Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (1)Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=інклюзивне освітнє середовище<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-12 
1.
316.61
Ш 70


   
    Розвиток особистості в умовах трансформаційного суспільства : матер. міжнар. наук.-практ. конференції, 13 грудня 2012 року, м. Київ / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка ; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка. - Київ : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2012. - 448 с. - 62.11 грн., 72.00 грн.
    Зміст:
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Багатомірна людина. Епоха трансформацій. Освіта / В. О. Огнев'юк. - С .7-14. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: сучасне суспільство, система освіти, підготовка фахівців
Хоружа, Людмила Леонідівна. Сучасна особистість і нові педагогічні ракурси / Л. Л. Хоружа. - С .15-19. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагогічна наука, соціальне середовище, навчально-виховні проблеми
Безпалько, Ольга Володимирівна. Социальная педагогика в Украине:реалии и перспективы развития / О. В. Безпалько. - С .20-30. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальна педагогіка, соціальне виховання, соціальність
Левітас, Фелікс Львович. Навчання історії та виховання особистості / Ф. Л. Левітас. - С .31-36. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: історична освіта, особистість, виховання
Козак, Людмила Василівна. Інноваційне навчання як основа розвитку інноваційної особистості майбутнього викладача / Л. В. Козак. - С .36-42. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інноваційна освіта, інноваційне навчання, інноваційна особистість
Леонтьева, Інна Василівна. Класифікація особистостей за О. Ф. Лазурським (психолого-педагогічний аспект) / І. В. Леонтьева. - С .42-48. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: адаптація, адаптивна активність особистості, Лазурський О. Ф.
Мартинюк, А. Г. Особливості використання гештальт-технологій у навчальному процесі на етапі професійного становлення майбутніх практичних психологів / А. Г. Мартинюк. - С .48-53. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: психотерапія, психолог, гештальд-підхід
Матусяк, Агнєшка. Маскуліністичний дискурс та українська література XX- початку XXI ст. / А. Матусяк. - С .54-65. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: маскуліністичний дискурс, література, культура
Міщенко, 3. І. Набуття навичок педалізації як невід'ємний компонент особистішого розвитку майбутнього вчителя музики / 3. І. Міщенко, З. О. Ворзаковська. - С .65-69. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педалізація, слуховий контроль, інтерпретація музичних творів
Серебряк, В. В. Педагогічні умови формування гуманістичних принципів у майбутніх правоохоронців - захисників громадського порядку / В. В. Серебряк, О. А. Єнна. - С .69-74. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: громадське суспільство, громадська безпека, гуманно-правова культура
Царьов, Олександр Дмитрович. Розвиток особистості майбутнього правоохоронця у процесі професійної адаптації / О. Д. Царьов. - С .75-79. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистість, правоохоронець, професійна адаптація
Артемова, Л. В. Особистісне зростання та розвиток студентів під впливом фахового навчання у вищій школі / Л. В. Артемова. - С .80-88. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: зміст, методика, особистісний розвиток
Бобрицька, Валентина Іванівна. Професійний розвиток педагога: актуалізація досвіду країн Центральної і Західної Європи для України / В. І. Бобрицька. - С .89-96. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійний розвиток, освіта дорослих, неперервна професійна педагогічна освіта
Бєлоліпцева, Олена Василівна. Формування професійних ролей соціального педагога під час підготовки до роботи з сім'ями, які опинилися у складних життєвих обставинах / О. В. Бєлоліпцева. - С .96-100. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійні ролі, підготовка, сім'я
Братко, Марія Василівна. Освітнє середовище вищого навчального закладу:пошук стратегій розвитку / (Сорока) М. В. Братко. - С .100-105. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освітнє середовище, середовищний підхід, управління
Матвієнко, О. В. Сучасні проблеми педагогічної освіти / О. В. Матвієнко. - С .105-113. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: гуманізм, гуманізація суспільства, педагогічна освіта
Варіна, Г. Б. Емпіричні принципи дослідження компонентів професійної стійкості майбутнього практичного психолога / Г. Б. Варіна. - С .113-122. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна стійкість, професійна компетентність, мотивація
Герлянд, Т. М. Використання інноваційних технологій у загальноосвітній підготовці учнів професійно-технічних навчальних закладів України / Т. М. Герлянд. - С .123-128. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: загальноосвітня підготовка, інновації, педагогічний процес
Гуцало, Е. У. Особливості соціального виховання студентства / Е. У. Гуцало, Я. О. Муха. - С .129-134. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: традиційні механізми соціалізації, інституційні механізми соціалізації, стилізовані механізми соціалізації
Джевага, Г. В. Активізація творчості учнів у процесі виконання лабораторних робіт / Г. В. Джевага. - С .135-140. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: творча особистість, дослідницька діяльність, лабораторна робота
