Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=європейська освіта<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-13 
1.
1(091)
І-90


   
    Історія філософії в її зв’язку з освітою [Текст] : підручник / Г. І. Волинка, В. І. Гусєв, Н. Г. Мозгова ; ред. В. Г. Волинка. - Київ : Каравела, 2006. - 479 с. - ISBN 966-8019-46-6 : 53.28 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Історія філософії--Філософія--Освіта--Підручники для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
міфорелігійні витоки освіти -- Антична філософія -- філософські школи -- філософія освіти -- європейська освіта -- схоластика -- Флорентійська Академія -- просвітницька місія
Анотація: У підручнику розглядається філософський поступ у перехрестних взаємозв'язках з еволюцією освітньо-виховної галузі.
Дод.точки доступу:
Волинка, Г. І.
Гусєв, В. І.
Мозгова, Н. Г.
Волинка, В. Г. \ред.\


Примірників всього: 48
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (12),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (31),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (12),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (31),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3)

Знайти схожі

2.
159.922.6:005.745(082)
А 40


   
    Акмеологія - наука ХХІ століття : матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції, 30 травня 2014 року м. Київ / Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Українська академія акмеологічних наук ; редактор: В. О. Огнев’юк [и др.]. - Київ : Київський університет ім. Б. Грінченка, 2014. - 510 с. - 88.68 грн., 60.00 грн., 88.68 грн., 85.00 грн.
    Зміст:
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Акмо-особистість, акме-суспільство, акме-країна / Віктор Олександрович Огнев'юк. - С .3-19. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: досконалість, людина, держава
Щербина-Яковлева, О. Ю. Соціально-педагогічні теорії та технології як культурний простір актуалізації акмеїстичних концептів / О. Ю. Щербина-Яковлева. - С .20-36. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеїстичні концепти, соціально-педагогічні теорії, соціально-педагогічні технології
Сисоєва, Світлана Олександрівна. Європейські вимоги до критеріїв ефективності професійної підготовки фахівців / С. О. Сисоєва. - С .36-47. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: система освіти, професійна освіта, європейські освітні норми
Чернуха, Надія Миколаївна. Пріоритети успішної соціалізації особистості: у фаховій підготовці магістрантів-філологів / Н. М. Чернуха. - С .47-52. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологія, галузі акмеології, гуманітарна освіта
Пальчевський, С. С. Педагогічна акмеологія як складова загальної акмеології / С. С. Пальчевський. - С .53-62. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагогічна акмеологія, акмеологічне середовище, глобальна зрілість
Яворская, Г. Х. Становление юридической акмеологии: теоретический аспект / Г. Х. Яворская. - С .63-68. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологія, прикладна акмеологія, юридична акмеологія
Караман, Станіслав Олександрович. Лінгводидактичні орієнтири у фаховій підготовці магістрантів-філологів / С. О. Караман
Кл.слова: лінгводидактична підготовка, мовознавчі дисципліни, стратегії навчання
Рибалко, Л. С. Професійне самопізнання майбутніх учителів у процесі навчальних і педагогічних практик / Л. С. Рибалко, Ю. І. Єрмак. - С .76-85. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: навчальні практики, педагогічні практики, професійне самопізнання
Антонов, В. М. Прикладна і професійна акмеологія та кібернетичні акме-технології їх реалізації / В. М. Антонов. - С .86-96. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: синергетика, геронтологія, ювенологія
Антонов, В. М. Теоретико-методологічні засади тендерної акмеології / В. М. Антонов, Ю. В. Антонова-Рафі. - С .97-108. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологія, технологія, ґендерність
Гордій, Н. М. Емоційна зрілість старшого дошкільника до навчання у школі / Н. М. Гордій. - С .109-117. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: емоційна зрілість, аналіз наукових поглядів, попередження шкільної дезадаптації
Демиденко, Т. М. Самоосвіта батьків як умова ефективності виховної діяльності в родині / Т. М. Демиденко. - С .117-123. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагогіка сімейного виховання, батьки як вихователі, самоосвіта батьків
Мельниченко, О. В. Розвиток особистості студентської молоді (європейський досвід) / О. В. Мельниченко. - С .123-130. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: розвиток особистості, студентська молодь, європейська освіта
Карпенко, Н. В. Психологічний зміст кризи віку ранньої зрілості / Н. В. Карпенко. - С .131-135. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: детермінанти кризи, симптоми кризи, психічні новоутворення
Сіткар, В. І. Акмеологічпий погляд на ритуали у сучасній спортивній субкультурі / В. І. Сіткар. - С .135-151. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: субкультура, ритуал, спорт
