Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>K=інтегральна компетентність<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Однорог, Г.
    Модель інтегральної ключової компетентності майбутніх кваліфікованих робітників швейного профілю [Електронний ресурс] / Г. Однорог. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2021. - Вип. 3. - С. 19-27, DOI 10.28925/1609-8595.2021.3.2. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
інтегральна компетентність -- кваліфіковані робітники -- ключові компетентності -- швейна промисловість -- ринок праці
Анотація: У статті порушено проблему відсутності у Державних стандартах професійно-технічної освіти для професій «Кравець» і «Закрійник» переліку актуальних ключових компетентностей, затребуваних сучасним ринком праці швейної промисловості. Автором проаналізовано законодавчі і нормативно-правові документи, що стосуються теми ключових компетентностей майбутніх кваліфікованих робітників швейного профілю; порівняно результати дослідження ринку праці швейної галузі щодо затребуваності ключових компетентностей. Визначено актуальні здатності майбутніх кравців і закрійників, які необхідні для досягнення ними професійного успіху, підвищення конкурентоспроможності, формування професійної мобільності й адаптації на ринку праці швейної галузі. Акцентовано, що креативність у контексті швейного виробництва – це основа розвитку багатьох ключових компетентностей майбутніх фахівців швейного профілю. Обґрунтовано доцільність введення дефініції «інтегральна ключова компетентність майбутніх кваліфікованих робітників швейного профілю». Дано визначення інтегральної ключової компетентності майбутніх кваліфікованих робітників швейного профілю та визначено її структуру, що складається з ціннісно- мотиваційного, когнітивно-діяльнісного та особистісно-рефлексивного компонентів. Кожен із цих трьох компонентів в подальшому виступає критерієм розвиненості досліджуваного явища. Автором спроєктована модель інтегральної ключової компетентності майбутніх кваліфікованих робітників швейного профілю, що відображає взаємозв’язок та взаємозалежність всіх її компонентів, які структурують актуальні здатності майбутніх фахівців даної галузі.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)