Кахіані, Ю. В. Проблема професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів у вищих навчальних закладах / Ю. В. Кахіані. - С .141-146. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальний педагог, професійна готовність, педагогічна діяльність
Качар'ян, B. C. Психологічні чинники ефективності навчання старших дошкільників іноземної мови / B. C. Качар'ян. - С .147-154. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: сензитивний період, психологічна готовність, психічні пізнавальні процеси
Максименко, Валентина Петрівна. Шляхи забезпечення повноцінної навчально-пізнавальної діяльності учня / В. П. Максименко. - С .154-160
Кл.слова: навчально-пізнавальна діяльність, структура учіння, змістово-операційні компоненти учіння
Мелащенко, О. М. Проблема технократизму у вищій технічній школі і розвиток особистості студента / О. М. Мелащенко. - С .161-164. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистість, технократизм, освіта
Процька, Світлана Миколаївна. Практичні аспекти професійного розвитку студентів філологічних спеціальностей / C. M. Процька ; C. M. Процька. - С .165-169
Кл.слова: особистість, розвиток особистості, професія
Терентьєва, Наталія Олександрівна. Розвиток особистості в умовах університетської освіти / Н. О. Терентьєва. - С .170-175. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистість, розвиток особистості, університет
Чеснокова, Л. Г. Умови, механізми та реалізація профільного навчання старшокласників у Російській Федерації / Л. Г. Чеснокова. - С .175-179. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: профільне навчання, професійне самовизначення, моделі профілізації
Шевченко, С. П. Формування особистості студента вищого навчального закладу / С. П. Шевченко. - С .180-183. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: виховання особистості, гуманізація освіти, моральне виховання
Петухова, Любов Євгенівна. Особливості трансформації педагогічної системи підготовки вчителів початкових класів в Україні у XX ст. / Л. Є. Петухова, Н. А. Воропай. - С .184-191. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: трансформація, педагогічна система, підготовка вчителів
Побірченко, Неоніла Антонівна. Проблема самовизначення особистості юнацького віку в трансформаційному суспільстві / Н. А. Побірченко. - С .192-195. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистісне самовизначення, професійне самовизначення, психологічний супровід
Ромм, Т. А. Социальное воспитание - концепт педагогической науки в изменяющемся обществе / Т. А. Ромм. - С .196-203. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальне, виховання, соціалізація
Савчин, Мирослав Васильович. Проблеми духовного розвитку і саморозвитку особистості в сучасних умовах загальноцивілізаційних трансформацій / М. В. Савчин. - С .203-211. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: цивілізація, духовний розвиток, умови духовного розвитку
Сергєєнкова, Оксана Павлівна. Професійна майстерність вчителя як чинник формування особистості в умовах освітнього простору / О. П. Сергєєнкова. - С .212-215. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професіоналізм, педагогічний професіоналізм, професійна майстерність учителя
Сисоєва, Світлана Олександрівна. Суспільство й особистість: гармонізація розвитку / С. О. Сисоєва. - С .216-225. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистість, розвиток, неперервність розвитку
Каткова, Т. А. Діагностика стресостійкості старшокласників у період професійного самовизначення / Т. А. Каткова. - С .226-232. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: стресостійкість, стрес, професійне самовизначення
Косенкова, І. А. Особистість майбутнього фахівця дошкільної освіти в сучасних умовах: формування комунікативної компетентності / І. А. Косенкова. - С .233-240. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дошкільна освіта, комунікативна компетентність, педагог
Овсянкіна, Людмила Анатоліївна. Мораль як детермінанта становлення сучасної особистості / Л. А. Овсянкіна. - С .241-246. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: моральні відносини, особистість, суспільство
Паламарчук, Лариса Борисівна. Соціокультурні знання у розвитку особистості / Л. Б. Паламарчук. - С .246-254. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистість, розвиток, трансформаційне суспільство
Песоцька, О. П. Готовність до інноваційної діяльності як інтегрована якість соціального працівника / О. П. Песоцька, Т. С. Гаміна. - С .255-263. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інноваційна діяльність, соціальний працівник, інноваційна компетентність
Работа, Т. О. Вплив психотравмуючих переживань на емоційний стан підлітків / Т. О. Работа. - С .264-270. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: психотравма, психотравмуючі переживання, травматичний стрес
Савенко, О. А. Аспекти дослідження рефлексії / О. А. Савенко. - С .270-277. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: рефлексія, аспекти рефлексії, міжособистісна рефлексія
Сергієнко, А. В. Особливості підготовки сучасного музичного працівника в період суспільних трансформацій / А. В. Сергієнко. - С .278-282. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: суспільні трансформації, освіта, культура
Сітцева, М. В. Мультиплікація як детермінанта розвитку особистості дитини в умовах сучасного медіа-простору / М. В. Сітцева. - С .283-287. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мультиплікація, мультфільм, анімація
Сорокін, І. І. Профілактична робота з підлітками групи ризику в умовах суспільних трансформацій / І. І. Сорокін. - С .287-291. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: підлітки групи ризику, девіантна поведінка, суспільні трансформації
