Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=ігри у воді<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
37.016.3:796.2
К 84


    Кругляк, О.
    Рухливі ігри та естафети в школі : посібник для вчителя / О. Кругляк. - Тернопіль : Підручники і посібники, 2014. - 111 с. - ISBN 978-966-07-1975-0 : 20.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Методика викладання--Фізична культура--Рухливі ігри--Навчально- методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
народні ігри -- рухові ігри -- естафети -- ігри у воді -- ігри на снігу

Примірників всього: 1
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

2.


    Іскра, У. В.
    Соціально-психологічна адаптація дітей молодшого шкільного віку засобами ігор у воді / У. В. Іскра, Д. О. Позніхаренко, Л. В. Ясько // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2019. - N 2. - С. 17-26, DOI 10.28925/2664-2069.2019.2.3. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069

Кл.слова (ненормовані):
адаптація -- ігри у воді -- соціометрія -- фізичне виховання -- школярі
Анотація: Соціальна адаптація дітей молодшого шкільного віку до взаємодії у колективі є актуальною проблемою. Спілкування дітей, опосередковане гаджетами у віртуальному світі, що стає все більш розповсюдженим, сприяє виникненню труднощів у процесі реальної взаємодії. Мета – дослідження динаміки соціально-психологічної адаптованості дітей молодшого шкільного віку із застосуванням ігрового методу в групах початкового навчання плавання як одного із засобів соціальної адаптації. Учасники дослідження – діти-спортсмени (гімнасти) 9-ти років (ДЮСШ «ФЕНІКС– Спартак»), які перебували на тренувальних зборах у дитячому оздоровчо-спортивному таборі та становили контрольну (n=13) і експериментальну (n=13) групи. Тривалість дослідження – 21 день. Заняття у воді проводилися щоденно по 45 хвилин. У процесі дослідження було використано метод соціометрії (дослідження міжособистісних стосунків у групі) за Moreno J-L. Основним засобом впливу на дітей експериментальної групи було застосування у заняттях ігор у воді, які потребували різної взаємодії між дітьми. Відповідно для контрольної групи застосовувались ігри, що переважно передбачали індивідуальну форму організації виконання завдань. Показник соціометричного статусу, який відображає рівень соціально-психологічної адаптації, у дітей експериментальної групи (у порівнянні з контрольною) наприкінці дослідження статистично значуще покращився з 31,3 ± 12,8 % (Мх ± σ) на початок роботи до 51,4 ± 14,6 % (Мх ± σ) на час її завершення (t = 3,73; p ≤ 0,01)). У дітей контрольної групи статистично значущих змін за вказаним показником виявлено не було. Аналіз соціометричного статусу показав, що у дітей експериментальної групи рівень соціально-психологічної адаптації в результаті використання ігрового методу на етапі початкового навчання плаванню значно покращився. Ігри у воді та спеціально створені соціально-педагогічні ситуації супроводжуються покращенням соціальної адаптації дітей у колективі. Чим більше ігор, які мотивують до взаємодії, тим краще та легше проходить процес адаптації дітей до соціальної взаємодії в колективі. Показано, що в результаті спеціально організованої взаємодії у групі збільшується кількість взаємних виборів, тобто зв’язки між дітьми стають більш різноманітними, покращується структура колективу загалом.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://sporthealth.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Позніхаренко, Д. О.
Ясько, Л. В.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)