Черниш, А. П. Освіта — шляхи розвитку / А. П. Черниш. - С .151-162. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освіта, профорієнтація, зміст освіти
Чорна, І. М. Дослідження механізмів впливу комп'ютерних ігор на психіку гравця / І. М. Чорна, М. Я. Чорний. - С .162-169. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: психіка, геймер, віртуальна реальність
Чорна, І. М. Дослідження психологічної залежності від комп'ютерних ігор дітей підліткового віку / І. М. Чорна, М. Я. Чорний. - С .169-179. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: комп'ютерні ігри, геймер, психологічна залежність
Руденко, Н. В. Акмеологічний підхід у навчально-виховній роботі з іноземними студентами ВТНЗ / Н. В. Руденко. - С .180-185. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмелогічний підхід, іноземні студенти, вищі технічні навчальні заклади
Тригуб, І. І. Соціальне та психологічне консультування як складові професійної діяльності в галузі освіти / І. І. Тригуб
Кл.слова: консультування, освіта, освітологія
Яяева, Н. М. Лингводидактическая модель развития диалогической речи учащихся 5-х классов в процессе обучения крымскотатарскому языку / Н. М. Яяева. - С .192-200. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: лінгводидактична модель, принципи навчання, методи навчання
Дубасенюк, Л. Л. Развитие творческого потенциала будущего учителя в условиях акмеотехнологического комплекса = / Л. Л. Дубасенюк. - С .201-210. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологія, акмеологічний підхід, акмеотехнологічний комплекс
Паламарчук, Лариса Борисівна. Акмеологічні ресурси розвитку творчого потенціалу особистості вчителя / Л. Б. Паламарчук. - С .210-218. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологічні ресурси, особистість, розвиток
Сущенко, Людмила Петрівна. Акмеологічний ресурс розвитку творчого потенціалу особистості фахівця з фізичного виховання та спорту / Л. П. Сущенко. - С .219-226. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологічний ресурс, фахівець з фізичного виховання, творчий потенціал
Гаврилюк, C. M. Професійна підготовка майбутніх вихователів дітей дошкільного віку до педагогічної творчості з позиції акмеологічного підходу / C. M. Гаврилюк. - С .227-237. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологічний підхід, акмеологія, творчий потенціал
Омельчук, С. А. Мовна дослідницька компетентність учня з погляду акмеологічної науки / С. А. Омельчук. - С .238-249. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дослідницька компетенція, мовна дослідницька компетентність, дослідницька діяльність
Черпак, Юрій Васильович. Петро Лесгафт як акме-особистість / Ю. В. Черпак. - С .250-257. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Лесгафт Петро, професійне акме, акме-особистість
Архіпова, С. П. Професійний розвиток майбутнього соціального працівника в освітньому просторі університету: акмеологічні аспекти / С. П. Архіпова. - С .258-270. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологія, професіонал, акмеологічні критерії
Голобородько, Є. П. Особливості акмеологічного розвитку учителя в системі післядипломної освіти / Є. П. Голобородько. - С .270-277. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологія, післядипломна освіта, розвиток учителя
Мартиненко, Світлана Миколаївна. Акмеологічний аспект діагностування готовності вчителя початкової школи до педагогічної діяльності / С. М. Мартиненко. - С .278-290. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологічний аспект, початкова школа, педагогічна діяльність
Малихін, О. В. Самореалізація майбутнього вчителя через систему організації самостійної навчальної діяльностіі як засіб формування його акмеологічності / О. В. Малихін. - С .291-300. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна підготовка, самореалізація, акмеологія
Олексенко, В. П. Самостійна робота студента-філолога як складова його професійної підготовки / В. П. Олексенко. - С .301-312. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: самостійна робота, професійна підготовка, методи навчання
Соколова, І. В. Професійна підготовка майбутнього вчителя-філолога: акмеологічне дослідження / І. В. Соколова. - С .312-322. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологічне дослідження, акмеологічний підхід, акмеологічна компетенція
Тернопільська, В. І. Акмеологічні аспекти формування професійної компетентності майбутнього фахівця / В. І. Тернопільська. - С .323-330. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: студент, майбутній фахівець, професійна компетентність
Бакум, Зінаїда Павлівна. Акмеологічний ресурс проблемного підходу у підготовці фахівців української словесності / З. П. Бакум, О. В. Караман. - С .330-340. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: лінгводидактика, проблемний підхід, проблемна ситуація
Антонюк, В. Г. Особливості застосування модульно-рейтингової технології в особистісно зорієнтованій професійній підготовці педагогів / В. Г. Антонюк. - С .341-349. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистісно зорієнтована підготовка, професійно-методичні компетентності, модульно-рейтингова технологія