Фалько, Н. М. Теоретико-методологічні детермінанти організації освітнього простору особистості / Н. М. Фалько. - С .292-300. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: проектування, особистість, освітній простір
Чернєва, І. В. Психологічний зміст та характеристика стратегій допомоги особистості у стресових ситуаціях / І. В. Чернєва, К. О. Скрипка. - С .301-307. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: психологічний зміст, стратегії, психолог-практик
Шеплякова, І. О. Категорія "свобода" як складник деонтологічного потенціалу особистості / І. О. Шеплякова. - С .307-311. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: свобода, деонтологічний потенціал, особистість
Шишарина, Н. В. Роль инноваций в воспитании как ресурса успешной социализации личности / Н. В. Шишарина. - С .312-318. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інновація, виховання, інновації у вихованні
Алєко, O. A. Первинний соціальний досвід дітей дошкільного віку та його компоненти / O. A. Алєко. - С .319-324. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальний досвід, соціалізація особистості, соціальний розвиток
Говар, А. О. Особливості психокорекції тривожності старших підлітків / А. О. Говар. - С .324-329. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: тривожність, підлітковий вік, корекція
Заболоцька, С. І. Особливості діяльності педагога-вихователя щодо розвитку моральних форм поведінки у дошкільників / С. І. Заболоцька. - С .330-335. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистість, моральна поведінка, моральні форми поведінки
Заміщак, М. І. Особливості діяльності вчителя щодо формування моральної самооцінки у молодших школярів / М. І. Заміщак. - С .336-342. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: моральна самооцінка, моральне самооцінювання, моральна норма
Нагач, М. В. Соціалізація студентів у процесі вивчення іноземної мови у вищому навчальному закладі / М. В. Нагач. - С .342-347. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціалізація, суспільні відносини, соціальна адаптація
Холковська, Ірина Леонідівна. Компоненти готовності майбутніх учителів до попередження і розв'язання конфліктів / І. Л. Холковська. - С .347-352. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: конфлікт, конфліктологічна компетентність, попередження конфлікту
Шутько, Т. П. Розвиток професіоналізму акмеологічного типу викладачів / Т. П. Шутько. - С .353-356. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологія, професіонал, професіоналізм
Фруктова, Яна Станіславівна. Сучасний університет як інститут соціалізації фахівця / Я. С. Фруктова. - С .357-362. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціалізація особистості, соціальна компетентність, соціальна роль
Кравченко, Т. В. Соціалізація дитини у контексті внутрішньосімейних відносин / Т. В. Кравченко. - С .363-371. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: сім'я, внутрішньосімейні відносини, соціалізація
Чернуха, Надія Миколаївна. Інтеграція соціальних інституцій у професійній підготовці сучасного фахівця / Н. М. Чернуха. - С .372-377. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтеграція, соціальні інституції, гуманітарна освіта
Андрєєнкова, В. Л. Вплив соціального середовища на формування делінквентної поведінки молодших школярів / В. Л. Андрєєнкова. - С .378-385. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальне середовище, делінквентна поведінка, однолітки
Гаврилюк, А. В. Розвиток особистості студента в класичних університетах Східної Німеччини / А. В. Гаврилюк. - С .385-390. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистість, класичний університет, Народна Демократична Республіка
Гуляєва, М. М. Соціотворча діяльність неурядових організацій стосовно профілактики насильства щодо дітей / М. М. Гуляєва. - С .391-398. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: неурядові організації, жорстоке ставлення, насильство
Курінна, C. M. Теоретичні аспекти соціально-пєдагогічної роботи в дитячому будинку / C. M. Курінна. - С .399-408. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціально-педагогічна робота, технології, методичні моделі
Павлюк, Роман Олександрович. Інтегративний компонент у професійній підготовці майбутніх учителів початкової школи / P.O. Павлюк ; P.O. Павлюк. - С .409-413. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтеграція, майбутній вчитель початкової школи, полікультурність
Рассказова, О. І. Розвиток соціальності особистості в інклюзивному освітньому середовищі / О. І. Рассказова. - С .414-423. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: діти з особливими освітніми потребами, інклюзивне освітнє середовище, особистість
Столярчук, Олеся Анатоліївна. Вплив сім'ї на формування самооцінки дитини / О. А. Столярчук. - С .423-426. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: самосвідомість, самооцінка, сім'я
Терещенко, Марія Вікторівна. Вплив дошкільного навчального закладу на становлення образу сім'ї у дітей / М. В. Терещенко. - С .427-431. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: сім’я, казки, ігрові вправи
Фалько, Н. М. Психологічні засади філософсько-освітніх та світоглядно-ціннісніх стратегій проектування життєвого простору особистості / Н. М. Фалько. - С .432-440. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: проектування, життєвий простір, освітній простір
Чаплінська, Ю. С. Соціально-психологічні компоненти образу сім'ї молодого подружжя / Ю. С. Чаплінська. - С .440-446. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: молоде подружжя, сім'я, емоції
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціологія--Освіта--Психологія--Документи і матеріали

