філософської педагогіки (ТРF) / С. Штобрин. - С.296-297
Кл.слова: універсалізм, регіоналізм, філософія освіти
Кудлачова, Бланка. Центрально-європейське товариство з філософії виховання (CEUPES) / Б. Кудлачова. - С.298-303
Кл.слова: філософія виховання, міжуніверситецька співпраця, освіта
Предборська, Ірина. Континентальна педагогіка очима учасників симпозіуму CEUPES (17-18 жовтня 2016 року) / І. Предборська. - С.304-312
Кл.слова: філософія освіти, континентальна педагогіка, симпозіум
Перейти до зовнішнього ресурсу Статті
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Горбунова, Людмила.
    Трансформативне навчання дорослих: поворот до "цілісного розуміння" людини [Текст] / Л. Горбунова // Філософія освіти = Philosophy of Education : = Philosophy of Education : наук. часопис. - 2017. - N 1. - С. 97-127
ДРНТІ

Рубрики: Філософія--філософія освіти

Кл.слова (ненормовані):
критична рефлекція -- енактивізм -- холізм -- система координат -- раціонально-когнітивний підхід -- тілесно-орієнтований підхід
Анотація: Відповідно до викликів епохи глобалізації та вимог міжнародної спільноти щодо визначення ролі і змісту освіти в процесах трансформації, інтернаціоналізації та інтеграції постає проблема трансформативної освіти для дорослих як у теоретичній, так і практичній площині: якою є природа трансформації "цілісної людини", яку роль виконують раціональні та екстра-раціональні складові когнітивних процесів, якими мають бути відповідні педагогічні практики, який творчий потенціал індивідів може бути реалізований у нових смислових горизонтах. В процесі інтерсуб’єктивного становлення Теорія трансформативного навчання, заснована Джеком Мезіроу, віднайшла як внутрішній потенціал розвитку, так і зовнішній. Перший погляд в здатності Теорії до самотрансформації на засадах наукової комунікації, критичної рефлексії та раціонального дискурсу. Другий пов’язаний з відкритістю та інклюзивністю Теорія у плюралістичному просторі методології трансдисциплінарної науки. Поєднання внутрішніх і зовнішніх чинників створило умови для здійснення методологічного повороту - перенесення акценту з раціонально-когнітивістського підходу на енактивізм як концепцію, що базується на принципах холізму, тілесності, афективності, емоційності когнітивних процесів та їх самоорганізації як складних динамічних систем. Це дозволило поглянути на трансформацію особистості як на тілесно-афективний рефреймінг і зробити висновок про його важливу роль в трансформативному навчанні дорослих. В контексті зазначеного методологічного повороту постає завдання мобілізації дослідницької уваги науковців до природи і ролі свіх екстра-раціональних складових трансформативного навчання. В цьому питанні саме енактивістський підхід, включаючи теорію самоорганізації складних динамічних систем, може допомогти нам прояснити роль почуттів і динаміки цілісного живого тіла в трансформації особистості.
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

5.


    Кобюк, Світлна Володимирівна.
    Інтеграційні чинники формування культури пострадянського простору в добу глобалізації / С. В. Кобюк // Культура і сучасність : альманах. - 2020. - № 1. - С. 67-72. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2226-0285

Кл.слова (ненормовані):
культура -- глобалізація -- інтеграція -- холізм -- антихолізм

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)