Іванова, О. В. Розвиток студента як особистості в аспекті професійної діяльності / О. В. Іванова. - С .349-355. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистісне становлення, студентський вік, професійні здібності
Калаур, С. М. Соціально-педагогічні особливості досягнення акме-вершин майбутніми соціальними педагогами та соціальними працівниками під час навчання / С. М. Калаур. - С .355-361. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна підготовка, соціальний педагог, соціальний працівник
Котенко, О. В. Формування готовності майбутніх учителів до навчання іноземних мов молодших школярів: акмеологічний аспект / О. В. Котенко. - С .362-370. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: майбутній вчитель початкової школи, професійне становлення, самореалізація
Кузьменко, Л. П. Фактори формування акмеологічиої культури вчителя / Л. П. Кузьменко. - С .371-377. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: культура, акмелогічна культура, самоосвіта
Рось, Л. М. Формування мотивації навчальної діяльності студента як майбутнього фахівця / Л. М. Рось. - С .377-382. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: формування мотивації, мотиви навчання, мотиви поведінки
Марченко, О. Г. Акмеологічпі засади формування освітнього середовища у вищих військових навчальних закладах авіаційного профілю / О. Г. Марченко. - С .383-393. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмелогічний підхід, освітнє середовище, курсант
Платонова, О. Г. Формування комунікативних умінь у професійній підготовці фахівців соціальної сфери / О. Г. Платонова. - С .394-400. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: комунікативна підготовка, професійна підготовка, педагогічне спілкування
Проценко, О. Б. Акмеологічні технології саморозвитку майбутнього викладача вищого навчального закладу / О. Б. Проценко. - С .401-408. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмелогічні технології, акмелогічний тренінг, викладач ВНЗ
Таран, О. В. Розвиток професіоналізму вихователя дошкільного навчального закладу в системі післядипломної педагогічної освіти / О. В. Таран. - С .409-417. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професіоналізм, вихователь дитячого садку, післядипломна педагогічна освіта
Терентьєва, Наталія Олександрівна. Формування нового мислення як ноосферного утворення / Н. О. Терентьєва. - С .418-423. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ноосфера, нове мислення, інноваційне мислення
Фруктова, Яна Станіславівна. Професійна компетентність фахівців з журналістики та інформації: акмеологічпий аспект / Я. С. Фруктова. - С .423-433. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальна комунікація, професійна діяльність, професійна компетентність
Швед, М. С. Акмеологічинй підхід до професійної підготовки педагога / М. С. Швед. - С .434-445. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологічний підхід, професіоналізм, компетентність
Гайдученко, Ю. О. Самореалізація студентів на заняттях з економічних дисциплін / Ю. О. Гайдученко. - С .446-451. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: самореалізація, розвиток особистості, самовдосконалення
Байбекова, Н. Р. Акмеологічпий підхід майбутніх психологів до консультативної діяльності / Н. Р. Байбекова. - С .452-457. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологічний підхід, майбутні психологи, консультативна діяльність
Чобітько, М. Г. Особливості формування корпоративної культури у майбутніх менеджерів / М. Г. Чобітько. - С .458-469. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: корпорація, менеджмент, рольова культура
Галус, О. М. Акмеологічний аналіз як центральна ланка акмеологічного дослідження управлінської діяльності менеджера вищого навчального закладу / О. М. Галус, В. М. Гладкова. - С .470-483. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологічний аналіз, ВНЗ, менеджер
Завацька, Л. М. Організація соціально-педагогічної роботи з дітьми мігрантів у загальноосвітніх навчальних закладах (акмеологічний підхід) / Л. М. Завацька. - С .483-494. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціально-педагогічна робота, діти мігрантів, загальноосвітній навчальний заклад
Сазоненко, Г. С. Управлінські акметехнології : сутність, види, особливості / Г. С. Сазоненко
Кл.слова: акмеуправління, акмепростір, акмекоманда
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Акмеологія--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
соціалізація особистості -- самопізнання -- прикладна акмеологія -- емоційна зрілість -- ресурс розвитку -- самореалізація -- акмеологічна культура
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редактор.\
Антонов, В. М. \редактор.\
Дубасенюк, О. А. \редактор.\
Пальчевський, С. С. \редактор.\
Рибалко, Л. С. \редактор.\
Міністерство освіти і науки України
Київський університет імені Бориса Грінченка
Українська академія акмеологічних наук