Кл.слова (ненормовані):
професійна адаптація -- стратегія розвитку -- медіа-простір -- розвиток
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редактор.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редактор.\
Безпалько, Ольга Володимирівна \редактор.\
Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України
Київський університет імені Бориса Грінченка
Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 8
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (4),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (4),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

2.


    Воробей, С.
    Впроваджуємо інклюзивне навчання : практичні матеріали для шкільної адміністрації / С. Воробей // Завуч : всеукраїнська газета для заступників директорів НЗ. - 2018. - № 14. - С. 4-45

Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- інклюзивний заклад освіти -- інклюзивне освітнє середовище -- розвиток інклюзивних цінностей -- створення спільноти -- мобілізація ресурсів -- діти з особливими потребами

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

3.


    Данілавічютє, Е.
    Діти з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі / Е. Данілавічютє // Особлива дитина: навчання і виховання : науковий, навчальний, інформаційний журнал. - 2018. - № 3. - С. 7-19 . - ISSN 2307-4876

Кл.слова (ненормовані):
інклюзивне освітнє середовище -- класифікаційні ознаки -- категорії дітей з особливими освітніми потребами

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

4.
376-056.26:006.06
Л 93


    Любімова, Алла.
    Впровадження інклюзивної освіти. Управлінський аспект [Текст] / А. Любімова ; упоряд. Ж. Сташко. - Київ : Шкільний світ, 2018. - 144 с. - (Бібліотека "Шкільного світу"). - ISBN 978-617-7287-96-3 : 40.00 грн.
Видання є додатком до документа:
Завуч. Бібліотека ; № 3. - Київ : Шкільний світ, 2018. Шифр З185939119/2018/3
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Інклюзивна освіта--Впровадження--Методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
інклюзивне освітнє середовище -- науково-педагогічний експеримент -- право на освіту -- діти з особливими потребами. - Является приложением к Завуч. Бібліотека ; № 3\par
Дод.точки доступу:
Сташко, Ж. \упоряд.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

5.


    Мацапура, Т. В.
    Інклюзивне навчання: теоретичний аспект / Т. В. Мацапура // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2019. - № 1/3. - С. 83–84. - Бібліогр.: 5 назв.

Рубрики: Інклюзивне навчання--теоретичний аспект--Україна

Кл.слова (ненормовані):
інклюзивне навчання -- інклюзивне освітнє середовище -- особи з особливими потребами

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

6.


    Пономарьова, Галина.
    Шляхом розбудови інклюзивного освітнього середовища: досвід підготовки майбутніх фахівців у Харківській гуманітарно-педагогічній академії / Г. Пономарьова // Вища школа : науково-практичне видання. - 2019. - № 5. - С. 48-53. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366

Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- інклюзивне освітнє середовище -- особливі освітні потреби -- соціальні працівники -- фахова освіта

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

7.
376(075)
П 59


    Порошенко, М. А.
    Інклюзивна освіта [Текст] : навчальний посібник / М. А. Порошенко ; Благодійний фонд Порошенка. - Київ : ТОВ Агенство "Україна", 2019. - 300 с. - За підтримки Міжнародного фонду "Відродження". - ISBN 978-966-137-120-9 : 100.00 грн.
Рекомендовано до друку Вченою радою Київського університету імені Бориса Грінченка
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Інклюзивна освіта--Підручники для спеціалізованих шкіл

Кл.слова (ненормовані):
інклюзія -- inclusion -- інклюзивна освіта -- inclusive education -- управління інклюзивною освітою -- managing inclusive education -- деонтологія -- deontology -- діти з особливими освітніми потребами -- children with special educational needs -- соціалізація -- socialization -- інклюзивне освітнє середовище -- inclusive educational environment -- психологічний супровід -- psychological support
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ

Дод.точки доступу:
Благодійний фонд Порошенка


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Сервер (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Сервер (1)

Знайти схожі

8.


    Україна. М-во освіти і науки.
    Рекомендації щодо створення інклюзивного освітнього середовища, зокрема універсального дизайну та розумного пристосування будівель, приміщень та прибудинкових територій, в закладах дошкільної освіти : лист МОН України № 1/9-348 від 25.06.2020 / Україна. М-во освіти і науки // Дошкільне виховання. - 2020. - № 8. - С. 1-4 (Дод.) . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Освіта--Законодавчі і директивні матеріали

   Дошкільна педагогіка--Законодавчі і директивні матеріали


Кл.слова (ненормовані):
інклюзивне освітнє середовище -- навчально-матеріальна база -- універсальний дизайн -- інклюзивна освіта

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

9.


    Каплієнко, А.
    Соціальний запит до рівня професійної компетентності сучасного вчителя-логопеда / Анастасія Каплієнко // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2020. - № 1(93). - С. 57–64. - Бібліогр.: 12 назв. . - ISSN 2312-2781

Рубрики: Вчителі-логопеди--Професійна компетентність

Кл.слова (ненормовані):
вчителі-логопеди -- підготовка вчителів-логопедів -- професійна компетентність -- інклюзивне освітнє середовище -- соціальний запит -- компетентність -- професійна діяльність

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

10.


    Родіна, Н.
    Особливості формування інклюзивного освітнього середовища для людей з особливими потребами [Електронний ресурс] / Н. Родіна. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2021. - Вип. 2. - С. 72-78, DOI 10.28925/1609-8595.2021.2.9. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- освітнє середовище -- люди з особливими потребами -- інклюзивне освітнє середовище
Анотація: У статті висвітлено проблему формування інклюзивного освітнього середовища для людей з особливими проблемами, проаналізовано концептуальні засади та основні нормативно-правові акти, щодо розвитку інклюзивної освіти в Україні, розкрито і розширено сутність і зміст таких понять, як: «середовище», «освітнє середовище», «інклюзивне освітнє середовище», «люди з особливими потребами», охарактеризовано загальнодидактичні принципи інклюзивної освіти, визначено основні пріоритети та складові інклюзивного освітнього середовища, яке буде сформоване за принципами доступності, гуманності та ефективності, встановлено його основні особливості, виокремлено основні напрями надання психологічної допомоги особам із проблемами психофізичного розвитку, їх соціалізації в суспільстві. Охарактеризовано багатовимірність визначень та дефініцій у процесі характеристики базових складових освітнього середовища. Розглянуто різноманітні думки і підходи щодо розуміння сутності поняття «освітнє середовище». Подано власне розуміння інклюзивного освітнього середовища як виду освітнього середовища, яке забезпечує всім суб’єктам освітнього процесу рівні можливості для ефективного саморозвитку, передбачає вирішення проблеми освіти людей з особливими потребами шляхом адаптації освітнього простору до потреб кожної людини, охоплюючи реформування процесу навчання, методичну гнучкість і варіативність, сприятливий психологічний мікроклімат, перепланування навчальних приміщень таким чином, щоб вони відповідали потребам усіх без винятку учасників освітнього процесу і забезпечували повну участь людей в освітньому процесі. Подано характеристику інклюзивного освітнього середовища як системи ціннісного ставлення до особистісного розвитку людей з особливими освітніми потребами, сукупності ресурсів (засобів, внутрішніх і зовнішніх умов) їх життєдіяльності в закладах освіти та спрямованість на реалізацію індивідуальних освітніх стратегій.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 1-10    11-12 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)