Примірників всього: 9
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Фаховий коледж «Універсум» (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Фаховий коледж «Універсум» (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2)

Знайти схожі

3.
37.044"406"(477)
Г 85


    Гриненко, Діна Віталіївна.
    Навчання впродовж усього життя в контексті сучасної європейської іншомовної освіти / Д. В. Гриненко // Укр. пед. журн. = UKRAINIAN EDUCATIONAL JOURNAL : наук. журн. - 2015. - № 4. - С. 187-192. - Библіогр.: 7 назв. . - ISSN 2411-1317
УДК

Рубрики: Неперервне навчання--освіта

Кл.слова (ненормовані):
навчання впродовж усього життя -- європейська освіта -- компетентність -- удосконалення освіти
Анотація: В статті розкрито основні погляди європейських педагогів на навчання впродовж усього життя та його актуальність для кожного члена сучасного суспільства, а також визначено ключові індикатори, за допомогою яких можливе визначення рівня якості такої освіти тощо.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

4.
Шифр: З659149/2017/4
   Журнал

Зарубіжна література в школах України [Текст] : науково-методичний журнал/ Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника. - Київ : Антросвіт, 1996 - . - Виходить щомісячно
2017р. № 4
Зміст:
Ніколенко, Ольга. Нові обрії європейської освіти / О. Ніколенко. - С.2-4
Кл.слова: європейська освіта, компетентність, сучасна освіта
Нюкало, Олена. "Я часу дух, дух міри і простору..." (ідейно-тематична спорідненість поезій "Не Зевс, не Пан..." П. Тичини та "Пісня про себе" В. Вітмена) / О. Нюкало, Співак І. . - С.5-9. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: конспект уроку, спорідненість поезій, П. Тичина, В. Вітмен
Кривошея, Віталій. Тривоги за долю лбдства та мотиви перестороги у романі А. Камю "Чума" / В. Кривошея. - С.10-12. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мотив перестороги, "Чума", конспект уроку
Дениско, Наталія. Поетизація високого почуття кохання, розкриття його сутності у вірші К. Симонова "Жди меня" / Н. Дениско. - С.12-14
Кл.слова: конспект уроку, поетизація кохання, "Жди меня"
Зінченко, Лідія. Оскар Уайльд "Хлопчик -Зірка" Основний конфлікт твору. Еволюція образу головного героя / Л. Зінченко. - С.15-17
Кл.слова: конспект уроку, "Хлопчик-Зірка", еволюція образу
Борщук, Людмила. Мистецтво бути Людиною (Урок за новелою О. Генрі "Останній листок" / Л. Борщук. - С.18-21
Кл.слова: конспект уроку, новела "Останній листок", мистецтво бути людиною
Демборинська, Софія. Мистецтво жити / С. Демборинська. - С.22
Кл.слова: мистецтво жити, людське життя, зарубіжна література
Легка, Вікторія. Проста істина Кіплінга / В. Легка. - С.23
Кл.слова: життя, щастя, Кіплінг
Антонець, Валентина. Значення образу Різдва у творі Ч. Діккенса "Різдвяна пісня у прозі" / В. Антонець. - С.24-25
Кл.слова: конспект уроку, образ Різдва, "Різдвяна пісня у прозі"
Ульф, Старк. "Диваки і зануди" Універсальна історія про звичайних диваків. або "Крий Боже прожити життя занудою!" / С. Ульф. - С.26-29
Кл.слова: план-конспект уроку, "Диваки і зануди", Старк Ульф
Ульф, Старк. Проблема соціалізації підлітків та особливості її художнього втілення у повісті Ульфа Старка "Диваки і зануди" / С. Ульф. - С.29-31
Кл.слова: соціалізація підлітків, "Диваки і зануди", план-конспект уроку
Маркус, Зузак. Провідні ідеї роману "Крадійка книжок" Маркуса Зузака. Кіноверсія твору / З. Маркус. - С.31-39
Кл.слова: конспект уроку, провідні ідеї, "Крадійка книжок"
Шведер, Оси Ган. Культурологічне перехрестя як основа сюжетотворення тексту: краса і поезія. Духовні основи родинних стосунків у творі Оси Ган Шведер "Сни шовкопряда". Автор, текст. читач у книжці Оси Ган Шведер "Сни шовкопряда" / О. Г. Шведер. - С.39-42
Кл.слова: конспект уроку, "Сни шовкопряда", культурологічне перехрестя
Кашуба, Євдокія. "Вафельне серце" Маріїї Парр для тих, кого любиш... / Є. Кашуба. - С.45-51. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: "Вафельне серце", інтерпретування літературного твору, конспект уроку
Гринюк, Лілія. Засудження жахів війни засобами авангардизму / Л. Гринюк. - С.52-54
Кл.слова: авангардизм, митці авангардизму, конспект уроку
Тутко, Наталія. Ідея захисту рідної країни в елегії Тіртея "Добре вмирати тому." / Н. Тутко. - С.55-57. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Тіртей, "Добре вмирати тому...", елегія
Василівецька, Світлана. Україна на тернистому шляху до Незалежності. Літературно-музична композиція / С. Василівецька. - С.58-63
Кл.слова: Україна, літературно-музична композиція, патріотизм
Ткачук, Таїсія. Тільки залишися живим. Есе / Т. Ткачук. - С.64
Кл.слова: есе, текст, зарубіжна література
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Учбова література:
ІФ / Зарубіжна література ХХ-ХХІ ст.
Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.
37.016:004
О-93


   
    Оцінювання інформаційно-комунікаційної компетентності учнів та педагогів в умовах євроінтеграційних процесів в освіті [Текст] : посібник / ред.: В. Ю. Биков, О. В. Овчарук. - Київ : Педагогічна думка, 2017. - 160 с. - ISBN 978-966-644-461-8 : 160.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка

Кл.слова (ненормовані):
компетентності -- європейська освіта -- освіта Великобританії -- освіта Польщі -- освіта Бельгії -- освіта Норвегії -- цифрова компетентність -- освіта країн Балтії -- освіта Нідерландів
Дод.точки доступу:
Биков, В. Ю. \ред.\
Овчарук, О. В. \ред.\


Примірників всього: 7
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (3),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (3),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

6.


    Kaminska, М.
    Uczenie sie jako priorytet edukacyjny? / М. Kaminska // Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал. - 2017. - № 6. - С. 38-43, DOI https://doi.org/10.28925/2226-3012.2017.6.3843 . - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х

Кл.слова (ненормовані):
європейська освіта -- освітній пріоритет
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI 10.28925/2226-3012.2017.6.3843,
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

7.


    Ніколенко, Ольга.
    Нові обрії європейської освіти [Текст] / О. Ніколенко // Зарубіжна література в школах України. - Київ : Антросвіт, 2017. - № 4. - С. 2-4

Кл.слова (ненормовані):
європейська освіта -- компетентність -- сучасна освіта

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

8.


    Вавренюк, С. А.
    Організаційно-правовий механізм державного управління вищою освітою України / С. А. Вавренюк // Інвестиції: практика та досвід : науково-практичний журнал. - 2019. - № 17. - С. 54-58. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2306-6814

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- система вищої освіти -- європейська освіта -- реформування системи вищої освіти -- організаційно-правовий механізм -- органи управління вищою освітою

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

9.


    Вавренюк, С. А.
    Історія проведення реформи вищої освіти в Європі / С. А. Вавренюк // Інвестиції: практика та досвід : науково-практичний журнал. - 2019. - № 15. - С. 80-84. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2306-6814

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- система вищої освіти -- європейська освіта -- реформування системи вищої освіти -- Болонський процес -- євроінтеграція

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

10.
37.014.24(082)
Е 24


   
    Европейская школа XXI века = European school of the XXI century : материалы третьей встречи Международного педагогического клуба европейских столиц и международной научо.-практической конференции "Европейская школа XXI века", Москва, апрель, 2001 . / сост. Ю. Харламов. - Москва : Этносфера, 2001. - 232 с. : ил. ; 24 см. - Текст парал. : рус., англ. - 5.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--З’їзди і конференції

Кл.слова (ненормовані):
школа -- європейська освіта
Дод.точки доступу:
Харламов, Юлий \сост.\


Примірників всього: 1
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)
Вільні:
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)

Знайти схожі

 1-10    11-13 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)